Soini on väsynyt ja hikinen.

hikikikiki

"Soinia haastatellut Bloombergin toimittaja kuvailee Soinin olevan väsynyt ja hikinen."

Taas Soini markkinoi hyvin Suomea.

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvättavat

      Pullukan pitäisi ymmärtää, että hän edustaa Suomen kansaa ja vieläpä veronmaksajien rahoilla.

      • Nykyisin mihin virkaan tahansa voidaan valita ihan kuka tahansa.


      • virkamies36
        tuntemattomatsotilaat kirjoitti:

        Nykyisin mihin virkaan tahansa voidaan valita ihan kuka tahansa.

        "Nykyisin mihin virkaan tahansa voidaan valita ihan kuka tahansa."
        Ehkä näin, mutta ei sinua ainakaan valita mihinkään.


      • NiinVoidaankin
        tuntemattomatsotilaat kirjoitti:

        Nykyisin mihin virkaan tahansa voidaan valita ihan kuka tahansa.

        Kuten persujen ministerivalinnat ovat osoittaneet.


    • Miten_edustetaan

      Pieni "STAILAUS JA TYYLIKERTAUS " olis paikallaan . tällaisissa tilaisuuksissa ei varmaankaan ajatella että ,,"rumat ne on kun vaatteilla koreiloo"

      Tein saman havainnon , ,paljon ulkomaan edustajia oli koolla ,viimesen päälle ,puku ,paita ,kravaatti ja kengät , Sitten saapuu TIMO ,vähän kuin virttynyt vääränkokoinen rippikoulupuku ja paita ,kravatti iloisesti miten sattuu .

      Nämä nyt ei vaikuta neuvottelujen lopputulokseen ,toivottavasti ,mutta ei varmaan haittaakaan , Edustustilaisuudet on kuitenkin hoidettu määrätynlaisen pukeutumiskaavan mukaan . NORMAALISTI .

    • seväsyy

      Soini on jo liian lihava.

      • Melkein_naurattaa

        Liikalihavuus on Timpalla itsensä kieltävä sairaus.
        Siitä on varmaan omat ja vieraat jo huomauttaneet ystävällisesti ja *ittuillen, mutta kun ei kermaerse itse viitsi harrastaa muuta liikuntaa kuin raveissa käynti, tulos on tämä. Ennenaikainen hautapaikka odottaa.


      • hyvää.toivotan

        Vaalikiertueet rasittaa ketä vaan ja tulee helposti syötyäkin mitä vaan. Kun budjetti kohta saadaan kasaan, varmaan hieman helpottaa, ja Timo jaksaa ja ehtii hoitaa myös kuntoaan. -Muuten käy voi käydä huonosti.


      • farkktakki
        hyvää.toivotan kirjoitti:

        Vaalikiertueet rasittaa ketä vaan ja tulee helposti syötyäkin mitä vaan. Kun budjetti kohta saadaan kasaan, varmaan hieman helpottaa, ja Timo jaksaa ja ehtii hoitaa myös kuntoaan. -Muuten käy voi käydä huonosti.

        Mitä kiireitä Timolla budjetin kanssa kun asianosaisministeri, hra Stubb joutaa milloin mihinkin pippaloihin. Oli pakolaiskeskuksessa, viimeksi jopa vankilassa tapaamassa ilmeisesti hyvää kaveriaan, kun vankikundi niin lämpimästi taputteli selkään stubbia. Huom! stubb oli pukeutunut vain farkkutakkiin ja hyvin kelpasi.

        Ei budjetit nykyään tee kiireitä varsinkaan valtiovarainministerille ...


    • mölinäpersu

      Toi "väsynyt ja hikinen" liittyi muuten Turun puoluekokoukseen elokuun alussa. Siellähän Timpura olikin varmaan superväsynyt, kun oli joutunut ryyppäilemään raiskaajan ja kumppaneiden kanssa.

      Puoluekokoushan sitäpaitsi päätettiin ennenaikaisesti - varmaankin juuri Timpuran huonon kunnon ja väsymyksen takia.

      • Rouva_Karvaperse

        Sitä se nakkimukidieetti teettää.


      • Kylmäkarhu

        Onnistuneesta pelisessiosta tullaan aina ihanan väsyneenä ja hikisenä


    • jujutsuajakuntoa

      Aina nämä vihervasurit nälvivät Soinia ylipainoisuudesta, kun muuta he eivät keksi. Tosiasiassa koko Suomen kansa keskimäärin on elämäntapojensa takia reilusti ylipainoisia.

      Ilmoittakaapas nälvijät valehtelematta oma pituutenne ja painonne!

      Minä olen 189 cm ja 88 kg.

      Cooperin testissä (12 minuutin juoksu) meni viimeksi 3495 m ja jujutsussa korkea vyöarvo ja 20 vuoden harjoittelu.

      Tulkaa nälvijät koettelemaan voimianne minua vastaan, niin näytän, kuinka ylipainoisia, hitaita ja huonokuntoisia olette.

      Olisi oikeastaan jopa nautittavaa heitellä teitä terävillä jalkapyyhkäisyillä, kovilla polvi- ja kyynärpääemboilla vatsaan selälleen!

      • sumo

        Olen 160 cm pitkä mies. Painoa on yli 120 kg. En tiedä tarkemmin, koska vaaka ei pysty näyttämään enempää.

        Ymmärrän, että sinusta ei ole vastusta minulle, koska sumopaini on erikoislajini.


      • jujutsuajakuntoa
        sumo kirjoitti:

        Olen 160 cm pitkä mies. Painoa on yli 120 kg. En tiedä tarkemmin, koska vaaka ei pysty näyttämään enempää.

        Ymmärrän, että sinusta ei ole vastusta minulle, koska sumopaini on erikoislajini.

        "Ymmärrän, että sinusta ei ole vastusta minulle, koska sumopaini on erikoislajini."
        No sumopaini ei kuulu lajivalikoimaani, mutta päälle käyvä lihatynnyri torjutaan esimerkiksi kahdella tavalla:

        1. Väistetään nopeasti, jolloin lihatynnyri lentää omalla ylipainollaan maahan ja sitten maassa oleva leivotaan ankarilla potkuilla toimintakyvyttömäksi.

        2. Lihatynnyrin hyökätessä salamannopea maiger (potku) päähän ja siihen pysähtyy hyökkäys.


      • Pikkuero

        Suurin osa suomalaisista ei edusta Suomea ulkoministerinä. Ulkoministeriltä vaaditaan vähän enemmän kuin keskivertokansalta, esimerkiksi että ei nolaa maataan esiintymällä sääret paljaina virallisessa kansainvälisessä tilaisuudessa.


      • Horttanainen

        Minä olen 150-kiloinen kaappi ja jujutsupellet ovat aina toiseksi jääneet. Tanssinkin kuin Nurejev.


    • vaalipetturi

      Väliäkö tolla, muta vituttaa sen eläkeleikkaukset ja eläkeläisviha!

    • uuuutisia

      Kyse on siitä että yksi maailman arvostetuimmista talouslehdistä nälvii Soinia ja ihan syystä.

      Turha tähän on mitään vihervassareita sekoittaa.

    • edustajaministeri

      Ymmärtääköhän Soini itse kuinka paljon hän aiheuttaa vahinkoa Suomelle.

      • viisköyhistä

        Nyt Soinikin on siinä veneessä, että vain oma etunsa ja kukkaronsa on etusijalla. Viis köyhistä ja muista. Pitää pysyä lujana, jotta saa pitää ministerintuolinsa ja edustusautonsa.


      • TORIKANSAKYSYY

        Ovatko enää edes Soinin messevät ja persujen rakastamat konjakkipierut aitoja?


    • seonmenoanyt

      Oli persujen kannalta todella sääli, etteivät tajunneet vaihtaa puheenjohtajaa kesällä. Se olisi taannut persuille huomattavasti paremman kannatuksen jatkossa.

      • hgfvbn

        Näin on. Paavo Väyrynenkin olisi suostunut liittymään persuihin ja asettumaan puheenjohtajaksi.


    • Nyt_lenkille_hopihopi

      Massiivinen ylipaino on epäterveellistä, luulisi miehen tajuavan tämän.

      • taassäätiökännissä

        Soinin naama kiiltää rasvasta ja kopsuista.


      • Soini_on_hyvässä_hoidoss

        Soinin vaimo on lääkäri. Lienee informoinut miestään kaikenlaisista vaaroista.


    • ehkäpitäisisäätää

      Konjakkipierut saavat Suomessa positiivista huomiota mutta lieneekö samoin ulkomailla? Ehkä kannattaisi pitää ulkomailla ruppunaru tiukemmalla?

      • tarkkatarkkailija

        Kerry ainakin aivasteli siihen malliin, että Soinin konjakkipierut kirvelivät silmiä ja puistattivat?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe