Missä vaikuttaa?

Muakiinnostaa

Neiti Kuivalainen 2 lapsen äiti nykyään? Ja millainen maine oli Keravan aikoina?

8

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerroppa

      Kuka kysyy?

      • Raneonkingi

        Keravan kolli kyselee.


    • isoumpihetero

      Mulla on kaks lasta, molemmat jo aikuisia.
      Vähä kirvelee, kun ei mua kukaan koskaan kaipaa.

      Tulee sellanen hylätty olo.... nyyhkiö.

      Ei edes se edellistalven rengasliikkeessä bongattu upea Paula. =)
      Sua mietin vieläkin.

    • rakastan.pumpsia

      Emmä tommosesta Kuivalasesta välitä tippaakaa, olkoon missä on. Mutta missä on PUMPSI? Soli ennen kaupassa töissä ja sillä oli jo sillon kivat tissit. Missä se on nyt ja onks tissit kasvaneet lisää?

      • Hilaarilaa

        Missä on Siru? Siru anto ymmärtää muttei ymmärtänyt antaa. Mehän tyhminä aina tarjottiin baarissa ilta piparin toivossa, mutta Siru oli tiukkana ja lähti kotiin. Ilmaset juomat maistu, mutta me jäätiin ilman.


      • vastaava_vastaaja

        Pumpsilla on ny oiken JÄTTEPUMPSIT. Mut emmä kerro et missä se asu kun sä vaan tulisit tänne norkoon pilluu. Mä ja mun kaverit pannaan sitä joka päivä eikä me sua tänne kaivata.
        Sitäpaitti kysyttin Pumpsilta eikä sekän haluu anta sulle pillua.


    • Sirukortsu

      Kuivalainen Liimatainen Kettunen mitä näitä nyt kiertopalkinnon nimiä onkaan. Yrittää vissiin nyt saada rahoittajaa jostain lähikyliltä kun ei omalta enää heru. Tympeä tyrkky.

    • Missäneiti

      Teidän - parahin "mua kiinnostaa" - tulisi pyytää palvelukotinne johtajalta audienssia. Laatinette tapaamiselle asialistan, jossa käsitellään eurokaapelin irroittamista ja hävittämistä laitoksenne tietokoneesta, sekä lääkityksenne saattamista hyväksyttävälle tasolle.

      Menettelemällä näin, paranisi maailma niin teidän, kuin traagista sairaskertomustanne seuraavien kansalaistenkin kohdalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe