lopuksi suuhun

Lo.su

mun vaimo joka 60 v. ottaa nainnin välissä suukkiin muutaman työnnön ja lopuksi ihan kiihoittuu kun saa nesteeni suuhunsa ainaskin minä tykkään

15

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gyrbägalle

      Onpas hurja mummeli
      Vittu yleensä kuiva tuon ikäisellä.

      • Simosukkela

        Ei muuten pidä paikkaansa!
        Mulla oli suhde vuoden ajan 63-v. naisen kanssa ja voin sanoa että kostuu! Oli niin herkullista ja tyydyttävää seksiä että kaipaan vieläkin mutta minkäs teet kun muutti toiselle puolella Suomea lähelle lapsiaan...
        Jos löytyis Aikuinen nainen ikäluokkaa 50-65 joka haluais nuorempaa (40) miestä niin täältä löytyis yksi halukas ja innokas kielimies Tampereelta!


      • jope123

        Poika poika, tuon ikäiset naiset halukkaita eikä liukkareita tarvita, kokemusta on.


      • ikikostea

        Kiitos Jope!Ei me tämän ikäset rouvat mitään höpötyksiä kaivata.Reilu ja huumorimeininki,kosteutta ja halua riittää.Kun vaan pojilla seisois:)


    • Taasen viikonloppu ja varmaankin sama kaava elikkä liemet nieluun

    • proteiinipommi

      Sperman laukominen muuhun kuin suuhun on tuhlausta.

      • carita-88

        Ette voi olla tosissanne?Kai se naisen seksuaalinen tyydytys vaatii
        yhdyntääkin,tuskin kukaan vain sperman nielemisestä orgasmia saa!


    • ensin kyllä tehdään vaimo tyytyväiseksi ja sitten nieluun

    • Tukkapystyssäääää

      Voi surkeus toisten mielikuvituksen puutetta! Orgasmi vaatii yhdynnän? No ei todellakaan. Otapa äijältä suihin ja kato mitä tapahtuu kun se alkaa kiitokseksi nuolemaan sinua!

      • carita-88

        Siis yhdyntä tai muuten hyväilyä käsin/kielellä mutta kun muutamista sai käsityksen että seksiksi riittää vain naiselle mällit suuhun ja that"s it..olen ottanut mutta ei läheskään kaikki miehet
        tajua naista myös hyväillä vaan ovat itsekkäitä sängyssä mutta miks sellaisille palveluksia tekisin?


    • vaimoni palkitsee minut noin kerran viikossa ottamassa suukkiin hyvästä viikosta

    • nalliton

      Kyllä vaimot yrittää ja tekee vaikka mitä miehensä iloksi!
      Mutta sitten voi käydä niin,että miestä nolottaa kun ei pystyy,ei pysty.....eikä halua enää edes itsellensä mitään.Silloin vaimo jää kuin nalli kalliolle....tosin ilman nallia:):)

    • fiat

      Mulla vaimo imee mehut multa joka keskiviikko ja haluaa naina aina lauantaina saunan jälkeen . Kumpikin laukeamistapa sopii mulle . Vaimo tykkää imeä ja hän nauttii siitä . Me jo iäkkäimpiä joten mulle riittää hyvin nämä . Vaimo 55 ja mä 56

    • TilaTX

      Carita, kyllä seksi on kahden kauppa. Ainakin minä olen kokenut, että naiselta saa paljon enemmän jos hänestä pitää huolen. Olen kyllä kuullut, että mainitsemasi kaltaisia luusereita on olemassa, jotka jättävän naisen hoitamatta... jopa parisuhteessa... se ei kuitenkaan ole tosimiesten tapa. En tiedä olenko jotenkin pervo, mutta mielestäni on mahtavaa olla mukana kokemassa kun nainen saa. Siksi mielelläni hoitelen naisen ensin ja jos mahdollista niin monta kertaa. Se samalla lataa itseäni. Viimeinen säästetään siihen yhteiseen laukeamiseen. Vaikka ajoitus ei onnistuisikaan niin molemmat ovat tyytyväisiä. Toki joskus voi kiireen tai muun jutun takia olla niin, että ehtii vaan hoitamaan toisen käsin ja se oli siinä. Sekin on kivaa, kunhan tasapaino säilyy, eli molemmille aina välillä. Parasta on se "mitä haluaisit tänään?". Toisen mieliteon täyttäminen. Joskus ne osuvat yksiin ja joskus ei. Pakko myöntää, että se neljännen nuoleminen naiselle alkaa olemaan omalla tavallaan raskasta, mutta kyllä sen kaiken kokemisesta saa myös aika paljon. Puhumattakaan siitä millainen suihinotto on sen jälkeen!

    • Tarvitseeko aina rakastella toisen tyydytyksen voi hoitaa toisinkin . 60 :nen vaimoni tulee myös hyvin tyytyväiseksi jos hieron selkää ja takaapäin istuen reisillä ja puristaen reidet yhteen voimakkailla käsilläni hoidan tyytyväiseksi ulinan kera

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe