Ystävän miehellä todella iso

hulluko-

Olenko hullu, kun mielessäni olen nyt viikon verran ajatellut ystäväni miestä ja tämän isoa varustusta?

Olimme kaveripariskunnan kanssa saunomassa viime viikonloppuna, miehet ilkosillaan. En ole eläissäni nähnyt niin isoa penistä kuin ystävän miehellä. Kun hän istui lauteilla niin sukukalleudet ikään kuin "lepäsivät" lauteilla kun oli niin kookas. Aina kun hän haki löylyvettä tai puita niin en saanut katsettani irti hänen jalkovälistään, kun tuo paljaspäinen penis heilahteli puolelta toiselle ja ulottui miltei puoleen reiteen asti.

Ystävän miehen upea elin on nyt pyörinyt koko viikon päässäni ja olen jopa nähnyt unta että saisin koskea siihen. Miten voisin lopettaa nämä hullut ajatukset, jotka eivät liene sopivia? Meillä on omat suhteemme ja kaikki hyvin, eikä minun pitäisi miettiä ystäväni miehen penistä

86

32305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pienimunainen-

      Mikä ihme siinä isossa peniksessä teitä naisia viehättää?

      Minä olen pienimunainen ja tuntuu että vaimoa kyllästyttää. Olen jopa miettinyt että ehdottaisin isomunaista kolmatta pyörää, jos saisin vaimoni edes jotenkin innostumaan sitä kautta minustakin. Tiedän nimittäin että vaimo on pohjimmiltaan seksuaalisesti aktiivinen.

      • prost-73

        minäolen eläessäni harrastanut seksiä noin 3000 miehen kanssa,olen prostioitu ollut nuorempana,voin keskimääräisesti kertoa etten nauttinut seksistä n.2800 miehen kanssa,ainoana poikkeuksena iso kokoiset miehet,pääasiassa tummat.Älkää oikeesti miehet uskoko ettei koko ole tärkee.Toki poikkkeuksiakin on.


      • 780
        prost-73 kirjoitti:

        minäolen eläessäni harrastanut seksiä noin 3000 miehen kanssa,olen prostioitu ollut nuorempana,voin keskimääräisesti kertoa etten nauttinut seksistä n.2800 miehen kanssa,ainoana poikkeuksena iso kokoiset miehet,pääasiassa tummat.Älkää oikeesti miehet uskoko ettei koko ole tärkee.Toki poikkkeuksiakin on.

        Tuo on vain sinun mielipiteesi. Minun kokemukseni on aivan päinvastainen. Nuorena minulla oli hetken aikaa isovarustuksinen poikaystävä, mutta seksistämme en nauttinut. Se oli kivuliasta. Minulle keskikoko on paras.


      • keinoja_on

        Siivoan, teen kotitöitä, hemmottelen vaimoa lahjoilla. Nuolen, hieron hartioita ym. Näillä eväillä vaimoni sietää pientä munaani ja joskus jopa suostuu seksiinkin. Kyllä näin pärjää!


      • pienihentoinen

        ei se kyllästyminen siitä peniksen koosta johdu. Kyllästyminen on ihan ihmisen omassa korvien välissä tapahtuva prosessi, jolle toki luodaan kaikenlaisia ulkoisia syitä; milloin toinen ei tee mitään oikein ja ääritapauksissa toinen muka kyllästyttää luonnollisen varustuksensa puolesta.
        Naiset nyt tunnetusti ovat sellaisia, että entinen sohva alkaa kyllästyttää ja halutaan uusi ja kauanko sitä hupia uuden leikkikalun kanssa sitten kestää? Hetkellisesti energia virtaa ja ollaan eloisia, mutta sitten vaivutaan taas kyllästymiseen. Jos ei osaa pitää omaa henkilökohtaista sisäistä virtaansa avoimena, ei siihen auta sohvan vaihtaminen värinsä puolesta trendikkäämpään eikä isompi penis. Nainen on ihan itse vastuussa omasta viihtymisestään, ei siinä miehen tarttem itään hemmottelujuttuja kehitellä.
        Olen nainen ja enempi pienimunaisten perään. Iso munaiset ovat hirveitä elostelijoita.


      • Juhannushäät_2000
        keinoja_on kirjoitti:

        Siivoan, teen kotitöitä, hemmottelen vaimoa lahjoilla. Nuolen, hieron hartioita ym. Näillä eväillä vaimoni sietää pientä munaani ja joskus jopa suostuu seksiinkin. Kyllä näin pärjää!

        En tiedä mikä teillä toimii, mutta välttämättä naisesi ei ole vaimoa vailla.

        Koitas olla vähän enemmän mies. Joskus on ihan ok haista vähän bensalle ja tulla hikisenä sisälle kysyyn että "Joko se safka alkais pikkuhiljaa oleen valmista, ku on koko päivä tullu tehtyy noita puita ens talvee varten ..et vois sit vähän köllii tos takan eessä ;) "

        Olen itse yli tasaarvoinen ihminen. Meillä talouden rahahommatkin on jaettu niin tasan että molemmat maksaa suhteessa tuloihinsa talouden kaikki menot ja kulut. Kaikki lasten hommat puoliksi. Mutta kyllä se elämä vähän parempaan suuntaan lähti, kun muutettiin kulttuuri siihen, että mä teen puut, lämmitän saunan, vaihdan autojen renkaat ja päätän millon meillä pannaan.

        Mun vaimo on paras ja ihanin!


      • tyytyväinenolen

        Kyllä pienehkölläkin pärjää ja mulle riittää se että vaimo on tyytyväinen kun itsekin on melkoisen tiukka alapäästä. Jopa sanonut suhteen alussa että onneksi ei isompi kun ne sattuu.


      • Anonyymi
        prost-73 kirjoitti:

        minäolen eläessäni harrastanut seksiä noin 3000 miehen kanssa,olen prostioitu ollut nuorempana,voin keskimääräisesti kertoa etten nauttinut seksistä n.2800 miehen kanssa,ainoana poikkeuksena iso kokoiset miehet,pääasiassa tummat.Älkää oikeesti miehet uskoko ettei koko ole tärkee.Toki poikkkeuksiakin on.

        Jäähallin ovesta kulkiessa ei tunnu kuin Zamboni...
        Jos olet reikäsi suureksi sorvauttanut, niin ei varmaan tunnukaan.

        Tuohan ei ole missään määrin normaalia.


      • Anonyymi
        Juhannushäät_2000 kirjoitti:

        En tiedä mikä teillä toimii, mutta välttämättä naisesi ei ole vaimoa vailla.

        Koitas olla vähän enemmän mies. Joskus on ihan ok haista vähän bensalle ja tulla hikisenä sisälle kysyyn että "Joko se safka alkais pikkuhiljaa oleen valmista, ku on koko päivä tullu tehtyy noita puita ens talvee varten ..et vois sit vähän köllii tos takan eessä ;) "

        Olen itse yli tasaarvoinen ihminen. Meillä talouden rahahommatkin on jaettu niin tasan että molemmat maksaa suhteessa tuloihinsa talouden kaikki menot ja kulut. Kaikki lasten hommat puoliksi. Mutta kyllä se elämä vähän parempaan suuntaan lähti, kun muutettiin kulttuuri siihen, että mä teen puut, lämmitän saunan, vaihdan autojen renkaat ja päätän millon meillä pannaan.

        Mun vaimo on paras ja ihanin!

        Tosi on, että kaikkea ei voi jakaa tasan kotihommissa. Mies voi tehdä juuri nuo puut ja autojen hommat, pihatyöt voisivat olla yhteistä aikaa. Sisällä riittää puuhaa jatkuvasti , puhtaus vie aikaa, samoin ruokien laittaminen. vaatehuolto ym. Niissäkin voi jotakin jakaa myös miehelle.

        Mitä tulee rahojen käyttöön, siinä täytyy ajatella tarkkaan, että toinen ei joudu liian vaikeaan tilanteeseen, sillä palkat ovat useimmiten erilaiset ja naisten palkat vielä lisäksi samastakin työstä n 20 prosenttia pienemmät.

        Joten ne voisi ajatella prosentuaalisesti suhteessa palkan määrään.
        Toki sellaisetkin asiat tulee miettiä, miten lasten vaatehankinnat rahoitetaan tai muut vaatehankinnat. Entä kodin tekstiilit, kalusteet.

        Mieheni alkuun kuvitteli, että saa pitää koko oman palkkansa ja hurvitella sillä, oli tehtävä aika paljon työtä, että edes jokin kohtuus saatiin aikaan. Ei hän kyllä ymmärrä vieläkään, että kotiin tarvitaan joskus myös uudistaa kalusteita ja tekstiilit hajoaa ja lapsetkin tarvitsevat kasvaessaan enemmän.


      • Anonyymi
        Juhannushäät_2000 kirjoitti:

        En tiedä mikä teillä toimii, mutta välttämättä naisesi ei ole vaimoa vailla.

        Koitas olla vähän enemmän mies. Joskus on ihan ok haista vähän bensalle ja tulla hikisenä sisälle kysyyn että "Joko se safka alkais pikkuhiljaa oleen valmista, ku on koko päivä tullu tehtyy noita puita ens talvee varten ..et vois sit vähän köllii tos takan eessä ;) "

        Olen itse yli tasaarvoinen ihminen. Meillä talouden rahahommatkin on jaettu niin tasan että molemmat maksaa suhteessa tuloihinsa talouden kaikki menot ja kulut. Kaikki lasten hommat puoliksi. Mutta kyllä se elämä vähän parempaan suuntaan lähti, kun muutettiin kulttuuri siihen, että mä teen puut, lämmitän saunan, vaihdan autojen renkaat ja päätän millon meillä pannaan.

        Mun vaimo on paras ja ihanin!

        Harvassa on ne parit joissa nainen tekee puut ja vaihtaa auton renkaat.


      • Anonyymi
        pienihentoinen kirjoitti:

        ei se kyllästyminen siitä peniksen koosta johdu. Kyllästyminen on ihan ihmisen omassa korvien välissä tapahtuva prosessi, jolle toki luodaan kaikenlaisia ulkoisia syitä; milloin toinen ei tee mitään oikein ja ääritapauksissa toinen muka kyllästyttää luonnollisen varustuksensa puolesta.
        Naiset nyt tunnetusti ovat sellaisia, että entinen sohva alkaa kyllästyttää ja halutaan uusi ja kauanko sitä hupia uuden leikkikalun kanssa sitten kestää? Hetkellisesti energia virtaa ja ollaan eloisia, mutta sitten vaivutaan taas kyllästymiseen. Jos ei osaa pitää omaa henkilökohtaista sisäistä virtaansa avoimena, ei siihen auta sohvan vaihtaminen värinsä puolesta trendikkäämpään eikä isompi penis. Nainen on ihan itse vastuussa omasta viihtymisestään, ei siinä miehen tarttem itään hemmottelujuttuja kehitellä.
        Olen nainen ja enempi pienimunaisten perään. Iso munaiset ovat hirveitä elostelijoita.

        Olet kyllä tosiaankin sairas ihminen!


    • olisitottanutrokotuksen

      Sun olisi pitänyt sinkkuna kokeilla isoa, niin tietäisit ettei siinä mitään ihmeellistä ole. (En kyllä tiedä, että miten sitä voi tietoisesti kokeilla, jos ei vahigossa törmää isoon. Ellei sitten laita jotain ilmoitusta "haetaan hyvinvarustettua seuraa".) Isopeniksisillä on usein erektio-ongelmia, veri ei vain riitä. Pienipeniksisillä miehillä on todennäköisesti enemmän motivaatiota opiskella esim. suihinottamista.

      Hanki dildo. Älkääkä enää saunoko yhdessä.

      Tieteellinen fakta vielä, että et voi oikeasti tietää kenenkään kokoa, jos olet nähnyt sen vain löysänä. Joillain on suunnilleen saman kokoinen kovanakin, joillain venyy tosi paljon.

    • Kutensanottua

      Lepotilassa iso ei välttämättä kovin paljoa erektiossa kasva.
      Ja itsellä ainakin kävi niin, että parasta seksiä sain, kun jättimulkkuisen exäni jälkeen sain normikokoista. Exä oli ilmeisesti avannut piukkoja paikkojani tms. Onhn se iso mielenkiintoisen näköinen, mutta kuten monesti sanottu, ei koko korreloi taitojen kanssa, useimmiten päinvastoin, huonoa, yksipuolista ja egokeskeistä jyystämistä, itse jää ilman.

    • opdikjdroijkdoijdrf

      No ihan ensiksi... Joskus lepotilassa isolta näyttävä kalu ei sitten juuri kasvakaan noustessaan seisomaan, eli suhteessa penisten koko ero ei ehkä ole niin suuri, kuin nyt mielessäsi kuvittelet.

      Toisekseen, miten hemmetissä olette menneet kaikki keskenänne saunaan? Ei mielestäni ole sopivaa. Joko pariskunnan keskenään, tai naiset ja miehet erikseen. Ja jos joku nyt väittää että onhan se ok... niin aloittajan kirjoitus on oiva esimerkki siitä, miksi se EI ole hyvä tapa. Naurettavaa penikoiden touhua.

      Ja kolmanneksi. Kyllähän se hieman isompi penis hyvältä tuntuu, ei siitä mihinkään pääse. Ei liian iso, mutta riittävän suuri. Mutta jos haluat kokeilla turvallisesti ja uskollisesti, niin osta itsellesi sinua kiihottavan kokoinen tekopenis. Kenties vois leikkiä sillä joskus myös miehesi kanssa, joten halusi kohdistuvat silloin sun ja oman miehesi leikkeihin.

      Lopuksi... Itse ei olisi näin aikuisella iällä enää alkanut suhteeseen kovin pienikaluisen miehen kanssa. Asialla oli hyvinkin merkitystä. Joskus 20v seurustelin 5 vuotta pieni kikkelisen kanssa. Seksin suhteen täysin turha kokemus. Näyttelin kyllä nauttivani, ja halusinkin häntä kovasti. Olin rakastunut ja haluissani. Mutta nautinnon määrä jäi minimaaliseksi.

      Nyt ikää mulla on 36v ja elän onnellista perhe-elämää puolisoni kanssa. Hänellä on juuri sopivasti suuri.:) Lisäksi leikitään tekokaluilla toisinaan.

    • naisten.pinnallisuus

      Aika julmaa arvostella peniksiä näin, maailmassa on kuitenkin paljon pienen peniksen omaavia miehiä, pitäisikö heidän kaikkien vain olla yksin sitten?

      • 287623

        Naisilla on oikeus haluta ihan mitä vaan. Samoin miehillä. Ei "epäonnisia" tarvitse mielistellä. Kaikki ihmiset eivät suinkaan ole syntyneet seksiobjekteiksi, ja ne seksiobjektitkin usein valittavat osaansa.


      • olisitottanutrokotuksen

        No eiköhän ne pienenkin omaavat yleensä ole onnellisesti suhteessa. Aloituskin taitaa olla trolli. Onhan se aika esineellistävä kyllä.


      • parhaan_saa_valita

        Maailma on julma. Isolla pärjää, pienet kyykkyyn. Nainen valitsee sen mikä himottaa ja se on iso. Onhan niitä miehiäkin, jotka etsivät isorintaista naista. Miten se naisten himo isoon eroaa miesten halusta isorintaiseen tai tekee juuri naisista pinnallisia.


      • jokutasosentään

        Niinpä, eikös se olisi tasa-arvonkin mukaista, että isotissiset saisivat isokaluiset ja pieni tissiset pienikaluiset. Täällähän aina niin puhutaan, että ihmisten pitäisi pysyä oman tasoisissaan. En minä ainakaan isotissisenä kuvittele, että minua lähestyisi joku pienikaluinen.
        Aloitus oli kyllä niin lapsellisen tyhmä tarina, että oli pakko jopa nauraa.


      • pokpwkpoe

        Samalla tavalla kun miehet arvostelee naisten rintavarustusta, niin naiset voivat miettiä, millainen penis olisi paras. Ja kyllä, silti naiset joilla on älyttömän olemattomat rinnat voivat löytää itselleen kumppanin ja samoin miehet joilla on todella pieni penis. Ne tuskin ovat kuitenkaan heidän parhaita avujaan, vaan löytävät kumppanin muilla meriiteillä. Ja tuskin kukaan onkaan kenenkään kanssa pelkästään peniksen tai rintojen koon perusteella, vaan täytyy olla muutakin.


      • Bakkarat
        jokutasosentään kirjoitti:

        Niinpä, eikös se olisi tasa-arvonkin mukaista, että isotissiset saisivat isokaluiset ja pieni tissiset pienikaluiset. Täällähän aina niin puhutaan, että ihmisten pitäisi pysyä oman tasoisissaan. En minä ainakaan isotissisenä kuvittele, että minua lähestyisi joku pienikaluinen.
        Aloitus oli kyllä niin lapsellisen tyhmä tarina, että oli pakko jopa nauraa.

        Pääasiassa isokulliset ovat pakaraorientoituneita. Eli pyöreillä terhakoilla pakaroilla saa iso kaluisen. Nimimerkillä kokemusta on.


      • Anonyymi

        Parempi ehkä olisi että pienikikkeliset eivät pariutuisi, sillä tavoin säästyttäisiin monelta surulta
        Voisihan sitä pikkukikkeliukot tarjota palveluita jonkinlaisessa bordellissa, mutta enpä usko että asiakkaita paljoa olisi.
        Voisin kuvitella bordelliin hintaluokat: yli 20-senttinen 100€/varvi
        15-19-senttinen 60€/varvi
        13-14-senttinen 20€/varvi
        12 ja alle pituinen 3,50/varvi

        Hinnat korreloivat nautinnon määrää


      • Anonyymi
        parhaan_saa_valita kirjoitti:

        Maailma on julma. Isolla pärjää, pienet kyykkyyn. Nainen valitsee sen mikä himottaa ja se on iso. Onhan niitä miehiäkin, jotka etsivät isorintaista naista. Miten se naisten himo isoon eroaa miesten halusta isorintaiseen tai tekee juuri naisista pinnallisia.

        Olen mies enkä ymmärrä monen miehen vetoa isorintaiseen naiseen. Eläkeikäisenä sellainen on "vähän" hurjan näköinen kun tissit roikkuvat napaan asti.


      • Anonyymi

        onko ketään jolla vain 12 cm?


    • Syvästitunteva

      Mulla on jokunen mies suhteeni ulkopuolella, joiden kanssa harrastan seksiä; kaikkien kanssa vähän erilaista, ja hyvin laidasta laitaan ovat kalutkin kooltaan.
      Olen nk. tiukkapilluinen, mutta pakko myöntää, ettei se pieni kalu kyllä kovasti kiimaa pillussa lisää. Kaikki ovat vähintään hyviä suuseksissä, mutta pienikullisin kyllä ehdottomasti paras - todellinen taituri!

    • KuivaaVellia

      Ei pientä kullia olekaan on vaan suuripill.. naisia

      • No en kyllä ole yhdenkään naisen kuullut valittavan, ettei esimerkiksi tamponi pysyisi sisällä, ja se on sentään aika pieni.


      • jepojerpiorkor
        helka kirjoitti:

        No en kyllä ole yhdenkään naisen kuullut valittavan, ettei esimerkiksi tamponi pysyisi sisällä, ja se on sentään aika pieni.

        =D Niinpä.


    • fgdslgfiapog

      Ei kai ajattelustasi ole kenellekään mitään haittaa - korkeintaan itsellesi ja varmaankin tuo ajattelusi lisää ymmärrystä miehiä kohtaan;: he kun tuppavat haaveilevan milloin minkäkin laisesta vartalosta, voihan olla, että miehesikin haaveilee timmistä kaveristasi tai jostain toisesta.

      Siinä vaiheessa kun ajatukset alkavat muuttua teoiksi, on asia toinen. Silloinhan on jo kysymys typeryydestä ja itsekkyydestä' - ei kai oikeasti kukaan mokaa elämäänsä näkemänsä ison kalun perusteella ??

    • ap--

      Olemme useinkin saunoneet mökillä yhdessä, aina vain pyyhkeiden kanssa. Nyt ei vain riittänyt pyyhkeitä niin miehet olivat herrasmiehinä ilman. Enpä olisi vaan uskonut että näen jotain sellaista...

    • Silmänruokaa

      Ei kai se mikään ihme ole, jos ajatuksissa pyörii tuo iso vehje. Todella harvoinhan sellaista onnistuu ihan luonnossa näkemään. Monenlaista varmaankin tulee mieleen. Ei kai siitä mitään haittaa ole, vaikka vähän vilkuileekin ja kehittelee mukavia mielikuvia, kunhan ne jäävät sitten mielikuvituksen tasolle. Kyseessä kuitenkin ystävät.

    • maanantaina

      Minun kokemukseni on, että iso vehje on yliarvostettu juttu. Nyt olen ollut 30 v saman (pienen) miehen kanssa ja seksi on oikein hyvää. Ennen tätä liittoa oli lyhyitä suhteita ja yhden illan juttujakin ja minä tykkäsin seksistä enemmän "pienten" kanssa. Yleistää ei voi, mutta ne "isot", joita kohdalleni sattui olivat ylimielisiä ja hiven piittaamattomia. Ukot (tai pojat) ikäänkuin olettivat, että pelkkä iso vehje riittää hyvään seksiin. Minulle ei toiminut sellainen. Itse asiassa iso saattoi tuntua epämiellyttävältä.

      Eli kaikki "pienet" - toivoa on. Joku tykkää nimenomaan pienestä.

      • tiistainavuorostaan222

        Olen samaa mieltä, että "isomunaiset" monesti kuvittelevat sen koon riittävän. Mitään ei tarvitsisi tehdä virittämiseksi ja esileikkejä, koska onhan sitä vaan niin onnekas saadessaan sitä isoa melaa... Lisäksi ei ole kiva yrittää ottaa suihin joltain jättikaluiselta.
        Kyllä jokainen mies osaa naisen tyydyttää, kun näkee vähän vaivaa ja on halua tehdä toiselle mielihyvää!


    • tiuhtana

      Sillä koolla ei ole oikeasti ole helvetinkään vertaa merkitystä. Onhan se iso ja kerää katseita ja herättää mielihaluja ja ymmärrän toki, jos ei sellaista ole sisuksiinsa saanut, niin sitä kuvittelee siihen liittyvän jotain übertaivaallista, mutta ei se sen kummempi ole. Se on vähän kuin karkkihyllyllä, että on entistä isompaa pussia ja luulee, että se tekis jotenkin onnelliseksi, kun sellaisen kotiin raahaa, ja kuitenkin se on vaan sitä samaa mättöä, sama idea, eikä sen kummempaa.

    • Ugibuuh

      Kauhean määrän olet saanut vastauksia provoosi. Oikein pyyhkeetkin sattumalta loppu jne. Hehheh.

      Jos on tositarina, niin voithan sinä ehdottaa sille miehelle seksiä. Voihan olla että se mies on bi-seksuaali ja suostuu sinuakin panemaan. Miehen kirjoittamahan tuo juttu oli.

      • Anonyymi

        Miehen kirjoittamahan tuo juttu oli niin.


    • saunojatar-

      Minunkin ystävättäreni ovat kateellisia, kun ovat joskus kesämökillä nähneet saunassa mieheni ison peniksen. Jää muiden ukot kyllä reilusti kakkoseksi, mikä toisaalta lämmittää mieltäni :) Yksikin rouva yrittää aina estellä miestään menemästä saunaan kun miehellä on niin olemattoman pienet vehkeet :)

      • Idioomat

        No voihan sentään, sinä saat kyllä nyt paistatella itsetyytyväisyydessäsi kun "Yksikin rouva yrittää aina estellä miestään menemästä saunaan kun miehellä on niin olemattoman pienet vehkeet ". Nooh, luultavasti vastapainoksi miehesi haluasi tukkia suusi toisten puolisoiden läsnäollessa, jotta typeriä kommentteja ei tulisi ihan solkenaan!


    • Tavallaan kummallisia nämä naisten fantasiat isosta ja komeasta kyrvästä, mutta toisaalta kyse on ihan tavallisesta asiasta, ylivoimakkaasta atrapista, kuten naisella punatut huulet tai suuret rinnat.

      Sen sijaan miehet harvemmin arvioivat naisen sukupuolielimiä. Ne ovat kauniit ja haluttavat sellaisinaan. Miehet, jotka puhuvat tiukasta vitusta, tahtovat usein vain antaa takaisin, kun ovat ärtyneet.

    • asiaatutkinut

      Kyllä niillä vituillakin on vaan eroa. Suurivittuiset huutaa ison perään ja parhailla menee jopa kolme dildoa kerrallaan ja tuvan hella siinä samassa sisään.

      Sitten on sellaisia mihin ei saa mukavasti kuin se pari sormea sisään.

      Eli pienimunaisen pitää vain löytää nainen jolla on piukat paikat.

      Toki suurivittuiset naiset ei halua tätä myöntää, koska mikä onkaan parempi lyömäase pienimunaista miestä vastaan.

      • eipidäyleistää

        Totta tämäkin. Itse kyllä pidän suurivittuisistakin naisista, jos on muuten kiihottava pakkaus ja onpahan tilaa touhuta kaikenlaista. Mutta ehkä se on lopulta enemmän henkilökemioista kuitenkin kiinni. Ja se on ikävää jos pitää jotain ominaisuutta käyttää lyömäaseena jolle toinen ei mitään mahda. Meitä on moneen junaan.


    • HotAss

      Kiikkutuolissa on kurja miettiä miltä se olisi tuntunut.
      Toimi nyt ja et kadu myöhemmin.
      Minä otin isokullisen ja en ole katunut hetkeäkään,on vaan toista mitä exän pikkumuna oli.

    • Eipolitiikalle

      Työlään oloisena se odottaa vaan kepuliutta, kun luulet olevasi parasta maailmass.

    • afrikkaan

      Kokeile somaleita, niillä on puolimetrisiä!

      • Anonyymi

        Aahhhhh!
        Sainpa somalia!


    • voivit

      Heh näit harhoja!! Sinulla taittaa olla tavallista isompi kaivo mihin tuommonen 40cm mahtuu. Toinen mahdollisuus on, että sinulla on kohtu polvessa ja silloin se ei pyöri ympyrää vitussasi ja säilyy ehyenä. Varo vain, että se ei tule ulos pyllynreijästä kun pohjaan survaisee!!!!!---- jää vielä nalkkiin on siinä irrottamista sitten

    • SuriPahde

      Zambo tulee jamaikalta ja Jambo afrikasta. Kun sattuu kohdalle on Cocco tsampo.

    • olisitnytkoittanu

      Sun olisi pitänyt kokeilla sitä. Samaa sarjaa kuin miesten fetissit isoista tisseistä.

    • Anonyymi

      Koko kyllä vaikuttaa, yli 20 vuoden kokemus on osoittanut. Pelkkä iso ei kuitenkaan ole kaikki kaikessa. Seksi vaan on silloin sujuvaa ja molempia palkitsevaa. Ei ole tullut muuta kuin positiivista palautetta koosta. Paras mittari on se kun huomaa ja tuntee kuinka kaikki osuu kohdilleen. Ja täyttymys eli O on molemminpuolinen. Ei tarvitse kysellä, että saiko. Sen tuntee joka paikassa.

      M 44

    • Anonyymi

      Aloittaja, ei muuta kun iske kiinni vain heti mahdollisuuden tullen, kun kerta mielesi tekee kuitenkin.
      Mieti nyt sitä ihanuutta, miltä se tuntuu, kun tuollainen supermuna on juurta myöden sun pimpsassa ja pumppaa edes takaisin pitkiä työntöjä, välillä hitaasti ja välillä nopeaan.
      Puhumattakaan siitä miltä se tuntuu, kun se alkaa nytkähtelemään siemensyöksyn alkaessa?
      Luulisi ainakin tuntuvan vielä paremmalta kuin normikokoisen kanssa, kun pimpsa on muutenkin ääriään myöden munaa täys ja sitten ne spermaa roiskivat nytkähtelyt alkavat veivaamaan alapäässä..

      • Anonyymi

        Olen eri mieltä naisena.


    • Anonyymi

      Naisilla on erilaisii kokemuksii, ennen mua vaimoani on pumpattu nuorempana joskus isoillakin ja sanoi suoraan et sattui/aristi, ei tykännyt yhtään, mun pienempi värkki on taas vaimolle mieluisa. Kullin koko on kanssa joku ihmeen mittakeppi joillekin. Ja kuten vaimoni on sanonut pienemmälläkin saa ihmeitä aikaa kun osaa käyttää.

    • Anonyymi

      Naiset on juurikin kullin perään, vaimoni on myös nähnyt yhden naispuolisen kaverinsa miehen kalun saunaillan vietossa ja silmät jäi kiinni, vaimo oli toki vähän huppelissa mutta sanoi vielä ompas iso ja mies oli hymyillyt.

    • Anonyymi

      Rehellistä kokemusta naiselta.
      Itse olen tiukka synnyttämätön kokenut nainen.
      Jos harrastan seksiä normaali tai pienemmällä varustuksella omaavan miehen kanssa, niin joudun kokoajan keskittymään että jännitän lihaksia seksin aikana niin, että saisin tunnetta ja tyydytystä seksistä.

      Olen muutaman kerran saanut normaalia isompaa, täytyy sanoa että isompi kiihottaa, tuntuu todellakin herkullisemmalta, ihana täyteläinen, mutta jos seksi on rajua niin se koskee, mutta kipu kiihottaa, mutta ei aina, riippuu fiiliksistä :D

      Kyllä se normaali peniksen koko tuntuu myös ihanalle, kunhan se on tarpeeksi kova ja seksi kestoltaan tarpeeksi pitkää.

      Isossa tai kookkaassa peniksessä on se hyvä puoli että mistä tahansa asennosta saa tuntea kiihottavan täyttymyksen tunteen, eikä tarvitse keskittyä jännittämään omia lihaksia, että saisi lisää tunnetta. Onhan se myös visuaalisesti kiihottavaa nähdä treenattua kroppaa ja kookasta varustusta, silmän ruokaa kerrakseen ;)

      • Anonyymi

        Toki voi olla mutta vaimollani taas täysin erilainen mielipide, ei ole koskaan pitänyt isoista kun miehii on ennen muakin ollut.


    • Anonyymi

      Noin niin kuin verrannollisesti, kaverin vaimolla on isot rinnat, C kuppia jollei peräti D kokoo eikä tuo kaverin vaimo niitä kovasti piilottelekkaan, reilusti näkyy tissivakoa ja nännit nöpöttää usein paidan alla. Hyvä ettei silmille tule.

    • Anonyymi

      Isoja rintoja ei juurikaan pysty piiloittamaan katseilta. Iso penis on melko helppo piilottaa housuihin. Ne miehet joilla on iso penis pitävät sen mieluiten piilossa ja eivät edes käy yhteisissä pesutiloissa. Tummaihoisten penis on keskimäärin n. 5cm pidempi kuin valkoihoisilla, mutta kyllä mittavia varustuksia löytyy valkoihoisiltakin.
      Olen innokas saunoja ja olen käynyt paljon miesten yhteissaunoissa. Kyllä josus aina näkee todella mittaviakin peniksiä. Ei lepomitaltaankin n. 25cm ole kovin harvinainen.
      Eli kyllä niitä isojakin on, mutta ne pidetään piilossa normaalisti. Jonkinlaisen kuvan isoista peniksistä saa pornokuvista, mutta monet isot jäävät sieltäkin pois.

    • Anonyymi

      Itse olen varattu mies isolla varustuksella. Oikeasti päältä mitattuna 19cm ja paksuus 4,5cm, tasaisesti ylöspäin käyristyen. Käsittääkesi sadasta miehestä noin parilla voi olla. Olen 180cm hyväkroppainen sixpäkkinen siis komeaksikin kehuttu mies. Naimisissa jo kauan uskollisesti. Kova halu ois nyt tullut kokeilla mitä voisin kokemuksella ja koollani vieraalle naiselle tuottaa..
      Jos joku nainen lukee tän ja miettii halua kokeilla oikeasti "isoa" niin voidaanko siitä jutella. Laita silloin viesti spostiin, helmi.7 (ät) meiliboxi.fi.

      • Anonyymi

        ootko saanu paljon... vastauksia


    • Anonyymi

      koita sitä sisääsi

    • Anonyymi

      Se riippuu varmaan naisesta, minkä kokoinen tuntuu hyvältä, tai onko edes väliä nautinnon kannalta.

      Minulla on ollut aika monia seksikumppaneita ja sanoisin, että yhdellä tai kahdella on ollut pieni. Toisen kanssa en edes tiedä, miksi touhuilin, varmaan koska olen hupsu hutsu. Toiseen taas tunsin ihan jumalatonta vetoa ja halua. Hän sai pikkarit märäksi vaan, kun katsoi minua ja kun koski, tuntui, kuin olisi ollut magneetit sormenpäissään ja minun veri sulaa metallia... En tiennyt, että hänellä on pieni, koska en ollut kokenut kuin yhden peniksen ennen häntä. Nautin meidän seksistä älyttömästi, vaikken esimerkiksi saanut ikinä orgasmia enkä suuseksiä... Se oli semmoista simppeliä jyystöä, mutta kun en muutakaan ollut kokenut, ei ollut vertailukohtaa. Mutta oli se, että olin ihan vitun rakastunut häneen ja se fyysinen vetovoima. Hän vaan ei sitten minua ottanut vakavissaan ja hajotin kyllä itseäni siinä suhteessa.

      Seuraavalla poikaystävälläni oli keskivertoa isompi ja hänen kanssaan aloin saada yhdynnässä orgasmeja. Hän myös rakasteli sillätavalla rauhallisesti, eikä jynkyttänyt liika rajusti.

      Kolmannella oli myös iso, varsinkin paksu. Ei sitä huomannut saunoessa, se näytti itseasiassa tosi pieneltä levossa. Silloin oli vähän ongelmia seksuaalisessa nautinnossa alkuun, koska erehdyin hommaamaan e-pillerit... Sitten heivasin ne pillerit ja alkoi sujua.

      Kyllä isomunaiset miehet yleensä tajuaa minun kokemuksen mukaan, että se pitää laittaa varovati sisään ja pitää kuunnella, mitä nainen sanoo, eikä liian rajusti...

      -nainen 36v.

    • Anonyymi

      Huuhaata kokoon tuijotus. Olemme olleen naimisissa jo yli 40 vuotta. Omaan todella kookkaan kalun. Vaimo sitä alkuun epäili, mutta samasta kanavasta lapsetkin syntyy, joten ihan höpöjutu on "liian iso". Vaimo ainakin nykyään tykkää, kun täytän koollani hänet. Osaan olla työntämättä ihan pohjaan.

    • Anonyymi

      Nyt on alfa!

    • Anonyymi

      Kirjoituksesta ei tarkasti selvinnyt oletko mies vai nainen?

    • Anonyymi

      Iso O from lpr city

    • Anonyymi

      Voi tiina tiina 😊🤭

      • Anonyymi

        Tiinat jakaa ja janoaa


    • Anonyymi

      Olet hullu. Kasva ja kehity.

    • Anonyymi

      Ei isosta ole muuta haittaa kuin, jos on pienisuinen nainen.

    • Anonyymi

      Ehdotan että otat suihin ystäväsi mieheltä heti kun seuraavan kerran tapaatte. Tyhjään päähäsi kalu mahtuu varmasti kokonaan ja helposti.

    • Anonyymi

      Minulla jäi kutku pojan kaverin kalusta pojat noin 20v satuin näkemään mökillä kun tulivat saunasta kaikilla vähän koholla mutta Jarilla oli pitkä ja vähän puneella paljas terska oikein pisti pilluun kun näin. Kerran tuli eteen mahdollisuus mieheni ja poikani lähtivät kiireellä kalalle kun pääsivät kyydissä Kemiin.
      Jarkko sanoi jos Jari tulee sano mihin lähdettiin en saanut sitä kiinni, oli prjantai ilta lämmitin saunan katsoin päälle vähän seksikästä kun ukko ei ollut tiiraamassa. Otin valkkaria jo aika nopeaan jännitti, ovikello soi moikkasin Jaria poika käveli sisään ja otti viinpullon esille, otettiin muutama Jari kysyi missä Jarkko sanoin lähti kemiin kalalle Jari nousi oli puhetta että ollaan täällä ennekuin mennään kylille.
      Sanoin Jarille voit olla täällä kivaa kun saa kaveria ei tarvi yksin olla. Jari istuutui ja kävi vessassa sinulla on sauna lämmin sanoin niin on haluatko käydä nauroi mitä ukkosi sanoisi sanoin en kerro.
      Huomasin että Jari katsoi useasti seisovia nännejä ja varmaan persettä kun kumartelin kaappiin astioita pesukoneesta. kun huomasin kuinka reakoi minuun kiima vaan kasvoi, kun meni saunaan kysyin tulenko pesemään sanoi ei haittaa.
      Menin pesuhuoneeseen ja tiesin kuinka hyvin lasioven läpi näkee, kun suihkutin huomasin vettä oli heitetty lasi oveen näkee hyvin. Kävin kuumana huuhtelin ristoja kuin esitelläkseen ja pesin pillua edestä hyvin hangaten ja takaa oikein pyllistin ja huuhtelin, olin lähtevinäni pois mutta käänyin ja aukaisin oven Jarin kalu oli tosi pitkä, ohut mutta terska oli iso nakkasin pyyhkeen koriin ja sanoin minua näköjään tarvitaan itin kalun suuhun kuului vaan ei helkkari imin nuoren kalua vähän aikaa halusin sen sisääni, Talutin Jarin makkariin ja jatkoin imemistä kerroin haluatko vanhempaa naista Jari tuli päälle kiihkeänä työsi jalat erilleen ja ohjasi ihana terskan sisään tunsin joka sentin kuntyöntyi sisään kuiskasi luulinettä joudun runkkaamaan olet just niin seksy että naisin sinua aina . Annoin kuin kiimanen narttu Jari kehui kuinka kiimnen olen ja tiukka kertoi että terska meinaa jäädä kiinni kun jännitän. Kerroin että olen nähnyt mökillä sun kalun ja haaveillut siitä.
      Naitiin voimalla loppuun kun tunsin kuuman ruiskauksen ja lisää olin pyörtyä himosta. Oltiin vähä aikaa ja annoin uudestaan ja vain lähetyssaarnaajan asennossa halusin nähdä poja kiiman ja kalun olin aivan pantavana annoin kaiken tunteen tulla huusin ja halusin Jari tuli taas voimalla.
      Saunan jälkeen pojat soitteli sanoi olen kipeä en tule. Silloin sain pitkästä aikaa imeä nuorta kalua ja antaa pojan nuolla pillua olin koko yön kiima päällä pillua kouristi vähän väliä ja halusin kyrpää ja vain kyrpää. Olin aamulla tosi kankea ja piti voidella voitelin myös Jarin kalun ja panin housuun.
      Lauantai iltana puhelin piippas puolen yön aikaan Jari soitti mitä sinne sanoin tänne ja suljin. avasin oven yökkärissä naitiin heti eteisessä kenkien seassa Jari sanoi olet uskomaton kiimanen pehmeä halukas työnsin pillua kuiskasin ja hutsu haluan antaa .Jari kysyi yöllä saanko panna sinua ainakun voidaan kuiskasin saat olen sinun oma hutsu Jari sanoi saat joskus pukeutua hutsuksi halasin Jaria ja kun olisi useita poikia se olis haave.
      Herätin Jarin yöllä päällä oli seksiasu Jari katsoi ja hipelöi kaatoi sänkyyn ja suuteli mistä tämä hutsu tuli imeskeli nännejä pitsin läpi hieroi pillua avasi alaosan haaroista työntyi imemään olin tosi kiimassa kuiskasin mieheni ei ole nähnyt tätä eikä näe enää olen sinun heilutin lantiota hulluna vastaan en tiennyt että tulen niin pornoksi asusta. sain kahdesti asu päällä Jari lähti aamu yöllä makoilin ja haaveilin useasta asu vaan kiihotti karkeudellaan

    • Anonyymi

      Ota siltä suihin vaan!

    • Anonyymi

      Kerro ystävälle,että sinua haluttaa tuntea ystävän miehen penis vitussa.Antaisitko luvan?samalla kysyt omalta mieheltä myös.Luulenettä antavat luvan.Miehesi haluaa nähdä astutuksen olen varma.Ole rohkea ja kerro heille.Onnea onnea.

    • Anonyymi

      Kerro miehelle,että haluut sen sisään,eiköhän anna luvan ja hoitaa,että kaveri tulee teille.kolmen kinppaan.Kaikki saa on ihanaa koska tunteet on mukana,eli haluaa tuntea elämyksen.

    • Anonyymi

      Ajatteleppa asiaa näi hyvin pieni todennäköisyys ettäkö ystäväsi tietää miltä oikeasti kova kyrpä tuntuu pillussa kun ne usei tuppaa meneen niin et mitä isompi mulkku sen kovempi työ saada sitä edes seisoon sen verran ettäkö kannattaa edes vaivautua naimaan

    • Anonyymi

      Kilauta Sandbergille.

    • Anonyymi

      25senttiä ja hienosti seisoo, Monessa pillussa uitettu ja on siihen muutama vittukin sopinut, Vain kehuja saanut,

    • Anonyymi

      Onko sen nimi janne? 😋

    • Anonyymi

      Mieheni lapsuuuuden ystävällä ja koulukaverilla on myös poikkeukellisen iso kalu. Hän on eronnut ja käy meillä aina säännöllisti edelleen kylässä. Olemme myös hänen ex vaimon kanssa hyviä ystäviä. Hänen eron jälkeen olemme saunoneet meillä useasti yhdessä alasti. Ensin olin vähän ujo, ja yritttelin peitellä rintojani ja pimppaani, mutta kun näin hänen aivan valtavan kalun kivasti heiluvan hänen kävellessä ja noustessa lauteille, minäkin "aloitin" esittelemään " itseäni. Nojailin saunan takaseinään jä levitin jalkani kunnolla, jolloin avoin pimppani oli vastapäätä istuvalle Makelle kivasti näytillä. Makella alkoi kalu nousemaan puoli seisokkiin. Kysyin mieheltäni, akeen mentya suihkuun, onko Makella uutta naisystävää vai oisko hän puutteessa... mieheni halusi tietää, et en kai halua antaa Makelle. Sanoin et onhan sillä isoin kalu mitä olen nähnyt. Hauaistiko sitä, kysyi mieheni. Voisin halututakin vastasin. Jos vaan Make haluaa panna minua. Make meni suihkuun ja mieheni heti perään. Sitten mieheni huusi et tule sinä kanssa suihkuun, Make tarvii selän pesijää. Huomasin olevani aivan kiihoittunut ja märkä. Menin suihkuhuoneeseen jossa Make oli selin minua vasten suihkussa. Saippuoin hänen selkänsä ja mieheni näytti vierestä,' että ota kanssa etupuolelta kalusta kiinni. Jestas se oli iso. Valtavassa seisokissa, pitkälle yli navan. Make katsoi minua ja miestäni, joka nyökkäsi hyväksyvästi. Make käänsi minut seinää vasten ja alkoi saippuoimaan minua. Kädet ottivat kovakouraisesti rintani käsittelyyn ja tuo valtava kalu panautui pakaroideni väliin. Mieheni nyökkäsi hyväksyvästi kun katsoin häntä ja otin Maken kalun käteeni ja ohjasin sen valuvaan sisääni. Se on varmaan isoin kalu mitä minä olen koskaan saanut. Ehkä yli 22 cm ja tosi paksu seisokissa. Laukesin muutaman Maken työnnön jälkeen. Ja huusin että saan. Makelta ei vielä tullut vaan saippuoin ja nuolin hänen kalunaa puhtaaksi. Jatkoimme saman tien Maken kanssa makuuhuoneeseen, mieheni jäi pesulle. Makkarissa Make antoi minulla todella kovaa takaapaiaän ja myös mieheni oli tullut pesulta ja katseli oven suulla. Make kysyi saako laskea sisään, ennen kuin minä ehdin vastaamaan niin mieheni huusi olvelta et laske vaan. Kun Make oli lauennut, mieheni tuli heti jatkamaan Maken jäljille. Mieheni pienempi kalu ei juurikaan tuntunut, ja häneltä tuli lähes samantein. Make kysyi et oliko tää ihan ok, vastasimme molemmat mieheni kanssa että kyllä. Sanoin myös Makelle, että hänellä om varmaan isoin kalu mitä olen saanut. Sillä miehenikin tavallaan houkutteli minut sekä saunaan että antamaan Makelle, kun tiesi että sillä on tosi iso kalu . Vaikka olin nähnyt Maken alasti aiemminkin saunassa, kalu levossa, en olisi uskonut että se on niin iso ja kova myös seisokissa. Make on edelleen yksin ja käy meillä kolmantena pyöränä aina välillä. ja olen saanut mieheltäni luvan käydä Maken luona vierailulla yksikin. Mieheni tykkää kun tulen aivan naituna ja pimppa turvoksissa Maken luota kotiin. Nämä kivat nainnit eivät ole häirinneet suhdetamme, vaan piristäneet sitä. Kun Make kenties taas vakiintuu, niin hän saa kyllä käydä meillä naimassa jos vaan haluaa, En tiedä kuinka isoja kaluja miehillä on, mutta tuo Maken varmaan 22 cm on mun isoin.

    • Anonyymi

      Vai että puoleen reiteen asti, sinulla ei ole mies kyllä mitään tilannetajua pitää näitä höpötelmiäsi edes jokseenkin uskottavina😅 mutta markkueinarit tykkää miettiä, että onko todella näin näistä sukupuolten eroavuuksista sun muista

    • Anonyymi

      Vittu minä lopetan seksi hommat, kun ei Munat kelpaa naisille pitäisi olla jätti Munat jotta saisi naisen tuhlaamaan mun rahat, nykynaiset ovat niin läskejäkin, jos ensin on joku hoikka niin vuoden kun on yhdessä niin lihovat leveäperseisiksi. Onhan tuota muutakin aktiviteetit kuin nussimisen lopetan seksi, ei se niin mahtava ole kuin sanotaan

    • Anonyymi

      Minä katson aina Saunassa miehen Munat onko Isot. Miehen Munat määrää millainen mies on. En tykkää saunomaan pienimunaiset miehet haluaa saunassa isomunainen miehen ja juoda kirkasta viinaa ja oluts ja nussits naissi persseeseen
      Saunassa saa kusta lauteille ja muille. Uimahallissa esittelee minun Isot Munat kaikille ja kusen altaassa. Menen usein naisten puolelle esittelee iso mulukkooj. Haluan kusta miesten kanssa, meillä on oma kusi lääni jossa kustaan ja vertaillaan mulukkyja

      • Anonyymi

        Kyllä saunassa pitää istua haarat levällään jotta Munat näkyy kaikille


    • Anonyymi

      Tässäkin taas tullaan siihen että jonkun naiseen tavaraan mahtuu vaikka kolme kättä🤣 kun taas toisen ei. Mieluummin paksu kuin pitkä. Kohtu on kuitenkin tietyn mittainen että niillä metrikalulla ei mitään tee!!!!! Piste.

      • Tarkoitit että emätin on tietyn pituinen... Kohtuun asti sitä tuskin on tarkoitus tunkea ja varmaan tekisi aika kipeää sellainen...


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe