Turhanpäiväistä touhua joka tuhoaa luontoa

Pyöräilijä1

Aivan turhaa ajelua joka vaan kuluttaa ja saastuttaa maapalloa, ja sillä vielä kehuskellaan kuinka paljon ajeltu.

http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/286111-Kilometrisi-vuonna-2015

Henkilöitä pitäisi pikkuhiljaa pistää vastuuseen !

23

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitosjalisää

      Aivan oikeassa olet, moottoripyöräily on epäekologista.

      Nyt haukuttuasi meidät harrastajat, voitkin tähän alle listata OMAT epäekologoset puuhastelusi. Niinkuin tasapuolisuusen vuoksi.
      Koska olet esimerkiksi lentänyt viimeksi?

    • OletSäälittäväLuuseri

      Aloittaja on kyllä todellinen neropatti. Mikään muuhan ei saastuta, paitsi moottoripyörät, joilla ajellaan pääsääntöisesti kesäaikaan. Laivat, lentokoneet, helikopterit, autot, perämoottorit, moottorikelkat, polttomoottorikäyttöiset ruohonleikkurit, traktorit, mopot, mönkijät yms. eivät aloittajan mielestä saastuta yhtään. Vaikka nuo toiset ovat jopa ympärivuotisessa käytössä.
      Todellista älyn suurjuhlaa aloittajalta.

      • ihme222

        En tiennytkään että perämoottoreilla ja ruohonleikkureilla ajetaan ymärivuoden. Ainakaan Suomessa


      • OletSäälittäväLuuseri
        ihme222 kirjoitti:

        En tiennytkään että perämoottoreilla ja ruohonleikkureilla ajetaan ymärivuoden. Ainakaan Suomessa

        Onko lukemisen ymmärtämisessä vaikeuksia? Tiesitkö, että siihenkin on saatavissa apua.


    • Dieselroyaleinfield

      Jaa miten sen nyt ottaa. Autoni co2 on liki 300 ,mp vie n5,5 l sataselle kun ajan työmatkaa sillä. Mpssä ei kattia. Kumpi saastuttaa enemmän?
      Suurin huolenaiheesi on kenties liikakansoitus ja uskomattoman krääsämäärän teko luonnonvaroista. Jätä nyt mpt rauhaan trolli.

      • Maailmantalous

        Kapitalistinen markkinataous on luonut helvetinkoneen, joka vaatii jatkuvaa talouden kasvua. Tämä tapahtuu luonnonvaroja haaskaamalla.

        Tälle helvetinkoneelle ei voi tehdä mitään. Jos ihmiset lakkaavat ostamasta autoja, luhistuu Saksan autoteollisuus. Siitä taas seuraa massatyöttömyys kerrannaisvaikutuksineen. Muu talous kurjistuu perässä.
        Säästää ei siis oikeasti voi.

        Aki Kaurismäki sanoi jossain haastattelussa, että jos maailman miljoona ahneinta kapitalistipirua vietäisiin montun reunalle, maailma olisi parempi paikka.
        Hetken.


      • 1100cc1

        Hallelujaa tosi on


    • sroiejseorij

      mutta formula on todellista luonnonsuojelua. kun parisenkymmentä autoa kiertää rataa, miljoonat muut autot eivät liiku koska kuljettajat katsovat telkkaria.

    • voi_voi_sentään

      Kyllä tämä maailma onkin sitten kamala paikka. Olisiko se sitten parempi, jos ajelee yksin isolla vanhalla bensa-autolla samat ajot?

    • honeckeri

      Ajelin kesällä pitkän pätkän Tuutilla Mitsin perässä. Ihan mukavaa matkavauhtia pidettiin yhdeksänkympin satasen hujakoilla. Ihailin siinä kaksitahtipakokaasun tuoksussa DDR:n insinöörejä jotka oivalsivat, että kahden henkilön kuljettamiseen tarvitaan 250 kuutiosenttiä ja yksi sylinteri. Perheen siirtämiseen paikasta toiseen riittää reilu puoli litraa ja kaksi sylinteriä.
      Japanilainen toteuttaa samaa kuudella sylinterillä, amerikkalainen kahdeksalla, joku engelsmanni tarvitsee siihen peräti 12 sylinteriä.

    • Mika222222222

      Ihmiset ovat luonnon vuoksi valmiita tinkimään toisten tekemisistä. Yleensä yksityisautoilua vastustavat he jotka eivät itse autoile eivätkä autoa tarvitse. Monet voivat olla sitä mieltä, että moottoripyöräily on turhaa koska eivät itse moottoripyöräile, mutta samat ihmiset voivat esimerkiksi lentomatkustaa "turhaan"? no ainakin lomalle eli ihan yhtä turhanaikaista hommaahan se on kuin prätkällä ajelukin. Edes itse suuri Linkola, joka on julistanut koko ihmiskunnan "turhaksi", ei ole valmis luopumaan omasta elämästään.

      Minä en vain pysty ottamaan vakavasti ihmisiä joiden suurin henkinen ponnistus ei johda kuin toisten sormella osoitteluun. Se ei kovin suurta sielukkuutta osoita.

    • Just.joo.oikeesti

      moottoripyörät on varmaan yksi pienimmistä asioista jotka saastuttaa maapalloa, joten aloittaja ei ehkä ole hirveesti asiasta tiellä ja taidan luullaa että hänellä on jotain moottoripyöriä vastaan? ehkä 15-16vuotiaat kakarat ovat ikkunasi alla joka ikinen yö ja päivä päristelleet niin sinulle pimahtanut tai olet vaan kateellinen??

    • OskarDirlewanger

      Kun niitä ei laiteta vastuuseen. Uhoat sinä vaikka mitä.

      Minulla on auto, jossa 350 tuumainen V-8. No, sinunlaiselle punaniskalle se ei sano mitään, joten jelppaan sinua: se on 5,7 litrainen V-8 bensamoottori. Kuluttaa 14 litrasta ylöspäin satasella.

      Sitten minulla on 1300 kuutioinen japsi prätkä, jossa on hieman yli 143 hevosvoimaa.

      Ja entä sitten?

      Ei mitään!

      Minä ajelen niillä niin paljon kuin huvittaa, kiljuit sinä miten paljon tahansa porkkanapalstasi äärellä. Sillä ei ole merkitystä.

      Eikä minua haittaa sekään, että jos haluan pyyhkiä perseeni erittäin pehmeällä paperilla, vaikka muutaman rullan tekemiseen olisi kaadettu pari hehtaaria sademetsää.

      Se ei ole minun murheeni! Nykyjärjestelmä on tällainen, joten minä p..kat nakkaan tuleville sukupolville. Ilmaston lämpeneminen on heidän murheensa kuten esim. toisen maailmansodan saasteet jne. on ollut minun murheeni, joten..............

      • SINISAARELAONPELLE

        OIKEIN JUMALAUTA!!! NYT ON MEININKIÄ!! ITSE OSTAN AINA DEODORANTTINI SUIHKEENA ETTÄ SAAN PÄÄSTELLÄ HÖYRYT ILMAAN TEIDÄN KAIKKIEN ILOKSI!! OTSOONIKERROS HAISTAKOON VITUN!


    • vinkvinkvink

      Sama laulu jatkuu aina kun toisten tekemiset kiinnostavat omia tekoja enemmän. Jos arvostelee muita niin pitää panna itse paremmaksi ja olla se esikuva. Nykyään arvostelijoita on pilvin pimein, esikuvia sen sijaan hyvin vähän. Esimerkkinä vaikkapa vilkun käyttö liikenteessä...

      • EsimerkinVoimalla

        Vilkun käyttämättä jättäminen on nimenomaan esimerkin näyttöä. Yksi kun joskus on jättänyt käyttämättä, niin tuhannet muut ottivat siitä esimerkkiä, ja ovat jättäneet turhanpäiväisen vilkuttelun pois.......


    • Gooogle_haku

      eihän autot ja moottoripyörät saastuta.
      Ihmiset ne saastuttaa moni eri tavoin.
      Ja meitä on paljon. Siinä se kupletin juoni.
      Ja jokainen google haku vie uskomattomasti
      energiaa. Siinä saa kaasutella monet kilometrit
      moottoripyörällä päästäkseen samaan.
      Kumpi on isompi ympäristöongelma internet vai
      moottoripyörä?

      http://www.worldometers.info/world-population/

    • Kulku_ukko

      Veneet kiellettävä! Kesämökit ovat aivan turhia. Saunat lukittava - miljoonat ihmiset tulevat hyvin toimeen ilmankin. Kaikki loma- ja muut huvimatkat kiellettävä. Tupakointi rikoslakiin ja kunnon sanktiot. Vain kaksilevyiset hellat sallittava. Pienet sähkölaitteet, kuten partakoneet kerättävä pois. Joka huoneeseen vain yksi lamppu 25W kattoon - kyllä se piisaa.

      Ja lopulta kaikki se on kiellettävä mitä minulla ei ole ja ihan vain kateuden takia.

    • Antaa_kaikkien_kukkien

      Turhanpäiväistä ja lisäksi kallista, ninpä!! Vaan kivaa. Nin, jos tarkkoja ollaan tärkeää on ainoastaan puutahanhoito.

      • Tunnistettujuu

        Oletko muuten entinen ministeri I.K. Turuust?


    • keinotsaasteeseen

      NWO pojujen (stubb,vanhanen,aho yms bilderbergerpojat) mielestä maapallolla on liikaa väkeä.Pitäisi vähentää max 500 miljoonaan jotka olisivat yhden hallinnon alla.Helpommin hallittava määrä orjia.

    • LisääSatiiria

      Vielä enemmän luontoa turhaan tuhoavat yksin asuvat ihmiset. Pitäisi kannustaa kaikkia naimattomia ja lapsettomia ihmisiä asumaan vanhempiensa tai sukulaistensa tai kavereidensa luona ja välttämään omilleen yksin muuttamista. Muuttaminen hyväksyttää vain silloin jos perustaa oman perheen. Näin asuntojen rakentamisen tarve vähenee reippaasti nykyisestä ja jää enemmän tilaa luonnolle, eläimille yms.

      • Oottekotietoisia

        Joo ja homoseksuaaliset miehet ovat kanssa ympäristökuormittajia!
        Täällä pienemmällä paikkakunnalla asuva keski-ikäinen mieshomo suhaa autolla kaiken vapaa-aikansa ympäri Suomenniemeä. Näin nettiaikana kun voi sopia tällejä ympäri Suomen joka viikonlopulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe