Canon eos 7D mark II vai samsung nx1

Kameraaetsimässä

Onko kokemuksia? Otan kuvia lähes kaikesta autoista, luonnosta, eläimistä peruselämästä, häistä juhlista. Olen siis ammatiltani valokuvaaja. Mutta rahaa ei niin paljoa ole että voisi ostaa ihan mitä vain. 2000 on ehdoton kameran rungon budjetti. Loput käytän objektiiveihin. Kumpi? Mitä mieltä olette?

(kitjoitin puhelimella joten kirjoitusvirheitä saattaa ilmestä ja e tiedä miten näillä palstoilla pitäs olla)

23

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kameraaetsimässä

      Korjaan 1500 on rungon ehdoton budjetti

    • Prominent

      Kallistuisin Canoniin, käytettyä hyväkuntoista L-0ptiikkaa on runsaasti kaupan.

      • Canonisti_minäkin

        Tuo on hyvin vahva argumentti Canonin puolesta.


    • kameraharrastelija

      Trollitutka hälyyttää... Tyyppi sanoo olevansa ammattikuvaaja, mutta siihen nähden omaa kokemusta kameroista ihmeen vähän.

      Tai ehkä minäkin voisin julistautua ammattikuvaajaksi, koska käyn kuvausreissuilla useammin kuin töissä.

      • Kameraaetsimässä

        Olen ollut kuvausytityksessä töissä nyt n.3 vuotta ja tiedän kameroista paljon. Mutta nyt olen aloittamassa yksityiskuvaajana olemisen(syytä en viitti kertoa eikä sillä pitäisi olla valintaan väliä) niinkuin sanoin tiedän kameroista jonkin verran mutta en osaa noista kahdesta valita joten pyysin apuanne.

        Ennen minun ei ole tarvinut kametoita päättää eikä maksaa mutta nyt on aika.

        Kiitos asiallisille viesteille nyt ja jo etukäteen


      • Mitäniinkutarkotat

        kameraharrastelija?

        Miksi kukaan haluaisi trollia kameravaihtoehtokyselyn kanssa


      • Ihmetyyppikkk

        Samaa mieltä. Jos joku haluaisi trollia, eikohän se tekis sen jossain toisessa palstaryhmässä


      • kameraharrastelija
        Kameraaetsimässä kirjoitti: