Pyydänkö häntä ulos vai en?

Olenkotyhmä

Tapasin baarissa älyttömän söpön tytön. En yleeensä kiinnostu ihmisistä kovin nopeasti jos en tunne heitä hyvin, mutta tämä tyttö vai huomioni nopeasti. Hän on tosi hyvännäköinen ja vaikuttaa sellaiselta mukavalta ihmiseltä kenestä voisin pitää.

Siis baarissa ystäväni iski tähän tyttöön ensin silmänsä ja meni puhumaan tälle, mutta tyttö taisikin olla minusta kiinnostunut sillä hän tuli sitten juttelemaan minulle. Hän sanoi että heti kun näki minut niin halusi tulla puhumaan (hän oli kyl aika kovassa humalassa että saattoihan se olla vain jotain kännistä löpinää) ja kyseli kaikenlaista. Lähdin sitten kuitenkin kotiin kaverini kanssa.

Sitten näimme hänet viikon päästä uudelleen samassa paikassa ja hän tuli taas puhumaan mulle kun olin hetken yksin (ja hän sanoi minulle ettei kehtaa tulla puhumaan kun olen ystäväni kanssa..) ja hän piti vielä kättään reidelläni... Häntä tuli joku toinen tyttö siinä iskemään, mutta hän kuisasi minulle vaan että "mennäänkö johonkin muualle?" Mutta minä sanoin että ei kun minun pitää lähteä kotiin (halusin nukkumaan) Pyysin kuitenkin hänen puhelinnumeronsa ja hän käski minua laittamaan hänelle viestiä että hän saa minunkin numeroni

En van halua lähteä kenenkään kanssa baarista sänkyyn vaikka olisi miten houkutteleva ihminen tahansa, se ei tunnu luontevalta minulle. Haluan tutustua ensin vähän..

Sitten olemme pari kertaa tekstailleet.. Laitoin hänelle tossa yksi ilta että "miten menee" mutta hän ei vastannut mitään joten ajattelin jo että ehkä hän ei sittenkään ole kiinnostunut minusta (ainakaan selvinpäin) Mutta hän vastasi pari päivää myöhemmin että hänellä oli ollut putki päällä siksi ei ollut huomannut vastata ja kertoi sitten kuulumisiaan ihan ystävällisesti ja kysyi mitä minä teen.. Emme ole kuitenkaan puhuneet paljon mitään muuta..

Hän vaikuttaa aika kovalta juomarilta kun juo monta päivää putkeen ja on aina baarissa..

No sitten näin hänet juuri tässä uudestaan baarissa ja katsottiin vaan silmiin ja hymyiltiin toisillemme muutamat kerrat.. Mutta en viitsinyt mennä puhumaan hänelle kun hänellä oli niin paljon kavereita ympärillä.. Ja en viitsinyt omaa ystävääni jättää yksin.. (Ystäväni ei muutenkaan varmaan ilahtuisi et lähtisin jahtaamaan hänen pokaansa.. En viitsisi loukata ystävääni)

No koko illan siellä baarissa silmäilin että josko se tyttö tulisi taas luokseni mutta ei, minun olisi itse pitänyt toimia sillä joku toinen vei hänet nenäni edestä.. Tyttö lähti baarista jonkun toisen matkaan.. :( ja näyttivät siltä että menevät tekemään vähän jotain muuta kuin pelkästään nukkumaan

Tämä tyttö on ilmeisesti baareissa aika suosittu ja kova juomaan ja vetää kovat kännit ja lähtee herkästi tyttöjen matkaan.. Enkä ole ainoa kenen kans hän juttelee ja numeroita vaihtaa. Vaikuttaa vähän epämiellyttävältä touhulta minun näkökulmastani mutta kun hän on niin armottoman söpö etten saa hätä mielestäni.. Ja se on niin harvinaista että olen kenestäkään kiinostunut.

Miksi kuvittelen että olisin itse jotenkin erikoinen tapaus ja että häntä voisi huvittaa nähdä minua yöelämän ulkopuolella? Eroan noista muista baarin tytöistä jotka hänen ympärillään pyörii siinä mielessä että en ole ulkonäöltäni yhtään samanlainen (tyttömäinen) ja minussa ja tässä söpössä tytössä on jotain samaa.. Luulen et meil vois synkatakin vähän eri taval koska hän vaikuttaa puhuessaan olevan vähän samal pituudel minun kans (vaik kännissä on ollutkin) En vaan haluaisi luovuttaa heti

En voi kehua itseäni mitenkään mutta sen voin sanoa että olen vähän erilainen kuin tusina noita pieniä tyttöjä ketä hänen ympärillään pyörii ja en ole mitenkään tyrkky tai itsestäänselvyys vaan vähän etäinen ja varovainen ihminen. Mutta myös ujo :(

Kuiteskin, vaikka hänellä oli siellä baarissa se tyttö kainalossa niin hän katsoi minua kokoajan silmiin kun kävelin hänen ohitseen. Mitä jos hän onkin minust kiinostunu mutta ei vaan itekään uskalla tulla mulle puhuun ku oon ain sen kaverini kans..

Haluaisin laittaa hänelle viestiä ja kysyä, kiinostaisiko häntä lähteä joku päivä tässä ihan selvinpäin minun kanssa johonkin.. Ei baariin eikä mihinkään tylsään kahville vaan tekemään jotakin hauskaa. Haluaisiin tutustua häneen. Puhua muutenkin kuin huutamalla baarin melussa..

En vaan tiedä miten muitoilisin asian ystävälleni ilman että hän ottaa nokkiinsa.. Hän oli kuitenkin tytöstä ensiksi kiinostunut :(

Enkä edes tiedä mitä tuo tyttö sanoisi.. Sanoisiko hän ei? Ehkä hän ei ole selvinpäin kiinnostunut musta? Mitä jos se oli vain kännilöpinää siellä baarissa ja olen vain yksi tyttö muiden joukossa ketä hän on yrittänyt saada sänkyynsä?

Olen saanut niin monet pakit ja otan ne aina niin raskaasti etten tiedä kestänkö taas uusia.. En osaa sanoa missä välissä on sopivaa kysyä jotakuta ulos.. En ole kovin hyvä näissä jutuissa. Kuvittelenko liikoja että hän voisi haluta nähdä minua?

Kannattaako mun kysyä?

En haluaisi vain törmäillä häneen kun hän on kännis ja toivoa että satumme juttusille..

39

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ailevepaa

      Jos sua epäröittää se, miten ystäväsi tämän asian ottaisi niin itse ainakin samanmoisessa tilanteessa ensin puhuisin sen ystävän kanssa asian rehellisesti halki ennen kuin ryhtyisin toimenpiteisiin. Itse uskon, että hyvä ystävä tällaisissa tilanteissa kyllä ymmärtää ja antaa toiselle vapauden kokeilla onneaan, etenkin kun ei toimita seläntakana :)

      Kaikki muu on oikeastaan riskipeliä. Etukäteen ei voi varmaksi kukaan sanoa mitä se toinen sulle vastaisi tähän ulosmenopyyntöön tai mitä se toinen tuntee sua kohtaan vai tunteeko mitään eli olisitko vain tyttö niiden muiden joukossa vai kenties jotakin ihan muuta (hyvässä tai pahassa). Paha myöskään varmaksi spekuloida millainen se ihminen on eli onko tämä ryyppääminen jotain ihan hirvittävää vai normaalia vai hetkellistä vai... Eli jos tämä nainen kovasti kiinnostaa, niin kannattaa ottaa selvää eikä jäädä jossittelemaan :) Sittenhän näihin kysymyksiin saisit vastaukset, miettiä asiaa sitten uudestaan tarvittaessa.

    • Olenkotyhmä

      Kiitos asialliseta vastauksesta ja mielipiteestä :) Juu pitäisi varmaan kertoa ystävälle miten asiat ovat.. Että jos jotain tapahtuisikin niin ei tarvi häneltä peitellä..

      Se on kyl totta että jossittelulla ei saavuta mitään. Mutta olen niin monta kertaa saanut ei vastauksen kun olen kysymyt jotakuta ulos että olen jo alkanut miettiä että mikä minussa on vikana. Mutta kaipa se pitää jälleen rohkaistua yrittämään

      -aloittaja

      • Olenkotyhmä

        Ja sitten kun mietin tätä että musta tuntuu että en ikinä tiedä näitä "pelisääntöjä" milloin saa pyytää ulos ja tehdä mitäkin siirtoja.. En osaa iskeä ihmisiä mitenkään hyvin en ole mikään casanova..

        Tuntuu että teen aina jotain väärin. En löydä oikeita sanoja jne.. Ajattelin, että onko se liian aikaista kysyä häntä ulos jos olemme vain muutamia kertoja jutelleet baarissa ja hän on ollut humalassa..

        Mutta minä haluan tutustua häneen ja jos hän ei halua tutustua minuun niin sittenhän se selviää kun kysyn ja ei sille mitään voi jos häntä ei kiinnosta

        -aloittaja


      • turhajossittelu
        Olenkotyhmä kirjoitti:

        Ja sitten kun mietin tätä että musta tuntuu että en ikinä tiedä näitä "pelisääntöjä" milloin saa pyytää ulos ja tehdä mitäkin siirtoja.. En osaa iskeä ihmisiä mitenkään hyvin en ole mikään casanova..

        Tuntuu että teen aina jotain väärin. En löydä oikeita sanoja jne.. Ajattelin, että onko se liian aikaista kysyä häntä ulos jos olemme vain muutamia kertoja jutelleet baarissa ja hän on ollut humalassa..

        Mutta minä haluan tutustua häneen ja jos hän ei halua tutustua minuun niin sittenhän se selviää kun kysyn ja ei sille mitään voi jos häntä ei kiinnosta

        -aloittaja

        Ei ole olemassa mitään sääntöjä milloin saa pyytää ulos ja milloin ei. Parasta olisi varmasti jos lopettaisit ajattelemisen, että iskeminen ja ihmissuhteet ovat jotain pelejä ja niihin sisältyy jotain sääntöjä. Ei se ole mitään strategiapeliä, missä on voittajia ja häviäjiä. Se ei myöskään ole mitään rakettitiedettä se. Ei kenenkään tarvitse olla mikään casanova tai edes leikkiä sellaista.

        Liiallinen jossittelu ja ylimiettiminen on myös turhaa. Voit toki jossitella mielessäsi loputtomiin suuntaan tai toiseen asioita, mutta totuuden näet vain kun oikeasti pyydät häntä ulos. Ihmistä voi pyytää baarissa ulos vaikka ei ole jutellut kuin muutaman sanan. Ei ole mitään sääntöjä siihen. Uskalla heittäytyä tilanteeseen, lopeta turha jossittelu ja miettiminen ja tee siinä tilanteessa niin kuin sinusta hyvälle tuntuu. Jos mielesi tekee pyytää treffeille, niin pyydä. On kaksi vaihtoehtoa miten hän reagoi, kyllä tai ei. Humalassa tai ei, ihmiset iskevät joskus hyvinkin suorasukaisesti ja joskus taas hienovaraisemmin, joskus nopeammin, joskus hitaammin. Ei kannata jäädä kuitenkaan loputtomiin vatvomaan ja jossittelemaan, siinä vaiheessa "juna" on jo voinut ajaa ohi monet kerrat.

        Humalassa oleminen voi olla satunnaista, säännöllisen satunnaista, impulsiivista tai sitten taustalla voi olla kausittainen ryyppyputki tai todellinen alkoholismi. Ihminen, joka bailaa ja juo harvoin, mutta silloin kun harvoin sitten ottaa, niin saattaa todella vaikuttaa alkkikselta, mitä ei oikeasti olekaan. Todellisella alkkiksella ei edes viina helposti nouse päähän. Toiset voi olla vaikka vuoden juomatta ja sitten juoda biletettäessä. Toiset juo suruun, toiset iloon, kolmannet tyhjyyteen ja tylsyyteen, neljännet muuten vaan, viidennet sosiaalisten tekijöiden takia jne. Jos sinua taas viina häiritsee liikaa, kannattaisi sitten tutustua ihmisiin sellaisissa paikoissa, joissa viinaa ei käytetä. Silloin baarit luonnollisesti ei varmaankaan ole juuri sinun juttusi. Mitä itse alkkiksia tunnen niin ne alkkikset pyrkivät lähinnä piilottamaan sitä alkoholismiansa eli kotona juodaan paljon ja salaa, mutta ravintolaan lähetään lähes selvin, jotta ei anneta kenellekään alkkiskuvaa itsestään. Joten ravintolassa käyttäytyminen ei todellakaan välttämättä anna oikeaa kuvaa siitä ihmisestä ja hänen alkoholin käytöstään noin yleensa ja siitä minkälainen hän on arkena. Samoin kuin ulkonäkö ei välttämättä oikeasti arkena ole se mikä on bilelook siellä ravintolassa.


      • Olenkotyhmä

        Kiitos sullekin asiallisesta ja pitkästä vastauksesta :) Hyvä että saan vähän muidenkin näkemyksiä ni en jumiudu omien ajatuksieni kans

        Joo, tiedän ettei ihmissuhteet ole pelejä mutta olen jotenkin alkanut viime vuosina tuntemaan ikäänkuin että häviäisin aina tässä "pelissä" (parisuhteet päättyy onnettomasti tai tulen torjutuksi, tai en pärjää "markkinoilla" eli en saa ketään iskettyä)

        Tuntuu välillä että kaikki ovat minua etevämpiä ja että päädyn aina nuolemaan näppejäni. Vaikka minussa ei ole mitään erityistä vikaa, olen ihan katseenkestävä sekä on minua älykkääksi ja hauskaksikin kehuttu niin olen silti vähän arka ja kömpelö tyyppi.. Tuntuu että pallo on hukassa ja itsetuntoni on ihan maassa..

        Olen kyl viimeaikona ollut rohkeampi ja uskaltanut tehdä ja sanoa asioita mitkä on vaatinu suurta rohkeutta ja kaverinikin on ihmetelleet että miten sä tolleen uskalsit ootpa rohkea tms.. Oon yrittäny ottaa vähän sellasta "kerran sitä vaan eletään" asennetta koska itseäkin on alkanut äsyttämään tämmönen turha jossittelu ja jahkailu..

        Oon samaa mieltä et sellai turha "pelailu" ja leikkiminen pitäis jättää pois ja rehellisesti kertoa jos on jostain ihmisestä kiinnostunut. Joskus se on vaan niin pelottavaa kun ei halua saada siipeensä...

        En minä tässä olekaan oikestaan huolissani hänen juomisestaan, nuoria ollaan molemmat ja monesti tässä iässä juodaan aika paljon. Minäkin tykkään baareissa notkua vaikka olenkin viimeaikoina tyytynyt veden juomiseen sillä alkoholi vain aiheuttaa minulle ahdistusta ja itkuista olo..

        Asia, mistä olen huolissani on se, että mitä jos hänen kiinnostuksensa minua kohtaan johtui vain hänen humalatilastaan eikä ollut mitään sen syvällisempää. Ja mitä jos hän onkin sellainen baarin peluri joka kiskoo viinaa ja iskee naisia enemmän kuin laki sallii ja se on hänen ainoa kiinnostuksen kohteensa. No sekin pitää selvittää tutustumalla ihmiseen.

        Siksi aionkin huomenna laittaa hälle viestiä ja kysyä mitä kuuluu tms. Ja kertoa vaikka suoraan että olisin halunnut tulla juttelemaan hänelle baarissa viime kerralla mutte en uskaltanut. Ja katsoa mihin suuntaan se keskustelu siitä johtaa. Ja jos johtaa hyvään suuntaan niin sittenhän voisin kysyä häntä ulos.

        -aloitaja


    • Kuintuulilaivaa

      Mietippäs näitä..

      Jos itse olisit iskenyt muutaman naisen ja ne kaikki olis samassa baarissa...
      , jokainen haluaisi seurustelle sun kanssa vakavasti.
      Ja kaikki uudet kasvotkin haluis olla sun kanssa.

      Eli olo on varmaan niinkun karkkikaupassa.
      Eiks olis pikkusen tylsää alkaa oleen vaan yhden kanssa?


      Sit palataan aiheeseen vaikka sun näkökulmasta, Pääset ulos hänen kanssaan ja alat kuvittelemaan kaikenlaista.
      Sit meette sinne baariin ja alat mököttämään muiden naisten huomiosta sehän ei katoa minnekkäään vaikka seurustelisittekin.
      Sanot jotain riitaa nostattavaa. Toinen vastaa samalla mitalla ja jättää sut itekseen.
      Kenellehän niitä lohduttajia löytyy?

      Seuraappa miten hän kohtelee edellisiä seuralaisiaan.

      • Olenkotyhmä

        Kiitos tästäkin näkemyksestä. Olet oikeassa että hänellä on paljon ottajia ja voi olla että hän haluaa vain pitää hauskaa ja pelailla. Siinä tapauksessa on selvää ettei hän minusta erityisemmin varmaan välitä. Mutta haluaisin silti saada tietää oisko mulla kuitenkin mahdollisuus.

        En ole ehkä sitä tyyppiä että alan mököttämään muiden naisten huomiosta. Jos näen että olen alakynnessä niin väistyn kyllä suosiolla, en halua kenenkään pelinappulana kovin kauaa.

        Haluaisin vain rehellisesti nähdä millainen ihminen hän on, muutenkin kun baarissa.

        En oikein voi seurata miten hän kohtelee edellisiä seuralaisiaan, kun en tiedä heistä.. Paitsi itseasiassa hänen exänsä on hänen mukanaan usein ollut tuolla baarissa uuden tyttöstävänsä kans (ovat kolmistaan) hän sanoi että heillä on ihan hyvät välit. Joten hän pystyy asiallisesti viettämään aikaa eksänsä kans, eiks se oo hyvä merkki?

        Alan joka tapauksessa aina 'kuvittelemaan kaikenlaista' kun tapaan kiinnostavan ihmisen, mielikuvitus lähtee laukkaamaan ja mietin jo mitä kaikkea kivaa voisi tapahtua.. En voi sille mitään. Sitten saatankin tulla kovaa ja korkealta alas haaveistani maan kamaralle kun kaikki ei menekään niin kuin olin toivonut. Se on minun ongelmani. Mutta olen jo aika tottunut siihen.

        Joka tapauksessa, totuus on se että pidän häntä kiinnostavana ihmisenä. Se ei nyt muuksi muutu. Tämä asia pyörii mielessäni joka tapauksessa. Eikö mun pitäis toimia suoraan vain sen takia että on olemassa mahdollisuus että saan siipeeni eikä hän haluakaan minusta yhtään mitään? Minuta minun pitäisi kuitenkin koittaa onneani.

        -aloittaja


    • neuvontapalvelu

      Baarista sänkyyn..
      Baarin nimi, kiitos!

      Sinulla on avaimet, käytä niitä.

    • nytasennetta

      Voi hyvänen aika lopeta se jossittelu ja pyydä sitä naista treffeille! So what jos ei lähde tai lähtee tai mitä ikinä tapahtuukaan, vähän asennetta nyt. Eihän tommonen asioitten pyörittely johda mihinkään, elämä tarttee vaan joskus elää, ja hei mikä ei tapa niin se vahvistaa! Plus itsevarmuus on seksikästä, ei nöyristely (imo)! Että tsemppiä vaan ja jos ei nappaa niin saat ainakin hyvää harjoitusta ja sitten vaan uutta vähän raittiimpaa ja luotettavampaa matoa koukkuun! ;)

      • Olenkotyhmä

        No kysyinkin häntä tänään ulos ja hän sanoi että se sopii! Ja kysyi aikataulua! Niin että. Hah :) kiitos kaikille neuvoista

        -aloittaja


    • nytasennetta

      hei ihan loistavaa, toivottavasti tällä tarinalla on onnellinen loppu! : )

    • Olenkotyhmä

      Äh ärsyttävää.. Pyysin tyttöä ulos ja hän sanoi iloisen oloisesti kyllä, mutta nyt kun olis aika sopia et millon nähään ni en hän ei meinaa millään vastata.. Eilen kun oli kulunut kokonainen vuorokausi ettei hän ollut vastannut mulle, niin laitoin hänelle "?" Ja siihen hän vastasi että hups hän ei ollut muka huomannut lähettää kirjoittamaansa viestiä.. Ja kertoi sit monen aikaan hänellä on töitä että arkena meidän pitää nähdä illemmalla

      Ja eilen myöhään illalla kysyin että no käykö joku lähipäivä tässä, että nähtäisiin vaikka illalla, niin hän ei ole vieläkään vastannut.. Hänen työnsä on jo loppunut ja muutenkin luulis että hänellä ois ollut joku väli aikaa kirjoittaa mulle vastausviesti :(

      Selväähän se on ettei hän yhtä innoissaan ole minua näkemässä kuin minä häntä, mutta yrittääkö hän oikeasti vältellä minua jättämällä vastaamatta viesteihini? Minusta koko päivä vastaamatta on aika pitkä aika.

      En ole vaikuttanut mitenkään yli-innokkaalta, en ole laitellut hänelle juuri mitään viestiä, kysynyt vain että milloin hänelle sopis nähä. Enkä vastaa mitenkään nopeasti itsekään että en vaikuttaisi liian innostuneelta.. En oo mitenkään karkottanut häntä.

      Pitäiskö mun nyt vaan odottaa että vastaako se ollenkaan, vai laittaa taas joku "?" Että mikä hänellä maksaa? Vai pitäiskö ottaa vinkki ja unohtaa koko tyyppi?

      Tiiän et kaikki ei vastaa kovin nopeesti mut me ollaan sitä ikäluokkaa et puhelin on melke kokoajan käsillä.. Eiköhän hän ole viestini lukenut kuitenkin. Ei vaan jaksa vielä vastata? Tai ei tiedä mitä vastata?

      Musta ois vaan kivempaa että jos toista ei kiinnosta nähdä niin sanoisi sen suoraan taikka keksisi sitten jonkun valkoisen valheen että ei voi tulla koska on vaikka jo jonkinlaisessa suhteessa tai ei ole vielä yli eksästään tai mitä tahansa.... Mielummin kuin et sanoo että joo tavataan vaan mutta välttelee sitten viesteihin vastaamista :/

      Apua?? Mielipiteitä? Mitä teen? Milt tää vaikuttaa?

      -aloittaja

      • Hymylläeteenpäin

        Unohda koko akka, selkeesti häntä ei kiinosta. Jatka elämää eteenpäin. Turha jäädä roikkumaan, jos toinen ei vastaa sitten ei vastaa.


      • Olenkotyhmä

        Mulla ei vaan oo yhtään hymyä jäljellä


      • ailevepaa

        Voi sua pientä, jos vaan pystyisit yhtään rentoutumaan niin se olisi nyt ihan ensimmäinen juttu.

        On vaikea sanoa, että miksi toinen ei vastaa, siihen voi olla niin monta erilaista selitystä. Tässä kohtaa toimiminenkin on kyllä jo todella luonnekysymys, esimerkiksi itse en jaksa liikoja toisen perään huudella, jos homma vaikuttaa liian yksipuoliselta. Ystäväni jos kysyisi tällaista asiaa niin neuvoisin odottamaan edellistä kertaa pidempään vastausta ennen kuin perään huutelee ja jos homma vieläkin toistuu niin jättäisi ihmisen omaan arvoonsa tai kysyisi suoraan mikä on homman nimi.


      • mummolumessa

        Oon pahoillani, mutta kannattaa suunnata katse eteenpäin. :) Tsemppiä, maailma on täynnä ihania naisia! :D Jotka muistaa myös vastata, älä turhaan roikuta itseäsi.


    • Olenkotyhmä

      Musta se vaan kuuluu perus käytöstapoihin että vastataan toisen viestiin ja ainakin asiallisesti kerrotaan jos ei kiinnosta. Eikä ensin valehdella että joo kiinnostaa ja sitten leikitään jotain leikkiä ettei enää vastatakaan. Olen ehkä lyöty mutta musta hän on velvollinen vastaamaan edes jotain. Vittu kun vituttaa. Miksi aina käy näin

      Aloittaja

      • ettäsemmosta

        Ensinnäkin jotkut vaan vastaa viesteihin hitaammin. Se, että nykyään ollaan 24h tavoitettavissa ei suinkaan tarkoita sitä, että pitäisi 24h olla kaiken aikaa näpyttelemässä viestejä. Toisilla on työt, harrastukset, ystävät, sukulaiset, kenties opiskelutkin ja siihen väliin pitäisi vielä mahtua bilettämiset ja kenties vielä seurustelukin. Jotkut vaan vastaavat viiveellä viesteihin, koska esim. a) eivät halua vaikuttaa tyrkyiltä, b) on jatkuvasti jotain muutakin tekemistä (saattavat olla väsähtäneitä, masentuneita jne) c) eivät tiedä mitä vastaisivat, pohtivat mielessään kaikenlaista, kenties jopa pelkästään aikataulutusta jne. Syitä on lukuisia, d) sitten tietysti tämä, että on jo löytänytkin uuden/on jo valmiiksi varattu tai sitten ei vaan kiinnosta.

        Ja kyllä vaan, vaikutat yli-innokkaalta, vaikka kuvailet itseäsi toisenlaiseksi. Onko tullut mieleen, että kyseinen ihminen kenties lukee tätä samaa palstaa? Luuletko, että olisi mukava lukea itsestään kaikkea tällaista tällaisella palstalla? Veikkaan, että ei hirveän mukavaa kuitenkaan.

        Mietit miksi aina sinulle käy näin. Kenties eksyt vääränlaisiin paikkoihin (ravintoloissa ihmiset pitävät hauskaa, etsivät humalassa hetken huvia ja kyllä, siellä on myös niitä ihmisiä, joilla ei sitten oikeasti ole aikaa/halua/jaksamista kunnon seurusteluun baareilun ulkopuolella), kiinnität vääränlaisiin tyyppeihin huomiota ja tai sinä olla on huono tuuri (yhtä huono kuin minulla). Jotkut eivät myöskään halua sitoutua tai eivät kykene siihen. Toisekseen ravintolassa kiinnität hyvin pinnallisiin asioihin huomiota. Kiinnostus siis syttyy pelkän ulkonäön perusteella (kirjoitit, että hän näyttää mielestäsi hyvännäköiseltä, josta teet päätelmän, että hän on mukava, hyvännäköinen=mukava-> ehei, se on vain pelkkää pintaa) On myös mahdollista, että vaikka pidät toista hyvännäköisenä ja puoleensavetävänä niin se ei ole molemminpuolista.

        Sekin, että hän kysyi sinulta sinun sanojesi mukaan, että mennäänkö jonnekin muualle niin sinä vastasit, että lähdet nukkumaan. Ehei, jos olet kiinnostunut niin sanot, että kyllä mennään. Tuosta sai vaikutelman, että sinua ei kiinnosta tarpeeksi. Pitää tarttua hetkeen=) Voi olla, että sillä toisella on mielessä vain yhden yön juttu ja seksi ja sinä haluaisit jotain muuta. (yhteen aikaan kun kävin baareissa enemmän niin totesin, että nämä baarissa olevat ovat enimmäkseen vain näitä humalassa hauskaa haluavia ja pelkkää seksiä vailla olevia).

        Itselläni on ollut välillä samanlaista, ensin sanotaan, että kyllä, kyllä, lähden sinne ja tänne sinun kanssasi ja sitten myöhemmin tullaan katumapäälle (oikeasti varattuja tai sitoutumiskammoisia pelkän seksin perässä juoksevia) tai sitten ei toisesta kuulu mitään. Huono tuuri, mutta se on vaan tätä elämää se. Mieti kumman haluaisit, sen, että hän kertoo jonkun tekosyyn vai sen, että on ihan hiljaa eikä kuulu mitään?

        Odota hetki, jos toisesta ei kuulu viikon tai viimeistään kahden viikon kuluttua, niin unohda ja heti. Samallahan itsekin voit katsella muita tsirpuloita =) Ja ei, et todellakaan ole ainut, jolle tuollaista tapahtuu.


      • Olenkotyhmä

        Sieltä tulikin sellainen kaikkitietävän ihmisen omahyväinen vastaus.

        En usko että harrastukset ja ystävät ja sukulaiset täyttävät hänen joka minuuttinsa eikä hänellä ei olisi koko päivänä aikaa kirjoittaa edes lyhyttä vastausvietiä. Must vastaamatta jättäminen on lapsellista. Jos hän seurustelee taikka ei kiinnosta niin sen voisi suoraan kertoa eikä pelleillä mun kans

        Miten vaikutan yli-innokkaalta? Kerro se mulle? En ole lähettänyt hänelle kuin muutaman ytimekkään viestin. Olen ottanut tunteja vastata hänelle etten vastaisi liian nopeasti. Toki minä ylianalysoin tätä tilannetta täällä ja pyydän neuvoja tuntemattomilta koska olen harmissani enkä tiiä mitä tekisin, mutta en minä ole hänelle paljastanut näitä ajatuksia. Olen yksinkertaisesti kysynyt häneltä haluaisiko hän lähteä ULOS, mikä siinä on yli-innokasta? Eikö ihminen saisi tehdä MITÄÄN siirtoa ettei vain vaikuttaisi liian innokkaalta? Ensin minua neuvotaan täällä että mene rohkeasti kysymään ja kun teen sen, olenkin yli-innokas?

        Ja tuskinpa hän tätä palstaa lukee hän ei vaikuta siltä. Hän vaikuttaa siltä että hänel on muuta tekemistä. Ja yksi lysti vaikka lukisikin

        En voi päätelle kenenkään ulkonäöstä onko hän mukava, vaan kun puhuin hänen kanssaan hän vaikutti ainakin aluksi hyvin ystävälliseltä ja rauhalliselta tyypiltä. Nyt tietysti kun hän ei vastaa niin kuva hänestä on vähän muuttunut. Ja joo ilmeisesti kiinnostun vääristä tyypeistä ja mulla on huono tuuri, olen lopen kyllästynyt siihen. Mistä helvetin kirkosta mun pitäisi hakea seuraa että löytyisi ystävällinen tyttö?

        En ymmärrä sellaisia ihmisiä jotka ovat kännissä niin kiimaisia että metsästäessään panoa kelpuuttavat ihmisiä joista eivät selvinpäin olisi kiinnostuneita? Tuo ei vain mahdu käsitykseeni

        Eli sinun mielestä minun pitäis viikkotolkul oottaa puhelimen ääres ja kun en saa vastausta niin sitten vain 'unohtaa' hänet (kuin se onnistuisi sormia napsauttamalla) ja taas kerran se että minua on kohdeltu kuin tiskirättiä? Musta mulla ois oikeus saada ees jonkinlainen vastaus kunhön kerta meni jo lupaamaan että nähtäis. Sanois sit et sitä ei kiinnosta. Oon kyllästyny esittämiseen ja valehtelemiseen, enkö saa toivoa mitään rehellisyyttä?

        -aloittaja


      • ettäsemmosta
        Olenkotyhmä kirjoitti:

        Sieltä tulikin sellainen kaikkitietävän ihmisen omahyväinen vastaus.

        En usko että harrastukset ja ystävät ja sukulaiset täyttävät hänen joka minuuttinsa eikä hänellä ei olisi koko päivänä aikaa kirjoittaa edes lyhyttä vastausvietiä. Must vastaamatta jättäminen on lapsellista. Jos hän seurustelee taikka ei kiinnosta niin sen voisi suoraan kertoa eikä pelleillä mun kans

        Miten vaikutan yli-innokkaalta? Kerro se mulle? En ole lähettänyt hänelle kuin muutaman ytimekkään viestin. Olen ottanut tunteja vastata hänelle etten vastaisi liian nopeasti. Toki minä ylianalysoin tätä tilannetta täällä ja pyydän neuvoja tuntemattomilta koska olen harmissani enkä tiiä mitä tekisin, mutta en minä ole hänelle paljastanut näitä ajatuksia. Olen yksinkertaisesti kysynyt häneltä haluaisiko hän lähteä ULOS, mikä siinä on yli-innokasta? Eikö ihminen saisi tehdä MITÄÄN siirtoa ettei vain vaikuttaisi liian innokkaalta? Ensin minua neuvotaan täällä että mene rohkeasti kysymään ja kun teen sen, olenkin yli-innokas?

        Ja tuskinpa hän tätä palstaa lukee hän ei vaikuta siltä. Hän vaikuttaa siltä että hänel on muuta tekemistä. Ja yksi lysti vaikka lukisikin

        En voi päätelle kenenkään ulkonäöstä onko hän mukava, vaan kun puhuin hänen kanssaan hän vaikutti ainakin aluksi hyvin ystävälliseltä ja rauhalliselta tyypiltä. Nyt tietysti kun hän ei vastaa niin kuva hänestä on vähän muuttunut. Ja joo ilmeisesti kiinnostun vääristä tyypeistä ja mulla on huono tuuri, olen lopen kyllästynyt siihen. Mistä helvetin kirkosta mun pitäisi hakea seuraa että löytyisi ystävällinen tyttö?

        En ymmärrä sellaisia ihmisiä jotka ovat kännissä niin kiimaisia että metsästäessään panoa kelpuuttavat ihmisiä joista eivät selvinpäin olisi kiinnostuneita? Tuo ei vain mahdu käsitykseeni

        Eli sinun mielestä minun pitäis viikkotolkul oottaa puhelimen ääres ja kun en saa vastausta niin sitten vain 'unohtaa' hänet (kuin se onnistuisi sormia napsauttamalla) ja taas kerran se että minua on kohdeltu kuin tiskirättiä? Musta mulla ois oikeus saada ees jonkinlainen vastaus kunhön kerta meni jo lupaamaan että nähtäis. Sanois sit et sitä ei kiinnosta. Oon kyllästyny esittämiseen ja valehtelemiseen, enkö saa toivoa mitään rehellisyyttä?

        -aloittaja

        "Sieltä tulikin sellainen kaikkitietävän ihmisen omahyväinen vastaus."

        Kiitos, olipas ystävällisesti sinulta kirjoitettu.

        Ai, mitenkö vaikutat yli-innokkaalta? Kirjoitat tänne monta viestiä kuinka olet nähnyt ja tavannus jonkun yyyyli-ihanan naisen ja kirjoittelet tänne tyyliin, miksi se ei vastaa, miksi se ei vastaa, miksi se ei vastaa. Eikö sinulle tule yhtään mieleen, että voi olla, että tämähenkilö saattaa lukea tätä palstaa tai jos ei hän, niin hänen joku tuttavansa? Suomessa lepakkopiirit ovat aika pienet, karavaanit kulkee ja koirat haukkuu. Sinuna jos haluaisin tehdä hyvän vaikutuksen en kirjoittelisi tänne palstalle ja tilittäisi kaikkea tyyliin, nyt mä näin sen, nyt mä sanoin sille moi, nyt mä pyysin sitä ulos, apua,apua mitä teen, iiiiik, iiik.

        "En ymmärrä sellaisia ihmisiä jotka ovat kännissä niin kiimaisia että metsästäessään panoa kelpuuttavat ihmisiä joista eivät selvinpäin olisi kiinnostuneita? Tuo ei vain mahdu käsitykseeni"

        Mikä tuossa on nyt niin ihmeellistä? Tuota tapahtuu jatkuvasti eri ihmisille. Yritä ymmärtää, ihmiset hakevat eri asioita. Toiset hakevat kännissä pelkkää seksiä. Toiset hakevat pelkkää seksiä pelkästään vesiselvänä. Ehkä hän löysi toisen, ehkä ei, emme tiedä. Ehkä sinä et ollut hänen tyyppiän, ehkä, ehkä. Ehkä hän pelästyi kirjoituksiasi täällä tai ehkä hän vastaakin sinulle viiveellä.

        "Eli sinun mielestä minun pitäis viikkotolkul oottaa puhelimen ääres ja kun en saa vastausta niin sitten vain 'unohtaa' hänet (kuin se onnistuisi sormia napsauttamalla) ja taas kerran se että minua on kohdeltu kuin tiskirättiä? Musta mulla ois oikeus saada ees jonkinlainen vastaus kunhön kerta meni jo lupaamaan että nähtäis. Sanois sit et sitä ei kiinnosta. Oon kyllästyny esittämiseen ja valehtelemiseen, enkö saa toivoa mitään rehellisyyttä?"

        Mitäs ratkaisua ajattelit itse tehdä? Mikä sinun omasta mielestäsi olisi parasta mitä sinä voisit tässä tilanteessa tehdä? Riehua Suomi24 palstalla ja haukkua lyttyyn kyseisen ihmisen ja siinä samalla myös kaikki sivulliset, joita et edes tunne, niinkö? Aina ei voi voittaa, aina ei voi onnistua, hyvä häviäjä on hyvä voittaja. Miten itse toimisit jos olisit itse tuo tyttö ja sinua lähestyisi joku, josta et itse ole kiinnostunut?


      • Mitäsnytsittentehdään

        Aloittaja ei kertonut tavanneensa yli-ihanaa tyttöä vaan älyttömän. ;)


      • grgegrg
        ettäsemmosta kirjoitti:

        "Sieltä tulikin sellainen kaikkitietävän ihmisen omahyväinen vastaus."

        Kiitos, olipas ystävällisesti sinulta kirjoitettu.

        Ai, mitenkö vaikutat yli-innokkaalta? Kirjoitat tänne monta viestiä kuinka olet nähnyt ja tavannus jonkun yyyyli-ihanan naisen ja kirjoittelet tänne tyyliin, miksi se ei vastaa, miksi se ei vastaa, miksi se ei vastaa. Eikö sinulle tule yhtään mieleen, että voi olla, että tämähenkilö saattaa lukea tätä palstaa tai jos ei hän, niin hänen joku tuttavansa? Suomessa lepakkopiirit ovat aika pienet, karavaanit kulkee ja koirat haukkuu. Sinuna jos haluaisin tehdä hyvän vaikutuksen en kirjoittelisi tänne palstalle ja tilittäisi kaikkea tyyliin, nyt mä näin sen, nyt mä sanoin sille moi, nyt mä pyysin sitä ulos, apua,apua mitä teen, iiiiik, iiik.

        "En ymmärrä sellaisia ihmisiä jotka ovat kännissä niin kiimaisia että metsästäessään panoa kelpuuttavat ihmisiä joista eivät selvinpäin olisi kiinnostuneita? Tuo ei vain mahdu käsitykseeni"

        Mikä tuossa on nyt niin ihmeellistä? Tuota tapahtuu jatkuvasti eri ihmisille. Yritä ymmärtää, ihmiset hakevat eri asioita. Toiset hakevat kännissä pelkkää seksiä. Toiset hakevat pelkkää seksiä pelkästään vesiselvänä. Ehkä hän löysi toisen, ehkä ei, emme tiedä. Ehkä sinä et ollut hänen tyyppiän, ehkä, ehkä. Ehkä hän pelästyi kirjoituksiasi täällä tai ehkä hän vastaakin sinulle viiveellä.

        "Eli sinun mielestä minun pitäis viikkotolkul oottaa puhelimen ääres ja kun en saa vastausta niin sitten vain 'unohtaa' hänet (kuin se onnistuisi sormia napsauttamalla) ja taas kerran se että minua on kohdeltu kuin tiskirättiä? Musta mulla ois oikeus saada ees jonkinlainen vastaus kunhön kerta meni jo lupaamaan että nähtäis. Sanois sit et sitä ei kiinnosta. Oon kyllästyny esittämiseen ja valehtelemiseen, enkö saa toivoa mitään rehellisyyttä?"

        Mitäs ratkaisua ajattelit itse tehdä? Mikä sinun omasta mielestäsi olisi parasta mitä sinä voisit tässä tilanteessa tehdä? Riehua Suomi24 palstalla ja haukkua lyttyyn kyseisen ihmisen ja siinä samalla myös kaikki sivulliset, joita et edes tunne, niinkö? Aina ei voi voittaa, aina ei voi onnistua, hyvä häviäjä on hyvä voittaja. Miten itse toimisit jos olisit itse tuo tyttö ja sinua lähestyisi joku, josta et itse ole kiinnostunut?

        Älä nyt pilaa kaikkea. Tuskin sinulta pois on hänen juttunsa, varsinkin kun on ihan positiivista vaihteeksi.
        Kyllä moni haluaa lukea tilannepäivityksen. Sosiaalipornoa hei ;)


    • puoli_elämä

      Ihailen suunnattomasti teitä, jotka uskallatte yrittää. Rohkeita olette.

      Unelmat on yksi vaihto-ehto. Haavemaassa on vähän vaatimuksia ja muuttuu miksi vaan. Ja aina voi toivoa että jotain tapahtuisi oikeasti. Niin ei tietenkään käy, mutta sitäkin haavemaassa saa toivoa.

      Toivotaan, että aloittaja, nätti tyttö ja me muut löydetään joku päivä ihminen jonka kanssa elämä muuttuu paremmaksi.

      • älälakkaayrittämästä

        Juuri näin. Vaikka pettymyksiä ja takapakkia tulee, koskaan ei kannata kuitenkaan luopua totaalisesti toivosta ja lakata yrittämästä. Yrittäminen on ihailtavaa ja tavoiteltavaa, onhan niitäkin surullisia tapauksia, jotka ovat menettäneet totaalisesti toivonsa ja lakanneet yrittämästä. Sitten itkeskellään, kiukutellaan ja mökötetään ylhäisessä yksinäisyydessä kun ei löydy ketään ja voi voi kun on niin yksinäistä, kukaan ei rakasta tai sitten kostetaan muille oma paha olo, laitetaan epäonnistumiset muiden, viattomien piikkiin ja paha kiertämään ja kaikki paha on siis vain muissa.

        Jokaisten pakkien jälkeen voi onnitella itse itseään, että vitsi miten hienoa, uskalsi yrittää=)


    • nytasennetta

      lyhyesti: 1.eijumaleissön jätä tää "lulee varmaan tätä palstaa tyyppi" huomiotta 2.unohda se mimmi tai siis koita ajatella muuta ja suhtautua avoimin mielin tulevaan, ei vaikuta kovin kiinnostuneelta ja mieti haluatko sellaista ihmistä satasella kun tätä ei vaikuta kiinnostavan edes vastata ja sanoithan jo etteivät baarikisulit kiinnosta. 3. älä mene seurakuntaa, kovin vähän deittikandidaatteja. 4. kokeile seuraavia: tinder( toimii for realz), qruiser, pride, setan toiminta, urheilulajit ( esim. säbä, jefu, fudis, rugby, jääkiekko, cross fit, salit jne. such much fun) 5. mun elämän logiikka, kun lakkaa etsimästö ja luottaa että elämä kuljettaa niin yleensä parhaat jutut tulee vastaan 6. oot ainut joka voi tehä elämästäs onnellisen, hyvä olo huokuu ja vetää hyviä juttuja puoleensa 7. lakkaa provosoitumasta keskustelupaltojen huutelijoista 8. kts.edellinen eli jos oot trolli niin jatka provosoitumasta mutta häpeä että täällä puolviattomat ihmiset koittaa oikeesti neuvoa, you're welcome 9.ennen kaikkee menestystä ja onnea elämään. kyllä se oikee nainen sieltä tulee, tää vaan ei ollu se :) <3

      • Mielipiteeni

        Omasta mielestäni olis aika turn off jos deitti kirjoittelisi jossain tällaisella palstalla, mutta totaalinen turn off olisi jos saisin tietää, että henkilö viettää paljon aikaansa täällä kirjoitellen provokatiivisia trolleja:) Se osoittaisi vaan, että henkilöllä ei ole ihan kaikki ruuvit paikoillaan korvien välissä. Trollit kun ovat tunnetusti ihan tutkimusten mukaan psykopaatteja, sosiopaatteja ja narsisteja:) En edes kaveriksi ottaisi, lähinnä häpeisin silmät päästäni ja ajattelisin, että henkilöllä on pahoja mt-ongelmia/vaarallisia itsetunto-ongelmia vähintään! Sitä pahempi turn off jos kyseessä olisi jo ihan aikuisen iässä oleva. Positiivisiin ja tsemppaaviin viattomiin viesteihin vastaaminen haukkumisella ei myöskään anna kovin imartelevaa kuvaa henkilöstä.

        Tämä oli tietysti vain minun mielipide, joten jatkakaa:)


    • nytasennetta

      10. älä laita enää "?" se on raskasta. ansaitset kunnon vastauksen, mutta jos hän ei sitä ite anna, niin älä hukkaa enempää aikaasi

    • Olenkotyhmä

      Te kaikki epäilevät tuomaat: you can suck it, koska se muija vastas mulle kuitenkin kun pari tuntia olin jo epätoivoisena tuijottanut seinää miettien eikö se vastaa lainkaan.. Ja se sanoi ettei ehi sinä mun ehottamana päivänä mutta ehdotti toista päivää :p että ulos ollaan menossa! Ja sit se lähetti myös kaverikutsun fb:ssä vaik en ees ollu kertonu mun sukunimeä :p

      Että kiitos kaikille vinkeist ja rohkasusta mut tää yks vinksahtanu täti jonka mielest oon yli-innokas koska jauhan tätä asiaa tääl: taidat olla vaan kateellinen koska uskalsin pyytää sitä ulos :)! Eiks tänne sais kirjottaa mistään asioista, kaikki pitäis vissii osaa ite ilman apua ja uskaltaa yksin, eikä sais kysyy neuvoo? Eikä sais ikinä hermoilla eikä harmitella vaan pitäis olla aina tosi viileen cool eikä koskaan odottaa kenenkää viestejä vai? No elämä ei oo aina sellast etkä säkään varmaan ole sellanen. Plus turha sanoo et tää on jotaa sosiaalipornoa (:,D!) et kirjotan tänne mikä tilanne, must oli vaa kiva kertoo mitä tapahtu et ne jotka mua ystävällisesti neuvoi ni saa tietää et niiden neuvot tuotti tulosta :)

      Jos et haluu lukee tälläst "sosiaalipornoa" nii suksi sit hittoo tält palstalt ja mee lukee päivän uutiset ja sää :p Jos ottaa noin koville


      -aloittaja

      • Onnea-

        Mahtava juttu! Kivoja treffejä sulle!


      • ailevepaa

        Hei aivan mahtavaa! Hyviä treffejä :)


      • KylläTakerrut

        No, on täällä toinenkin täti, jonka mielestä olet vähän yli-innokas. Tai miten sen nyt muotoilisi paremmin...

        Aloitteita saa tehdä ja pitääkin, treffikutsuja saa esittää ja pitääkin, treffeillä täytyy käydä ja pitääkin... Mutta. Kerrot, että sinulle käy aina huonosti, vai miten se nyt menikään. Huomaatko itse, että sinun mielestäsi se on siipeen ottamista, kun itsellesi käytännössä täysin tuntematon nainen, jonka olet nähnyt ainoastaan humalassa, ei vastaa viestiisi hetkessä? Olipa se hetki tunnin tai kymmenen tunnin tai vaikka kymmenen päivän mittainen.

        Onhan meillä jokaisella oikeus haaveilla, mutta minun on kyllä vaikea käsittää, miksi osa meistä naisista suhtautuu elämään niin hirveällä vakavuudella. Kauniita naisiahan tulee vastaan jokaisessa kadunkulmassa! Yksi sinne tai tänne, et edes tunne häntä! Vanha vitsi siitä, että lesbo tuo ensimmäisille treffeille mukanaan muuttoauton tai muumimukin, tuntuu kummasti toistavan itseään.

        Tällaisen vanhemman tädin mielestä ei ole siipeensä ottamista, kun tuntematon nainen ei heti vastaa. Siipeensä ottamista on esimerkiksi se, kun tulee pitkässä parisuhteessa petetyksi tai jätetyksi. Tai se, kun oma puoliso kuolee. Tuntemattoman naisen vastaamattomuus on korkeintaan pieni hidaste elämässä, suuremmassa mittakaavassa tarkasteltuna. Uutta kehiin vain.

        Teille nuoremmille sanoisin, että eläkää. Oikeasti, eläkää. Parisuhteessa tulee tuntea itsensä ja se, mitä haluaa toiselta. Tavatkaa ihmisiä, tavatkaa naisia, käykää treffeillä, miettikää, mikä kolahtaa, mitä haluatte ja mitä jaksatte katsella tulevina vuosina. Millaisen ihmisen seurassa olette parhaimmillanne, millaiset ihmiset tuovat hyviä puolianne esille. Jos elämä murtuu päivän vastaamattomuudesta, on se yhtä ylä- ja alamäkeä. Ei pidä turhaan vahvistaa heikkoa itsetuntoa tai minäkuvaa ajattelemalla, että elämä on jatkuvaa siipeensä ottamista, kun tuntematon ei heti vastaa.

        Huomaatko itse, kuinka heikolla jäillä liikut? Suoraan sanottuna, takerrut tuntemattomaan naiseen kuin viimeiseen oljenkorteen, vaikka olet jo huomannut, että hänessä tai hänen käytöksessään on mahdollisesti piirteitä, joista et pidä. Ei kannata pelata niin kovilla panoksilla. Tutustu rauhassa ja ole kriittinen. Jos lähdet aina tapaamaan naista sillä mentaliteetilla, että tässä se on, joudut varmasti pettymään. Laske vähän panoksia ja ajattele, että lähdet ainoastaan tutustumaan uuteen ihmiseen, viettämään kenties mukavan tai vähemmän mukavan illan. Jos se on vähemmän mukava, voit todeta, että nyt olen ainakin tämän verran viisaampi, ja jatkaa seuraavaan.


    • nytsitäasennetta

      hyvä, toivottavasti kaikki menee hyvin! : )

      • nytasennetta

        hups siiis toivoo, nytasennetta : P


    • Miriam__

      Miten tässä kävi?:)

    • Uskomatonkusipää

      Moi!
      En jaksa enää miljoonatta kertaa lukea tätä läpi, mutta vastaan silti, koska olen ihminen, josta ap täällä on jauhanut. Ja olen äärimmäisen loukkaantunut siitä, että minusta ja ystävistäni, sekä avopuolisostani annetaan täällä äärimmäisen negatiivinen kuva.

      1. Ei, en ole ikinä ollut treffimielellä liikenteessä.

      2. Se kerta, kun kysyin, että mennäänkö muualle, tapahtui röökikopissa. Mulla on astma ja ajattelin että olis mukavampi istua oikeasti pöydän ääressä. En siis pyytänyt panemaan.

      3. Ne "tusina pieniä tyttöjä" on ollu ainoastaan mun ystäviä, lukuunottamatta yhtä, jota olen tapaillut vuoden 2015 lokakuusta asti. Ja joka nykyään on avovaimoni.

      4. Ihminen, jonka kanssa liikuin kyseisessä baarissa, ei ole ollut ikinä mitään muuta kuin erittäin hyvä ystäväni. Ei exäni.

      Olen pahoillani, jos luulit näin paljon, mitä tämä keskustelu antaa ymmärtää, itse olin ainoastaan liikenteessä kaverimielellä. Puhuin kanssasi kyseisessä baarissa ainoastaan yhden tai kaksi kertaa.

      Olen äärimmäisen loukkaantunut siitä, että täällä annetaan minusta erittäin loukkaavia ja tunnistettavia kuvauksia. Lisäksi puhut ystävistäni erittäin negatiiviseen sävyyn.

      Jos tahdot keskustella enemmän, ota yhteyttä henkilökohtaisesti.

      • Daaaammmnnnn

        Jos sä nyt oikeesti oot se tyttö, josta ap puhuu, niin tosi hienoo, et puolustaudut ja kerrot miltä sinusta tuntuu. Muutenkin apn tarina kuulosti vähän epäilyttävältä
        Menittekste loppujen lopuksi treffeille?


      • Uskomatonkusipää

        Ei menty. Enkä siis käsittänyt, että ne edes olis ollu treffit, kun laitoin ap:lle viestiä, että ei onnistukaan millään se päivä. Sen jälkeen olin kuulemma uskomaton kusipää.
        Noh, nyt sain ainakin mielenrauhan, kun vihdoinkin tänne avauduin itsekin.
        Hieman surullista tietenkin ap:n kannalta, eihän tarkoitukseni ole missään vaiheessa ollut ketään satuttaa tai loukata. Ap vaikutti muuten erittäin mukavalta ja tytustumisen arvoiselta ihmiseltä.


    • Uskomatonkusipää

      Ja jotttei kukaan nyt luulisi, että tulin tänne vain lietsomaan, vaikka helpointa olisi ollut laittaa ap:lle henkilökohtaisesti viestiä, niin kerrottakoon, että olin häneen yhteyksissä vuodenvaihteen tienoilla, kun tämän ketjun täältä olin bongannut.
      Olin myös Suomi24:n ylläpitoon yhteydessä, ja kysyin josko ketju olisi mahdollista poistaa, mutta Suomessa on tietenkin sananvapaus, eikä täällä suoraan mainita nimeäni tai yhteystietojani tms, jonka varjolla koko jutun olisi voinut deletoida.

    • Kyllähän sää saat pyytää ulos sellasta, jos ta oot kiinnostunu, ei siihen lupaa tartteta. Toinen asia sitten on, että kuinka tosissaan tämä tyttö sitten on, jos jakelee muillekin numeroitaan ja on lisäksi usein humalassa. Minä ainakin vähän epäröisin sellaisen ulos pyytämistä, joka usein pyörii baareissa ja juo aika paljon, mää kun en muutenkaan pidä oikein humalahakuisesta juomisesta. Jos vaan vähän on humalassa, niin se ei haittaa ja jos sitä ei tapahdu kovin usein, mut jos aina kun meet ite johonkin baariin näät tän tytön siellä umpitunnelissa, niin sinuna en pyytäis häntä ulos. Ymmärrän, ettet saa häntä mielestäsi koska hän on sinusta tosi söpö, mutta entä jos päätyisittekin joskus yhteen ja hän vain jatkais juomista, kun on jo nyt sun kertoman perusteella melkoinen juomari. Ihmiset jotka juo kuin pesusienet kannattaa jättää rauhaan ja kannattaa etsiytyä sellaisten seuraan, jotka osaa ottaa hillitymmin lasillisen tai kaksi ja mennä ajoissa kotiin ja jotka muutenkin ehkä vähän enemmän ajattelee terveyttään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe