Pojat vaihteeksi Floorin kotikulmilla

kynsiäjahabaa

27

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pörje

      Herra Peräkammarinpoika bändeineen saa pian potkia Jansenin pois ja etsiä uutta laulajaa, että saataisi taas kohu bändin ympärille. Tästä kiertueesta saatava fyffe ei kertakaikkiaan riitä Tuomaksen ökyelämäntyyliin ja Aku Ankan tilaukseen.

      • JebaJep

        Tuomas Holopainen ja ökyelämä eivät mene yksiin. Löytyykö perustelut ökyelämä-käsitteen käytölle? Joo. Talo on iso, mutta mielestäni Toyota ei ole kallis auto, vaatteet ei ole kummoiset ja Disney-kokoelman kykenee kasaamaan ihan tavallinen duunarikin.


      • niinpäniintiedetään
        JebaJep kirjoitti:

        Tuomas Holopainen ja ökyelämä eivät mene yksiin. Löytyykö perustelut ökyelämä-käsitteen käytölle? Joo. Talo on iso, mutta mielestäni Toyota ei ole kallis auto, vaatteet ei ole kummoiset ja Disney-kokoelman kykenee kasaamaan ihan tavallinen duunarikin.

        Voi vaan kuvitella kuinka tuo kateellinen luuseripaskajuntti "kulttitaiteilija" eläisi, mikäli hänellä olisi lahjoja ja sitä kautta menestystä ja isot tulot;)


      • Pörje
        niinpäniintiedetään kirjoitti:

        Voi vaan kuvitella kuinka tuo kateellinen luuseripaskajuntti "kulttitaiteilija" eläisi, mikäli hänellä olisi lahjoja ja sitä kautta menestystä ja isot tulot;)

        Kylläpä ne Tuomaksen fanipoikapuudelit taas käyvät kuumana kun tulee vähän kritiikkiä. Kun tietää Tuomaksen suuntautumiset ja sinun katkerat parkumisesi täällä, tulee väkisinkin mieleen että taidat olla joku Tuomaksen salainen puppelipoikaystävä...


      • oijoijoijoij
        Pörje kirjoitti:

        Kylläpä ne Tuomaksen fanipoikapuudelit taas käyvät kuumana kun tulee vähän kritiikkiä. Kun tietää Tuomaksen suuntautumiset ja sinun katkerat parkumisesi täällä, tulee väkisinkin mieleen että taidat olla joku Tuomaksen salainen puppelipoikaystävä...

        Osu ja upposi katkeraan kateelliseen junttiluuseriin, hahah!


      • Pörje
        oijoijoijoij kirjoitti:

        Osu ja upposi katkeraan kateelliseen junttiluuseriin, hahah!

        Nyt puhut itsestäsi. Aina kun minä kirjoitan tänne jotain, sinä tulet tänne ruikuttamaan kateellisista luusereista. Ottaako fanipoikaa vieläkin pannuun mitä kirjoitin Tuomaksesta? Et sinä muuten olisi täällä aina kommentoimassa kirjoituksiani...Osu ja upposi katkeraan fanipoikaan, hahah!


      • höhöhöpö

        Höpötä sinä Börje mitä höpötät sillä ei ole Tuomas Holopaiselle eikä bändilleen tai faneille mitään merkitystä.


      • Pörje
        höhöhöpö kirjoitti:

        Höpötä sinä Börje mitä höpötät sillä ei ole Tuomas Holopaiselle eikä bändilleen tai faneille mitään merkitystä.

        Faneille on aina ollut ja näyttää olevan vieläkin kun näihin aina vastataan...


      • eimerlitystäei
        Pörje kirjoitti:

        Faneille on aina ollut ja näyttää olevan vieläkin kun näihin aina vastataan...

        Kuvitteletko sinä pikkuluuseri olevasi minkään arvoinen, haha! Et eroa mitenkään julkkisfoorumin kateellisista mitättömyyksistä jotka katkerana haukkuvat julkkiksia, koska itse eivät sitä ole.

        Sinäkin haukut Tuomasta vain ja ainoastaan siksi, että olet kateellinen häviäjä, josta ei ikinä tullut mitään,

        Ja tiedät sen pikkuluuseri itsekin;)


      • Pörje
        eimerlitystäei kirjoitti:

        Kuvitteletko sinä pikkuluuseri olevasi minkään arvoinen, haha! Et eroa mitenkään julkkisfoorumin kateellisista mitättömyyksistä jotka katkerana haukkuvat julkkiksia, koska itse eivät sitä ole.

        Sinäkin haukut Tuomasta vain ja ainoastaan siksi, että olet kateellinen häviäjä, josta ei ikinä tullut mitään,

        Ja tiedät sen pikkuluuseri itsekin;)

        Voi kunpa tietäisit... 95% mitä olen tänne kirjoittanut Tuomaksesta ja itsestäni on ollut pelkkää puuta heinää. Tämä onnistui luomalla taitelijahahmo, joka on kateellinen Tuomakselle.
        Sen seurauksena olen viihdyttänyt itseäni tämän palstan keskusteluilla. Ihmiset täällä todellakin kuvittelevat minun olevan jokin "kateellinen kulttitaitelija". Yhdessäkin keskustelussa minun on väitetty olevan joku vitun Jussi Heikelä jota lukiessa sain varmaan parhaimmat naurut.


      • JebaJep
        Pörje kirjoitti:

        Voi kunpa tietäisit... 95% mitä olen tänne kirjoittanut Tuomaksesta ja itsestäni on ollut pelkkää puuta heinää. Tämä onnistui luomalla taitelijahahmo, joka on kateellinen Tuomakselle.
        Sen seurauksena olen viihdyttänyt itseäni tämän palstan keskusteluilla. Ihmiset täällä todellakin kuvittelevat minun olevan jokin "kateellinen kulttitaitelija". Yhdessäkin keskustelussa minun on väitetty olevan joku vitun Jussi Heikelä jota lukiessa sain varmaan parhaimmat naurut.

        Kiitos siitä. Sen seurauksena olet viihdyttänyt ainakin minua vaikka olen kommenteillani vastustanut keksimäsi henkiln ajatusmaailmaa :D Hauskaa oli!


      • justjooniintaas
        Pörje kirjoitti:

        Voi kunpa tietäisit... 95% mitä olen tänne kirjoittanut Tuomaksesta ja itsestäni on ollut pelkkää puuta heinää. Tämä onnistui luomalla taitelijahahmo, joka on kateellinen Tuomakselle.
        Sen seurauksena olen viihdyttänyt itseäni tämän palstan keskusteluilla. Ihmiset täällä todellakin kuvittelevat minun olevan jokin "kateellinen kulttitaitelija". Yhdessäkin keskustelussa minun on väitetty olevan joku vitun Jussi Heikelä jota lukiessa sain varmaan parhaimmat naurut.

        Onks tää nyt Pörtsy mikään yllätys kenellekkään... :). Jatka vaan samaa latua. Kaikki hahmot menettelee. Liiallinen tosikkomaisuus ei aina ole hyväksi. Joo.. Heikelä, just. Täällä alkaa välillä sarkasmi ym. taiteen ilmiöt saavuttaa melkoisia sfäärejä. Hauskaa kaikki kuitenkin.


      • heikeläonhomo
        justjooniintaas kirjoitti:

        Onks tää nyt Pörtsy mikään yllätys kenellekkään... :). Jatka vaan samaa latua. Kaikki hahmot menettelee. Liiallinen tosikkomaisuus ei aina ole hyväksi. Joo.. Heikelä, just. Täällä alkaa välillä sarkasmi ym. taiteen ilmiöt saavuttaa melkoisia sfäärejä. Hauskaa kaikki kuitenkin.

        Onko Heikelä oikeasti homo, kuten sanotaan?


      • kylläsairaitariittää
        justjooniintaas kirjoitti:

        Onks tää nyt Pörtsy mikään yllätys kenellekkään... :). Jatka vaan samaa latua. Kaikki hahmot menettelee. Liiallinen tosikkomaisuus ei aina ole hyväksi. Joo.. Heikelä, just. Täällä alkaa välillä sarkasmi ym. taiteen ilmiöt saavuttaa melkoisia sfäärejä. Hauskaa kaikki kuitenkin.

        Valeprofiileja on netti täynnä. Yksinäiset reppanat etsivät vastakaikua ja huomiota.

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1448164034228.html


    • kynsiäjahabaa

      Tässä Tarjisteille herkkua korvien ja silmien täydeltä samoilta kulmilta. Perusteeksi Nightwish-osaston käytölle kelvannee setin yksi Tuomas Holopainen -teos. Nyt niitä käsiä ylös ja kannat kattoon!
      TARJA TURUNEN FULL CONCERT @ DE MELKWEG, AMSTERDAM, NL 2014-02-13
      https://www.youtube.com/watch?v=mfkT7YOYK-k

      • tarjanjunameni

        Voi ristus mitä vollotusta! Taape ei olenäiden vuosien aikana ole viellä oppinut liikkumaan. Vaikka hän on pieni nainen liikkeissäei ole mitään sulavuttaa, hän koikkelehtii lavalla kun hirvi.


      • kynsiäjahabaa
        tarjanjunameni kirjoitti:

        Voi ristus mitä vollotusta! Taape ei olenäiden vuosien aikana ole viellä oppinut liikkumaan. Vaikka hän on pieni nainen liikkeissäei ole mitään sulavuttaa, hän koikkelehtii lavalla kun hirvi.

        Tarkistapa lausumaasi Tarjan koreografiasta! 4.15 > Tarja nakkaa tukan taakse todella sähäkästi ja kukat heti perään kolmen pinnan arvoisella hook-heitolla palkiten kukittajan saman tien lentopusulla. Floorilla oli sen sijaan täysi työ pysyä tolpillaan ensimmäisellä NW-Amsterdam visiitillään.
        Ketjusta: One, two or even a whole bottle is just fine:
        That 'in other language' perrrkeleen perrrmanto is calling, kun lähtee Nightwishin poikien matkaan.
        Nightwish - Stargazers @ Amsterdam 19-11-2015
        https://www.youtube.com/watch?v=1nZQGj2FUHg
        Nightwish - Ghost Love Score (live @ HMH Amsterdam 19.11.2015)
        https://www.youtube.com/watch?v=JxZZwhjMPhE


      • järkuttävätapaus

        Kyllä siiät monipuolisuus loistaa poissaolollaan tuon "taiteilijan" kohdalla,,,;(


    • kynsiäjahabaa
    • kynsiäjahabaa

      Musiikin tarkoitushan on viedä aatokset pois kuuntelijan ja katselijan kurjuudesta artistien arkiseen surkeuteen. Tässä kelpo lisä muistojen albumiin valmiiksi kehystettynä.
      Nightwish - The Poet And The Pendulum (live @ HMH Amsterdam 19.11.2015)
      https://www.youtube.com/watch?v=k5T95Psd6bc

    • kynsiäjahabaa

      Hetki täältä poistuneiden muistolle.
      Nightwish - Sleeping Sun live HMH 20 nov 2015 Amsterdam The Netherlands
      https://www.youtube.com/watch?v=UezXE7StDVc

    • kynsiäjahabaa
    • kynsiäjahabaa

      Muistaakseni tällä suomalais-hollantilainen tuhkimotarina jyräytettiin käyntiin reilut kolme vuotta takaperin. Maestro voi keskittyä nyt rauhassa valikoiman laaduntarkkailuun, kun rivistöä on täydennetty virallisesti muutamalla pillilläkin ja kurkkuosasto on kunnossa.
      NIGHTWISH, Storytime, 2015-11-19, HMH, Amsterdam
      https://www.youtube.com/watch?v=hubUasXYe88

    • kynsiäjahabaa
    • kynsiäjahabaa
    • kynsiäjahabaa
    • kynsiäjahabaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe