Ystäväpiiri kehitteillä!

Mutkatonkarjalainen

Olen 52v sairaseläkkeellä, uskossa oleva nainen, onko täällä muitakin samassa tilanteessa olevia, olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin, kaveriksi, ystäväksi, kahville, teatteriin.. Olen Hesasta, jätä yhteystietosi!

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 50-poikamies

      Harmi !! kun kaukosytävyydet ei onnistu kenenkään kanssa :( :( .
      No jokaisella asialla onkin tarkoituksensa olla sellaisena kuin se tarkoituskin, kuten seuraavassa kappaleessa kerrotaan ""Kari Tapio - Mun sydämeni tänne jää (lyrics) ja muissakin kappaleisssa"" paremmin en voi kertoa tunteistani,kun kukaan ei "välitä " yksinäisistä miehistä sellaisina kuin olemme.

      No kohta onkin lähtö töihin tuonne tuuleen ja tuiskuun, vaeltamaan kylmään maailmaan, eläimet ovat "hyviä" kuuntelijoita ja ajatuksia ajatella kertomatta niistä muille.

      Kun päättyy tää niin muisto vain jää.

      • Mutkatonkarjalainen

        Etäisyydet ei ole ongelma , voihan sitä kirjoitella ja puhelinkin on keksitty, ei vaivuta synkkyyteen! Kiva olisi jos jaksat ottaa yhteyttä, tsemppiä)


      • Kyllälöytyy

        Eikö seurakunnista löydy? Luulisi että olisi paljonkin samanhenkisiä ihmisiä. Ja kun Hesassa asut niin mene ihmeessä Eurosinkkujen toimintaan mukaan. Niillä on muutakin kuin baari-iltoja. Itse olen saanut sieltä paljon ystäviä.


      • Mutkatonkarjalainen

        Kiitos vinkistä (kyllä löytyy)! joo jotain yhdessätekemistä etsin ilman baari-iltoja )


      • 50-poikamies

        Siinä se "vapaa" viikonloppu menikin "yksinään"... no työviikko alkaa ja saa itsensä liikkeelle.
        Suomessa on paljon nähtävää !! jos kerkiää liikkua.
        Oliko "teillä" kiireinen ja sosiaalinen viikonloppu?.


      • 50-poikamies
        Mutkatonkarjalainen kirjoitti:

        Etäisyydet ei ole ongelma , voihan sitä kirjoitella ja puhelinkin on keksitty, ei vaivuta synkkyyteen! Kiva olisi jos jaksat ottaa yhteyttä, tsemppiä)

        Tekstistä päätellen on "helppoa" ja kommentoida myös... Etäisyyksistä ja muustakin.


    • P-karjalainenmies

      Minä olen kanssa sairaseläkkeellä mutta nyt olen aikahyvässä kunnossa.Asun nyt Pohjois-Karjalassa. Olen tehnyt nyt vapaaehtoista työtä auttanut ihmisiä monenlaisissa ongelmissa.Nyt olen ajatellut lopettaa tämän vapaaehtoistyöni.JA rupean itse nauttimaan elämästäni.Ihmiset ovat sanoneet minusta mukavaksi ja asialliseksi mieheksi.Asun yksin olen ollut töissä sielläkin Hesingissä.Jospa sinusta saisikin hyvän ystävän.Ethä sinä kaukana asu täältä autolla menee ajaessa noin kuusituntia.Hyvää Joulun odotusta sinulle.

    • 50-poikamies

      Tämä olikin tässä... miksipä sitä kuuta taivaalta kurkottamaan ja itseä tämän kummemmin tuomaan esille.
      Jatkakaa TE miten parhaaksi näette ja olette lähellä toisianne.

    • Mutkatonkarjalainen

      Joo siinä se viiikonloppu jälleen vierähti, ihan kotona pyöriessä :) P-karjalainenmies, mulla on myös käynyt mielessä tuo vapaehtoistyö, mutta se ei poissulje sitä, että kaipaa ystävää/rinnallakulkijaa, jonka kanssa jakaa arkiset asiat. Sanoit ottavasi aikaa itselle, se on varmaan hyvä päätös! Monesti sitä unohtaa itsensä kun auttaa muita. Olen luonteeltani samanlainen, mukavaksi sanovat) Kirjotteleppa lissää! Hyvää adventinaikaa!

    • Stadin_leijona

      toi 50-v on mielenterveyspotilas, kirjoittelee muillakin palstoilla, teksteistään huomaa, että se on idiootti, vajaamielinen, varokaa sitä, siitä voi saada riesan. Just niin tyhmä, ettei tajua, että palstat täällä ovat tervejärkisille eikä idiooteille.

      • 50-poikamies

        ""Stadin_leijona "" Kannattaa miettiä mitä kirjopittelet , voi tulla seuraamuksia.


    • ystäviäomistapiireistä

      Seurakuntaa suosittelen minäkin, sieltä omanhenkistä seuraa.

    • P-karjalainenmies

      Moi.Mutkatonkarjalainen. Minä otinkin itselleni aikaa olin kuntokeskuksessa tulin viime sunnuntaina kotia.Oletko saanut hyvää ystävää terv.P-karjalainenmies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe