Suomalaisten sinkkujen peli on menetetty

sorivaanmiehet

Noin 80% pakolaisista on nuoria miehiä ja suomalainen nainen valitsee AINA ennemmin ulkomaalaisen miehen ihan vain ulkomaalaisuuden vuoksi, samalla tavalla kuin suomalainen mies valitsisi ulkomaalaisen naisen jos pystyisi. Jokainen uusi miespuolinen sotilaskark...pakolainen on menetetty tilaisuus jollekin suomalaiselle miehelle, joka haluaisi aloittaa seurustelun, perustaa perheen ja elää normaalia elämää. En siis yhtään ihmettele, miksi suomalaisten miesten mitta alkaa olemaan täynnä ja kohta tullaan näkemään väkivaltaisia yhteenottoja väestöryhmien kesken ihan niin kuin missä tahansa toisessa ulkomaalaisten miesten valtaamassa maassa.

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lissssssäys

      Otsikon piti siis olla Suomalaisten miessinkkujen peli on menetetty.

      • 1814

        Aivan, ja suomalaisten naissinkkujen peli vasta alkaa :D


      • musta.mulkku

        Sitten tulee isoa ja mustaa mulkkua edestä ja takaa ja suomihorojen vitut on ihan tötteröllä.


      • Go.black

        Totta.

        41.media.tumblr.com/cc01eec3ba5b30248404a2f75fba256c/tumblr_nrwovcaGT81u8y2l8o1_1280.jpg


      • suomihorot

    • Ex-------PUA

      Jälleen kerran yksi naisista johtuva verenvuodatus tiedossa, tällä kertaa kyseessä on kulttuurien kolahdus ja rotusota.

      Suomalaisten miesten on pakkokin puolustaa elintilaansa.

    • eräs-ulkomaalainen

      Eihän se suomalaissinkuille mitä uutta ole, ovat hakeneet ulkomaalaisseuraa etelänmatkoilla ja havaitsin siellä, etteivät suomalaisurhot edes kelvanneet niille, joten ne rupeasivat ryypämään, kun paikalliset naiset ei tietenkään heistä välittäneet.

    • A_T_M
    • narras

      keskittykää suomimiehet sienten keruuseen
      älkää menettäkö sitä peliä

      • Sienelläonneen

        Jaa että otsikko lehdissä "kymmeniä sinkkumiehiä kuollut sienimyrkytykseen, poliisi kehottaa pysymään poissa sienimetsistä myrkytysvaaran takia. Metsänreunoja vahditaan kaikkien paikallispoliisivoimien turvin" , olisi uusi puheenaihe?


    • naamarutussako

      ihmettelen kyllä jos suomalaisnainen haluaa sen ensihuuman jälkeen jatkaa ulkomaalaisen miehen kanssa (muslimaasta tulleen).. tapailu on eri asia kuin yhdessä asuminen! ovat hyvin mustasukkaista sorttia, itse menetin ystävät ja harrastukset...on kuulema kulttuuriin kuuluvaa että naisen silmät "ei saa loistaa" toki poikkeuksia on

      • 7878

        Sitäpä se on että suomalaisen miehen pitää vain odottaa kiltisti vuoroaan ja katsoa vierestä kun naiset rinkelöivät mustien miesten kanssa. Sitten kun suomi-lortto kyllästyy muslimin jatkuvaan hakkaamiseen ja mustasukkaisuuteen niin taas kotimainen mies kelpaa. Ei vittu mitä paskaa tämä on!


      • nojoojoikdenkin
        7878 kirjoitti:

        Sitäpä se on että suomalaisen miehen pitää vain odottaa kiltisti vuoroaan ja katsoa vierestä kun naiset rinkelöivät mustien miesten kanssa. Sitten kun suomi-lortto kyllästyy muslimin jatkuvaan hakkaamiseen ja mustasukkaisuuteen niin taas kotimainen mies kelpaa. Ei vittu mitä paskaa tämä on!

        Surkeitten luusereiden kyllä...henk koht lopetin kiinnittämästä mitään huomiota suomaalaisiin horoihin jo kymmenen vuotta sitten.

        Latinonaiset nykyään enää lähinnä kiinnostaa...


    • Äädämi111111111

      Niinpä. Ja suomihuorien etnokiiman ansiosta jokainen mamu pystyy pitämään nussintavallassaan samanaikaisesti vaikka 10 suomipillua. Tietää sitä että melkein puoli miljoonaa tavallista suomalaista miestä saa ottaa munan omaan käteen ja alkaa vetää. VETO pojat, VETO VETO VETO, RUNKS RUNKS RUNKS!

    • pillunseivästäjä

      Pitäisi toteuttaa kurinpalautust suomihuorille. Jokaista ulkomaalaisen kanssa seurustelevaa suomalaista naista pitää kiusata ja huoritella juatkuvalla syötöllä. Ei ne Syyriassakaan tai edes Etelä-euroopassa antaisi naistensa käyttäytyä niin kuin nämä etnokiimaiset suomalaiset lutkat.

    • J_H_A

      Lainausta Jussi Halla-Ahon Facebook sivuilta:

      "Yksi mereen hukkuneista syyrialaislapsista on päätynyt valokuvaan. Ne, jotka eivät ymmärrä, että tämän vuoksi ei saa arvostella irakilaisten, somalialaisten ja albanialaisten aikuisten miesten vyöryä Suomeen, ovat ihmisenmuotoisia paskakasoja.

      Näin on meitä tänään valistanut eräs helsinkiläinen vihreä kunnallispoliitikko."

      • 7p9

        Mukavan polarisoitunutta tämän päivän pakolaiskeskustelu, itse asia jää puuttumaan siitä välistä.

        Oiskohan aloittajalla tai jollain muulla jotain linkkiä heittää koskien noita suomeen tulevien mamujen miesten prosenttiosuutta?


      • 7p9 kirjoitti:

        Mukavan polarisoitunutta tämän päivän pakolaiskeskustelu, itse asia jää puuttumaan siitä välistä.

        Oiskohan aloittajalla tai jollain muulla jotain linkkiä heittää koskien noita suomeen tulevien mamujen miesten prosenttiosuutta?

        Ei ole. Maahanmuuttoviranomaiset luultavasti varovat tarkkaan kertomasta prosenttiosuutta.

        http://www.hs.fi/kaupunki/a1441342525714 Tuossa kuintenkin näkyy minkälaisia pakolaisia, siis turvapaikanhakijoita, siis rintamakarkureita, siis elintasopakolaisia majoittuu bussilastillinen kirkkoon.


      • super-atm kirjoitti:

        Ei ole. Maahanmuuttoviranomaiset luultavasti varovat tarkkaan kertomasta prosenttiosuutta.

        http://www.hs.fi/kaupunki/a1441342525714 Tuossa kuintenkin näkyy minkälaisia pakolaisia, siis turvapaikanhakijoita, siis rintamakarkureita, siis elintasopakolaisia majoittuu bussilastillinen kirkkoon.

        Sä sitä itse oletkin varmasti joku talvisodan juokjsuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen militaristipaskapersujuntti, kun et kerran hyväksy viattomien hädässä olevien ihmisten Suomeen tulemista vain sen sun oman surkeutesi ja naisettomuutesi takia saatana!!!!!!!!!

        Suomalaiset sitä ovatkin kaikki itse vaan niin militaristipaskoja, kun eivät osaa sen oman militaristisuutensa ja ahdasmielisyytensä vuoksi hyväksyä koskaan sitä oman maansa jättämistä jonkun turhan sodan syttyessä.


      • Uutiskatsaus
        7p9 kirjoitti:

        Mukavan polarisoitunutta tämän päivän pakolaiskeskustelu, itse asia jää puuttumaan siitä välistä.

        Oiskohan aloittajalla tai jollain muulla jotain linkkiä heittää koskien noita suomeen tulevien mamujen miesten prosenttiosuutta?

        "Miksi turvapaikkaa hakevat miehet, eivätkä naiset ja lapset? Asiantuntija vastaa.

        Syitä on monia, mutta elintaso ei ole yksi niistä, sanoo Suomen Pakolaisavun viestintäpäällikkö Kaisa Väkiparta.

        Maailman pakolaisista noin puolet on naisia, mutta Eurooppaan tulevista turvapaikanhakijoista suuri osa todellakin on miehiä, hän sanoo.

        Syyt tulevat ymmärrettäviksi, kun katsoo uutisia: vaaralliselle matkalle salakuljettajien veneissä ja autoissa valitaan yleensä nuoria miehiä, jotka saattavat matkasta selvitäkin."

        http://www.ksml.fi/uutiset/ulkomaat/miksi-turvapaikkaa-hakevat-miehet-eivatka-naiset-ja-lapset-asiantuntija-vastaa/2109321


      • Uutiskatsaus

        "Valtaosa turvapaikanhakijoita miehiä – kolme neljästä alle 34-vuotiaita:

        Suomesta turvapaikkaa hakevista valtaosa on miehiä. Vuonna 2014 turvapaikan hakijoita 71,5 prosenttia oli miehiä.

        Pakolaisavun toiminnanjohtaja Annu Lehtisen mukaan syynä voi olla pitkän matkan raskaus. Turvapaikanhakijan matka on riskialtis, minkä vuoksi lähtijöinä ovat yleensä lasten ja äitien sijasta miehet."

        http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/valtaosa-turvapaikanhakijoita-miehia-kolme-neljasta-alle-34-vuotaita/5200316


      • DarkFear kirjoitti:

        Sä sitä itse oletkin varmasti joku talvisodan juokjsuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen militaristipaskapersujuntti, kun et kerran hyväksy viattomien hädässä olevien ihmisten Suomeen tulemista vain sen sun oman surkeutesi ja naisettomuutesi takia saatana!!!!!!!!!

        Suomalaiset sitä ovatkin kaikki itse vaan niin militaristipaskoja, kun eivät osaa sen oman militaristisuutensa ja ahdasmielisyytensä vuoksi hyväksyä koskaan sitä oman maansa jättämistä jonkun turhan sodan syttyessä.

        "Sä sitä itse oletkin varmasti joku talvisodan juokjsuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen militaristipaskapersujuntti, kun et kerran hyväksy viattomien hädässä olevien ihmisten Suomeen tulemista vain sen sun oman surkeutesi ja naisettomuutesi takia saatana!!!!!!!!!"

        En ottanut sanallakaan kantaa siihen onko rintamakarkureiden vastaanottaminen Suomeen ja heidän elättäminen vero- ja velkarahalla oikein vai väärin. Huuda vähän lujempaa, niin varmasti helpottaa oloa.

        "Suomalaiset sitä ovatkin kaikki itse vaan niin militaristipaskoja, kun eivät osaa sen oman militaristisuutensa ja ahdasmielisyytensä vuoksi hyväksyä koskaan sitä oman maansa jättämistä jonkun turhan sodan syttyessä."

        Kaikki suomalaiset? Tietääkseni olet myös itse suomalainen, joten puhut samalla itsestäsi :)


    • voivoi6

      jaaha täälläkin jätetään viestejä julkaisematta kun osuu kohdalle :) syökää sitä keksiä virastotädit

    • miehetjotkavihaavatnaisi

      Niin totta. "Pakolainen" on aina ytm pelkästään statuksensa vuoksi.

      • mitävit

        Pakolaisstatuksenko?


    • it_began_in_afrika

      https://vaestotiede.wordpress.com/2015/05/16/eurooppa-luomassa-villin-lannen-tanne-pakolaisia-ottamalla/

      RPKT:n mukaan miehet kehittävät rasistisia tunteita niitä maahanmuuttajia kohtaan, jotka kamppailevat heidän kanssaan samasta rajallisesta resurssista – naisista.
      Rasistisimpia ovat nuoret joiden seksuaalinen turhautuminen on korkein. Turhautuminen riippuu siitä, kuinka halu ja saanti, kysyntä ja tarjonta, kohtaavat. Kun naimamieli on korkealla, mutta homma lössähtää aina yksinäisiksi öiksi palomuurin varjossa, turhautuminen synnyttää väkivaltaista kaunaa kilpailijoita kohtaan.
      Koska korkea sija nokkimajärjestyksessä korreloi positiivisesti faktisen saannin kanssa, löytyvät turhautuneimmat yksilöt yleensä yhteiskunnan alimmilta portailta.
      Kohteiksi valitaan vaaralliseksi koetut kilpailijat. Mitä korskeampi ja äänekkäämpi kundi, sitä varmemmin heruu, päätellään – ja ellei heru, se ottaa kuitenkin väkisin. Pahin kilpailija ei siis ole vodkan punottama virolainen eikä nöyrä karvaton kiinalainen, vaan Afrikan alfauros: itsevarma testoveikko, täynnä mökää ja bling blingiä, aivan liian pitkälti mustaa röyhkeyttä.

      • Mikä ihme on RPKT?


    • antiwhite

      Euroopalla tulee olemaan edessään valoisa tulevaisuus jossa valkoinen kantaväestö kulttuureineen tulee olemaan vähemmistöä, ketä tästä saammekaan syyttää..:) Mutta niin, vastuu on nyt eurooppalaisilla itsellään.

    • Kilttiatm

      En siis saa koskaan pillua.

    • Mietin missä näiden naisten isät on, kuolleita? Vaikka kuinka täysi-ikäinen olisi niin kyllä isien luulisi tyttäristään huolta pitävän tai ainakin takovan järkeä päähän. Jos itse mustan miehen toisin näytille lentäis se kaaressa mun isän toimesta takaisin sinne mistä tulikin. Onneksi.

    • mielipiteeni

      Kuuleppas, minä en noihin miehiin koskisi pitkällä tikullakaan.
      Puistattaa pelkkä ajatus.

    • M_47

      Ei pakolaisia voi tästä syyttää. Eihän naiset ole meistä ATM:stä muutenkaan kiinnostuneita, joten ei meidän tilanne muuttuisi, vaikka täällä ei olisi yhtään pakolaismiestä. Valtiovallan pitäisi sallia meille ATM:lle tuontivaimo Venäjältä tai Aasiasta.

      • 1311

        Höh, miten niin sallia, ei kukaan ole kieltämässä!


      • M_47

        Vaikea heille on saada oleskelulupaa.


    • Eräkettu

      Mulle on tullu tosi paljon ulkomaisia ja kotimaisia eukkoja vouhottaan..

      Oon tosi suomalaisen näkönen...

      Oon pitkä ja järeä rakenteinen... Möreä ääni.
      Näytän siltä että voisin purassa ahmedin tai jamalin selkärangan poikki.

      Se nyt vaan on niin että suomalaisen eukon otan mieluiten koska mun kanssa ei tuo eksotiikka oikein pure.

    • Totuus1
    • Båååååmmmm

      Ei nykypolven nössöistä ole mihinkään yhteenottoihin, korkeintaan avautuvat netissä. Muutenkaan jos persujuntit laitettaisiin somalian oloihin niin paskoisivat alleen heti.

    • Ulkomaalainen mies on aina hyvä vaihtoehto avarakatseiselle, EUROOPPALAISELLE miehelle. Vaan talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneet militaristipersujuntit ei hyväksy miesten välistä seksiä. Mä sitä kun majoitan niin monta mamua kun mun 27 neliön yksiöön mahtuu, saatana!

    • katkera.atm

      Juuri tänään vastaan käveli tuttu nuorehko pizza-ählämi suomalaisen tyttöystävänsä kanssa. Kuhertelivat ja pitivät toisiaan kädestä. Olen siis joskus käynyt kyseisessä pizzeriassa, mutten taida käydä enää :(

      Tästä uppoavasta laivasta nimeltä Suomi on päästävä pois. Ottaisikohan joku rikas hieman vanhempi japanilainen salarywoman mut boytoy:kseen Japaniin?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe