Pitkät kynnet naisella

Puolimaraton1h30min

Mitä mieltä naisten pitkistä kynsistä?
Olen kuullut monilta että pitkät kynnet eivät ole urheilevan naisen juttu.
Sori vaan kaikille, mutta minä olen maratoonari ja pisin kynteni tyvestä mitattuna on 3cm ja muut siinä 2.5cm paikkeilla.
Ja olen tekevä ihminen, teen käsitöitä, puutöitä ja kaikkea mitä lyhyilläkin kynsillä voi tehdä.
Haluaisin vain tässä kertoa että ennakkoluulot pitkäkyntisiä naisia kohtaan on turhat. :)

5

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leikkiluola

      Itselläni on rullaluisteleva gimmafrendi, jolla on järkyttävät raapimet sormissa, tukka musta, suora ja pitkä, sekä kasvot ja vartalo kuin Nefertitillä.

      Ole siinä sitten frendiä joo.

      (Reps)

      • Leikkiluola

        Oikeastaan ei puutu enää kuin se että mirrin nimi olisi jokin Jasmine tai Fariya.

        Aika viileätä menoa


      • Leikkiluola

        Mutta kaikista hulvattomina hänessä on hänen sielunsa, se spiritti, josta valoa piisaa ja lyysaa kuin auringosta itsestään. On lähestulkoon käsittämätöntä, että hän on sinkku. Ehkä kaikki auringon kaltaiset ovat sinkkuja. En minä tiedä.

        (Naurua)


    • TappoAseet

      Juoksulajit tottakai onnistuu pitkillä kynsilläkin. Muut yleisurheilulajit voivat olla haasteellisempia ja tulostaso heiketä, jos joutuu miettimään kynsiensä asentoja suorituksen aikana. Kamppailulajeissa lienee jopa kiellettyä kasvattaa kynsiä, joilla voi raapia. Useissa palloiluissa eivät pitkät kynnet kauan säily pitkinä.

      Minun mielestäni ihmisen - ja naisenkin - elämässä on paljon tärkempääkin tekemistä kuin kynsien kasvattaminen, hoitaminen ja varjeleminen. Jos se nyt kuitenkin on jollekin tärkeä elämänsisältö, niin saa minun puolestani ihan vapaasti olla. Mutta minä kuitenkin haen ihan muunlaista seuraa.

    • Sinnuukkaaa

      Tuota minäkin tulin tänne kysymään, mutta ehdit ensin. Pitkät vai lyhyet, lakalla vai ilman? Jos lakalla, neutraalilla vai jollain railakkaamman värisellä?

      Eron jälkeen aloin lakata kynsiäni, kun löytyi sellainen lakka, jolle en ole allerginen. Exä alkoi piikittelemään, että et kyllä minun aikana viitsinyt lakata. Yhden toisenkin miehen mielestä naisilla kuuluu olla kynsilakkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe