Minkälainen oli teillä?

Hhhyh

Eka kerta? Kuinka vanha? Oliko sen arvoista?

19

1350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pistonostoravistus

      Nopea. 14. Oli.

    • JUjugumbogaming

      Kertokaa lisää!

    • LäheltäLiippasi

      15 kesäisenä poikana melkein onnisti kotikylän tytön kanssa.
      Oltiin kaikki kylillä ja sieltä mentiin läheiselle järven rannalle nuotioimaan.
      Pari pulloa keskikaljaa jaettiin tasan ringissä, osa porukoista lähti kotiin ja huomasimme tytön kanssa jääneemme viimeisiksi.
      Aloimme pussailemaan nuotion lämmössä. Sain kopeloida tissejä ensi kertaa. Sitten työnsin käteni hänen housuihinsa. Itselläni seisoi niin, että koski! Tyttö avasi vetskarini ja veti jäykän kullini esiin - samalla alkoi ruikkia. Spermaa lensi ainakin mukillinen tytön syliin useassa syklissä.
      Nolo tilanne ... saimme putsattua enimmät laakit vaatteisa ja lähdimme tahoillemme kotiin.

      • Juuyuuo

        Tuliko siinä ollenkaan yhdyntä eli menikö muna pilluun?


      • ilmeisesti

        ... ei, koska "LaheltäLiippasi" ja "melkein onnisti" sekä "spermat syliin"

        En siis ole ko. kirjoittaja


    • Eiparisuhteille

      15v, friends with benefits- suhteessa. En kadu.

    • hannu94

      Olin melkovanha jo 16 vuotias ko ekankerran sain ja voinkertoo oli yhtä sähläystä.Ikimuistettavaa tohelointia ja juu oli sen arvoista.Kumpikaan ei oikein tiennyt mitä tehdä kiima oli kova harkintakykä ei ollu erehdyksen ja mokien kautta voittoon.Sitä en unohda ikinä.Siinä laukesin ekankerran jo kortsun laitto yrityksessä.Naama punasena ähelsin joten kuten kuminpäälle ja ei ko pukille(Muka)tytöllä oli sukkahousut enkä minä tietenkäään sitä huomannut.Juu pitkkä ja hauska ikimuistoinen ekakerrta.

    • AinaSaajana

      Olin neljäntoista kun sain ekakerran munaa peppuun. Olin siellä maalla kesäloman vietossa. Se innostui siitä ja pani koko kesän ajan aamuin illoin. Vei oman aikansa tottua. Se oli sellainen homo suhde.

    • mekkk

      16v olin kun naisen tai saman iköisen tytön kanssa ja ensin kumin kanssa ja toinen kierros paljaalla ja oltiin niin panomiestä ja se siitä. hyvää teki. Vuonna 1976 tai -77.

    • jumyn

      Sellaista haparointia ja täysin vailla oikeaa tietoa. Ja valtava syyllisyyden tunto pitkään edes kokeilusta. Onneksi ei alkanut juoruili, jota kuuli heti siinä tyttö sai leiman otsaan varsinkin.

    • Kirjooittaja

      Lisää kertokaa!

      • mies1969

        19v miehenalku ja nainen noin nelikymppinen ja hyvää teki


      • Kotimatka

        Olin armeijan harmaissa. Siihen aikaan 80-luvulla usein liftattiin maaseudulle kotiin.
        Minut noukki kyytiin 40-50v nainen autoonsa. Alkukuulumisten jälkeen ajaessaan, hän suoraan ehdotti "solttupojalle helpotusta" viikonloppuvapaan alkamisen kunniaksi.
        Olin hieman hämmennyksissä vielä, kun hän kurvasi sivutielle, parkeeraten puskan suojaan. Hän kiersi auton ja nykäisi jalkani ulos ja alkoi avaamaan housuni nappeja. Hieman ronskisti hän kaivoi melani esiin ja veri esinahkaa taakse, että kipeää teki. Hän imi hetken sykkivää kaluani.
        Sitten hän komensi minut ulos autosta ja kumartui itse auton penkille avaten housunsa ja vetäen ne polvitaipeisiinsa. Hän polvistui auton penkille ja haroi kädellään jalkojensa välistä melaani, kehottaen tulemaan lähemmäs.
        Kalu tykyttäen pystyssä, lähestyin paljasta takapuolta. Hän kouraisi kiinni ja ohjasi kaluni sisään kosteaan, lämpimään vakoonsa. Otin pakaroista kiinni ja nytkytin kiihkoissani silmät selällään, laueten melko äkkiä.
        Hoipertelin notkuvin polvin sepalusta kiinni, samalla, kun nainen pyyhki jalkoväliään nenäliinapaperiin. Sitten hän moiskautti mojovan suukon poskelleni ja kiersi kuskin paikalleen.
        Matka jatkui ja olin onnesta sekaisin. Puhuminen ei oikein luonnistunut liiemmälti. Hän jätti minut risteykseen ja taputellen reittäni kiitti matkaseurasta.
        En nähnyt häntä enää koskaan.


    • Eikaduta

      15v poikaystävän kanssa, oli tosi hyvä eka kerta eikä todellakaan ollu mitään sähellystä. Molempien vaan teki mieli tosi paljon ja homma meni sit vähä pidemmälle, mulle siis eka kerta ja poikaystävä kerran aikasemmi jo kokenu. Edelleen yhessä, joulukuussa tulee 5vuotta :)

    • Foreignergirl

      17 ja ulkomailla ulkomaalaisen miehen kanssa. Ei pakottanut, halusin itsekin. Kaiken kaikkiaan hieno kokemus, otti minut huomioon kaikilla mahdollisilla tavoilla. Näimme monta kertaa vielä uudelleen ja muutenkin oli kivaa. Halusi minut luokseen asumaan, en mennyt tietenkään, Suomi on maani ja siinäpä se. Soittelikin usein. Mutta hieno kokemus.

    • Tandebord

      No se eka kerta oli kumaa panemista.
      Kondomi hajosi se mies laski koko lastin sisään.
      Mulle tuli kauhea pelko rakaaksi tulemisesta.
      Menin seuraavana päivänä hakemaan pillerin.
      Otin sen heti. Mies oli vähän yli nelikymppinen.
      Se oli yhden illan juttu. En jäänyt siitä kiinni.
      Parisuhteeni on vain parantunut mutta se takana päin.
      Sattunut vahinko oli pelästys. Mutta hän teki sen monesti.
      Siihen asti kondomi pysyi ehjänä. Mutta kerran paksu kalu tekikin niin hyvää että en antanut lopettaa vaan vaadin lisää. Hän pani minua ainakin toista tuntia kunnes laukesi. Kuuma sperma työtyi ulos. Muta mies vain jatkoa sai vielä toisen syöksyn.
      Tunsin saaneeni jotain vierasta spermaa sisään. Kysyin mitä minä nyt teen?
      Hän käski mennä hakemaan katumuspillerin apteekista. Söin niitä useita vuosia.
      Nyt se ei haitaisi vaikka se Vaajakoskelainen mies panisi vaikka kuinka kauan minua niin en tulisi raskaaksi. Oma mies saa työntää vaikka kaksi tuntia laskee lastin sisään.
      Sisäinen kello on mennyt täyteen enkä saa enään lapsia.

    • 18vtyttö

      Eka kerta oli joko n. 12 vuotiaana ystävättären kanssa kun leikittiin, että toinen oli Harry Potter ja toinen Hermione/Ginny ja mentiin peiton alle hyväilemään toisiamme - tai - 17 vuotiaana kun tällä sivustolla tapaaman (oliskohan ollut 25v) miehen luokse kokeilumielessä. Riippuu mikä lasketaan. Sanoisin että kadun kyllä kumpaakin.

    • Toukomies

      Samperi, oon unohtanu eka kerran.. Jos ny jotain muistan ni olin 18v ja varmaa pikkukännissäkin, oisko ollu systerin kaveri mut varmaa ihan miehekäs olo ollut sen jälkeen.

    • Täydellisyyys

      Olin 16.v ja mies 23.v. Mies ei suostunut hoitamaan hommaa omalta osaltaan loppuun asti koska meillä ei ollut ehkäisyä eikä hän halunnut riskeerata. Oli kyllä täysin sen arvoista vaikka itse yhdyntä lähinnä sattui kamalasti, mutta mies oli ihana ja kokenut ja hoisi minut loppuun asti sormettamalla ja nuolemalla niin että vikisin vain nautinnosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe