Eniten ihmettelen hämmästelen

otatästäselvää

itä etten voi jättää sinua ns taakseni. Aina kun olen yrittänyt tehdä niin, olen huomannut sen voimakkaan tunteen sisälläni, joka saa minut perumaan sen mitä olen tekemässä. Koska se tuntuu olevan väärin. Miksi ihmeessä tunnen sen olevan väärin?
Jos me emme päädy yhteen niin miksi tunnen kuitenkin näin voimakkaita tunteita sinua kohtaan? En ymmärrä tätä kuviota ollenkaan. Olemmeko me olleet yhdessä edellisessä elämässä? Entiedä. Mutta tuntuu siltä kuin tuntisin sinut paremmin kuin itseni. Tunnut pelottavantu tulta. Vaikka emme oikeastaan tunne ollenkaan.
Nyt tämä varmasti tuntuu lukijasta pähkähullulta- ymmärrän sen hyvin.
Miten voi olla mahdollista et joku on "koodattu" päähän, tai oikeastaan sieluun niin syvälle, ettei sitä voi pyyhkiä pois. Ihan ku ei olisi omaa tahtoa. En vaan pysty toimimaan vaikka tahtoisin. Kuullostaa kiroukselta. Onko se siten hyvä vai paha juttu?
Se tässä olisi kiva tietää. Oma ymmärrykseni ei riitä tähän.

75

1077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimuuta

      Sä oot vaan rakastunut nainen.

      • otatästäselvää

        Ei ole naiselta tämä aloitus.


      • eimuuta
        otatästäselvää kirjoitti:

        Ei ole naiselta tämä aloitus.

        No mies sitten. :) Oikeasti, rakkaus on semmoista.


    • kukkuuminätäällä

      Lennä vapaana, perhonen! :)

    • muutenolihyvä

      Ärsyttävästi päättyi tuo Memories of murders elokuva, ketään ei saatu kiinni.

    • Olisikoasianiin

      Että se ihminen teki sinuun niin suuren vaikutuksen että hän ei katoa koskaan sielusi silmistä? Vain yksi arvaus ja ajatus.

    • se_ottaa_aikansa

      Mulla auttaa jotenkin kummasti se, että on täältä pois. Tavallaan tämä kaipuun ja ikävän kuorruttama ympäristö voimistaa tunteita. Kun on pois, elää muuta elämäänsä täysillä, eikä niin pyörittele sitä tunnepuolta.

      • pakkanenpurasee

        No itselläni ei tuo auta, kun reaalissa tavataan kuitenkin. Mutta ap:lle kysymys; miksi et ottaisi asiasta selvää eli oletteko tarkoitettuja toisillenne?


      • se_ottaa_aikansa
        pakkanenpurasee kirjoitti:

        No itselläni ei tuo auta, kun reaalissa tavataan kuitenkin. Mutta ap:lle kysymys; miksi et ottaisi asiasta selvää eli oletteko tarkoitettuja toisillenne?

        No tapaan minäkin, mutta onneksi harvakseltaan. Kerkiää laimeta välissä ;)


      • otatästäselvää

        Oon tota koittanu. Toimii aina hetkeksi. Sitten joku muistuttaa hänestä ja se on taas menoa. Vaikuttaa jotenkin erityisen vahvalta "koodakselta" tämä tapaus.
        Ihan kuin olisi nähnyt valon, eikä mikään muu valo enään tunnu miltään.
        Todella vaikea selittää. Kun tuntu u siltä ettei sanat riitä. Tämä tuntuu vain käsittämättömältä. Mutta ei toki elämää estä. Ainoastaan parisuhteet tämä estää.


      • Jääräpäävoitto
        otatästäselvää kirjoitti:

        Oon tota koittanu. Toimii aina hetkeksi. Sitten joku muistuttaa hänestä ja se on taas menoa. Vaikuttaa jotenkin erityisen vahvalta "koodakselta" tämä tapaus.
        Ihan kuin olisi nähnyt valon, eikä mikään muu valo enään tunnu miltään.
        Todella vaikea selittää. Kun tuntu u siltä ettei sanat riitä. Tämä tuntuu vain käsittämättömältä. Mutta ei toki elämää estä. Ainoastaan parisuhteet tämä estää.

        Tiedän tunteen... Ehkä hän vain on se myyttinen Oikea?


      • otatästäselvää
        pakkanenpurasee kirjoitti:

        No itselläni ei tuo auta, kun reaalissa tavataan kuitenkin. Mutta ap:lle kysymys; miksi et ottaisi asiasta selvää eli oletteko tarkoitettuja toisillenne?

        Se on varmasti ainoa vaihtoehto saada joku tolkku tähän kuvioon.
        Pitää toivoa että tavataan joskus jossain. Pitää koittaa osua hänen kanssa samaan aikaan samaan paikkaan ja katsoa mitä tapahtuu.


      • enotaselvää
        otatästäselvää kirjoitti:

        Oon tota koittanu. Toimii aina hetkeksi. Sitten joku muistuttaa hänestä ja se on taas menoa. Vaikuttaa jotenkin erityisen vahvalta "koodakselta" tämä tapaus.
        Ihan kuin olisi nähnyt valon, eikä mikään muu valo enään tunnu miltään.
        Todella vaikea selittää. Kun tuntu u siltä ettei sanat riitä. Tämä tuntuu vain käsittämättömältä. Mutta ei toki elämää estä. Ainoastaan parisuhteet tämä estää.

        Minäkään. Eikö ookkin outoa miten voi rakastua vieraaseen ihmiseen?
        Ite rakastuin juuri näin erääseen mieheen..


    • ex-morkkis

      kyllä mut pystyy jättämään taaksén X)

      • otatästäselvää

        Sit ei ollu susta kyse :)


      • ex-morkkis
        otatästäselvää kirjoitti:

        Sit ei ollu susta kyse :)

        elämän miehet on niin outoja että kaduttaa jälkikäteen kun olen ollut normi ja riittävä mutta en tarpeeksi vaan kuvitellaan että saadaan parempi ja sit joutunut kärsimään. sellaisia ne miehet ovat valikoivia. tuo ukko oli päättäväinen ja liiankin epätoivoinen edellisen jätti ja mut otti ja piti kynsin ja hampain kiinni kun en halunnut sitä kun teki minua tarkoituksella mustikseksi. ja yritti sit tappaa ittensä niin en kestä enää itsetuhoisia koska kävin sen itsetuhoisuuden läpi.
        olen yrittänyt auttaa mutta jos siltikin uhataan henkeä kuin ohjaillen minua minä häivyn.


    • Normielämää

      Hän tuntuu tutulta jos koet hänen kanssaan sielujen yhteyttä. Hänessä on jotakin samaa kuin sinussa itsessäsikin. Sielu on enemmän kuin tunne, elämässä tapahtuu asioita joita ei aina ymmärretä ennen kuin jälkeenpäin. Palat loksahtelee paikoilleen ajan kanssa. Todellisuus on usein tarua ihmeellisempää.

      • otatästäselvää

        Se omitusin tunne on se et kunnolla tutustumatta ihmiseen, en epäröisi hetkeäkään sanoa tahdon alttarilla hänen ollessa vierellä. Omituiseksi tämän tekee se etten ole mikään helposti ihastuva / rakastuva mies. Tunteet tuntuu aivan liian vahvoilta siihen verrattuna mitä meidän välillä on oikeasti tapahtunut.
        Se tekee tästä todella outoa mun mielestä. Mutta tietysti tämä on vain minun mielipiteeni tähän asiaan.


      • olenmiesnainenmiesnainen
        otatästäselvää kirjoitti:

        Se omitusin tunne on se et kunnolla tutustumatta ihmiseen, en epäröisi hetkeäkään sanoa tahdon alttarilla hänen ollessa vierellä. Omituiseksi tämän tekee se etten ole mikään helposti ihastuva / rakastuva mies. Tunteet tuntuu aivan liian vahvoilta siihen verrattuna mitä meidän välillä on oikeasti tapahtunut.
        Se tekee tästä todella outoa mun mielestä. Mutta tietysti tämä on vain minun mielipiteeni tähän asiaan.

        Hei helga. Vittu mikä kehari :DDDD


    • Iknowthefeeling

      Yritä ihmeessä jos on vaan jokin yhteys häneen! Ja muista olla mokaamatta! Itse tässä kärsin jälkimmäisestä :| ja kyllä raastaa sisältä.

    • N-M

      Ymmärrän niin hyvin tuon sun tilanteen. Itsellä ihan samanlainen juttu. Nousi muuten hiukset pystyyn kun luin tän. Mutta kai tämä on aika tavallista, kun ihastuu voimakkaasti. Itsellä tässä ongelmana se, että olen varattu, joten en edes mitään tekisi asialle, mutta eipä kait tässä auta kuin odotella, että kaikki laimenee aikanaan. Koen silti syyllisyyttä näistä tunteista, vaikka en niille mitään voi.
      Tee asialle jotain. Harmittelet muuten sitä lopun elämääsi. Jos tulee rukkaset, niin kirpaiseehan se, mutta sitten ei tarvitse miettiä, että mitä jos. Kauanko olet kärvistellyt tuon tunteen kanssa? Voimakas ihastuminenhan voi kestää vaikka kuinka pitkään, vaikka ei saisi mitään vastakaikuakaan.
      Mutta toivottavasti sun tilanne etenee johonkin suuntaan. Rohkeutta!

      • ehkäseuraavassaelämässä

        Mulle kävi juurikin näin.. samanlainen tunne kuin aloittajalla, täysin tyhjentävä varmuus toisesta. Tuntematta kunnolla ihan käsittämätön luottamus toista kohtaan. Hämmentävää. Pitkään mietin mitä tehdä, ja jokainen pieni asia, kohtaaminen, katse sai minut aina vain vakuuttuneemmaksi ja lopulta päätin ottaa tästä naisesta selvää. Hän oli varattu.

        Aloittaja, ota selvää. Sydämesi taitaa olla jo varattu. En usko, että tulet saamaan asialta rauhaa muuten. Ehkä vuosiin.


      • neuvotähän

        Ihan vinkkinä voin sanoa, että tunteet kannattaa kertoa luullusta tai oikeastakin statuksesta esim.varattu huolimatta. Toisen ihmisen asioista et voi tietää juttelematta hänen kanssaan.


    • yksnainenvain

      Ymmärrän aloittaaa.. rakastuin ensikatseessa ja rakastan yhä.

    • Kaikenperusteella

      Hän on koskettanut erittäin voimakkaasti herkimpiä säikeitäsi ja saanut ne värisemään.

    • kerrohan

      tiedätkö hänen nimen? Onko sinulla mahdollisuus löytää hänen puhelinnumeroa ja laittaa jotain viestiä?Missä tapasitte?

    • enmätäältälähdepakolla

      Ei tunteita tarvitse tappaa. Muttei niille tarvii muutakaan tehdä. Voihan toinen ollakin se oikea sulle mutta sä et välttämättä sille. Paitsi jos haluaa väkisin suhteen niin pää edellä puuhun vain... Ei kuulu tapoihini. Ei tunteet haittaa. Tää palsta haittaa. Naimisiin asti kukaan tuskin tuntemattoman kanssa heti menee. Paitsi näissä saduissa täällä joita väkisin tuputetaan.

      • aptarkennus

        Ei ole kyse mitenkään negatiivisesta asiasta. En minä näille tunteilleni mitään voi.
        Eikä kyse ole väkisin tyrkyttämisestä. Ymmärrän hyvin että kyse on minun tunteista.
        Ne tunteet kuitenkin kaipaavat vastakaikua tietyltä ihmiseltä. Jos sitä vastaavaa tunnetta ei kyseiseltä ihmiseltä löydy niin elämä jatkuu. Tietysti.
        Tapaaminen selvittää sen molemmin puolin. Sitten ei tarvitse arvailla tai kuvitella yhtään mitään. Kyllä aikuiset ihmiset voivat tavata ja puhua asiat selviksi.
        Vaikka ei mitään muuta tapahtuisikaan. Ei se ole ongelma minulle, jos tulen torjutuksi, kun tapaamme. Hyvä vaan että asia selviää molemmille.
        Ei tässä ole kysymys mistään pakkomielteestä. Vaan siitä et joku tuntuu jostain syystä herättävän tunteita joille ei löydy järkiperäisiä perusteita. En sanoisi että on huono idea tavata ja katsoa mitä toinen tuntee. Kysymys on lähinnä siitä et yksi suudelma johtaa toiseen.. Parhaassa tapauksessa loppuelämään yhdessä.
        Vaikka saisi pakit niin se kortti on kuitenkin katsottu. Sekin on hyvä juttu.


      • N-M

        Olisipa ihana kuulla miten teidän lopulta käy. Toivottavasti saat kertoa hänelle noista tunteista ja toivottavasti hän tuntee samoin.


    • pohd

      Mulla on ollut samoja fiiliksiä. Joka ainoa kerta minulla on pelko, että kyseessä onkin joku kaukainen serkku tai vastaava sukulainen. Suvussani on paljon erilaisia periytyviä sairauksia ja kenties ei olisikaan hyvä jos päätyisimme jotenkin yhteen. En vain kohta voi itselleni mitään ja nainen saa minut omakseni.

      Kyllä, mietin ihan liikaa.

    • pakkas_iltaa

      Hmmm... taidat olla ihan sekaisin ;) Minä näin hänessä jotakin aitoa ja vilpitöntä (harvoin näkee) ja samalla erittäin tuttua, minkä takia varmaan kehitin niin voimakkaita tunteita häntä kohtaan! En kehtaa edes sanoa, ketä hän vähän muistutti, mikä sai näyttämään hänet entistä ihanammalta. No... tieto kuitenkin lisää tuskaa ja vilpitön tyyppi sai ajan kanssa erilaisen kuoren.

      • kerrolisää

        Kerros lisää tosta kuviosta. Ihan käytännön esimerkki siitä miten hänen käytös muuttui. Esimerkki siitä millaista se oli ja millaiseksi muuttui. Olitteko suhteessa kun muutos tapahtui vai millä tavalla olitte yhteydessä?

        Kuullostaa melko harvinaiselta että ihmisen perusluonne muuttuisi noin dramaattisesti ilman syytä. Syy voi olla esimerkiksi joku traumaattinen kokemus, pitkään jatkunut henkinen väkivalta, ehkä jopa fyysinen väkivalta. Nämä voivat aiheuttaa tuollaisia muutoksia. Tiedät varmaan itse paremmin koska ilmeisesti tunnet ihmisen.


      • kannatellaan

        Kyllä olet oikeilla jäljillä..hän on tehnyt ison työn itsensä kanssa. Olen hurjan ylpeä hänestä <3 iloinen siitä että hän käytti sanaa rakastaa minua kohtaan vaikkei tiennyt mitä se tarkoittaa. Nyt hän tietää. On kokenut mitä rakkaus on :) jotain hyvää sain varmasti tehtyä minäkin ;)


    • Tuttutilanne

      Ota sitten asiasta selvää! Voi olla, että et ole tunteiden kanssa yksi!!

      • otatästäselvää

        Pitää törmätä tähän naiseen. Vastauksista voi päätellä etten ole ainoa.


      • vaikeauskoa
        otatästäselvää kirjoitti:

        Pitää törmätä tähän naiseen. Vastauksista voi päätellä etten ole ainoa.

        Vaikea uskoa koko juttua todeksi.Et vastaa kysymyksiin ja aiot törmätä tähän ihmiseen.Onko tämä jälleen joku trolli tai provo herkkäuskoisille?


      • aptarkennus

        Ei sun tarvitse uskoa juttua todeksi. En toki vahdi joka hetki palstaa, joten vastaan silloin kun minulle sopii. On nämä tunteet minulle todessia. Siksi aion hänet kodata.


    • Töissäkö

      Milloin ap näit hänet viimeksi?

      • viimekuussa

        töissäpä hyvinkin, aikaa hieman vierähtänyt.


    • Sinustasekaisin

      Ap, et todellakaan ole ainoa. ...tätä tuskaa. Ja kun pitää tosiaan vain odotella, että josko vaikka joskus vielä törmättäis, että saisi jonkun selvyyden tunteilleen ym ym. Mun tilanteen vain tekee vaikeaksi vähän turhan moni asia. ..:(

      • aptarkennus

        Ne kaikki asiat selviää varmasti kun kohtaatte. Toivottavasti myös omalla kohdallani kaikki selviää ja päätyy onnellisesti. Ei voi muuta toivoa.


    • KasvosiKertoivatsen

      Pysähdyttävää ja aidon tuntuista tekstiä. Tilanteen koen haasteelliseksi, koska minäkin olen pohtinut järjelläni asiaa. Ei rakastuminen/ihastuminen aukene järjellä vaikka kuinka yrittäisi. Kirjoitus antoi aihetta keskusteluun, mutta jossain muualla kuin täällä. Elämän suurin haaste kyseessä?

    • huhatsiuhniisk

      siis ohhoh, voikun mä tulisin taas pian terveeksi, että ei tarvitse niistää koko suomen nenäliinoja. On nää sairaslomat tämmösiä… ihan ok palsta niinku välillä, mutta kyllä nää on ihan sairaita nää mielleyhtymät, mitä joistain tulee. Mutta rääneritystä ei voi estää. Ei ehkä viel huomennakaan.

    • Marcell-76

      kyllä se on ilkeen ihanaa, alkukesästä asti ollut ihastuneena varattuun naiseen.Näimme/törmäsimme liki päivittäin ja pian oli puhelinkin käytössä. Puolessa välissä kesää uskalsin ihastumisestani vihjata ääneen ja yllättäen hän kertoi omaavansa myöskin tunteita minua kohtaan. Asiat joista keskustelimme olivat perin arkisia, ei siis mitään fyysistä eikä edes kaksimielisiä juttuja. Päätimme kunnioittaa hänen parisuhdettaan antamalla asioiden olla, mutta kyllä jälkikäteen voi sanoa että tieto kylläkin lisäsi tuskaa..Loppukesästä yllättäen hän sitten erosi minusta johtumattomista syistä. Hetken suunnaton riemu vaihtui pohjattomaan tyhjyyden tunteeseen,kun hän sanoikin haluavansa selvittää ero rauhassa (hyvä asia) mutta se, että me olisimme vastedes vain kavereita...välittömästi eron jälkeen yhteydenpito tipahti nollaan kaikilla tasoilla. Edelleen pienellä paikkakunnalla törmään häneen liki päivittäin....omien tunteiden alas-ajaminen on ollut täysin mahdotonta, hän kiertää jatkuvasti mietteissäni. Tätä kidutusta on jatkunut nyt jo reilu 4 kk... se että jätäisin hänet ajatuksista on aivan mahdottoman kuuloista, ymmärrän ketjun aloittajan tuskan, zemppiä tahoillenne !

    • eestaasjoo

      Aika vaikeeta se joskus on. Jätän joka päivä taakseni, kunnes joku päivä löydän edestäni.

    • luovun

      Ap voitko kuvailla kaipaamaasi naista? Itsellani on ollut monta vuotta vahvoja tunteita erasta miesta kohtaan ja valillamme on jotakin selittamatonta. Olen kuitenki itse paennut tunteita luulen etta mahollisuudet ovat jo menneet...

      • otatästäselvää

        Ei kuulosta sinulta. Kuinka monta vuotta teidän juttu onkestänyt?
        Millon ootte viimeksi jutellu puhelimessa tai viestitelly?


    • Stressiäpukkaa

      Kuvaile naista! Tämä on käsky!

      • otatästäselvää

        Todella vaikea kuvailla häntä.
        Jostain syystä hän on minulle täysin lumoava tapaus.
        Aina kun luulen unohtaneeni hänet, jokin muistuttaa hänestä.
        Se tune minkä hän aiheuttaa, ei vaan lähde pois kulumallakaan.
        Ihan kuin joku isompi voima muistuttaisi, siitä et kuulumme yhteen.
        Siksi pitää tavata, et selviää mikä tää juttu oikeesti on.


      • givememore

        Et tunne häntä ollenkaan? Niinkuin aloitusvietissä sanoit. Mitä se tarkoittaa? Näetkö häntä usein olosuhteiden pakosta jossain? Tietääkö hän tunteistasi?


      • otatästäselvää

        Tunnen toisaalta hyvin. Toisaalta en ollenkaan.
        Mitä se sulle tarkoittaa?
        Ei ole mitään olosuhteiden pakkoa, jos tunteita ei lasketa sellaiseksi.
        Mun tarve selvittää juttu perustuu tunteisiin.
        Kyllä pitäis tietää.


      • sivusta

        oletko varma että tietää...?


      • otatästäselvää

        Mun vaikea uskoa todeksi tätä juttua.
        En siksi voi olettaa sen olevan helppoa hänelle.
        Voi vain toivoa, et hän sydämmessään tietää, tuntee sen saman, mitä minä tunnen.
        Käytännössä se roteutetaan. Vain sitä voin toivoa.


      • Tunnensamoin

        Olet pyöritelly samoja teemoja, pystytkö vielä avautumaan jostain, onko kaikki pakkomielteen omaisesti pääsi sisällä, vai tunnetko muutenkin jotain. Sinulla ja hänellä on ilmeinen yhteys. Jomman kumman on tultava vastaan. Mikset se olisi sinä?


      • givememore
        otatästäselvää kirjoitti:

        Tunnen toisaalta hyvin. Toisaalta en ollenkaan.
        Mitä se sulle tarkoittaa?
        Ei ole mitään olosuhteiden pakkoa, jos tunteita ei lasketa sellaiseksi.
        Mun tarve selvittää juttu perustuu tunteisiin.
        Kyllä pitäis tietää.

        Jos ei tunne ei ole seurustellut/ ollut tekemisissä/asunut yhdessä Jos tuntee niin on jotain noista. Se yhteenkuuluvuuden tunne tulee kun on menty up/down together


      • otatästäselvää
        Tunnensamoin kirjoitti:

        Olet pyöritelly samoja teemoja, pystytkö vielä avautumaan jostain, onko kaikki pakkomielteen omaisesti pääsi sisällä, vai tunnetko muutenkin jotain. Sinulla ja hänellä on ilmeinen yhteys. Jomman kumman on tultava vastaan. Mikset se olisi sinä?

        Miten sen teeman valinta toimii? Kerron minua askarruttavia asioita.
        Avaudun toki hänelle. Ei ole mitään pakkomiellettä. Vain se toive et tämä tunne voisi johtaa kaksi ihmistä yhteen. Ei minulle ole ongelma kohdata häntä.
        Mitä tarkoitat vastaantulolla? Oleen valmis katsomaan tuleeko tästä jotain.
        Ei se mailmaa kaada, vaikka lopputulos ei johtasi meitä yhteen.


      • otatästäselvää
        givememore kirjoitti:

        Jos ei tunne ei ole seurustellut/ ollut tekemisissä/asunut yhdessä Jos tuntee niin on jotain noista. Se yhteenkuuluvuuden tunne tulee kun on menty up/down together

        No se tässä on omituisinta. kun ei olla seurusteltu tai edes tavattu.
        Muilla tavoin on oltu yhteydessä. Ei ole minulle normaalia kehittää tunteita ilman tapaamisia, eli sitä todellisuuspohjaa. Kun se puuttuu ja on silti voimakkaita tunteita. On se melko omituinen juttu minulle. Siksi haluan selvittää tilanteen hänen kanssaan.


    • puhutfaktoja

      Mikä kaupunki?

      • Älähärnääressukkaa

        Se olis sanonu sen jo jos haluais...


      • otatästäselvää

        Ei olla samasta kaupungista.
        kumman kaupungin haluat tietää?
        itse olen pääkaupunkiseudulta.


      • Vaikeitakysymyksiä

        Kuinka hyvin tämä nainen tuntee sinut. Jos ette ole tavanneet, oletteko vain moi- tuttuja esim. Työpaikalta. Pystytkö kuvittelemaan naisen ihan tavallisissa oloissa, vai jumaloitko häntä? Onko toiveissa ihan tavallinen suhde, vai fantasia?


      • puhutfaktoja
        otatästäselvää kirjoitti:

        Ei olla samasta kaupungista.
        kumman kaupungin haluat tietää?
        itse olen pääkaupunkiseudulta.

        Kerro ens alkuun naisen kaupunki..
        En kiusaa, en tällasissa asioissa.


      • otatästäselvää
        Vaikeitakysymyksiä kirjoitti:

        Kuinka hyvin tämä nainen tuntee sinut. Jos ette ole tavanneet, oletteko vain moi- tuttuja esim. Työpaikalta. Pystytkö kuvittelemaan naisen ihan tavallisissa oloissa, vai jumaloitko häntä? Onko toiveissa ihan tavallinen suhde, vai fantasia?

        En tiedä kuinka hyvin tuntee minut.
        Ei ole työpaikkalta tuttu.
        Se olis mukavaa jos tavallisissa oloissa tutustuis.
        En jumaloi häntä. Ihan tavallinen suhde tähtäimessä. Jos loppuelämän kestävä suhde on tavallinen, Se tässä tavoitteena minulla on.

        Tolle toiselle kysyjälle.
        En muute kerro naisen kaupunkia.
        Joku vois viedä naisen mun nenänedestä jos kerron!


    • vaakasimmari

      Mulla täysi samanlainen tunne. Kestänyt kaksi vuotta.
      Nyt ei ole nähty pitkään aikaan, mutta tunnetta en saa
      pestyä pois, vaikka olen yrittänyt. Olen rakastunut nainen.
      Hullua, että kaikki pitäisi selittää järjellä. Ei tarvitse.
      Eikä ulkopuolisten pitäisi estää toisen lähentymistä.
      On vain kaksi ihmistä ja rakkaus. Ole rohkea ja lähesty häntä.
      Muuta vaihtoehtoa ei ole. Tai muuten kadut lopunikääsi.

      • otatästäselvää

        Toivottavasti l;ydätte ja saatte toisenne. Jokaisella onoikeus onneen, saada vierelleen se ihminen josta oikeasti eniten välittää.

        Jos joku tietää tällaisesta tapauksesta ulkopuolisena, pitäsi auttaa nämä kaksi ihmistä yhteen.

        Olen kyllä yhteydessä häneen. Toivottavasti tapaaminen toteutuu jossain vaiheessa.
        En halua katua loppuelämääni, haluan viettää sen hänen kanssa. Toivon että se sopii myös hänelle. Ei tässä muuta voi.


    • jokapäiväjajokaikinenyö

      Sitten täytyy vaan uskaltaa, pyydät treffeille tai kysyt vaan puhelinnumeroa, et vaikka voisit soitella joku ilta?

      Olen nainen ja vähän sama fiilis on ollut mun ihastuksen kanssa ollut, tunnetasolla mennään lujaa ja syvälle, mut mua pelottaa vaan se, et kestääkö aikaa, kun mies ei pyydä treffeille ees, tullee sellanen olo, et etkö ees kahveja tarjoa, et saisit tutustua ja ootatko tosiaan, et hyppään vaan sänkyyn tuosta noin vaan (oon kans pääkaupunkiseudulta). Et kärkkyykö vaan saalista siinä muiden välissä...vai onko tosi kyseessä. Sit nää epäilyt heijastuu mun tunteisiin ja tuskin auttaa asiaa. Ihmiset ja varsinkin naiset, joilla on kykyjä tuollaisiin voimakkaisin tunneyhteyksiin, niin ne ei tosiaankaan halua olla mitään juoppojen helppoja nakkeja..Kun mies on mulle käytännössä yhtä tuntematon, kun sun ihastus sulle.

      Varoppa, jollet uskalla edetä, voit itse antaa itsestäsi varatun tai pelimiehen käsityksen.

      Se on upeeta, et on voimakkaita tunteita, mut rakkaudessa tärkeintä on ne tunteet ja teot, ainakin mulle, joita tulee yhdessä olosta, ne vie pidemmälle. Jos on voimakkaita eroottisia tunteita naista kohtaan, niin onhan se varmaan vaikeeta, mut sitten täytyy vaan luottaa, et nainen ei oo mikään ääliö, joka nauraa SUN herkille tunteilles tai haluu leikkiä vaan.

    • Kempeleessäklo2105

      Moi. Sama tunne on täällä , mikään ei alkanut eikä loppunut tavallaan. Tiijän vaan että kun nähdään niin oon sun lumoissa. Enkä kuitenkaan osaa sanoa mitään järkevää tärkeetä. Kuin kova ikävä on ollut ja on joka ikinen päivä. Toivottavasti kaikki on hyvin sinulla kuitenkin. Täällä riudutaan ikävä rinnassa. Mutta mennään eteenpäin kuitenkin. Ehkä nähdään lähipäivinä sitä toivon.

    • Aloittelijalle

      Niin on käynyt muillekin- olen tuntenut vastaavaa- sen tunteen edessä olen sanaton, voimaton! Hänen silmät, katse - yksi on riittävä ja voisin antautua! En ole koskaan aikaisemmin tuntenut vastaava! Kun hän katsoo mua, mä en saa henkeä! Olisi ollut kiva tietää, tunsiko hänkin jotain.., vai?

    • unelmiensuhde

      Ensimmäistä kertaa kohtasin rakkaani kauan sitten. Yritystä oli, käytiin ulkona, mutta kumpikaan ei ollut valmis. Välillämme oleva tunne oli liian vahva. Vuosien saatossa näimme ajoittain sinkkuina ja varattuina sattumalta, elimme kuitenkin omissa ympyröissämme omia elämiämme. Kaikkien vuosien jälkeen kumpikaan ei kuitenkaan pystynyt toista unohtamaan. Vihdoin aika oli oikea ja saimme toisemme, se tunne oli oikea ja vahva.

      • sydänsurujakin

        Hienoa unelmiensuhde tuosta kannattaa pitää kiinni. Ja kannattaa huolehtia suhteestanne niin ettette ajaudu erillenne. Jotenkin tuntuu, että vasta vanhan suhteen kunnolla läpikäymisen myötä ja ehkäpä tuo iän karttuminenkin ontehnyt sen, että tulevaisuudessa, uudessa suhteessa osaa itsekin toimia oikealla tavalla ja tarttua niihin ongelmiin heti. On ero aina niin ikävä prosessi ettei sitä monesti halua kohdalleen. Olisihan se hienoa, jos rakastamansa ihmisen rinnalle saisi, mutta niin monesti tunteet, vaikka vahvatkin tuntuvat olevan kovin yksipuolisa tai toiselle merkityksettömiä.


    • Edelliset elämät ja koodattu päähän, mitähän ulkoa opeteltua luritusta taas koetat jollekin nuorelle neitokaiselle suoltaa, Timo-Risto?

      Olet selkävaivainen, harmaantuva keski-ikäinen pappa, jonka silmissä loistaa enää katkeruus saavuttamattomien nuorten ihastusten vuoksi. Erektiovaikeudetkaan eivät ole sinulle vieraita.

      Timo-Risto, aikuistu! Muuta pois äitisi tilapäismajoituksesta. Tapaa yhteiset lapset ja maksa elarit!

      sinisilmä

    • withouth_you

      Vaikuttaa ihan tutulta tunteelta.
      Ja se tekee tästä elämästä vaikeeta.

    • minkätakia

      Miksi olet yrittänyt jättää taakse?

    • Anonyymi

      Tämä on vanha "aloitus" mutta putkahti esiin kun googletin aihetta.... Itsellä omituinen kokemus eräästä ihmisestä. Olen sinkku, mutten mitenkään haku päällä, tosin en mikään estokaan päällä. Samalla bussipysäkillä usein osunut yksi mies samaan aikaan. Mitään yhteistä meillä ei varmaankaan millään elämän osa-alueella ole, enkä mitenkään häneen varmaan törmäisi missään muutoin kuin tällä nimenomaisella bussipysäkillä. Mutta... huh... jotain siinä ihmisessä on. Taukoja on etten pitkään aikaan ole pysäkille osunut yhtäaikaa. Ja nyt esim. tänään... en edes katsonut hänen suuntaansa, mutta tulipa hyvin outo tunne yhtäkkiä.. ja kun vilkaisin sivulle, näinkin hänen seisovan vähän matkan päässä. En kiinnitä huomiota suuremmin yleensä ihmisiin, mutta tämä ihminen kyllä on jotenkin saanut omituista huomiota minun suunnaltani jostain syystä. En tiedä miten suhtautuisin... uskon kyllä ns. "kohtaloon" mutta ohitanko tämän vahvan tunteen vaan? Jotenkin on vahva tunne että hänkin tuntee jotain omituista näistä meidän kohtaamisista.. En halua kuitenkaan tehdä itsestäni ihan idioottia jos otan puheeksi "jotain" meidän välillä.. ?! Onko neuvoja? Hän kyllä kiinnostaa minua jollakin tasolla...

      • Anonyymi

        Narsistihan se


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe