Lindorffin toiminta

takapotku

jäin vuokravekaa ja se siirtyi Lindorffille ottivat 200e jonka jälkeen velani siirtyikin Ulosottoon ? miksi näin voi tehdä nappasivat 200e ja antoivat asian ulosotolle, minulla on eläke eli jatkuva tulo.Kuka osaa vastaa mikä juttu tää tällanen on ?

21

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 34634643

      Oikeudenkäynti kulu ? Ei kai se ulosottoon muuten mene, kiertää velkomustuomion kautta

    • MaksaVelkas

      "Jäin vuokravelkaa"

      Ei, vaan jätit vuokrasi maksamatta.


      Häpeisit, aikuinen ihminen!

      • et.osaa.hävetä

        Cristoffer Wegelius on aikuinen ihminen, ja jätti maksamatta muutamia satoja miljoonia minun verorahojani.


    • porvarithirteen

      Jätä maksamatta, minäkään en maksanut rosvofirma satolle n. 5600 euron vuokravelkoja, menivät lindorfille, sitten ulosottoon ja kun eivät sieltäkään mitään saaneet niin lopettivat perimisen. Itse asuin jo silloin iloisesti Tartossa.

      • htrbfd

        Jos kerran Sato oli mielestäsi rosvofirma, niin miten ihmeessä menit tekemään vuokrasopimuksen sellaisen firman kanssa?

        Ei sinulle voinut tulla yllätyksenä, että sopimuksessa mainittu vuokra pitää määräajoin maksaa.

        Ja kuten MaksaVelkas jo asia esitti, et sinä mitään vuokravelkaa ole jäänyt. Varkaudeksi sitä kutsua pitäisi, kun asuu toisen asunnossa vaikka ei ole aikomustakaan maksaa vuokriaan.


      • höhhöhhöh

        eikö omatunto kolkuta, itse olet roisto. vuokrasopimus sitoo sinut maksamaan


    • ölegsmv

      Miksi näin voi tehdä? Koska Lindorff toimii toimeksiantajansa, palkkionmaksajansa eli vuokranantajasi ehdoilla, ei sinun ehdoillasi. Siellä voi olla käskynä esim. "perikää kahdesti, jos ei rahaa tule niin saman tien ulosottoon. Hoitakaa paperityöt."
      Otitko mitään yhteyttä keneenkään, kun velkaa alettiin periä? Yleensä asiat yritetään sopia maksusuunnitelmilla, joita Lindorff tekee. Vai pistitkö kirjekuoret avaamattomina roskiin ja pääsi pensaaseen? Ajattelitko antaa ajan kulua ja maksaa sitten, kun sattuu huvittamaan? Maksamaton vuokrasi aiheuttaa paineita muiden - kenties vähävaraisempien - vuokralaisten vuokriin. Kun yhdeltä ei saa rahaa, nousevat muiden vuokrat. Kiitos paljon.

      • tananidiootti

        Joo...justiin.Näitä s ..tanan kuppausfirmojen oligarkkeja.

        KAIKKI perintäfirmat on laillistettua konnuutta.
        Niille ei pidä KOSKAAN maksaa mitään. Ei senttiäkään.

        Näihin paskahousufirmoihin ei pidä ottaa yhteyttä ja niiden papereihin pitää pyyhkiä paskarandu, laittaa se takas kirjekuoreen ja palauttaa lähettäjälle. Kuoreen teksti: nuuhkikaa tästä.

        Tälläinen aktiivinen toiminta ei ole pään pensaaseen pistämistä vaan oman kannan julkituomista ROHKEASTI.

        Ja sitten tämä: maksaa sitten kun huvittaa.
        Viisas ihminen on sellainen jota ei huvita maksaa KOSKAAN: Ymmärsitkö porvarimulkku. EI KOSKAAN.

        Vuokrat ei nouse maksamattomien laskujen vuoksi vaan rahanahneiden kapitalistimulkkujen ahneuden vuoksi.
        Onko Helsingin vuokrat nousseet viimeisen 10 vuoden aikana 100% siksi että puolet ihmisistä ovat jättäneet vuokransa maksamatta.
        Hyppää nyt apina kaivoon.
        Ole hyvä.


      • höhhöhhöhhöh

        sullapa on loistavia vinkkejä, siis kaikki varastamaan ja tekemään katteettomia sopimuksia lainoista, näin ne asiat tulee hoitaa.
        hyvä, että perimistoimistot saavat töitä


    • Kyllästyvä

      Nämä yksityiset ulosottofirmat koostuvat rikollisesta aineksesta joissa on tuomareista lähtien omistajia joilla taas on hyvävelisysteemi oikeuslaitoksen kanssa joten ne on oikeutettuja vääriin ja keksittyihin maksuihin joita yrittävät periä kyseenalaisin keinoin.
      Laki rajoittaa perimismaksun suuruuden, oli pari vuotta sitten 12€, mutta nää hyväkkäät keksivät laittaa muita perusteettomia maksuja ja lähettää tiheään tahtiin uusia perintäkirjeitä joilla saavat nostettua summan hetkessä moninkertaiseksi pääomaan nähden.
      Voudille on turha valittaa koska ovat osakkaina näissä virmoissa eikä oikeuteen voi vetää koska silloin häviät juuri tämän hyvävelijärjestelmän takia.
      Naapurillakin on yli 20000 euron velat jonka pääoma oli alle tonnin eikä sekään ollut edes itseaiheutettu vaan vuodin huijaama erotilanteessa.
      Älä maksa latiakaan ja elä sossun rahoilla ja tee asiasta mahdollisimman julkinen, jospa joku rehellinen viranomainen ottaisi asian hoitoon työpaikkansa menetyksen pelossa tai kun on jo jäänyt eläkkeelle.

      • korruptiohyväveli

        Samoin pankit ovat korruptoituneita eri firmojen, oikeuslaitoksen ja ulosottomiesten kanssa.

        Itselläni kävin näin, että pankki (omistus Pohjoismaat, Britannia) maksoi tililleni rahaa, mitkä pitivät mennä ulosottoon. Pankki sanoo toista ja ulosottomies väittää toista. Heti samana päivänä kun rahat ilmestyivät tililleni, tuli sähköpostiini ehdotus (ruotsalaisvaatefirma, Pohjoismaat), että ryhdy yrittäjäksi, hanki itsellesi y-tunnus ja maksa meille tonni "koulutusrahaa". Ei mitään takeita oikeasta, todellisesta työllistymisestä. Perusteena oli myös, että olet "jokin aika sitten" hakenut meille töihin ("suomalainen" vuokrafirma, jonka nykyinen omistus USA, johon todennäköisesti vuosia sitten viimeksi olen hakenut töihin, aivan muun alan töihin). Kappas kappas, eipä ole vuosiin vaan tullut minkäänlaisia vastaavia sähköposteja sähköpostiini, ihan vaan sattumalta juuri samana päivänä kun pankki maksoi "virheellisesti" (sovittu juttu?) tililleni rahaa liikaa. Eikä kysymyksessäni ole virallinen te-keskuksen työtarjous missään nimessä.

        Ja Suomiko ei ole korruptoitunut?


    • laillinen_rosvous

      Koko velkojen perintä tulisi Suomessa uudistaa, on aikansa elänyt rahastusmuoto.
      Velallisen maksukyky joutuu koetukselle koska perintäkulut, korot ja kaikki sivukulut tulevat maksamaan paljon ja velkä lyhenee vähän. Suomessa velalliselta osuutensa
      saa lain nojalla yksityinen taho ensin.Jos perintä ei tuota tulosta, niin kuvioihin astuu oikeudellinen perintä ja asiaan tulee oikeuden ppätös. Ulosotto astuu kuvioihin. Nyt
      voidaan velallisen palkkaankin kajota. Suojaosuus on jäätävä joka tapauksessa, vaikka palkasta ulosmitattaisiin. Kokeneena yrittäjänä olen alkanut karsastamaan yksityisiä perintäfirmoja, koska katson, että asiakas voi maksaa niilläkin rahoilla velkojaan.
      Ihmettelen sitä, että tietokoneelta tulostettun perintäkirjeen hinta on niin kova.

      • huittisista

        kun ei elä ylivaarojensa, silloin ei tarvitse ruikuttaa


      • sdkjfskgs

        Siinä taas yksi kaikentietävä, joka on varmaan ollutkin perintätoimistossa töissä, kun tiedät mistä heidän kulunsa koostuvat :) Itse en ikinä dissaa toisten työtä, etenkään jos en siitä itse mitään tiedä, että mitä se todellisuudessa on.

        Jännä muuten, että mulla ja tuttavapiirilläni ei ole koskaan ollut ongelmia perintätoimistojen, poliisien, ulosottojen, veroviraston, parkkipirkkojen, työkkärien ym. kanssa, vaikka näitä yleensä niin laajasti haukutaan. Ai niin, johtuisikohan se siitä, että me hoidamme hommamme ja kannamme esim. vastuun siitä, jos parkkeeraamme itse kuin munapäät väärin kieltomerkistä huolimatta? Sakko maksuun, turha siinä on nurista, jos on itse mokannut. Pätee moneen muuhunkin asiaan.

        Nykyihmisillä tuntuu olevan vain oikeuksia, mut velvollisuudet on unohdettu jonnekin matkan varrelle.


      • ettänäin_
        sdkjfskgs kirjoitti:

        Siinä taas yksi kaikentietävä, joka on varmaan ollutkin perintätoimistossa töissä, kun tiedät mistä heidän kulunsa koostuvat :) Itse en ikinä dissaa toisten työtä, etenkään jos en siitä itse mitään tiedä, että mitä se todellisuudessa on.

        Jännä muuten, että mulla ja tuttavapiirilläni ei ole koskaan ollut ongelmia perintätoimistojen, poliisien, ulosottojen, veroviraston, parkkipirkkojen, työkkärien ym. kanssa, vaikka näitä yleensä niin laajasti haukutaan. Ai niin, johtuisikohan se siitä, että me hoidamme hommamme ja kannamme esim. vastuun siitä, jos parkkeeraamme itse kuin munapäät väärin kieltomerkistä huolimatta? Sakko maksuun, turha siinä on nurista, jos on itse mokannut. Pätee moneen muuhunkin asiaan.

        Nykyihmisillä tuntuu olevan vain oikeuksia, mut velvollisuudet on unohdettu jonnekin matkan varrelle.

        Itse ymmärrän kyllä täysin, että henkilöt tekevät työtänsä ja tottakai, kyllähän yrityksen kuin yrityksen pitää olla kannattava.

        Kuitenkin, todellisuudessa, ihminen voi velkaantua ja joutua velkakierteeseen myös itsestä riippumattomasta syistä. Itse esimerkiksi olin kahdessa työssä aikoinani (tein siis 7 täyspäivästä viikkoa) ja kun osa-aikatyöstä halusin eroon, niin samantien sain potkut (itsestä riippumattomista syistä) päätyöstä. Jäin siis täysin tyhjän päälle juuri kun olin pankista ottanut asuntolainaa ja muuttanut juuri uuteen asuntoon. No, päätinpä sitten hakua opiskelemaan, koska mielestäni se oli parempi vaihtoehto kuin kotona nököttäminen turhan panttina. Nooh, sain opiskelupaikan, sain opintolainaa, sain uuden työn. Yhtäkkiä minulta alettiinkin viedä työvuoroja pois, vaikka olinkin työni hoitanut täysin kunnolla ja vaikka minulle oli luvattu paljon enemmän työvuoroja. Ilmeisesti naamastani ei vain pidetty. Tässä vaiheessa sitten sorruin pikavippikierteeseen, koska muuten en olisi saanut vastiketta, asuntolainaa, sähkölaskua maksettua eikä olisi ollut rahaa ostaa ruokaa ja välttämättömiä tarvikkeita esim. talvikenkiä, sillä eihän pelkkä opintoraha ja opintolaina mihinkään riitä. Jos olisin tässä vaiheessa menettänyt luottotietoni niin ne vähäisetkin työvuorot olisivat loppuneet, asunto mennyt alta jne ja todennäköinen työllistyminen olisi vielä hankalampaa ollut. Noh, tulevaisuus olikin sitten pätkätöitä sillä alalla mistä en ole koskaan pitänyt jne Tein myös töitä toisinaan aamusta yöhön 7 päivänä viikossa nukkuen muutaman tunnin, jolloin sairastuin krooniseen väsymysoiretyhtymään ja sain muitakin oireita, jotka hellittivät vasta vuosien päästä. Myös näitä työnantajia riitti, että luvattiin kokoaikatyötä, mutta annettiin muutama vuoro viikossa, sitten muutama viikko täysin ilman töitä ja kun kysyin lisää töitä, niin sain potkut. Pankista koitin saada lainaa vielä luottotietoisena (jotta olisin voinut maksaa velkani) ja yli pari tonnia tienaavana, mutta vastaus oli ei, koska naamani ei miellyttänyt.

        Onpa sen jälkeen myös riittänyt näitä, että kutsutaan haasteteluun, valitaan töihin ja mainostetaan kaiken aikaa työn aivan varmasti olevan kokopäivätyö toistaiseksi olevana. Sitten kun tulee työsopparin allekirjoitushetki niin yhtäkkiä onkin työsoppari muuttunut määräaikaiseksi (kuitenkaan ilman loppumispäivämäärää, eli jos naama ei miellutä niin työ päättyy sitten seuraavana päivänä tai vaikkapa viikon päästä).


    • lindorfdirica

      Minä osaan. Tää tämmönen juttu on sitä että olisit maksanut laskut ajallaan. Ni ei tarttis perintätoimistoja ja ihmisiä vaivata sekä täällä rutista. Teidän luusereitten takia nämä perintä firmat on. Uskon että tuonkin Firman välistä vetäjä istuu bahamalla, kokkelia pöytä täynnä ja transun kanssa touhaillen. Teitä epäonnistuneita ihmisiä kiittäen ja muistaen.

      • hirttonaru

        Jaa, että Lindorf saa ryövätä minkä ehtii vain sen takia että jollakin on jäänyt laskut maksamatta.
        Minkähän takia on sitten perintäfirmoja jotka ei ryövää niin sikana kuin Lindorf?
        Meinaatko että ne hyvätapaisemmat perintäfirmat on keränneet asiakkaita jotka on maksaneet laskunsa ajallaan?
        -ittu mikä ääliö olet "lindorfdirica".
        Tee palvelus ja tee itsellesi jotain sellaista joka hyödyttää yhteiskuntaa kuten osta parimetriä kestävää narua ja etsi paksu orsi.


    • pk-yritysTapettavaksi

      On se vaan käsittämätöntä että Lindorff saa jatkaa toimintaansa. Todella röyhkeää rosvousta. Valehtelevat esim ettei asiakas halua antaa viikkoa enempää maksuaikaa kerrallaan. Ei muuten saisi kerran viikossa tehdä uutta maksusopimusta ja laskuttaa siitä 50€. Soitin suoraan velkojalle eivät olleet kuulemma antaneet mitään siihen viittaavaakaan ohjeistusta. Sovittiin suoraan puolen vuoden maksusuunnitelma rästistä ilman korkoa. No tottakai Lindorff silti lähettää laskuja tekemästään hyvästä työstä. Sai taas yhden asiakkaan vaihtamaan toiseen firmaan joka ei käytä Lindorffia.

      Osaavat myös tehdä velallisen asioista todella vaikeita hoitaa järjestelmällisellä sotkemisella. Ja postia tulee enemmän kun meidän pönttöuuni pystyy polttamaan.

      Jos hallitus haluaisi PK-yrityksiä auttaa niin lopettaisi tuon laittoman koronkiskomisen. Mutta taitaa provikat mennä sen verran korkealle ettei haluta lypsävää lehmää tappaa. No onneks meitä PK yrittäjiä on vielä paljon tapettavaks.

      Menisin todella paljon mieluummin vaikka velkavankeuteen kuin maksaisin noita Lindorffin järjettömiä laskuja.

      • MaksaVarasVelkas

        Höpsistä pummi!

        Maksa vaan ne velkasi. Velan ottaminen ja sen maksamatta jättäminen on VARKAUS!!111

        Kuulikko??? VARKAUS!11111


    • sopimalla

      Kyllä perintäfirmojen kanssa pystyy sopiin ja maksaa sen minkä sopinut. Turhaa rutinaa sitten kun kakat housussa.

      • älämaksaälä

        Perintätoimistoille ei pidä maksaa mitään. Sanoin : "EI MITÄÄN"!
        Tehkööt konkurssin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe