Miksi naisia pitää lukea rivien välistä?

1212

Olen ihmetellyt tätä. Miehet osaavat sanoa rehellisesti ja suoraan mitä haluavat. Naiset puolestaan kiertelevät, suorastaan valehtelevat. Esimerkiksi:

"Ulkonäkö ei ole tärkeä, olen seurustellut erilaisten miesten kanssa"
...mutta vasta kun asiaa tiukkaa hetkisen, käy ilmi että kyllä erilaiset miehet kelpaavat, kunhan ovat raamikkaita ja atleettisia tai nallekarhuja - mutta pieni mies ei käy. Siis just minulle, jollekin naiselle siellä jossain varmasti käy. Eli käytännössä pitääkin olla riittävästi kokoa, mikä käsittääkseni on osa ulkonäköä.

"Raha ja status ei ole tärkeää"
...mutta vasta kun asiaa tiukkaa hetkisen, käy ilmi että pitää olla niitä ominaisuuksia joilla hankitaan rahaa ja statusta. Ja ellei mies satu olemaan patalaiska, niin tokihan se hyvä ammatti löytyy. Ja onhan se hankalaa raha-asioiden sopimisen kannalta jos mies tienaa vähemmän (mutta ei ollenkaan hankalaa jos mies tienaa enemmän). Eli käytännössä pitääkin olla rahaa ja statusta.

"Ei tarvitse olla kokenut"
...mutta vasta kun asiaa tiukkaa hetkisen, käy ilmi että kaiken pitää vain tapahtua kun on sitä kemiaa. Ja eihän sitä kemiaa ole jos se mies on epävarma, haparoi, ei osaa dominoida naista, jne. Eli hupsista sitä kokemusta pitääkin siis olla.

Ehkä tässä on yksi syy miksi palstalla "vängätään", ja miksi kukaan ei usko naisten juttuja?

78

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SeksiUhri

      Hah, kyllä niitä kieroja pelimiehiä on maailma täynnä jotka saalistavat naisia pillun toivossa ja jättävät naiset sen jälkeen kun ovat saaneet tyydytyksen ja jättävät tyydyttämättä naisen :(
      Se on nähty !

    • Edwardo_kela-arkisto

      Jos vastausta lähtee hakemaan kaukaa luola-ajoilta, niin on ollut varmaankin hyödyksi sumplia asioita hienotunteisesti akkoin kesken luolan lämmössä. Muuten siellä olisi nahisteltu niin että mukulat olisivat jääneet ruokkimatta ja heimon tulevaisuus näin vaakalaudalla.

      Kun taas miehet metsäretkillä ovat voineet rehdisti ilmaista itseään ja riitatilanteissa vahvempi on sitten ollut oikeassa. Kotosalla kerrottiin että karhu vei. Tässä samalla pienet, hintelät ja tyhmän rohkeat melko tehokkaasti karsiutuivatkin sukua jatkamasta. Kädentaidot ovat olleet pienille kuitenkin selviämisetu, joten onko kumma että he tänä päivänä lähinnä näpertelevät pilinsä kanssa tietokone kuumana?

      Näin se meni ja nyt voimme seurata lopputuloksia.

      • Ihan hyvä fiktiivivinen tarina, mutta vain sitä se on.....liian paljon ristiriitoja....kuten esim. taas tuo isompi vahvempi vs. pieni hintelä ja automaattisesti vahevmpi ja isompi olisi se joka metsältä palaa.....samoin kädentaidot muka pienemmillä parempi jne.

        Eli eipäs muuten mennytkään..... ;D


    • Näinmulla

      Olen nainen ja vastaan rehellisesti nyt anonyyminä!

      Kohdat yksi ja kaksi ei pidä kohdallani ollenkaan paikkaansa eli ulkonäkö ei merkitse minulle mitään eli ei haittaisi, jos mies olisi hintelä hiirulainen ja vaikka kävisi töissä viikon vuodessa kunhan edes yrittäisi saada töitä sillä tarkoituksellisista sosiaali pummeista en tykkää, kun en sellainen itsekkään ole enkä loisi verorahoilla.

      Jos mulla olisi menestyvä yritys ei miehen tarvis edes yrittää hakea pieni palkkaisia pätkätöitä, koska rahat riittäisi kahdelle. Tämä on kohdallani siis totta. Näin oikeasti ajattelen!

      Mutta kohta kolme.. Valitettavsti miehen pitää olla se joka laittaa asiat tapahtumaan minun tapauksessani, koska olen niin arka, etten mä saa mitään aikaan vaikka kuinka kovasti haluaisin niin en ikinä uskaltaisi :(

      En kertakaikkiaan mitenkään ja siitä olen kärsinyt seuraukset ja yksin olen. En uskaltaisi edes netti treffi profiilia tehdä, koska en uskaltaisi ketään kuitenkaan tavata. Enkä siksi, että pelkäisin että mulle tehtäisiin jotain pahaa vaan siksi koska olen liian ujo :(

      • Juuri tuolla tavalla kaikki naiset aina vaan piileskelevät kotonaan. :-/


      • miehen.neuvo

        Jos et laita itseäsi "markkinoille" kuten nettitreffeihin tai Tinderiin niin eipä kukaan hyvä mieskään voi löytää sinua. Kukaan ei tule sinua kotoa hakemaan, mutta tuollainen virtuaalinen deittailupaikka auttaa hieman ujompia, mukavia miehiä tutustumaan naisiin, koska pakkien saaminen ei tunnu yhtä pahalta kuin livenä. Eikä niitä kaikkia miehiä tarvitse tavata heti, jos ei halua :P

        Itse juttelen pari-kolme viikkoa ennen tapaamista ja ihan hyvin ovat tapaamiset menneet. Joskus ovat johtaneet pitkiin suhteisiinkin. Yksi sanoi, että on varmaan niin jännittynyt tapaamaan minua, ettei saa sanaakaan suusta, mutta sanoin että riittää kunhan saa sanottua "moi" minulle ja sitten voidaan muuten keskittyä leffaan (johon olimme siis sopineet ensimmäisen tapaamisen). Ehkä tuo rentoutti häntä, mutta kyllähän siinä tuli keskustelua paljon enemmän loppujen lopuksi :)


      • hc-ätämi_

        Voihan se mies laittaa asiat tapahtumaan vaikka onkin kokematon. Seurustevathan kokemattomat teinitkin yhdessä jollain ihmeellä.

        Kannattaisi vaan tehdä se profiili, koska eihän sua kukaan muuten löydä. Eihän kuvattomassa profiilisaa mitään häviä eikä mihinkään täydy lähteä jos ei uskalla, mutta on sentään mahdollisuus. Ujous on synnynäistä, mutta ihminen voi oppia voittamaan sen jos yrittää. Tsemppiä!


      • hc-ätämi_
        miehen.neuvo kirjoitti:

        Jos et laita itseäsi "markkinoille" kuten nettitreffeihin tai Tinderiin niin eipä kukaan hyvä mieskään voi löytää sinua. Kukaan ei tule sinua kotoa hakemaan, mutta tuollainen virtuaalinen deittailupaikka auttaa hieman ujompia, mukavia miehiä tutustumaan naisiin, koska pakkien saaminen ei tunnu yhtä pahalta kuin livenä. Eikä niitä kaikkia miehiä tarvitse tavata heti, jos ei halua :P

        Itse juttelen pari-kolme viikkoa ennen tapaamista ja ihan hyvin ovat tapaamiset menneet. Joskus ovat johtaneet pitkiin suhteisiinkin. Yksi sanoi, että on varmaan niin jännittynyt tapaamaan minua, ettei saa sanaakaan suusta, mutta sanoin että riittää kunhan saa sanottua "moi" minulle ja sitten voidaan muuten keskittyä leffaan (johon olimme siis sopineet ensimmäisen tapaamisen). Ehkä tuo rentoutti häntä, mutta kyllähän siinä tuli keskustelua paljon enemmän loppujen lopuksi :)

        En suosittele Tinderiä jos ei halua esiintyä omalla kuvallaan. Koko palveluhan perustuu ulkonäköön ja on sieltä kaikkein pinnallisimmasta päästä.


      • Fiksu-ja-kunnollinen

        äläs valehtele. Sinäkin haluat niitä komeita paskiais jännämiehiä päällesi ähkimään.


      • Tinderiin.vaan
        hc-ätämi_ kirjoitti:

        En suosittele Tinderiä jos ei halua esiintyä omalla kuvallaan. Koko palveluhan perustuu ulkonäköön ja on sieltä kaikkein pinnallisimmasta päästä.

        Deittailu perustuu oikeassa elämässä myös ulkonäköön, kun tavataan henkilö ensimmäistä kertaa. Kyllä siellä Tinderissä on monenlaisia naisia ja kaikilla on oma makunsa miesten suhteen. Ja Tinderissä nyt sattuu olemaan paljon enemmän porukkaa kuin muissa nettitreffipaikoissa yhteensä joten kyllä sieltä pari helmeäkin pitäisi löytyä.


      • 1212
        Tinderiin.vaan kirjoitti:

        Deittailu perustuu oikeassa elämässä myös ulkonäköön, kun tavataan henkilö ensimmäistä kertaa. Kyllä siellä Tinderissä on monenlaisia naisia ja kaikilla on oma makunsa miesten suhteen. Ja Tinderissä nyt sattuu olemaan paljon enemmän porukkaa kuin muissa nettitreffipaikoissa yhteensä joten kyllä sieltä pari helmeäkin pitäisi löytyä.

        "Kaikilla on oma makunsa" tarkoittaa käytännönnössä sitä että yksi pitää komeasta miehestä A ja toinen komeasta miehestä B. Kukaan ei pidä tavismiehistä C ja D tai rumasta miehestä E.

        Tämä on testattu. Tinderiin laitettiin 5 feikkiprofiilia. Vain kaksi komeinta miestä saivat viestejä, muut jäivät ilman.


      • 1212 kirjoitti:

        "Kaikilla on oma makunsa" tarkoittaa käytännönnössä sitä että yksi pitää komeasta miehestä A ja toinen komeasta miehestä B. Kukaan ei pidä tavismiehistä C ja D tai rumasta miehestä E.

        Tämä on testattu. Tinderiin laitettiin 5 feikkiprofiilia. Vain kaksi komeinta miestä saivat viestejä, muut jäivät ilman.

        Ja kuinka niille viidelle naiselle kävikään... 2/5 naisesta keräsi lähes koko potin. Mutta niinhän tutkimus tietääkin, että 1/3 naisesta saa nettideiteissä viestejä 2/3 miehiltä.


      • Tinderiin.vaan
        1212 kirjoitti:

        "Kaikilla on oma makunsa" tarkoittaa käytännönnössä sitä että yksi pitää komeasta miehestä A ja toinen komeasta miehestä B. Kukaan ei pidä tavismiehistä C ja D tai rumasta miehestä E.

        Tämä on testattu. Tinderiin laitettiin 5 feikkiprofiilia. Vain kaksi komeinta miestä saivat viestejä, muut jäivät ilman.

        Ja miten tämä poikkeaa tosielämästä? Kyllähän ne komeimmat miehet saavat oikeassakin eniten huomiota naisilta. Itse olen mielestäni aika tavismies, mutta olen panostanut profiiliini kuvaukseen sekä kuviin ja yritän aloittaa keskustelun mielenkiintoisesti (ei koskaan "Hei, mitä kuuluu?"- viestejä). Hyvin toimii! Joskus ei tule vastauksia ja useimmiten keskustelu vaan loppuu kun ei olekaan tarpeeksi yhteisiä asioita, mutta kyllä olen käynyt useammilla treffeillä.


      • Tinderiin.vaan kirjoitti:

        Ja miten tämä poikkeaa tosielämästä? Kyllähän ne komeimmat miehet saavat oikeassakin eniten huomiota naisilta. Itse olen mielestäni aika tavismies, mutta olen panostanut profiiliini kuvaukseen sekä kuviin ja yritän aloittaa keskustelun mielenkiintoisesti (ei koskaan "Hei, mitä kuuluu?"- viestejä). Hyvin toimii! Joskus ei tule vastauksia ja useimmiten keskustelu vaan loppuu kun ei olekaan tarpeeksi yhteisiä asioita, mutta kyllä olen käynyt useammilla treffeillä.

        Joillekin tinderin tapaiset jutut sopii ja joillekin ei, riippuu ihan yksilöstä ja jotkut tykkää treffailla ihan treffien takia tai tapailla useastikin eri vastakkaisen sukupuolen edustajia tietyssä tarkoituksessa ja toiset ei.......

        Pitäisi vaan oppia arvostamaan myös erillaisia yksilöitä, kuin itse on, eikä tyrkyttää ainakaan mitään toisenlaisille......


      • 1212
        helka kirjoitti:

        Ja kuinka niille viidelle naiselle kävikään... 2/5 naisesta keräsi lähes koko potin. Mutta niinhän tutkimus tietääkin, että 1/3 naisesta saa nettideiteissä viestejä 2/3 miehiltä.

        Kaksi parhaimman näköistä 400 viestiä molemmille
        Loput saivat muistaakseni 10-70 viestiä kukin

        "1/3 naisesta saa nettideiteissä viestejä 2/3 miehiltä"

        Miehet voivat vain unelmoida vastaavasta tilanteesta. Tuossa kun 2/5 miehistä saivat viestejä 1/1 naisilta.


      • Wallenderi
        helka kirjoitti:

        Ja kuinka niille viidelle naiselle kävikään... 2/5 naisesta keräsi lähes koko potin. Mutta niinhän tutkimus tietääkin, että 1/3 naisesta saa nettideiteissä viestejä 2/3 miehiltä.

        "1/3 naisesta saa nettideiteissä viestejä 2/3 miehiltä."

        Voiko tämä olla edes mahdollista kun esimerkiksi tämänkin sivuston nettideitissä on kaksi kertaa niin paljon miehiä kuin naisia on...


    • Kyselennytvaan

      Itse taas olen ihmetellyt tätä:
      Miksi minä sain mukavan, nätin ja koulutetun naisen vaikka olen
      A) keskimääräistä lyhempi ja aika hintelä
      B) naistani vähemmän koulutettu ja vähemmän tienaava
      C) olin kokematon kun tapasimme
      ????

      • hc-ätämi_

        Tuota voisi kutsua jo lottovoitoksi! Mutta poikkeus vahvistaa säännön.


      • Kyselennytvaan
        hc-ätämi_ kirjoitti:

        Tuota voisi kutsua jo lottovoitoksi! Mutta poikkeus vahvistaa säännön.

        "Tuota voisi kutsua jo lottovoitoksi! Mutta poikkeus vahvistaa säännön."

        Tai sitten jotkut naiset katsovat muutakin kuin ulkonäköä tai statusta toisin kuin täällä kuvitellaan...


      • hc-ätämi_

        Mutta ne ovat niin harvinaisia että sitä voi verrata lottovoitoksi. Ei nyt ihan 7 oikein ehkä.


      • Kyselennytvaan
        hc-ätämi_ kirjoitti:

        Mutta ne ovat niin harvinaisia että sitä voi verrata lottovoitoksi. Ei nyt ihan 7 oikein ehkä.

        Tai sitten minä olin siitä harvinainen että en silti masennu vaikka kaikki kortit eivät ole parhaat mahdolliset. Sitä voi silti antaa itsestään parhaan mahdollisen kuvan ja tehdä itsensä haluttavaksi naisten silmissä vaikka ei olisikaan ulkoisesti tai muuten se unelmamies.


      • hc-ätämi_
        Kyselennytvaan kirjoitti:

        Tai sitten minä olin siitä harvinainen että en silti masennu vaikka kaikki kortit eivät ole parhaat mahdolliset. Sitä voi silti antaa itsestään parhaan mahdollisen kuvan ja tehdä itsensä haluttavaksi naisten silmissä vaikka ei olisikaan ulkoisesti tai muuten se unelmamies.

        No en minäkään nyt mitään huonoa kuvaa ole tarkoituksella yrittänyt antaa. Masennukseni nyt juontaa paljon muustakin kuin naisettomuudesta ja se on aika tehokaa rajoite että voisi antaa itsestään parhaan mahdollisen kuvan kun elämänhalu on nollissa.


      • Kyselennytvaan
        hc-ätämi_ kirjoitti:

        No en minäkään nyt mitään huonoa kuvaa ole tarkoituksella yrittänyt antaa. Masennukseni nyt juontaa paljon muustakin kuin naisettomuudesta ja se on aika tehokaa rajoite että voisi antaa itsestään parhaan mahdollisen kuvan kun elämänhalu on nollissa.

        No tuo on toki aivan ymmärrettävää. Masennus on todella ikävä juttu ihmisen elämässä todella monella alueella, ei vain parisuhderintamalla. Toivottavasti saat asiasi paremmalle tolalle jatkossa.


      • hc-ätämi_

        Kiitos.


    • hc-ätämi_

      Ehkä naiset yrittävät olla hienotunteisia ja pitää miehille toivoa yllä että jokaiselle on joku. Totuus tulee kuitenkin jossain vaiheessa vastaan ja sitten ottaa päähän että on elänyt valheessa. Sitten osa naisista valehtelee jopa itselleen ettei halua samaa mitä muut vaan omaavat aivan persoonalliset mieltymykset. Ja sitten todella pieni osa on ihan oikeesti erilaisia.

    • "Ulkonäkö ei ole tärkeä, olen seurustellut erilaisten miesten kanssa"

      Olen noin triljoona kertaa sanonut, että tottakai ulkonäöllä on merkitystä. Niin naisille kuin miehillekin. Parisuhteeseen kuuluu myös seksi, ja seksiä halutaan vain puoleensavetävän kumppanin kanssa. Itsekin olen seurustellut erilaisten miesten kanssa, on ollut pientä ja hintelää, pitkää ja leveäharteista, lihavaa ja laihaa, tummaa ja vaaleaa - yhteistä heille kaikille on ollut vain, että olen kokenut heidät puoleensavetäviksi, kunkin omasta persoonallisesta piirteestään johtuen.

      "Raha ja status ei ole tärkeää"

      Enpä ole miesten tuloja enkä omaisuutta tiennyt suhdetta ennen, sen aikana enkä sen jälkeen. Statusta täällä ei ole kunnolla edes määritelty, koska sitä tuntuu olevan yhtä lailla maahanmuuttajalla, sätkäkonehipillä kuin toimitusjohtajalla. Miesystävieni ammatit ovat vaihdelleet työttömästä toimitusjohtajaan.

      "Ei tarvitse olla kokenut"

      Kyllä tarvitsee, enkä ole sitä koskaan kiistänyt.

      • hc-ätämi_

        Status tarkoittaa lauman johtajuutta tai korkeaa asemaa laumassa oli se lauma sitten syrjäytyneiden hippien porukka tai Suomen valtio. Tietenkin mitä suurempi / merkittävämpi porukka niin sitä suurempi status.


      • ns.kokenut.mies

        -Kyllä tarvitsee, enkä ole sitä koskaan kiistänyt.

        Miksi miehen pitää olla "kokenut"? Tarkoitetaanko tällä, että on hyvä seksissä? Onko kymmenen vuotta saman naisen kanssa ollut mies huonompi kuin sadan naisen kanssa ollut mies? Mielestäni semmoiset ihmiset (niin naiset kuin miehet) jotka ovat vain paneskelleet ympäriinsä ilman vakituista suhdetta ovat yleensä huonompia seksissä kuin parisuhteessa olevat - toki pelimiehet ovat tietävät ehkä enemmän erilaisista naisista, mutta yleensä parisuhteessa keskitytään enemmän myös toisen nautintoon.


      • ns.kokenut.mies kirjoitti:

        -Kyllä tarvitsee, enkä ole sitä koskaan kiistänyt.

        Miksi miehen pitää olla "kokenut"? Tarkoitetaanko tällä, että on hyvä seksissä? Onko kymmenen vuotta saman naisen kanssa ollut mies huonompi kuin sadan naisen kanssa ollut mies? Mielestäni semmoiset ihmiset (niin naiset kuin miehet) jotka ovat vain paneskelleet ympäriinsä ilman vakituista suhdetta ovat yleensä huonompia seksissä kuin parisuhteessa olevat - toki pelimiehet ovat tietävät ehkä enemmän erilaisista naisista, mutta yleensä parisuhteessa keskitytään enemmän myös toisen nautintoon.

        "Miksi miehen pitää olla "kokenut"?"

        Siksi, että olen itse vasta kokemuksen myötä oppinut tuntemaan itseni kumppanina ja ylipäänsä tiedän, millaista parisuhteessa oleminen on. Jokainen suhde on tietysti omanlaisensa, mutta on niissä yhdistäviäkin asioita. Ei se rakkaus ole koko ajan samanlaista ja arki romanttista ja yhdessä nukkumaanmeno tai herääminen aina "onni ja autuus". En usko, että ihminen, joka ei ole kokenut parisuhdetta, voisi tietää esimerkiksi onko hän mustasukkainen, ahdistuuko hän jos joudutaan olemaan syystä tai toisesta pitempi aika erossa (siis maantieteellisesti), riittääkö hänellä itsellään halua olla uskollinen, jos kohdalle osuu oikein houkuttavia kiusauksia jne.

        Seksiin asia liittyy siltä osin, etten jaksa enkä halua ruveta kenellekään opettajaksi. Jälleen asiaan pätee se, että jokainen seksikumppani ja seksisuhdekin on omanlaisensa, mutta kokemus tuo mukanaan itsevarmuutta, ja itsevarmalle kumppanille on helpompi kertoa omia toiveita ja tarpeita, koska hän ei koe niitä kritiikkinä tai pelästy siitä, ettei osaa.


      • hc-ätämi_ kirjoitti:

        Status tarkoittaa lauman johtajuutta tai korkeaa asemaa laumassa oli se lauma sitten syrjäytyneiden hippien porukka tai Suomen valtio. Tietenkin mitä suurempi / merkittävämpi porukka niin sitä suurempi status.

        Jos ihminen käy koulutustaan vastaavassa "valkokaulusduunissa" esimerkiksi asiantuntijatittelillä, niin mikähän mahtaa olla hänen statuksensa? Entä jos on tutkijana yliopistolla? Tai jos on yksityisyrittäjä? Muuttuuko status sen mukaan, onko itsenäinen liikkeenharjoittaja vai pyörittääkö yhden miehen osakeyhtiötä ja kutsuu itseään toimitusjohtajaksi?


      • toinen-nainen
        ns.kokenut.mies kirjoitti:

        -Kyllä tarvitsee, enkä ole sitä koskaan kiistänyt.

        Miksi miehen pitää olla "kokenut"? Tarkoitetaanko tällä, että on hyvä seksissä? Onko kymmenen vuotta saman naisen kanssa ollut mies huonompi kuin sadan naisen kanssa ollut mies? Mielestäni semmoiset ihmiset (niin naiset kuin miehet) jotka ovat vain paneskelleet ympäriinsä ilman vakituista suhdetta ovat yleensä huonompia seksissä kuin parisuhteessa olevat - toki pelimiehet ovat tietävät ehkä enemmän erilaisista naisista, mutta yleensä parisuhteessa keskitytään enemmän myös toisen nautintoon.

        helkan mielestä pitää olla kokenut, mun mielestä ei tarvi


      • KummastunutN
        helka kirjoitti:

        "Miksi miehen pitää olla "kokenut"?"

        Siksi, että olen itse vasta kokemuksen myötä oppinut tuntemaan itseni kumppanina ja ylipäänsä tiedän, millaista parisuhteessa oleminen on. Jokainen suhde on tietysti omanlaisensa, mutta on niissä yhdistäviäkin asioita. Ei se rakkaus ole koko ajan samanlaista ja arki romanttista ja yhdessä nukkumaanmeno tai herääminen aina "onni ja autuus". En usko, että ihminen, joka ei ole kokenut parisuhdetta, voisi tietää esimerkiksi onko hän mustasukkainen, ahdistuuko hän jos joudutaan olemaan syystä tai toisesta pitempi aika erossa (siis maantieteellisesti), riittääkö hänellä itsellään halua olla uskollinen, jos kohdalle osuu oikein houkuttavia kiusauksia jne.

        Seksiin asia liittyy siltä osin, etten jaksa enkä halua ruveta kenellekään opettajaksi. Jälleen asiaan pätee se, että jokainen seksikumppani ja seksisuhdekin on omanlaisensa, mutta kokemus tuo mukanaan itsevarmuutta, ja itsevarmalle kumppanille on helpompi kertoa omia toiveita ja tarpeita, koska hän ei koe niitä kritiikkinä tai pelästy siitä, ettei osaa.

        "Seksiin asia liittyy siltä osin, etten jaksa enkä halua ruveta kenellekään opettajaksi. Jälleen asiaan pätee se, että jokainen seksikumppani ja seksisuhdekin on omanlaisensa, mutta kokemus tuo mukanaan itsevarmuutta, ja itsevarmalle kumppanille on helpompi kertoa omia toiveita ja tarpeita, koska hän ei koe niitä kritiikkinä tai pelästy siitä, ettei osaa."

        Itse kyllä sanoisin että oppiminen (tai paremminkin halu oppia) sekä kyky huomioida toinen ovat ihmisessä enemmän tai vähemmän sisäsyntyisiä eikä niihin vaikuta se onko ihminen kokenut tai ei. En siis oikein ymmärrä miksi minun pitäisi valita kumppani sen mukaan, onko hän kokenut tai ei.
        Omista kumppaneistani ehdottomasti paras oli ensimmäinen joka oli kokematon. Hän oli myös ensimmäinen jonka kanssa "sain" ihan tavallisessa yhdynnässä. Ja siihen vaikutti juuri hänen hellyytensä ja kärsivällisyytensä, joilla ei ollut mitään tekemistä kokemuksen tai kokemattomuuden kanssa vaan hänen luonteensa.


      • KummastunutN kirjoitti:

        "Seksiin asia liittyy siltä osin, etten jaksa enkä halua ruveta kenellekään opettajaksi. Jälleen asiaan pätee se, että jokainen seksikumppani ja seksisuhdekin on omanlaisensa, mutta kokemus tuo mukanaan itsevarmuutta, ja itsevarmalle kumppanille on helpompi kertoa omia toiveita ja tarpeita, koska hän ei koe niitä kritiikkinä tai pelästy siitä, ettei osaa."

        Itse kyllä sanoisin että oppiminen (tai paremminkin halu oppia) sekä kyky huomioida toinen ovat ihmisessä enemmän tai vähemmän sisäsyntyisiä eikä niihin vaikuta se onko ihminen kokenut tai ei. En siis oikein ymmärrä miksi minun pitäisi valita kumppani sen mukaan, onko hän kokenut tai ei.
        Omista kumppaneistani ehdottomasti paras oli ensimmäinen joka oli kokematon. Hän oli myös ensimmäinen jonka kanssa "sain" ihan tavallisessa yhdynnässä. Ja siihen vaikutti juuri hänen hellyytensä ja kärsivällisyytensä, joilla ei ollut mitään tekemistä kokemuksen tai kokemattomuuden kanssa vaan hänen luonteensa.

        "Itse kyllä sanoisin että oppiminen (tai paremminkin halu oppia) sekä kyky huomioida toinen ovat ihmisessä enemmän tai vähemmän sisäsyntyisiä"

        Hyvin sanottu ja ainakin minä olen tästä aivan samaa mieltä....


      • hahahaaaaa
        helka kirjoitti:

        "Miksi miehen pitää olla "kokenut"?"

        Siksi, että olen itse vasta kokemuksen myötä oppinut tuntemaan itseni kumppanina ja ylipäänsä tiedän, millaista parisuhteessa oleminen on. Jokainen suhde on tietysti omanlaisensa, mutta on niissä yhdistäviäkin asioita. Ei se rakkaus ole koko ajan samanlaista ja arki romanttista ja yhdessä nukkumaanmeno tai herääminen aina "onni ja autuus". En usko, että ihminen, joka ei ole kokenut parisuhdetta, voisi tietää esimerkiksi onko hän mustasukkainen, ahdistuuko hän jos joudutaan olemaan syystä tai toisesta pitempi aika erossa (siis maantieteellisesti), riittääkö hänellä itsellään halua olla uskollinen, jos kohdalle osuu oikein houkuttavia kiusauksia jne.

        Seksiin asia liittyy siltä osin, etten jaksa enkä halua ruveta kenellekään opettajaksi. Jälleen asiaan pätee se, että jokainen seksikumppani ja seksisuhdekin on omanlaisensa, mutta kokemus tuo mukanaan itsevarmuutta, ja itsevarmalle kumppanille on helpompi kertoa omia toiveita ja tarpeita, koska hän ei koe niitä kritiikkinä tai pelästy siitä, ettei osaa.

        Koska tuo nainen on itsekkin polkupyörä niin pitäähän polkijankin olla itse Lance Armstrong!
        Kumppaniesi määrä? 20? 30? 50?


      • bile-helka
        hahahaaaaa kirjoitti:

        Koska tuo nainen on itsekkin polkupyörä niin pitäähän polkijankin olla itse Lance Armstrong!
        Kumppaniesi määrä? 20? 30? 50?

        Eiköhän helka odota vähintään Bile-Danin kokemusta eli vähintään se 300 naista pitää olla koettuna


      • Monenko miehen käyttämä olet? Kuinka paljon he maksoivat sinulle?


      • Siri444

        Jos et ole tiennyt kumppanisi tuloja tai omaisuutta, niin mitä ilmeisimmin miehet ovat olleet (melko) varakkaita. Nimittäin pienituloisempien ihmisten kanssa tulee väistämättä puhe rahasta, koska se on otettava huomioon eri valintoja ja suunnitelmia tehtäessä. Ainoastaan rahakkailla ihmisillä on varaa olla puhumatta rahasta.


      • Siri444
        MGTOW kirjoitti:

        "Itse kyllä sanoisin että oppiminen (tai paremminkin halu oppia) sekä kyky huomioida toinen ovat ihmisessä enemmän tai vähemmän sisäsyntyisiä"

        Hyvin sanottu ja ainakin minä olen tästä aivan samaa mieltä....

        Allekirjoitan myös tämän täysin. :) Ja tämä koskee kaikkea muutakin eikä vain seksiä. Aikaisempi parisuhdehistoria sinällään ei kerro mitään ihmisen halusta tai kyvystä oppia, kasvaa ja kehittyä. Ei myöskään siitä, miten sosiaalisesti älykäs tai lahjakas ihminen on, miten sensitiivinen toisen tarpeille jne...

        Ja seksissä ne "tekniset" taidot ovat niitä helpoimpia oppia. Toisen todellinen ja syvällinen kohtaaminen onkin sitten jo hieman vaikeampaa.


    • Säälittävää

      Jos haluat tarkkoja vastauksia, esitä tarkkoja kysymyksiä. Ympäripyöreät väittämät saa samanlaiset vastineet. Eri asia onkin sitten se, uskaltaako mies todella oikeasti kysyä naiselta suoraan esim. aikaisempien suhteiden määrää. Vai yritetäänkö sitä tietoa vaan jotenkin onkia esille kierrellen, kaarrellen ja omituisesti johdatellen.

      • "Eri asia onkin sitten se, uskaltaako mies todella oikeasti kysyä naiselta suoraan esim. aikaisempien suhteiden määrää."

        Uskaltaa. Mutta naiset kuitenkin valehtelevat määrän.

        Sääli sinä vaan itseäsi, idiootti.


    • PahaAkka

      Kas kun miehelle ei välttämättä kautta historian ole nainen voinut rehellisesti ja suoraan sanoa mielipidettään, kun mies siitä suivaantuessaan olisi saanut pahaa jälkeä aikaiseksi. Ja saa toki vieläkin. Nykyään voisi sitten tietenkin tehdä rikosilmoituksen jälkikäteen mutta ennen vanhaan kun nainen oli miehen omaisuutta oli paree olla vaan hiljaa ja hymyillä ;)

      Naiset ovat siis vuosituhansien kuluessa oppineet olemaan sanomatta niin suoraan että turpaan tulee samantien.

      • ÄläPuhuMitään

        JES Siinä oli asiaa , näinhän se menee.
        Itselle on käynyt juuri noin :(
        Pelkäsin että tappaa jos sanon mitä ajattelen.


      • Ei ne ole miehiä jotka naisia lyö......ainoastaan viimeisenä keinona itsepuolustus tilanteessa ymmärrän.....mutta toki ei unohdeta, että naiset kunnostautuvat varsinkin nykypäivänä väkivallan käytössä siinä missä miehetkin, niin henkisen kuin fyysisen väkivallan osalta....tuntuu ettei kaikki naiset edes tätä tajua ja ajattelevat, että se ei ole yhtä paha asia vrt. miesten harjoittamaan väkivaltaan ja se monesti vain ohitetaan vähättelevästi.....


    • Ex----------PUA

      Uskon että tämä linkittyy siihen, miksi naiset kiistävät MAT:n ja oman seksuaalisen valtansa.

      Käytännössä, olisi kovin vaikeaa uhriutua ja uikuttaa miksi ei ole enää kunnon miehiä, kun selviäisi, että ilman mitään avuja, halutaan huomattavasti itseään tasokaampi mies.

      Se on hypergamian piilottamista siis.

      Mies, joka on ottanut punaisen pillerin, ei voi saada punaista pilleriä enää ottamattomaksi, eikä hän täten usko tälläisiin naisten piilotteluihin. Hän tietää.

    • EetuRanskanen

      NAISTEN KIERTELYN SYY:

      Naisten kiertelyn syy on helppo löytää.

      Syynä on se että naaraalle äärimmäisen tärkeää on että sosiaalinen yhteisö hänet hyväksyy. Tämä johtuu siitä että naaras on raskaana ollessaan käytännössä muun lauman armoilla. Naaraan kannattaa siksi löytää uros joka pitää hänen puoliaan yhteisössä samalla kun hän itse yrittää sopeutua mahdollisimman hyvin yhteisön osaksi "aiheuttamatta hämminkiä".

      No, miten tämä tapahtuu?
      Olemalla ennen kaikkea muiden naaraiden hyväksymä tai ainakin oman "klikkinsä". Tämän takia naaraat/naiset kuuntelevat ystäviensä mielipiteitä niin tarkkaan. Ei sen takia että ohjeet olisivat hyviä vaan nämä kaverit/ystävät kertovat tälle naiselle sen sosiaalisen yhteisön sopivan menettelytavan.

      Kirjoittamatta mitenkään ylimääräisen pitkää viestiä niin helpoin tapa sitten kertoa asioita toisille on aina hieman muutella sitä siten että siihen itse uskoo. Niin kauan kuin nuo naisen kaverit uskovat naisen juttuihin niin se sosiaalinen todellisuus määrittää sen naisen totuuden.

      Nainen ei tajua että miehelle totuus on totuus eikä yhdessä sovittu höpötelmä asioiden muka kulusta.
      Naisille myös merkkaa paljon enemmän epäsuora viestintä ja erilaiset signaalit siitä mikä on yhteisössä soveliasta ja mikä ei. Sen takia hän on hyvin tarkka sanomatta ääneen sitä joka voisi vahingoittaa hänen mainettaan sekä mahdollisuuksiaan yhteisön silmissä siten valehdellen jopa itselleen näistä asioista.

      Kuka nainen oikeasti sanoisi ääneen totuuden että hän oikeasti haluaisi komean, menestyneen alfan pilaamatta omaa mainettaan koko yhteisössä?

      • Ihan samalla tavalla mies on yhteisön armoilla. Yksinäinen mies ei kauaa hengissä pysy eikä ainakaan pääse jatkamaan sukuaan.


      • EetuRanskanen
        outsider1 kirjoitti:

        Ihan samalla tavalla mies on yhteisön armoilla. Yksinäinen mies ei kauaa hengissä pysy eikä ainakaan pääse jatkamaan sukuaan.

        Mutta miehen selviytymiskeinot on erilaiset. Ei miesten suorilla loogisilla aivoillaan tarvitse miettiä koko ajan erilaisia viestejä mitä he lähettävät. Miesten kesken on yleinen ymmärrys mitä hyväksytään ja mitä ei hyväksytä, täten se kommunikaation tapa on täysin erilainen.


      • Miehet ovat monesti todellisia laumasieluja, joille totta on se, joka oman jengin mielestä on totta.


      • outsider1 kirjoitti:

        Miehet ovat monesti todellisia laumasieluja, joille totta on se, joka oman jengin mielestä on totta.

        Jeps, sopuleita on siinä missä kanojakin......


      • Ihanvaintiedoksi
        outsider1 kirjoitti:

        Miehet ovat monesti todellisia laumasieluja, joille totta on se, joka oman jengin mielestä on totta.

        Me ei tarvita moisen munattoman pikkukikkeli ja minipussukan juttuja tänne....


      • Ihanvaintiedoksi kirjoitti:

        Me ei tarvita moisen munattoman pikkukikkeli ja minipussukan juttuja tänne....

        Juuri tätä tarkoitin. Vetäydytään omaan poteroon ja puolustaudutaan shaming languella.


      • KysynVaan-76

        "Kuka nainen oikeasti sanoisi ääneen totuuden että hän oikeasti haluaisi komean, menestyneen alfan pilaamatta omaa mainettaan koko yhteisössä?"

        Eikös tuo ole juuri se mitä naiset jatkuvasti ääneen toitottavat kaikissa sinkkujen kisailuohjelmissa kuten Hottikset ja vastaavat?


      • N39
        KysynVaan-76 kirjoitti:

        "Kuka nainen oikeasti sanoisi ääneen totuuden että hän oikeasti haluaisi komean, menestyneen alfan pilaamatta omaa mainettaan koko yhteisössä?"

        Eikös tuo ole juuri se mitä naiset jatkuvasti ääneen toitottavat kaikissa sinkkujen kisailuohjelmissa kuten Hottikset ja vastaavat?

        Onhan se. Ja syy miksi he sen sanovat on tieto siitä että ihmiset provosoituvat ja katsovat ko. roskaohjelmia.


      • KysynVaan-76
        N39 kirjoitti:

        Onhan se. Ja syy miksi he sen sanovat on tieto siitä että ihmiset provosoituvat ja katsovat ko. roskaohjelmia.

        "Onhan se. Ja syy miksi he sen sanovat on tieto siitä että ihmiset provosoituvat ja katsovat ko. roskaohjelmia."

        No ehkä joku yksittäinen fiksumpi yksilö voi noinkin ajatella. Suuri osa näyttää kuitenkin ihan vilpittömästi ajattelevan että moisessa ajatuksessa ei ole mitään ihmeellistä vaan se on enemmänkin itsestäänselvyys.


      • hc-ätämi_
        outsider1 kirjoitti:

        Miehet ovat monesti todellisia laumasieluja, joille totta on se, joka oman jengin mielestä on totta.

        Ei ainakaan niin laumasieluja kuin naiset. Todisteena naistenlehrien suosio vs. miestenlehtien suosio. Ja hommaan on olemassa ihan evolutiiviset syyt. Luonnolle on ollut järkevämpää kokeilla miehillä eri variaatioita kuin naisilla. Suurimmat nerot ja pahimmat psykopaatit ovat miehiä. Naiset ovat enemmän keskivertoporukkaa. Poikkeuksia mahtuu toki kumpaankin sukupuoleen.


    • observer1

      Olen kyllä minäkin huomaavani rivien välistä, että tällä palstalla joillekin vapaille/varatuille "naisille" on erinomaisen tärkeää, että atm ei ole se tyyppi vessan peilissä, vaan joku muu. Ehkä tämä olisi hyvä single tiedostaa myös reaalimaailmassa
      primitiivireaktioiden minimoimiseksi.

    • tarralenkkari666

      LOL! Kiva että yleistät yhdestä naisesta ja kuvittelet, että koska miehet ovat rehellisiä sinulle, he ovat rehellisiä myös potentiaalisille kumppaneille.

      Mä muuten tykkään lyhyistä ja köyhistä miehistä...On helpompaa deittailla köyhää, kun ei itsellekään ole niin kovin suuret tulot.

      • pukukenkä999

        Kuinka lyhyt ja köyhä pitäisi olla?

        172cm ja 2 000 eur/kk (säästössä jotain kymppitonneja, ei muuta omaisuutta paitsi vanha auton rysä).


      • tarralenkkari666

        Ei minulla mitään rajoja ole. Kyllä minulle tuon mittainen kelpaisi (tuloilla ei ole mitään merkitysta, kunhan elämäntyyli ei poikkea radikaalisti omastani), jos vaan luonne, arvot ja muut olennaisemmat olisivat yhteensopivat.


      • dfgsws
        pukukenkä999 kirjoitti:

        Kuinka lyhyt ja köyhä pitäisi olla?

        172cm ja 2 000 eur/kk (säästössä jotain kymppitonneja, ei muuta omaisuutta paitsi vanha auton rysä).

        Hassua että aina kun puhutaan lyhyistä ja köyhistä miehistä, puhutaan miehistä jotka ovat alle keskipituisia muttei varsinaisesti lyhyitä, ja tienaavat ihan tavallisesti.

        Edes joskus voisi ottaa esimerkiksi 165cm miehen joka tienaa 1 400 eur/kk.


      • tarralenkkari666

        Yritätkö vääristellä kirjoittamaani? Edellinen henkilö, jota tapailin oli jotain 160cm ja opiskelija :D Se että 172 senttinenkin kelpaisi ei tarkoita etteikö lyhyempikin kelpaisi. Pidempikin jopa kelpaisi mutta preferoin lyhyempiä.


      • ura.ratkaisee
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Yritätkö vääristellä kirjoittamaani? Edellinen henkilö, jota tapailin oli jotain 160cm ja opiskelija :D Se että 172 senttinenkin kelpaisi ei tarkoita etteikö lyhyempikin kelpaisi. Pidempikin jopa kelpaisi mutta preferoin lyhyempiä.

        Opiskeliko mies kauppatieteiden maisteriksi vai peräti lääkäriksi?


      • tarralenkkari666 kirjoitti:

        Yritätkö vääristellä kirjoittamaani? Edellinen henkilö, jota tapailin oli jotain 160cm ja opiskelija :D Se että 172 senttinenkin kelpaisi ei tarkoita etteikö lyhyempikin kelpaisi. Pidempikin jopa kelpaisi mutta preferoin lyhyempiä.

        "Pidempikin jopa kelpaisi mutta preferoin lyhyempiä."

        Luulin sinua jo sellaiseksi "suvaitsemattomaksi" joka mittaa katsellaan päästä varpaisiin ja sanoo...."Meillä synkkaa todella hyvin yhteen mut...Eihhh....liian pitkä".. ;D


      • tarralenkkari666

        LOL. Maisema-arkkitehtuuria tai jotain muuta höpöä. Sitä edellinen oli ääniteknikko (myös alle 170cm mutta ei voi muistaa tarkkoja lukuja), sitä edellinen opiskeli insinööriksi (tää oli vähän pidempi mutta en tiedä tarkkaa lukua), sitä edellinen oli metallimies (175cm) ja sitä edellinen vapaaehtoinen (minua sentin lyhyempi). Riittikö? Olenko nyt sitten "poikkeus, joka vahvistaa säännön" vaiko "huora"?
        Jään innolla odottamaan :D


      • tarralenkkari666
        MGTOW kirjoitti:

        "Pidempikin jopa kelpaisi mutta preferoin lyhyempiä."

        Luulin sinua jo sellaiseksi "suvaitsemattomaksi" joka mittaa katsellaan päästä varpaisiin ja sanoo...."Meillä synkkaa todella hyvin yhteen mut...Eihhh....liian pitkä".. ;D

        Heh


    • Nnnnnnainen

      Ihan totta kirjoitat, varsinkin toi viimenen eli kokeneisuus. Olin aiemmin palstalta lukenut miten korkeankin tason miehet ohjailevat suunnitelmallisesti suhdetta haluamaansa suuntaan kun eräs tuntemani ytmies kertoi alkavansa VIEMÄÄN suhdetta tyttöystäväänsä eteenpäin. Kokemattomat miehet eivät osaa viedä itsevarmasti suhdetta haluamaansa suuntaan eivätkä viedä naista oikein minnekään vaan tarvitsevat vahvan naisen joka vie suhdetta eteenpäin niinkuin mies.
      Mitä rahaan tulee, riippuu varmaan kuinka köyhä nainen/mies etsii parisuhdetta. Jos on itsellä tarpeeksi rahaa, ei kiinnitä niinkään huomiota toisen varallisuuteen.
      Mitä ulkonäköön tulee niin molemmat sukupuolet hakevat "parhainta", parhaimmat geenit omaavaa kumppania.

      • "itsevarmasti suhdetta haluamaansa suuntaan eivätkä viedä naista oikein minnekään vaan tarvitsevat vahvan naisen joka vie suhdetta eteenpäin niinkuin mies."

        Itse en halua yksipuolisesti ohjata mitään suhdetta mihinkään suuntaan, vaikka olisi kuinka hyvät kyvyt halutessa ohjata.........se pitää olla molemminpuolista kiinnostusta toiseen ja molempien kuuluu myös osoittaa sitä.....

        Tuolla tavalla saisin jotain mitä en "ole tilaamassa" ja/tai sellaisia suhteita mitä en harrasta......


      • Nnnnnnainen
        MGTOW kirjoitti:

        "itsevarmasti suhdetta haluamaansa suuntaan eivätkä viedä naista oikein minnekään vaan tarvitsevat vahvan naisen joka vie suhdetta eteenpäin niinkuin mies."

        Itse en halua yksipuolisesti ohjata mitään suhdetta mihinkään suuntaan, vaikka olisi kuinka hyvät kyvyt halutessa ohjata.........se pitää olla molemminpuolista kiinnostusta toiseen ja molempien kuuluu myös osoittaa sitä.....

        Tuolla tavalla saisin jotain mitä en "ole tilaamassa" ja/tai sellaisia suhteita mitä en harrasta......

        No kyllähän nainen osaa sanoa stop jos ei halua miehen kanssa kihloihin/avoliittoon/avioliittoon! Ei naiset mitään tahdottomia ihmisiä ole. Itse jouduin sanomaan miehellen i että nyt menemme kihloihin ja ostin sormukset (koska hän oli niin köyhä). Emme taatusti olisi ikinä virallistaneet suhdettamme jollen olisi ollut aloitteellinen. Tehdessäni lähes kaikki päätökset miehen puolesta tunnen itseni lähinnä mieheksi, en naiseksi. Onnekseni maailmasta löytyy myös niitä miehiä joilla on "ohjat käsissä". Eihän seksissäkään nainen tunkeudu miehen sisään vaan mies naisen kun tarpeeksi haluaa. Siinäkin "valta" on yksin miehellä. Naisen on hyvin vaikea raiskata miestä jollei miehellä seiso, jollei mies Halua.


      • Nnnnnnainen kirjoitti:

        No kyllähän nainen osaa sanoa stop jos ei halua miehen kanssa kihloihin/avoliittoon/avioliittoon! Ei naiset mitään tahdottomia ihmisiä ole. Itse jouduin sanomaan miehellen i että nyt menemme kihloihin ja ostin sormukset (koska hän oli niin köyhä). Emme taatusti olisi ikinä virallistaneet suhdettamme jollen olisi ollut aloitteellinen. Tehdessäni lähes kaikki päätökset miehen puolesta tunnen itseni lähinnä mieheksi, en naiseksi. Onnekseni maailmasta löytyy myös niitä miehiä joilla on "ohjat käsissä". Eihän seksissäkään nainen tunkeudu miehen sisään vaan mies naisen kun tarpeeksi haluaa. Siinäkin "valta" on yksin miehellä. Naisen on hyvin vaikea raiskata miestä jollei miehellä seiso, jollei mies Halua.

        En edes jaksa lähteä perkaamaan kommenttiasi, koska huomaan siitä paljon asioita, myös rivien välistä jotka kertovat että olemme aika kaukana toistemme "taajuus alueelta", jolloin meillä ei ole näissä asioissa yhteistä nimittäjää, eikä yhteistä oikein kauheasti muutenkaan......

        Meidän kahden on ihan turha alkaa näistä asioista keskustelemaan, koska haemmekin suhteelta, sekä suhteen toiselta osapuolelta ihan eri asioita ja suhtaudumme suhteeseen ihan eri tavalla......

        Sitä paitsi minä en suhtaudu sinun tapaasi yhtälailla negatiivisesti ja ymmärtämättömästi kuin sinä niihin jotka eivät toimi ja käyttäydy niin kuin sinä.......ei ole oikeaa ja väärää tapaa....on vain erillaisia yksilöitä ja kaikki eivät eivät sovi toisilleen - jotkut jutut sopivat joillekin ja taas toisenlaiset toisenlaisille.

        Eli tiivistettynä sinun tapasi on sinun tapasi, sekä sopii sinunlaisillesi, mutta ei todellakaan sovi kaikille, joten myös sinun pitäisi muistaa, että puhut vain omista lähtökohdista ja omista tarpeistasi - et mistään muusta.....


    • nimimerkitönj

      Jos taas sanoisi, että ulkonäöllä ei ole mitään väliä. Se tulkittaisiin että ihan kuka tahansa käy suohirviöstä lähtien. Kuka tahansa taas kun käy, ei ihmisellä ole mitään moraalia tai tahtoa tai käsitystä mistä pitää tai muuta vastaavaa huonoa sanottavaa tulisi.

      Rehellisempää olisi tietysti sanoa, että erilaiset miehet voivat käydä, jos miellyttää silmää olematta atleetti tai jetien sukua. :)

      Rahaa tarvii olla sen verran, ettei kerjätä tarvitse ja laskunsa saa maksettua. Oletetaan toki, ettei siipiveikko ole kovin haluttua seuraa, jos tarjolla on joku joka osaa hoita raha-asiansa olematta korviaan myöden rahavaikeuksissa ja veloissa itsenäisestikin ilman pummimista. Plussaa.

      Kokeneisuus taas ei takaa yhtään mitään, vaan halua oppia ja omaksua kumppanin kanssa yhdessä ratkaisee. Jokaisella on vähän erilaisia mielihaluja ja tapoja toteuttaa omia ja toisen mielihaluja, joten ei ole olemassa yhtä tapaa. Joutuu opettelemaan mitä kumppani haluaa ja miten, joten ihan sama onko kokemusta vai ei, kaiken voi oppia halutessaan.

      Näin mun mielestä.

    • Totuus_2016

      Koska naiset on fyysisesti heikompia ja muutenkin olleet altavastaajia yhteiskunnassa, niin he ovat oppineet aika mestareiksi manipuloinnissa, epäsuorassa viestinnässä ja kaikenlaisessa kieroilussa. Onhan siinä myös leimautumispelkoa, koska naiselle hänen maineensa on ollut ammoisina aikoina tärkeä. Yksi puoli tässä on vielä se, että naiset eivät edes itselleen halua myöntää, että raha ja status kiihottaa, sillä he haluavat itsekin uskoa romanttisiin kuvitelmiin tosirakkaudesta, vaikka siellä rakkauden syttymisen taustalla on raadollisemmat motiivit alitajuisesti vaikuttamassa.

    • 4wt

      Naiset eivät halua suoraan myöntää, että ovat pääasiassa ahneita ja itsekkäitä materialisteja jotka juoksevat rahan perässä. Niinpä naiset käyttävät sen piilottamiseksi paljon kiertoilmauksia, tekosyitä ja niiden taakse miehen on vain osattava katsoa.

    • thatswhy

      Koska naiset on Valheen Porttoja, jotka imevät Luciferin kullia ja puraisisivat poikki Totuuden kullin jos sitä heille tarjoaisi.

    • flowersreally

      "Miksi naisia pitää lukea rivien välistä?"

      Rivien välit ovat paljon mielenkiintoisempia.

      • Hmmmm....mielenkiintoista....hmmmm.... ;P


    • nörtti_nainen

      Ei oo vaan sukupuolesta kiinni. Kiltit nörttmiehet on usein niin ujoussykkyrällä, että niitä vasta pitääkin rivien välistä lukea.

    • Rose23

      Ulkonäöllä on merkitystä enkä mielestäni ole kenenkään nähnyt sanovan, että ulkonäkö olisi täysin merkityksetön asia.

      Rahalla ei ole väliä. Jos mietin omaa parisuhdettani niin en seurustelun ensimmäisten kuukausien aikana tiennyt ollenkaan poikaystäväni tulotasoa, koska en tullut sitä kysyneeksi eikä raha-asioista tule niin paljon puhuttua. Ei olisi voinut vähempää kiinnostaa. Poikaystävä on kumppani eikä raha-automaatti. Ihan itse ajattelin käydä töissä. Statuksesta taas en ymmärrä mitä sillä täällä tarkoitetaan, koska status voi olla aika monenlaista.

      Kokemaattomuudellakaan ei ole minulle erityistä merkitystä. Jos olen huomannut, että mies on mahdollisesti minusta kiinnostunut ja mies vaikuttaa mukavalta niin silloin olen itsekin utelias tutustumaan. En oleta, että asiat vain tapahtuvat vaan edistän itse asioita myös. Esimerkiksi kun huomasin, että poikaystäväni aikoinaan hakeutui harrastuksissa jatkuvasti seuraani, keksi syitä olla kaksin ja jutteli minulle somessa niin päätin itse pyytää häntä luokseni teelle. En viitsinyt odottaa, että toinen keräisi rohkeutta pyytää ulos :P

      • Noh, kuten taas saa huomata niin erillaisia yksilöitä on......onneksi. =P

        Varsinkin tuo tutustuminen vastavuoroisesti ja molemminpuolisen kiinnostuksen osoittaminen ja eteenpäin vieminen........sillä on tarkoituksensa ainakin joillekin ja kertoo monia asioita molemmille osapuolille...... =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe