Jyväskylä lesbot

Missämis

Hei, oon lesbo jyväskylästä ja haluisin tietää missä teitä vois tavata täällä ? Katseessa ja rumassa mua on joskus isketty mutta onko jotain paikkaa missä täällä porukka hengailee ? Toki täälläkin voi ottaa yhteyttä niin vois nähä ;)

35

2140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksVaa2015

      Minkäs ikästä seuraa kaipailet ja missä merkeissä? :)

    • Asdfghjkl_

      Minkä ikäinen oot? Itekin asun Jkl ja oon 16v

      • Tyttönenk

        23 vee


    • Catladyy

      Mäkin asun Jyväskylässä, ja mielelläni tapaisin muita lesboja, kevyessä tai vakavissa merkeissä! Olen 23.v

    • Höpsöh

      Tääl ois rento 25.v poikatyttö Jkl:stä. Saapi tulla jutteleen :)
      Kik: IndiX1

    • Upup

      voitashan sitä sopia joku ajankohta ja lähtee baariin nii siellähän sitä voi sitten tutustua ! Ois kiva jos paljon porukkaa ois messissä

    • haemuatanssimaan

      Tänään olis Pub Katseessa Setan bileet...toivottavasti tulisi edes joku kiva lesbotyttö sinne :)

      • Säädl

        Voi eiii. Miks en tienny tosta... Olin perjantaina timessä kun ei ollut hajuakaan noista kinkereistä...


      • dont_be_sääd

        Kannattaa seurata jkl setan nettisivuja. Siellä tiedotetaan aika hyvin nykyään mitä kaikkea tekemistä lgbt porukalla järjestetään (bileet, lautapeli-illat yms.)


      • haemuatanssimaan
        Säädl kirjoitti:

        Voi eiii. Miks en tienny tosta... Olin perjantaina timessä kun ei ollut hajuakaan noista kinkereistä...

        Minkä ikäinen oot tai minkä ikäistä seuraa haet? Naisellista vai poikamaista?


      • Säädl
        haemuatanssimaan kirjoitti:

        Minkä ikäinen oot tai minkä ikäistä seuraa haet? Naisellista vai poikamaista?

        Oon 22v tyttö ja tykkään naisellisistä tytöistä. Ei poikamaisissa siis mitään vikaa mut sytyn ehkä enemmän naisellisista ;) pitää ehkä rueta seurailee setan toimintaa nii pysyis mukana missä tapahtuu :D


      • haemuatanssimaan
        Säädl kirjoitti:

        Oon 22v tyttö ja tykkään naisellisistä tytöistä. Ei poikamaisissa siis mitään vikaa mut sytyn ehkä enemmän naisellisista ;) pitää ehkä rueta seurailee setan toimintaa nii pysyis mukana missä tapahtuu :D

        Minä olisin naisellinen...:) Minkä ikäistä seuraa etsit..ikähaarukka?


      • Säädl

        En osaa sanoo... Ei kai sillä iällä oo väliä, riippuu niin ihmisestä ja elämän tilanteesta. Minkäs ikänen sä oot ? ;) kai meidän pitää vahingossa törmätä joskus jossain nii voin tarjota sulle drinkin..


      • haemuatanssimaan
        Säädl kirjoitti:

        En osaa sanoo... Ei kai sillä iällä oo väliä, riippuu niin ihmisestä ja elämän tilanteesta. Minkäs ikänen sä oot ? ;) kai meidän pitää vahingossa törmätä joskus jossain nii voin tarjota sulle drinkin..

        Juu, ikä on vaan numeroita jos muuten kemiat natsaa :) Mä oon jo yli kolmekymmentä...Toivottavasti törmätään, kenties vaikka tänään kun lähden illalla kaupungille ;) voiko sulle laittaa sähköpostia johonkin osoitteeseen...?


      • Säädl

        Mulla on vaan yks s-posti niin sitä ei kyllä uskalla täällä julkisesti levitellä :D mutta mutta... Ootko kikkiä käyttäny ? Missäs paikoissa yleensä käyt viihteellö ?


    • Jdjdjdjj

      Tääl kans yks jkl:ssä asuva 23v tyyppi. :D Ois kyllä ihan kiva tutustuu uusiin ihmisiin täällä.

      • Jdjdjdjj

        Kik je.nna_


    • emppah

      Kik: eepelii
      Täälläki ois! 23v tyttö jkl

    • Flirtti

      Kiinnostaisiko jota kuta tavata nätti, naisellinen ja nuorekas 39 vee? :)

      • 47v2016

        kyllä kiinnostaa,


    • Jyväskylään muutto ois mielessä. Tällä hetkellä oikeastaan mietin muutanko heti vai vasta kesän jälkeen. Olis mukava tutustua jo vähän etukäteen ihmisiin. Oon 23, tavallaan tyttömäinen mutta tavallaan en. Poikamaiset tytöt saa mut käymään kuumana, mutta tahtoisin kaikentyylisiä kavereita.
      Kik: ErKm.

      • Olokolomökln

        Ilman muuta tuut jo kesäks tänne ;)


    • Kevy-Esti..ja-Ilma-vasti

      Ei lesboja enää nykyään ole juuri liikkeellä, kun ne ovat näinä vapaamielisinä ja suvaitsevaisina maailmanaikoina uponneet kokonaan niihin toistensa vittuihin, eikä niitä paljoa kiinnosta tulla sieltä ulos.

      • Hjaaha

        Sillälailla


    • 401000

      Joku tuolla ehotteli jotain "tapaamista" porukalla. Mä ainakin oisin messissä :)

      • Jkll

        Setan sivuilla ei näy seuraavia bileitä... Pitää varmaan ite järjestää


    • Sateenkaarenalla

      Mää en oikein ole baareissa viihtyvää tyyppiä. Sitä paitsi taidan olla jo vanhempi kuin useat tänne kirjoittaneet. Itse olen miettiny, et missä oikein luuraa ne 25-30 naisista pitävät naiset. Monet lesbot tai vähintään bi mitä olen nähnyt ovat tuota laittamaani ikähaarukkaa paljon nuorempia tai sit vastaavasti vanhempia. Ovatko he kaikki varattuja vai missä he oikein piileksii, kun polut ei useinkaan kohtaa vai johtuuko se vaan siitä et mää en vaan oikein tunne toisia naisista pitäviä naisia täältä Jkylästä. Toki voisin tutustua ystävänä myös itseäni paljon nuorempiin tai vanhempiinkin naisiin. Täytyy sit mennä Setaan, kun ovet taas avautuu ja toiminta taas kesätauon jälkeen alkaa.

      • Hei, voidaanko tavata vãhã samalainen tyyppi ku sã :) 29vee


      • Mää täällä taas, ton 27.7.2016 kirjotetun viestin kirjottaja. Jos joskus tuut tänne palstalle nimimerkki LGFE, niin olis kiva näin aluks vaihtaa kuulumisia vaikka s-postin välityksellä. Mulla on vaan yks käytössä oleva sähköpostiosote, enkä viitti sitä tähän laittaa, kun se koostuu mun nimestä enkä halua, et kuka tahansa pääsee kirjottamaan siihen. Olis kiva kirjotella jonkun täällä Jyväskylässäkin asuvan kanssa, koska jos tulevaisuudessa halutaan tavata, niin tapaaminen olis sit helpompaa.


      • Sateenkaarenalla kirjoitti:

        Mää täällä taas, ton 27.7.2016 kirjotetun viestin kirjottaja. Jos joskus tuut tänne palstalle nimimerkki LGFE, niin olis kiva näin aluks vaihtaa kuulumisia vaikka s-postin välityksellä. Mulla on vaan yks käytössä oleva sähköpostiosote, enkä viitti sitä tähän laittaa, kun se koostuu mun nimestä enkä halua, et kuka tahansa pääsee kirjottamaan siihen. Olis kiva kirjotella jonkun täällä Jyväskylässäkin asuvan kanssa, koska jos tulevaisuudessa halutaan tavata, niin tapaaminen olis sit helpompaa.

        Onks toi nimimerkki LGFE suomalainen? Ensin kirjotti suomeks ja alempana englanniks? Mää ylipäätään haluisin enemmän tutustuu Jkylän naisista pitäviin naisiin. Aluks vaik s-postin välityksellä. Mut pitää olla luotettava tyyppi, kun koskaan ei tiedä, jos nimimerkin taakse kätkeytyy joku ihme setä. Tosin monet taitaa tälläkin palstalla olla sitä mitä sanoo olevansa, mutta koskaan ei voi tietää, on jo yhen kerran käynny niin, et ihminen joka keskustelupalstalla sanoi olevansa muuta, paljastukin ihan muuks(ei sit loppujen lopuks ollukaan nainen, vaan joku keski-ikäinen mies, joka naiseks kätkeytyneenä kalasteli netissä naisia).


    • Jklll1122

      Lauantaina 30.7. Jkl Setalla on rantakaavabileet Meloiloa ry:n rantasaunalla (Taulumäentie 47). Sinne vaan. Tieto löytyi Jkl Setan fb-sivuilta.

    • Jepee

      Onko rallien aikaan porukka lähössä yöhön ? Mihinkähän baariin kannattas mennä, siis missä ois mahollisuus tavata tyttöjä :) lauantaina ajattelin lähtee, tuleeko kukaan messiin ?

    • Hi, iam 29 living in Jkl. cant stop thinking about girls!!!!!!! Never ever had the chance to meet someone as iam kind of shy :(. I need someone who have some experience. I want a size (L) big boobs is what i dream of all the time. Waiting for response...

    • jeasp

      pitäskö sopii yleisesti joku paikka missä lesboihin vois törmäillä? katse joskus ainaki oli!

    • miumiu

      Katse taitaa olla se varmin paikka törmätä muihin lesboihin ja Timessä tulee kans jonkin verran vastaan.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe