Muija jätti erektiohäiriön takia!

jutun_loppu

Seurustelusuhteeni on tänään päättynyt. Tulin töistä kotiin ja muija oli ottanut tavaransa ja lähtenyt. Syy: erektiohäiriöni.
Kärsin piinaavasta vaivasta, kuten varmasti muutkin porilaiset miehet eli lähes jatkuvasta erektiosta. Erektio on päällä lähes koko ajan, kellon ympäri.
Tässä syy, miksi nainen käveli ovesta ulos ja lopetti suhteemme.

37

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettei_totuus_unohtuisi

      Älä valehtele. Akkas lähti tekemään vapaaehtoistyötä Harjavaltaan ja syyksi se sanoi sen että siellä on sentään miehiä joilla ottaa eteen. Porilaisilla miehillä ottaa vaan taakse.

      • totuutta_tiskiin

        Totuus on joskus tarua ihmeellisempää: "Erektio on päällä lähes koko ajan", tähän suhde kaatui lopulta.


      • SeVoiJoskus
        totuutta_tiskiin kirjoitti:

        Totuus on joskus tarua ihmeellisempää: "Erektio on päällä lähes koko ajan", tähän suhde kaatui lopulta.

        itkettää ja ahistaa kun joutuu koko ajan oleen pylly pystys :D


      • trioerektus

        Muija lähti erektiohäiriön takia? Mulla lähti erektiohäiriöt muijan mukana.


      • paljon_mahdollista
        trioerektus kirjoitti:

        Muija lähti erektiohäiriön takia? Mulla lähti erektiohäiriöt muijan mukana.

        Tilanteita on yhtä monta kuin on miestä.


      • true_true
        paljon_mahdollista kirjoitti:

        Tilanteita on yhtä monta kuin on miestä.

        Niin totta.


    • nojopassattui

      Ei se oo erektiohäiriö. Erektiohäiriö on kun ei seiso. Sun muijas jätti kun sulla seisoo? Mun muija jätti kun ei seiso. Vaihdetaanko muijia?

      • prätkäkundi_vei_naiseni

        No näköjään pitäis :D
        Muija lähti siis tän prätkämiehen perään. kuulemma niin paljon jännittävämpikin on kaikin puolin. Naiset on niin ihanan syvällisiä.


      • naamajäätyy
        prätkäkundi_vei_naiseni kirjoitti:

        No näköjään pitäis :D
        Muija lähti siis tän prätkämiehen perään. kuulemma niin paljon jännittävämpikin on kaikin puolin. Naiset on niin ihanan syvällisiä.

        kyllä se viel takas tulee kun lumi sataa maahan.on kylmä ajaa pakkasessa prätkällä.


      • sin_Se_meni_

        Prätkä ja pari tatskaa tekee miehestä niin jännän, ettei mikään ihme et muija pakkaa laukut ja lähtee...


    • polkumoottoripyörä

      Ei prätkämiehet muuten naisia saa kun antamalla huumaavia aineita naiselle. Nahkahousuissa kiehuvat rekkamiespastillit ja nekkujuustot housuja laskiessa ei täysipäistä naista voi kovin kiinnostaa. Kun näitä prätkätyttöjä näkee laskeutuvan skootterien takaistuimilta niin useinpa vaan silmistä näkee ettei ihan pyhäkoulutyttöjä olla eikä selvää päivääkään olla ihan hetkiin nähty. Kunnon pöllyissä ei ole niin enää väliäkään kenen kyydissä matkaa kunhan ainetta piisaa. Nam.

      • täyttä_asiaa

        Naputtelet tosiasioita. Vaiettuja faktoja elämästä.
        Noin se on.


      • pärrrpärrrr

        Kokemuksestahan sen tiedät prätkäpoika :)


      • jännämies_kiinnostaa
        pärrrpärrrr kirjoitti:

        Kokemuksestahan sen tiedät prätkäpoika :)

        Sääliksi käy naista, joka kelpuuttaa itselleen tatuoidun narkkarimiehen.
        Valitettavasti tällaisia naisia löytyy Porista liian monta.


      • näin_meillä

        Mun miehellä ei ole yhtäkään tatuointia eikä hän käytä huumeitakaan vaikka on prätkä mies henkeen ja vereen.
        Ehkä ei pidä yleistää.


      • hyiperkle
        jännämies_kiinnostaa kirjoitti:

        Sääliksi käy naista, joka kelpuuttaa itselleen tatuoidun narkkarimiehen.
        Valitettavasti tällaisia naisia löytyy Porista liian monta.

        Monilla naisilla on nykyään enemmän tatuointeja kuin miehillä.On meinaan vitun ruman näköstä etten sanois.


      • pärinpärin
        näin_meillä kirjoitti:

        Mun miehellä ei ole yhtäkään tatuointia eikä hän käytä huumeitakaan vaikka on prätkä mies henkeen ja vereen.
        Ehkä ei pidä yleistää.

        Jos ei ole tatuointeja eikä käytä huumeita ei ole prätkämies henkeen ja vereen. Vain pelkkä prätkämies.


      • luuserit
        pärinpärin kirjoitti:

        Jos ei ole tatuointeja eikä käytä huumeita ei ole prätkämies henkeen ja vereen. Vain pelkkä prätkämies.

        Vain surkeet narkit käyttää huumeita ja ottaa tatskoja.


      • oletitsenarkki
        luuserit kirjoitti:

        Vain surkeet narkit käyttää huumeita ja ottaa tatskoja.

        Hauskinta tässä on se että sulla itselläsi on tatuointeja ja kyllä se pössyttelykin on sulle maistunut valtavan viinamäärän lisäksi :D
        Ei pitäisi paljon olla varaa huudella hahaha


    • porimuijatoläskei

      Mut porilaiset muijatkin ovat tatuoituja keskimääräistä enemmän.Läskiä,lotinaa ja porilaista eronnutta äiteetä lihavaa....

      • rein_män

        Ylipaino on nuorten naisten keskuudessa lisääntyvät häyttävässä määrin. Jokaienn voi todeta asian Porin katukuvassa.
        Kundit on suht timmissä kunnossa, mutta monella kainalossa siiderivalas.
        Mistä näitä ylipainoisia nuoria naisia oikein sataa?


    • pysytään_aiheessa

      Uudessa suhteessa suorituspaineet kuulostavat hyvin uskottavalta, minä uskoisin. Ottakaa rennosti jonkin aikaa kyllä se siitä lähtee sujumaan. Jos tuo ei tunnu menevän ohi, olisi ihan hyvä käydä lääkärissä.
      Kaverisi tarvitsee muutaman onnistuneen kerran ja sillä ongelman luulisi helpottavan.

      • suorituspaineita

        Liian myöhäsitä. Muija jätti jo.


      • pakkeja_paukuttelee

        En tie suorituspaineista. Kysyin yhtä muijaa ulos. Pakit tuli.

        Se siitä. Elämä ilman naista jatkuu. Ei näitä porilaisia saa edes yhtä kertoo kahville lähtemään.


    • kyydit

      Mä lähdin kun miehellä oli erektio, mutta se ei kohdistunut minuun. Aivan eri barbiin.
      Kun tuli erektiohöiriö, minä olisin kelvannut vemputtamaan.
      Löysin onnekseni miehen, joka ei tiedä mutkamulkusta mitään.
      Osaa käyttää ja täyttää. Hän on miesten mies ja mikä ällistyttävintä, Mies on porilainen.
      Kyllä kunnon kyydit saa hymyn poskille.

    • tuhkishyi

      No voi paska. Minä jätin aikoinas äijän ihan vaan kun sen muna ei vaan seisonut, ja sellainen oli mulle ihan uutta ja vierasta.
      Mutta rajansa kaikella mitä nainenkin jaksaa ja viittii.
      Sen looserin jälkeen löysin upean miehen jona kanssa nyt jo neljä lasta.
      Ei mikään tuhkamuna siis.

    • kovana_on

      Kevät meni paremmin, ns. löysin "rantein", mutta kesä ja vähäpukeiset naiset ovat tuoneet jatkuvan erektion takaisin. Noloa asioida kaupassa jne.

      Mutta olen silti päättänyt sinnitellä päivästä toiseen.

      • hohoho-hoijaavaa

        Etkö ole kuullut runkkaamisesta. Se helpottaisi.
        Pano myös.


      • kovana_on
        hohoho-hoijaavaa kirjoitti:

        Etkö ole kuullut runkkaamisesta. Se helpottaisi.
        Pano myös.

        olen kuullut. tänään viimeksi keventelin paineita noin klo 21. taas tekee mieli...


      • kovana_on
        hohoho-hoijaavaa kirjoitti:

        Etkö ole kuullut runkkaamisesta. Se helpottaisi.
        Pano myös.

        Naisseuraa ei minulla ole mitään saumaa saada. Ruma naama ja ylipaino takaavat sen, etten pääse milloinkaan kanssakäymiseen naisten kanssa.

        Elän päivästä toiseen yksin seisokkaani kanssa.


      • 1ynnä1onkaksi
        kovana_on kirjoitti:

        Naisseuraa ei minulla ole mitään saumaa saada. Ruma naama ja ylipaino takaavat sen, etten pääse milloinkaan kanssakäymiseen naisten kanssa.

        Elän päivästä toiseen yksin seisokkaani kanssa.

        Onhan teitä kaksi.


      • 2784599
        1ynnä1onkaksi kirjoitti:

        Onhan teitä kaksi.

        Meinaa ettei tarvitse yksin leikkiä.


      • kovana_on
        2784599 kirjoitti:

        Meinaa ettei tarvitse yksin leikkiä.

        Naputtelet täyttä asiaa.


      • kovana_on
        2784599 kirjoitti:

        Meinaa ettei tarvitse yksin leikkiä.

        Tänään taas seisoskellut koko päivän. Ei oo helppoo!


    • Pekka-P_

      Mul ei akka sanonu pahast se vaa sano hyväst.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe