Tehdään yksi asia selväksi..

Kylmät_kädet___

Vaikka joku vitun Oulun EMTT lyö mulle diagnoosiksi skitsofrenian, se ei tarkoita sitä, että sellainen oikeasti olisi olemassa.

21

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuolema_Kylmäkädelle_Ry

      Miksi sitten käyttäydyt niin, kuin sinulla olisi skitsofrenia? Googleen kun pistää hakusanaksi sen Keijon ovipönkkä-videon, niin vaikutat todella hoitoa vaativalta tapaukselta.

    • Tunkkapussi_

      Ei sitä Eteläistä MielenTerveysToimistoa ole enää edes olemassa. Ne ovat keskittäneet kaikki palvelut Kontinkankaalle ja Peltolaan.

      • V___

        Kylmiksen on hullua valittaa, sillä kävelymatkan päässä kaikki.


      • Tähtäyslima

        Muuta etelään..


    • KA_

      Itse sain kanssa yli 10v sitten diagnoosiksi paranoidinen skitsofrenia. Syönyt jo kymmenisen vuotta peratsiniä. Kamalia aivo kramppeja ollut jo niin perkeleen monta. Vanhan ajan lepteissä sellanen jutska, että peran kanssa ainakin voi ottaa oluen jos toisenkin. Jos liian monta nobea ottaa 8mg peran jälkeen niin silloin koet ns. Aivokrampin, kaikki menee päässä sekaisin, äänet huutaa lujaa ympärillä, näet näkyjä, tulet aggressiiviseksi, mongerrat sekavia, sydän hakkaa kuin idän pikajuna ja simmut vätkyy kuin vanhan ladan vilkku.

      • KA_

        Lekuri sanoi mulle, kuollut sun pitäis jo olla *_*


      • Kylmät_kädet___

        Mulle määräsivät Zyprexaa ja Seroquelia. Kun sain Zyprexaa, olotila oli täysin samanlainen, kuin Chemical Brother:sin biisissä: Hey Boy, hey Gilr. Minusta on palstalla tehty paljon suurempi ilmiö, kuin itseaisissa edes oikeasti olen. IRL ja selvinpäin olen todella tylsä.

        Zypreksassa se tajunta oli ihmeellinen, ei sitä voi sanoin kuvata. Näin kaiken JUST kuin se tyttö tässä musiikkivideolla:

        https://www.youtube.com/watch?v=tpKCqp9CALQ


      • Kk__
        Kylmät_kädet___ kirjoitti:

        Mulle määräsivät Zyprexaa ja Seroquelia. Kun sain Zyprexaa, olotila oli täysin samanlainen, kuin Chemical Brother:sin biisissä: Hey Boy, hey Gilr. Minusta on palstalla tehty paljon suurempi ilmiö, kuin itseaisissa edes oikeasti olen. IRL ja selvinpäin olen todella tylsä.

        Zypreksassa se tajunta oli ihmeellinen, ei sitä voi sanoin kuvata. Näin kaiken JUST kuin se tyttö tässä musiikkivideolla:

        https://www.youtube.com/watch?v=tpKCqp9CALQ

        Olen nelikymppinen heteromies, mutta myöskin tuon musiikkivideon pikku tyttö, Zyprexan alaisena.


      • KA_

        Zyprexa oli ensimmäinen myrkky mitä söin n. 1 kk kaikki oli alussa ihan kait ok, mutta sitten alkoi paino nousta käsittämättömästi. Lopulta turposin yli sata kiloiseksi. Ennen mitään lääkitystä painoin 65kg.


      • Kylmät_kädet___
        KA_ kirjoitti:

        Zyprexa oli ensimmäinen myrkky mitä söin n. 1 kk kaikki oli alussa ihan kait ok, mutta sitten alkoi paino nousta käsittämättömästi. Lopulta turposin yli sata kiloiseksi. Ennen mitään lääkitystä painoin 65kg.

        Hitto, et kai matki vuoden takaisia kirjoituksiani? Sillä jos teet niin, tuhlaat vain omaa aikaasi. Sellaisessa touhussa ole mitään rakentavaa.


    • KA_

      Zyprexa nimi on muutettu nykyään Olanzapin Ratiopharm?

      Perasta voin sanoa ainakin sen, ettei sovi kaikille.

      • Kylmät_kädet___

        Ne muuttelee rankkojen lääkkeiden nimiä jatkuvasti, koska paha maine. Kuten se Veijo Valjakkala. Se on muuttanut nimensä niin monta kertaa, että varmasti itsekin seonnut laskuissa.


      • no_oikeastaan

        Xyprexa on lääkkeen kehittäjän Lillyn tavaramerkki. Olanzapin on ratiopharmin halvempi rinnakkaislääke, sillä patenttisuoja on vanhentunut.

        Lääkemolekyyli on olantsapiini kummassakin.

        Sivuoireita on useillä lääkkeitä. Lääkärit pyrkyvät etsimään lääkkeen, joka tehoaa ja jolla on vähiten haittaavia sivuoireita.


      • Kylmät_kädet___

        Mulla on erityiskorvattavuus kaikkiin myrkkyihin, KELA-kortilla. Ne ei saatana tajua, että haluan eutanasian, heittävät vain johonkin suljetulle osastolle, josta haluaa kynsin/hampain pois.


    • KA_

      Hommaa kylmis semmoset feikki silmälasit jossa kamera tai jotain sinnepäin?

      • Kylmät_kädet___

        Ura alkoi melko kehnosti, sillä takapihantyttö tykkäsi melko paskaa, kun kuvasin sitä. Tuhosin videon välittömästi, kun se soitti mulle salatusta numerosta.


      • Kk__

        Ne videot, jota fanit odottavat, ovat yleensä vain hetkenaikaa, kunnes tulee seuraamuksia. Siksi tilaajat. Niille tulee välittömästi ilmoitus, jos jotain uutta.


      • SanteriTuira

        Kyrrrrpäää perseeseen niin kyllä se elämä siitä iloksi muuttuu.


      • Kylmät_kädet___
        SanteriTuira kirjoitti:

        Kyrrrrpäää perseeseen niin kyllä se elämä siitä iloksi muuttuu.

        Onneksi lopetit sen IRL-terrorin. Se ahdisti, koska oli täysi työ pitää auttajia loitolla sinusta.


      • Kk__
        SanteriTuira kirjoitti:

        Kyrrrrpäää perseeseen niin kyllä se elämä siitä iloksi muuttuu.

        Ruotsissa oli pari tyyppiä, jotka oli valmiita tappamaan sinut. Mutta rauha jälleen maassa, ei siitä sen enempää. Mitä tahansa internetissä, mutta IRL on täysin eri asia.


      • Kk__
        SanteriTuira kirjoitti:

        Kyrrrrpäää perseeseen niin kyllä se elämä siitä iloksi muuttuu.

        Vittu kaikki raapi päätään ihmeissään, kun lahjoitin ovipiinaajalle kalliin telkkarin. Todella iso ja kallis laajakuva-telkku. En halua konfliktin päätyvän iltalehdistöön. Siksi lahjoitus, hyvän tahdon eleenä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe