Nuoren tytön koettelemukset

Boohbauh

Olin 15-vuotias nuori nainen. Minulla oli peppuun asti ylettyvät ruskeat hiukset ja kauniit, terhakat rinnat. Olin hoikka, mutta melko lyhyt. Vain 159 cm pitkä. Olin seurustellut kaksi kertaa, mutta koskaan en ole sänky puuhissa ollut. Luokkalaiset pojat panisivat minua kyllä,mutta minua ei kiinnosta. Mielummin sooloilen


Eräänä päivänä olin tulossa kaupungilta kotiin. Oli jo myöhä ja melko hämärää. Minulla oli päällä paksu huppari,joka lämmitti mukavasti kylmällä ilmalla. Olin kävelemässä oikoreittiä metsän kautta, kunnes joku tarrasi käsivarteeni tiukasti kiinni. Kiljahdin ja koitin rimpuilla,mutta en päässyt irroitautumaan. Yhtäkkiä kaikki pimeni.


Heräsin kylmältä lattialta. Avasin silmäni ja näin,että olin jossain hallissa. Näin kuitenkin kalterit edessäni. koitin nousta seisomaan,mutta en päässyt ylös. Tajusin olevani kahleissa niin, että ranteeni oli kahlittu tolpan ympärille ja kaulassani oleva kaulapanta oli kiinnitetty talutushihnalla toiseen tolppaan. Koitin huutaa apua, mutta suuni eteen oli laitettu teippi. Minulla oli pelkät alusvaatteet. Yritin rimpuilla ja huutaa,mutta se ei auttanut. En tiedä missä olin. Minä aloin itkemään. Koitin nukkua. Juuri,kun olin nukahtamassa kuulin, kun kalteriovi avautui. Noin 60-vuotias mies tuli sisään. Koitin rimpuilla ja huutaa mutta mies vain huudahti:
"TURPA KIINNI!" Ja löi minua.
Hän irrotti minut kahleista,mutta jätti kaulapannan paikalleen. Hän paiskasi minut maahan ja kahlitsi käteni yhteen.
"Polvillesi siitä!" Mies komensi ja peloissani tottelin. Mies alkoi ottamaan housujaan pois ja naurahti ilkikurisesti
"Kyllä kalu on nyt seisokissa...Ota se suuhun!"
Käänsin katseeni pois miehestä, joka yritti ottaa teippiä pois suuni edestä.
"NYT PERKELE TOTTELET! JOS ET KÄYTTÄYDY KILTISTI, SAAT RANGAISTUKSEN" hän huusi ja repäisi teipin pois suuni edestä.
En meinannut vieläkään totella, kunnes hän tukisti hiuksistani ja työnsi suuni kalun ympärille. Hän alkoi panemaan itseään suutani vasten samalla tukistaen rajusti hiuksiani. Hän ähki ja voihki, kunnes suuhuni tuli kamalan suuri lasti.
"Nyt valvon, että varmasti nielet sen kaiken."
Ja niin minä nielinkin.
Sitten hän otti minut rajusti syliinsä ja työnsi minut seinää vasten. alkoi Riisumaan minua ja laittoi teipin takaisin suuni eteen. Yritin rimpuilla miestä vastaan ja huutaa apua. Mutta mies löi minua ja huusi:
"TURPA KIINNI!"
Olin täysin alasti miehen edessä,jota en edes tuntenut.
Mies alkoi kouria rintojani rajusti. Hän alkoi taas hymyilemään ilkikurisesti ja alkoi imemään rintojani.
Huomasin hänen kalun olevan taas Seisokissa.

Tissien imemisen jälkeen mies nosti minut istumaan seinää vasten. Hän puristi minua pakaroista samalla, kun tuki minua pysymään asennossa.
Pian tunsin kuinka hän aikoi tuikata kalunsa pilluuni, joten aloin rimpuilemaan ja potkimaan.
Mies huudahti:
"NYT LOPPU!"
Ja tuikkasi kalunsa rajusti pilluuni.

Tunsin kamalan,vihlaisevan kivun pillussani ja huusin niin paljon kuin pystyin teipatulla suullani.
Mies alkoi panemaan minua oikein toden teolla.
Minua sattui,mutta pian aloin jopa kostumaan ja nauttimaan. Aloin voihkii nautinnosta, vaikka kipeää se tekikin.
Pian tunsin,kuinka minua alkoi supistelemaan joka paikasta ja tuntui taivaalliselle.
Pian tunsin myös sen,kuinka mies laukaisi täyden lastin sisääni.
Tämän jälkeen mies käänsi minut naama seinää päin ja veti katosta kahleet ja kahlitsi minun kummatkin käteni niin, että roikuin katosta. Pian hän kahlitsi myös jalkani maahan kiinni niin, että olin X-asennossa.
"Pikkulutka näytti nauttivan äskeisestä" mies murahti ja läpsäisi minua kovaa pakaroille.
Pian tunsin, kuinka joku alkoi työntymään perseeseeni. Sekin teki erittäin kipeää. Pian se jokin työntyi kovaa sisääni ja alkoi kulkemaan edes takaisin perseessäni. Kiljuin taas niin kovaa,kuin vain voin teippini takaa. Mies ei näyttänyt enää välittävän, vaan äännähteli itsekkin kovaäänisesti. Sisälläni oleva kipu voimistui voimistumistaan. Pian mies laukesi sisääni ja otti peniksensä ulos minusta. Minä aloin itkemään ja mies läiskäisi minua pakaroille. Sitten hän puki ja juuri ennen lähtemistään sanoi:
"Sinä pikkulutka tulet kokemaan vielä paljon..."
Sitten mies lähti ja jätti minut X-asentoon...

2

756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nytpoistämä

      Hyi vittu! Pois tämmöset! Ei nää oo mitään nautinnollisia seksinovelleja

    • jekwösgqhahkfjdjfvel

      Uuh...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe