Äkkilähtö kallis vai halpa?

enoleennenollut

Hei.

Varasin juuri ensimmäistä kertaa äkkilähdön. Kohteena Play De Ingles, Gran canarialla.

Hotelli on kahden tähden hotelli. Matkustan yksin, joten jouduin maksamaan hieman enemmän kahden hengen huoneesta. Hintaan sisältyy lento, kuljetukset ja buffet aamiainen. 7 päivän matka. Maksoi siis 865 euroa.

Oliko kallis vai halpa matka? En ole koskaan matkustanut, niin ei ole paljookaan hajua, mitä tälläiset matkat yleensä maksaa?

8

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minusta-kohtalainen

      Eikös tuo ole aika kohtuullinen hinta? Ei se mikään kovin edullinenkaan ole, mutta ei kalliskaan. Äkkilöhdöt ovat usein edullisia. Voi olla tuosta vielä jopa puolet halvempia. Pitäisi itsekin varmaan katsoa joku lepokohde ja unohtaa kaikki vähäksi aikaa. Viikkokin olisi ihan kiva.

    • Kissat86

      Hei. Olen reissut ympäri maailmaa yleensä kylläkin määritelty hotelliin. Mutta olen viime aikoina ottanut myös äkkilähtöjä (kuten nyt, kirjoitan Turkin auringon alta) ja mielestäni maksoit matkasta kyllä todella paljon! Esim. 2014 marraskuussa olin Kanarialla Maspalomaksessa viikon itsekseni. Hotelli oli Turbo Club. All inclusive hotelli, perussiisti. Kiva allasalue ja ihan hyvät ruoat. Maksoin siis yhden hengen lisän kanssa reissusta noin 500€. Anyway. Nauti reissusta koko sydämesi pohjasta :) Toivottavasti kelit suosii!

    • lonkero5

      OHOH no sehän on matkasi hinta mielestäni kallis no omapa on matkasi

    • sinuaonvedätetty

      Matkasi on aivan älyttömän kallis. Äkkilähtöinä myydään ymmärtämättömille vaikka mitä ja tässä taas osoitus siitä.
      Äkkilähdön hinta on normaalisti murto-osa maksamastasi hinnasta, halvin minkä olen bongannut, oli alle satasen. Alkujaan äkkilähdöt olivat todella äkkilähtöjä, aikaa lähtöön muutamia tunteja.

    • SuaVedätettiin

      Kallis on, todella!! Ei olehinnalla mitään tekemistä oikeiden äkkilähtöhintojen kanssa...Itse olen mm. Kyprokselle saanut 2 vkon äkkilähdön 4 tähden hotelliin hintan 250e/hlö...Italiaan 1vko 370e 3 tähden hotelli.

    • Parinen

      Nyt täytyy ottaa huomioon hinnassa matkan ajankohta. Joulun, uudenvuode, syys ja talvilomien aikaan on aivan eri hinnat.
      Yksinkertaisesti lasten lomien aikaan kalliit hinnat.

    • 76766

      Tuolla hinnallal olisit päässyt 2 viikoksi Thaimaahan ja käyttörahaa menee vielä 1000 euroa viikossa eli huh huh. Sinua on jymäytetty tai sitten puhut palturia. Ko matkaa saa hintaan 400 euroa eli mieti nyt. 2 tähden hotelli on mielenkiintoinen?

    • Laspalmasissa

      Me sainme matkatoimistolta hintaan 398,- hintaan sisältyi kuljetukset kohteeseen ja takaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe