Paljonko saatte kuukausi- tai viikkorahaa?

kinkkuananaspizza

Tiiän, että näitä keskusteluja on aika paljon, mut tuntuu jotenkin tyhmältä kaivaa jotain vuoden 2010 keskusteluja ylös. Otsikosta jo siis selviää, mutta heittäkää nyt vaikka vielä rahan lisäks kuinka vanhoja ootte.

Ite oon 16v ja saan 80€/kk

16

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asdfghjköä

      Satanen ruokarahaa kuukaudessa, oon 16

    • kinkkuananaspizza

      Muita?

    • SSSSSSaaaaaNNNNAAA

      Saan 40€ kk ja oon 13-vuotias (:

    • esmaistuuhyvältä

      Noin 200€ kuukaudes 13v

    • jakki2769

      noin 100€ kuukaudessa

      • 11plus18

        saan ziljoona eukkaa kuukaudes


    • Orpolapsivain

      Saan "kuukausirahaa" isältäni n. 200-250e kuukaudessa, äidiltäni en saa sentin senttiäkään. Kelasta saan opiskelijan asumislisää, elatusapua sekä lapsilisät. Sossusta saan raha-avustusta vuokranmaksuun sekä koulunkäyntikuluihin. Olen 16v, asun itsenäisesti omassa asunnossa johtuen äitini muutosta 400km päähän. Entiedä liittyikö tämä mitenkään kuukausirahaan :-}

    • köyhäjonne68

      17v aina saannu 0€ viikko/kuukaus rahaa paitsi joskus ala-asteen alussa 2€/vk. Nykyään tulee kyllä opintorahaa ym. tukia. vanhemmilta melkein aina 0€ mitenköhän kaikilla niin rikkaat vanhemmat.

      • Orpolapsivain

        Itse elin nämä 16v äitin luona ja rahaa ei tippunut juuri koskaan johtuen siitä että sitä ei äidilläni vaan ollut ja se näkyi myös esim jääkaapin sisällössä. Viikko siitä kun täytin 16 muutin pois.


    • LiianVähänViikkorahaa

      Juu siis ku katon näit muit kuukausirahoi ni 60€ kuukaudes mitä vittua= Ite saan 10€ per kuukausi

    • Emptykekke

      Vittuako sillä on väliä? Rahaa se vain on senkin kapitalistisiat.

    • Tylleri

      En saa yhtään, en viikko-, kuukausi- tai vuosirahoja. Rahaa saa vanhemmilta jos on todella hyvin perusteltu menoerä ja sitten synttäreinä aina sen ~50€. Maksan mm koulusta tulevat kustannukset itse. Oon tyttö 15w.

      • Tyttös00

        Mistä vitusta revit rahaa?


    • thdhfdgsf

      En saa. Vaan noin 100€ synttäreil. 15 poika

    • ööötääontää

      oon 12 v saan 1000 euroa kuu kaudessa ps oon wammanen

    • LITTLELOLIGIRL

      Mää oon 8v ja saan 10000€ kuussa mun vanhemmilta vaikka oon suomalainen niin asun italiassa isossa kartanossa joskus mulla on hiukan yksinäistä ku ei oo paljoo kavereita ku oon aina pelaamassa kotona

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe