Ihannenainen, NAISET WAKE UP!

PersonalTrainer_M81

Kysymys kuuluu tuossa etusivulla; Millainen on ihannenaisesi? Ylhäältä alas päin ja nyt puhutaan ulkonäöllisistä seikoista.

- Enemmän sellainen kiltti naapurintyttö look kasvoilta. Söpö, suloinen, kaunis. Jotain näistä. Ei tarvitse olla mikään Megan Fox, Jessica Alba look alike.

- Tummat, vaaleat, punaiset hiukset. Lyhyet, pitkät. Aivan sama. Kunhan sopii kokonaiskuvaan ja ei ole ihan basic pläntyt. Mielellään joku kiva leikkaus ja ehkä värjätyt/raidoitetut. Nörtähtävä peruslook on turn off. Joukosta erottuva on turn on.

- Kevyt meikki. Tätä ei voi korostaa tarpeeksi. Ei mitään räikeitä huulipunia. Mitä lähempänä au naturel, sitä parempi. Uskon, että yhä useampi mies tähän yhtyy nykyään. Mielikuva: Nainen on käynyt suihkussa, pessyt meikit, kosteat hiukset, suloiset kasvot ja ainoastaan pyyhe päällään. Au naturel. Sanattomaksi vetää. Tässä nainen kauneimmillaan ja haluttavimmillaan minun silmissä.

- Rinnat on rasvakudosta ja lihaskuntotreenillä sekä dietillä pystyy vaikuttamaan niiden kokoon ja osittain ulkonäköön (ryhti jne). Sporttisilla naisilla parhaimmat napakat pienehköt kiinteät. Kokemusta on A,B,C koon rinnoista sekä silikoineista. Silikoneissa tuntoaistit katoaa monesti naisilla, joten rinnoista tulee "esineet" ja minulle turhat. Moni häpeää pieniä rintoja turhaan.

- Alakerta posliini. Tästä ei keskustella. Nainen nuollaan lassien lailla kolmanteen taivaaseen, tämä edellyttää posliinia. Siistimmän näköinen ja kiihottavampi, herkullisempi kaikin puolin. Myös hygienia pysyy parempana.

- Kropat parhaimmasta huonompaan. Sporttinen, hoikka, laiha/normaali. Pahin tapa tappaa libido on seksi ylipainoisen naisen kanssa. Pettämiset tapahtuu myös monesti kun kumppani lihoaa 10-15kg. Seksin harrastaminen loppuu yleensä ja nainen ihmettelee miksi ei Jarkkoa kiinnosta enää? Jos mä katson noita suomi24 treffien normaaleita kroppia niin ne on kyllä suurilta osin ylipainoisia. Siksi tuo laihakin on parempi vaihtoehtona. Mulla vaan halut katoaa tyystin.

Kärjistetysti, jos esim. Janni Hussin tyyppisiä naisia olisi enempi, voisin väittää että erektio lääkkeiden myynti/käyttö vähenisi huomattavasti ja pettämisiä ei tulisi niin paljoa. ;) Jos kropasta näkee, että harrastaa liikuntaa ja syö terveellisesti, niin sitten ei tarvitse kyllä murehtia yhtään. Sporttinen look on parasta mitä voi toivoa.

14

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luolamadonna

      Kuinka joku voi olla noin kujalla.

      (Naurua)

      • SivustaSeuraajaM

        Nimimerkistä ja tekstistä päätellen siellä hirnuu joku 90kg rillipäinen siiderivalas. Onnea sullekin elämään! Ei sulla komeisiin miehiin ole ikinä mitään mahkuja!


      • Luolamadonna
        SivustaSeuraajaM kirjoitti:

        Nimimerkistä ja tekstistä päätellen siellä hirnuu joku 90kg rillipäinen siiderivalas. Onnea sullekin elämään! Ei sulla komeisiin miehiin ole ikinä mitään mahkuja!

        ei voisi vähempää kiinnostaa jotkut miesmarkkinat.

        (Naurua)


    • Pimpompim

      Hei, mennäänkö naimisiin? :D

      Okei, oon liian vanha jo mutta luo uskoa, että jossain on vielä miehiä jotka kehtaavat valita kumppaninsa puhtaasti omien mieltymystensä mukaan eivätkä turhaan esitä muuta kuin ovat.
      Nykyään hoikkuus on kirous. Aivan tavallisten ihmisten keskuudessa siis. Siltä se vain on alkanut tuntua.. Viimeisin kumppaniehdokas sai kuulla niin usein olevansa "sairas" ollessaan kanssani joten oli parempi päästää vapaaksi, ottaakoot ne muhkeat naiset hänetkin suojiinsa. :D

      Jos ihmiset seuraisivat vilpittömästi omia halujaan ja mieltymyksiään, eivätkä tyytyisi johonkin vain ns.paremman puutteessa ei olisi eroja tai haluttomuusongelmia niin paljon. Sillä kun se kuuluisa alkuhuuma katoaa, kipinä katoaa mikäli vastakappale ei olekaan itselleen mieluisa. Ne henkiset kemiat kun harvalle riittää onnelliseen parisuhteeseen pelkästään. ;)

      • Seuraan.kyllä

        "Jos ihmiset seuraisivat vilpittömästi omia halujaan ja mieltymyksiään, eivätkä tyytyisi johonkin vain ns.paremman puutteessa ei olisi eroja tai haluttomuusongelmia niin paljon."

        Ei ole kyse siitä että miehet ei tietäisi mitä haluavat ja tyytyisivät sen takia vaan ongelma on siinä että miehet ei saa lähellekään sellaisia naisia mitä haluavat, sen takia on pakko tyytyä epämieluisaan kun toinen vaihtoehto on olla yksin.
        Naisilla on eri juttu kun he voivat valita juuri sellaisen miehen mitä haluavat.


    • pimpompim

      Jäi tosin mainitsematta, etten tarkoita esim.hoikkuuden olevan mikään hyvän suhteen elinehto.
      Makuja on monenlaisia. Aloittajalla omansa ja täten on hyvä ettei muuta halua. Sitä tarkoitin tuolla omien mieltymysten seuraamisella.

      Sillä yht'lailla olisi surullista mikäli oikeasti pyöreämmistä muodoista pitävä mies menisi yhteen jonkun kaltaiseni ruipelon kanssa. Tai tissifani tissittömän jne.. :)
      Kun ne luonteet ja fyysiset ominaisuudet kolahtavat yhteen niin onnistumis % hyvään parisuhteeseen kasvaa kummasti.
      Moni nainenhan jättää moiset ulkoiset seikat lisääntymisprosessissaan huomioimatta ja haarukset lukkiutuukin sitten kun lapsiluku on täynnä. Sitten aletaankin miettiä mikä se oikeasti viehättäiskin.. Sortuupa siihen kumpi sukupuoli tahansa, niin julmaa se on kumppaniaan kohtaan.

    • hahhaha

      Ongelma tässä aloittajan kuvailussa on se, että hän kertoo millainen hänen ihannenaisensa on, mutta silti yleistäen. Lisäksi tuo jostain keksitty "naisen ylipaino on yleisin syy siihen että mies pettää" on aina niin hupaisa. Jos se pitäisikin paikkansa niin eihän se ole syy miehen pettämiseen vaan se että mies on heikkoluonteinen huora. Ja pinnallinen. Naisia täällä syytetään pinnallisuudesta, mutta yhtäkkiä onkin ok että mies pettää kun naiselle tulee liikakiloja. Sitten pitää myös hyväksyä se että naiset saa pettää vähänkin kun mies muuttuu. Kaljuuntuu, pallit roikkuu, tulee niitä liikakiloja (yleensä niitä tulee miehille enemmän joten eikös naisten pitäisi pettää enemmän).

      • is.this.real.life

        "pallit roikkuu"

        xD wtf, onko tämä joku turnoff naisille? Ensimmäistä kertaa kun joku mainitsee pallit noin nopeasti :D En tiennyt että naiset arvostelisi myös pallit!


      • Yrjööööö

        Joo, ja entäs ne palli- ja munakarvat... Jos joku kehtaa vaatia multa, aikuiselta naiselta, pikkutytön posliinia, niin mä haluan mieheltä saman setin. Voin hoitaa herran karvojen poiston itse, vaikka pinseteillä.


      • same.for.both
        Yrjööööö kirjoitti:

        Joo, ja entäs ne palli- ja munakarvat... Jos joku kehtaa vaatia multa, aikuiselta naiselta, pikkutytön posliinia, niin mä haluan mieheltä saman setin. Voin hoitaa herran karvojen poiston itse, vaikka pinseteillä.

        Tuo on minusta miehenä täysin ok ja olen itse aina ennen seksiä täysin omasta tahdostani sheivaillut karvat pois alapäästä.
        Mun mielestä sellaista ei pidä vaatia mitä ei itse pysty tarjoamaan :)


    • Kappas, nythän se selvisi miksi en ketään saa!

      • Eiihanne

        Juu, mullakaan ei ole ollut mahiksia ja aloituksen luettuani ei tarvitse miettiä miksen ole ketään ikinä kiinnostanut. Mä en ollut edes hoikempana ja nuorempana mitään ihannenainenmatskua. Eli mun ei kannata edes nähdä vaivaa olemattoman ulkonäköni takia. Ruma on ruma vaikka mistä päin katselis


      • Ruma on ruma, olematon on olematon.

        Täällä kans yksi, vaikka kumma kyllä.. suku ja perhe vänkää vastaan.


    • MitäKummaa

      Jotenkin jännä, että naisen pitäisi olla hoikka tai laiha. Ainakin itse koen vaimossani seksikkäimmiksi osiksi pullean pepun ja ihanan pehmeän pömppiksen. Kyllä rinnatkin ovat kivat mutta vaimo ei yhtään tykkää rintojen pusuttelusta tai puristelusta joten oikeastaan tissit ovat vain koriste. Sitä vastoin vaimo kehrää tyytyväisenä, kun pömpistä tai takamusta pusuttaa ja läskimakkaroita puristelee. En minä edes haluaisi että hän laihtuisi vaikka joku voisi väittää laihdutustarpeeksi 30 kiloa

      Tosin hän ei ole läski vaan sellainen hyvin syönyt, leveä pyöreähkö takamus paksut reidet ja isot vähän riippuvan malliset rinnat. Suorana seisoessa vain maha kauniisti pömpöllä ja vyötärö heti rintojen alla. SMACK

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe