Poikaystävä petti veljeni kanssa..

venla25

Olimme reilut kaksi vuotta seurustelleet poikaystäväni kanssa, kun hän kertoi pettäneensä minua veljeni kanssa.
En tiennyt veljeni, saatika poikaystäväni, taipumuksista miehiin päin, koko juttu tuli minulle aivan yllätyksenä.
Olen veljeni kanssa ollut aina kuin paita ja peppu enkä käsitä miten hän on voinut tehdä jotain tällaista selkäni takana! Poikaystäväni ja veljeni juttu oli kestänyt kuulemma ihan meidän jutun alusta lähtien, yli kaksi vuotta! Ja minä idiootti en tajunnut mitään..
Miten näin voi oikeassa elämässä käydä? Oloni on niin petetty kuin voi olla.
En ole puhunut veljeni kanssa vielä eikä hän tiedä että hänen salarakkaansa paljasti heidän juttunsa. Mitä teen?
Poikkiksen kanssa pistin luonnollisesti välit poikki.

14

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifegouson

      No jos tuo on totta niin itse henk. koht loukkaisi suunnattomasti noin suuren asian salailu ja tuo pettämisen suuruusluokka on sellainen, että kylmettäisin veljeen välit joksikin aikaa. Miksi on sitten seutustellut kanssasi ja riistänyt sinulta kallista aikaa. Miten voi olla niin itsekkäi ja välinpitämättömiä homoja? ja vielä oma veli.

      • venla25

        Totta joka sana..
        En haluaisi rikkoa välejä veljeeni, mutten myöskään anteeksi pysty tämmöistä antamaan.


      • Salahomojenuhri

        Sinä Taisit olla vain tyttöystävä hämäyksen vuoksi, ettei he paljastuisi homoiksi :(


    • kokemustakin

      Ihan yhdentekevää, että onko kyseessä homot vai ei, mutta pettäminen on aina väärin. Vielä enemmän väärin on pitkäaikainen pettäminen. Ja sitäkin enemmän väärin on pettäminen läheisen kanssa. Tässä tapauksessa sekä poikaystäväsi että veljesi ovat totaalisesti pettäneet luottamuksesi.

      Sotaa ei kannata julistaa, koska asioilla on taipumusta ajan kanssa tasaantua. Tunteiden siis. Minua petettiin aikanaan myös kahden vuoden ajan. Olin sanalla sanoen todella vihainen, pettynyt, itsetunto nollissa... Olisin voinut sanoa ja tehdä yhtä jos toista. No, onneksi jokseenkin hillitsin itseni, jokusta väärää sanaa laskematta.

      Tänä päivänä, 6 vuotta eroa myöhemmin, olen exäni kanssa ihan hyvissä väleissä, vaikka hän on yhä siinä liitossa, joka alkoi minua pettämällä. Tulen toimeen myös tuon hänen puolison kanssa. Lastenkin takia hyvä niin, mutta myös ihan oman itseni takia. Ymmärsin ajan kuluessa, että minä haluan jotakin muuta, minä yhä ansaitsen hyvää, ja minä kykenen antamaan anteeksi.

      Ei sinun tarvitse antaa vielä anteeksi, joten ota ihmeessä etäisyyttä veljeesi. Sano suoraan, ettet voi häneen nyt luottaa, vaan tilanne vaatii aikaa ja etäisyyttä. Anna kulua vuosi jos toinenkin, niin huomaat miten tämän hetkinen vihasi väistyy. Vaikka teko pysyy aina vääränä, niin sinä kasvat vihasi yli.

      Minä muuten löysin pari vuotta eroni jälkeen elämääni niin upean miehen, ettei exä tai hänen nyxä paina vaakakupissa enää yhtään mitään! Senkin puoleen loppuviimein koko homma opetti mulle sen, että pohjan kautta aloin arvostamaan itseäni enemmän, ja saan ja ansaitsen nyt jotain niin paljon parempaa.

      Tsemppiä. Käy tunteesi läpi, ota etäisyyttä, mutta älä polta siltoja. Elämä jatkuu, usko pois.

      • venla25

        Kiitos vastauksestasi!
        Tekstisi todella auttoi.

        Ehdin kyllä jo aika pahasti suuttua veljelleni ja häneenkin taisin pistää välit poikki.
        Kauhea soppa tästä nyt tuli. Menetin samana päivänä kaksi minulle tärkeintä ihmistä.. vähän masentaa!


      • Nojoovoivee

        Voisin itse ajatella ettei ole ihan sama, onko homot vai ei. Nimittäin jos mies on miehiin päin kallellaan, mikä asema naisella siinä enää on?


      • Voi-ajatella-näinkin

        Ent. poikakaverisi on kai bi-seksuaali. Veljesikin voi olla joko bi tai homo. Ehkä bi ajattelee, ettei silloin petä kun ei menee naisen kanssa sänkyyn vaan pysyy omassa sukupuolensa kanssa. Tiedoksi vain, että homoja on ihmisitä 5% ja biitä 10%, että kyllä niitä sattuu paremmissakin piireissä


      • venla25

        Entinen poikkis ei sanonut olevansa miehistä kiinnostunut vaan sanoi silti olevansa 100% hetero vaikka juuri tunnusti panneensa veljeäni monta vuotta. Veli taas sanoi että koko niiden suhde oli vaan "läppää". Kiva kun kumpikaan niistä ei pysty puhumaan kunnolla asiasta ja vähättelevät koko juttua. Se saa minut tuntemaan oloni todella toisarvoiseksi.


      • miehenmielipide
        venla25 kirjoitti:

        Entinen poikkis ei sanonut olevansa miehistä kiinnostunut vaan sanoi silti olevansa 100% hetero vaikka juuri tunnusti panneensa veljeäni monta vuotta. Veli taas sanoi että koko niiden suhde oli vaan "läppää". Kiva kun kumpikaan niistä ei pysty puhumaan kunnolla asiasta ja vähättelevät koko juttua. Se saa minut tuntemaan oloni todella toisarvoiseksi.

        Mikään homosuhde saatikaan muu suhde ei ole pelkkää läppää. Ovat käyttäneet sinisilmäisyytesi karskisti hyväkseen...


      • ehioha
        venla25 kirjoitti:

        Entinen poikkis ei sanonut olevansa miehistä kiinnostunut vaan sanoi silti olevansa 100% hetero vaikka juuri tunnusti panneensa veljeäni monta vuotta. Veli taas sanoi että koko niiden suhde oli vaan "läppää". Kiva kun kumpikaan niistä ei pysty puhumaan kunnolla asiasta ja vähättelevät koko juttua. Se saa minut tuntemaan oloni todella toisarvoiseksi.

        Huomaathan että noilla miehillä on itselläänkin nyt paljon sulateltavaa, itseensä tutustumista. Toinen valehtelee itselleenkin että on täysin hetero, ja toinen puhuu läpästä... Hekin tarvitsevat tilaa ja aikaa. Tämä paljastuminen pakottaa heidätkin käymään asiaa läpi.
        Käykööt he läpi tahoillaan, sinä tahollasi. Aikaa tämä sulattelu vaatii. Suhteesi on ohi, ja veljes kanssa tulet jonain vuonna vielä olemaan riittävän ok väleissä. Ystävä sun ei tartte kummankaan kanssa enää ikinä olla.


      • homovelivain

        eihän tuo nyt ole syy etteikö voisi olla enää ystävä oman veljen kanssa.onhan hän kuitenkin oma veli vaikka onkin homo.


      • dpiodpokrg
        homovelivain kirjoitti:

        eihän tuo nyt ole syy etteikö voisi olla enää ystävä oman veljen kanssa.onhan hän kuitenkin oma veli vaikka onkin homo.

        Ei aloittaja siksi veljelleen olekaan vihainen, että veli on homo, vaan siksi, että veli on pettänyt hänen luottamuksensa olemalla suhteessa hänen poikaystävänsä kanssa!

        Jos heterosuhteista olisi kyse, niin voisit ajatella, että suuttuisitko siskollesi, jos hän paneskelisi pari vuotta sinun miehesi kanssa? No suuttuisit! Mutta juu, joskus vielä pystyis samassa joulupöydässä istumaan, ja sukujuhlia viettämään. Tuskin silti ihan parhaaksi ystäväksi koskaan enää alkaisi.


    • Anna olla. Pysyyhän se perhepiirissä.

    • Marga-Reeta

      Olet pahasti haavoitettu ja loukattu tyttö. Toivottavasti löydät jostain asiantuntevan kuuntelijan kriisissäsi, joka on melkeinpä "elämää suurempi juttu".
      Rakkaan veljen petos muuttaa suhdettanne valitettavasti ja lopullisesti, entiseen ei voi palata koskaan. Sen vuoksi tarvitset rinnallesi ihmisen, joka voi kanssasi kulkea rinnalla jonkin aikaa, että saat mielesi tasapainon takaisin.
      Ihmisten pitäisi harkita kaksi kertaa tekojaan, ja veljesi on toiminut todella harkitsemattomasti. Hän ei vielä ymmärrä elämän vakavuutta ja suuruutta ja sitä, että teoilla on aina seurauksensa.
      Jonakin kauniina päivänä tulevaisuudessa toivottavasti pystyt antamaan anteeksi. Luottamuksen palautuminen kestää pitkään ja vaatii veljestäsikin muuttumista. Kun aikaa on kulunut, voi olla, että suhde veljeesi kohentuu ja jopa kypsyy, niin että molemmat voitte kohdata toisenne sisarena ja veljenä.
      Lapsuus on mennyt, niitä muistoja voit vaalia edelleen kauniina.
      Veljesi on nyt suuressa vastuussa siitä, kuinka sisarussuhteenne tulee korjaantumaan.
      Anna ajan kulua, hoida ennen kaikkea omaa sieluasi niin että luottamus ihmisiin palautuu. Emme me kaikki ihmiset ole petoksellisia, harkitsemattomia, luotettavia ihmisiä löytyy kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe