Tässäpä kysymys Teuvolle.

Jeesuksenoma

Et oikein saanut aikaiseksi vastata kysymykseeni, jossa kysyin, että onko tämäkin Raamatun jae mielestäsi valhetta vain, jonka olemme apostoli Johanneksen kautta saaneet Raamattuumme.
Siksipä ryhdyin nyt "kärkkymään kunniaa", kuten tapanasi on ilmaista, kun joku muu kuin sinä tekee aloituksen ja laitan tämän kysymykseni esille.
Annoit jo kyllä meidän tuta, mitä mieltä sinä jakeesta olit:
"Kun näitä tämän maailman Jeesuksen vastaanottokeskuksia on tässäkin maassa näin paljon, niin voisitko kertoa, missä sinä olet hänet vastaanottanut?" ( Teuvo Suni ) , mutta kaiketi annat vielä vahvistuksen asiaan.

Eli siis, onko tämä Raamatun kohta mielestäsi valhetta vain?

"Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä," Joh.1:12

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesuksenoma

      Pieni, hento toivomus vielä. Voitko olla niin poikkeuksellinen, että a) välttäisit tavanomaisia herjojasi ja vielä b) vastaisit kysymykseen, et johonkin muuhun.
      Olenkohan nyt jo vaatinut liikaa, pelkään.

      • Sivullinennen

        Saatanan kätyri olet.


      • pelkureille
        Sivullinennen kirjoitti:

        Saatanan kätyri olet.

        Jeesuksen oma on vapiseva ja hento oljenkorsi.


      • niinpäniinpäniinpä
        pelkureille kirjoitti:

        Jeesuksen oma on vapiseva ja hento oljenkorsi.

        Kun tuuli käy heidän ylitseen, ei heitä enää ole


      • Helppohuomata
        Sivullinennen kirjoitti:

        Saatanan kätyri olet.

        Sivullinen! Hah! Teuvo se siellä piileksii ja ampuu ritsallaan.


    • Ei ole valhetta Johanneksen kirjoitukset, mutta niitä ei pidä lukea niin kuin sinä luet, ja kuten sanotaan: "Lukee kuin piru Raamattua."

      Pelastuksen tie lähtee tästä:

      "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

      "Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.

      "Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'

      Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.'

      Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.' "

      Vaikka et enää usko, sanon silti: Se, joka sinun lavealle ovellesi kolkutti, oli Saatana, joka Kristusta matkien sai sinut saaliikseen:

      "Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.

      "Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'

      Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.'

      Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.'

      Jos olisit Kristuksen vastaanottanut, hän olisi varmasti johdattanut sinut ahtaan portin kautta puhdistettavakseen, ja sen päätteeksi antanut sinulle Pyhän eli Totuuden Henkensä.

      Silloin olisit saanut tietoon tämän saman totuuden, mikä on minullakin, etkä olisi tänne palstalle tullessasi alkanut heti herjata Kristuksen Henkeä Saatanan hengeksi, ja syyllistynyt siihen yhteen ainoaan anteeksiantamattomaan syntiin.

      Etkö ole pystynyt täältä lukemaan, miten Kristus otti minut opetuslapsekseen 11.8.1985.

      Johdatti ahtaan portin kautta hänen puhdistettavakseen ja Henkensä omistajaksi 31.1.1988.


      Ja 8.11.1988 antoi tämän tehtävän, joka sinussakin synnytti vihan ja raivon:

      "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

      Jos et ole näitä pystynyt lukemaan, niin haluatko, että tuon ne tähän sinun aloittamaasi keskusteluun vielä kerran sinun luettavaksesi?

      On sinulla vielä pieni mahdollisuus päästä eroon Saatanan hengestäsi, jos pystyt rukoilemaan:

      "Herra Jumala, jos tämä henki, joka minussa vaikuttaa olekaan sinun Pyhä Henkesi, kuten epäuskon vallassa olen luullut, niin anna minulle tämä anteeksi ja johdata minut sinun totuutesi tuntemiseen kun tätä sinun Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä sinulta hädässäni pyydän!"

      Toivon, ettet vastaa kuten eräs vl-johtomies Ruukissa:

      "Jos minä tuon rukoilisin, en olisi enää uskomassa."

      Tässä lahkossa ei uskota, vaan ollaan uskomassa.

      • Jeesuksenoma

        Et vastannut kysymykseeni, joka koski nimenomaan tuota yhtä kohtaa.
        Se minun kyllä pitää sanoa, että nimenomaan sinä teet jatkuvasti niin, että valikoit Raamatusta sinulle parhaiten sopivia jakeita, muodostat niistä itsellesi sopivan rakennelman ja ne kohdat, jotka eivät sinulle sovi, demonisoit, eli saatanallistat, eli väität osaa Jumalan sanasta Saatanan säkeiksi, eli valheiksi. Niin olet tehnyt jo pitkään, varsinkin siitä asti kuin aloit ensin saatanallistaa Paavalia ja sitten Pietaria ja kuka se vielä onkaan vuorossa...
        PS. Kun et itse viitsinyt alkaa herjaamaan omalla rekisteröidyllä nimimerkilläsi, niin laitoit alter egosi likaisen työsi tekemään. Nokkelaa, mutta läpinäkyvää.


      • Jeesuksenoma kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseeni, joka koski nimenomaan tuota yhtä kohtaa.
        Se minun kyllä pitää sanoa, että nimenomaan sinä teet jatkuvasti niin, että valikoit Raamatusta sinulle parhaiten sopivia jakeita, muodostat niistä itsellesi sopivan rakennelman ja ne kohdat, jotka eivät sinulle sovi, demonisoit, eli saatanallistat, eli väität osaa Jumalan sanasta Saatanan säkeiksi, eli valheiksi. Niin olet tehnyt jo pitkään, varsinkin siitä asti kuin aloit ensin saatanallistaa Paavalia ja sitten Pietaria ja kuka se vielä onkaan vuorossa...
        PS. Kun et itse viitsinyt alkaa herjaamaan omalla rekisteröidyllä nimimerkilläsi, niin laitoit alter egosi likaisen työsi tekemään. Nokkelaa, mutta läpinäkyvää.

        Miten kuitenkin on mahdollista, ettet enää vouhota Kristuksen seurakunnan puolesta?

        Sinun Raamatun tulkintasi on juuri tällaista, josta Jeesus sanoi:

        "Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.

        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.

        En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

        Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

        Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."

        Siksi olet jäänyt osattomaksi tästä:

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."


      • Jeesuksenoma
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miten kuitenkin on mahdollista, ettet enää vouhota Kristuksen seurakunnan puolesta?

        Sinun Raamatun tulkintasi on juuri tällaista, josta Jeesus sanoi:

        "Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.

        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.

        En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

        Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

        Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."

        Siksi olet jäänyt osattomaksi tästä:

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Aina käy näin. Et anna asiallista vastausta ja sitten joko alat manaamaan, tai sitten piiloudut Raamatun jakeiden taakse, jotka eivät edes aiheeseen kuulu.
        Olitpa nokkela, kun laitoit äsken pikkupirusi asialle minua herjaamaan, kun et omalla rekisteröidyllä nimimerkilläsi sitä kehdannut tehdä.


      • Vapinoinesi
        Jeesuksenoma kirjoitti:

        Aina käy näin. Et anna asiallista vastausta ja sitten joko alat manaamaan, tai sitten piiloudut Raamatun jakeiden taakse, jotka eivät edes aiheeseen kuulu.
        Olitpa nokkela, kun laitoit äsken pikkupirusi asialle minua herjaamaan, kun et omalla rekisteröidyllä nimimerkilläsi sitä kehdannut tehdä.

        Aloit vaikuttamaan niin ressukalta, tuolla ylempänä.


      • Jeesuksenoma
        Vapinoinesi kirjoitti:

        Aloit vaikuttamaan niin ressukalta, tuolla ylempänä.

        Oletko sinä lukihäiriöinen? Vai onko sinulla luetun ymmärtämisen ongelmia. Pelätä-sanaa ei todellakaan aina käytetä sen varsinaisessa merkityksessä. Se voi tarkoittaa myös: arvelen, otaksun, luulen. Kuten em. tapauksessa.
        Yritäpä ymmärtää, Teuvo.


      • Jeesuksenoma kirjoitti:

        Aina käy näin. Et anna asiallista vastausta ja sitten joko alat manaamaan, tai sitten piiloudut Raamatun jakeiden taakse, jotka eivät edes aiheeseen kuulu.
        Olitpa nokkela, kun laitoit äsken pikkupirusi asialle minua herjaamaan, kun et omalla rekisteröidyllä nimimerkilläsi sitä kehdannut tehdä.

        Saatanan omana Saatanan valheisiin uskot:

        "Olitpa nokkela, kun laitoit äsken pikkupirusi asialle minua herjaamaan, kun et omalla rekisteröidyllä nimimerkilläsi sitä kehdannut tehdä."

        Kaikki viestini olen kirjoittanut tällä rekisteröidyllä omalla nimelläni.

        Olet jo niin syvällä Saatanan hurmoksessa, kun näet yhden sanan totuutta, alat vouhottaa: "Tässä on Teuvo taas puskassa!"

        Siitä on jo vuosia, kun muutamaan herjaukseen puskasta vastasin, ja sen KariHenrikille tunnustin. Siinä kaikki.

        Kun et usko hengellisiä on sinulta turha vaatia myös uskoa maallisiin, muihin kuin Saatanan palvelijoihin.


      • Pitkäänpalstalla
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatanan omana Saatanan valheisiin uskot:

        "Olitpa nokkela, kun laitoit äsken pikkupirusi asialle minua herjaamaan, kun et omalla rekisteröidyllä nimimerkilläsi sitä kehdannut tehdä."

        Kaikki viestini olen kirjoittanut tällä rekisteröidyllä omalla nimelläni.

        Olet jo niin syvällä Saatanan hurmoksessa, kun näet yhden sanan totuutta, alat vouhottaa: "Tässä on Teuvo taas puskassa!"

        Siitä on jo vuosia, kun muutamaan herjaukseen puskasta vastasin, ja sen KariHenrikille tunnustin. Siinä kaikki.

        Kun et usko hengellisiä on sinulta turha vaatia myös uskoa maallisiin, muihin kuin Saatanan palvelijoihin.

        Muistat varmaan itsekin, että olet sanonut, että sinulla on lupa valehdella. Se on niin nokkelaa, kun pidät muita saatanoina ja sinun mielestäsi saatanalle on lupa valehdella. MUTTA, ei sellaista lupaa ole kukaan saanut. Ei edes Jeesus valehdellut Saatanalle!
        Kuinka siis voisi kukaan olettaa, että sinä nytkään olisit totuudessa pysynyt tässä puskakirjoittelussa??? Olet erittäin viöpillinen ja epärehellinen mies!


      • Tottaseon
        Jeesuksenoma kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseeni, joka koski nimenomaan tuota yhtä kohtaa.
        Se minun kyllä pitää sanoa, että nimenomaan sinä teet jatkuvasti niin, että valikoit Raamatusta sinulle parhaiten sopivia jakeita, muodostat niistä itsellesi sopivan rakennelman ja ne kohdat, jotka eivät sinulle sovi, demonisoit, eli saatanallistat, eli väität osaa Jumalan sanasta Saatanan säkeiksi, eli valheiksi. Niin olet tehnyt jo pitkään, varsinkin siitä asti kuin aloit ensin saatanallistaa Paavalia ja sitten Pietaria ja kuka se vielä onkaan vuorossa...
        PS. Kun et itse viitsinyt alkaa herjaamaan omalla rekisteröidyllä nimimerkilläsi, niin laitoit alter egosi likaisen työsi tekemään. Nokkelaa, mutta läpinäkyvää.

        Kyllä Teuvo on oikeassa tässä asiassa. Jumala antaa Saatanalle Raamatussa puolustautua ja tuoda esille omia ajatuksiaan ja kylvää lustettaan nisun sekaan mielin määrin.

        Ja eihän Jeesuksella tänä lopun aikana ole yhtään seurakuntaa maan päällä "paikkaa, johon päänsä kallistaisi."


      • Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Muistat varmaan itsekin, että olet sanonut, että sinulla on lupa valehdella. Se on niin nokkelaa, kun pidät muita saatanoina ja sinun mielestäsi saatanalle on lupa valehdella. MUTTA, ei sellaista lupaa ole kukaan saanut. Ei edes Jeesus valehdellut Saatanalle!
        Kuinka siis voisi kukaan olettaa, että sinä nytkään olisit totuudessa pysynyt tässä puskakirjoittelussa??? Olet erittäin viöpillinen ja epärehellinen mies!

        Saatana sinun elämääsi ohjaa, ja muistaa kaiken totuuden valheeksi:

        Minä en ole koskaan sanonut tuota, mitä Saatana sanoo minun sanoneen.

        Sen olen kyllä kymmeniä keroja sanonut, minkä Jeesuksin sanoi: "Saatana on valehtelija ja valheen isä."

        Ja se tykkää valehdella, koska tietää että kaikki sen synnin orjuuteen jääneet kaltaisesi myös tykkäävät, että heille valehdellaan, kuten kirjoitettu on:

        He sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää tosia ennustako. Puhukaa sellaista, mikä on meille mieleen, nähkää meille kauniita unia.

        Älkää kulkeko suoraa tietä, kääntykää pois polulta, toimittakaa pois näkyvistämme Israelin Pyhä."

        Miksi et noudata rakkaan Paavalisi ohjetta ja poistu kintereiltäni Totuuden Henkeä herjaamasta, sillä Saatanalle ei sen suurempaa harhaoppia olekaan kuin se, mikä pitää sisällään totuuden:

        "Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti.

        Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä."

        Elä ja nauti harhoistasi viimeiselle tuomiolle asti, etkä ole niissä yksin, sillä Saatanan rikkaviljaa on koko maailma täynnä:

        "Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.

        "Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin.

        Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?

        Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.

        Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti, kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkaviljaa ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani."

        Olen tehnyt sinunkin suhteesi kaiken mahdollisuuden, joten en joudu tuomittavaksi sinun harhojesi takia:

        "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.

        Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut.

        "Mutta jos sinä varoitat jumalatonta eikä hän silti luovu jumalattomuudestaan, ei käänny pahoilta teiltään, hän kyllä kuolee syntiensä tähden mutta sinä pelastat elämäsi."

        Saatanakin tämän tietää, mutta ei kerro sitä sinulle:

        "Kaikkihan me tiedämme, että Jumala ei kuuntele syntisiä, mutta sellaista hän kuulee, joka kunnioittaa häntä ja elää hänen tahtonsa mukaisesti."


      • Pitkäänpalstalla
        Tottaseon kirjoitti:

        Kyllä Teuvo on oikeassa tässä asiassa. Jumala antaa Saatanalle Raamatussa puolustautua ja tuoda esille omia ajatuksiaan ja kylvää lustettaan nisun sekaan mielin määrin.

        Ja eihän Jeesuksella tänä lopun aikana ole yhtään seurakuntaa maan päällä "paikkaa, johon päänsä kallistaisi."

        Valehtelet. Ihminen, joka naama peruslukemilla väittää Raamattua suureksi osaksi valheeksi, UTn osalta, ei varmasti ole oikeassa. Siitä on ihan turhaa edes keskustella. Toki ateistit hymisevät taustalla, kun Teuvopoika yrittää lytätä Raamattua ja apostoleja siinä sivussa. Teuvo on, kuten jo tuli mainittua lisäksi tunnustanut valehtelevansa tarvittaessa ( saatanoille !), joten hänen totuudellisuudestaan on turhaa myöskään keskustella. Valheellisuudestaan voimme kyllä keskustella, koska se on FAKTA.


    • Tämä on Saatanan yleisin tapa tehdä Pyhästä Hengestä osattomia, kaltaisiasi "Jeesuksen omia

      Se alkaa jo nuorten eksyttämisellä erihenkisissä kristillisissä opistoissa.

      Vietetään hiljaista iltaa, ja porttopaimen kysyy nuorilta:

      "Kuka tahtoon tänä iltana antaa elämänsä Jeesukselle, niin tulkoon tänne alttarille siunattavaksi?"

      Ihmiskäsien alla heidät siunataan, ja julistetaan: "Sinä olet nyt Jeesuksen oma."

      Nuori kiittää ja on ikionnellinen.

      Valitettavasti hänelle juotettiin sellaista Saatanan valhevettä, joka ei ikinä vie pois totuuden janoa.

      Näistä tulee niitä ihmisiä, jotka tapaavat porttopaille jatkuvan leivän, kun aina pitää mennä kirkkoon, seuroihin, ja kuunnelle radiosta joka ainut hartausohjelma, ja hakea televisiosta jatkuvasti kanavia, joiden hjelmat voisivat tuoda helpotusta jatkuvaan janoon.

      Tämän asia Jumala ilmoitti profeetta Jeremialle näin:

      "Minun kansani on tehnyt syntiä kaksin verroin: minut, elävän veden lähteen, se on hylännyt ja hakannut itselleen vesisäiliöitä, särkyviä säiliöitä, jotka eivät vettä pidä."

      Jeesus sanoo saman näin:

      "Joka juo tätä vettä, sen tulee uudelleen jano"

      Kun tällä tavalla Jeesuksen omaksi tehty ihminen törmää totuuteen, aiheuttaa Saatanan kateuden henki hänessä hirvittävän raivon, josta tämä keskustelupalsta on erittäin hyvä esimerkki.

      Omasta Totuuden Hengen vedestä hän sanoo näin:

      "mutta joka juo minun antamaani vettä, ei enää koskaan ole janoissaan. Siitä vedestä, jota minä annan, tulee hänessä lähde, joka kumpuaa ikuisen elämän vettä."

      Apostoli Johannes kiteyttää tämän saman asian näin:

      "Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta.

      Hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa ja on tosi, hänessä ei ole petosta. Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."

      Ja vielä Profeetta Jesajan erinomainen opetus tästä samasta asiasta:

      "Siionin kansa, sinä joka asut Jerusalemissa, sinun itkusi aika on ohi! Kun huudat häneltä apua, hän armahtaa, hän kuulee ja vastaa sinulle.

      Vaikka Herra suo sinulle vain kapean leivän ja niukasti vettä, hän, sinun opastajasi, ei enää kätkeydy. Omin silmin sinä saat nähdä hänet.

      Aina kun olet eksymässä tieltä, milloin oikeaan, milloin vasempaan, sinä omin korvin kuulet takaasi ohjeen: -- Tässä on tie, kulkekaa sitä.

      Niin sinä julistat saastaisiksi hopeoidut jumalankuvasi ja heität menemään kullalla silatut jumalasi kuin nainen verisen rievun ja huudat: "Tiehesi, saasta!"

      Valitut pääsevät saastastaan, mutta tällaiset "Jeesuksen omat" eläövät siinä viimeiseen hengenvetoonsa asti.

      Ja viimeisellä tuomiolla alkavat kerskua teoillaan:

      "Herra, Herra., sinun nimessäsihän minä tunnistin Teuvo Suninkin Saatanan lähettämäksi eksyttäjäksi."

      Tämäkin Jeesuksen oma saa kuulla vastauksen Jeesukselta suorassa lähetyksessä.

    • Tässäpä kysymys tälle Jeesuksen omalle:

      Joko sinä uskot sen, ettei Kristuksella ole täällä maan päällä seurakuntaa, kun lopetit keskustelun aloittamassasi keskustelussa, ja aloitit tämän uuden vouhotuksen?

      • Jeesuksenoma

        Jeesuksella on edelleen seurakuntansa maan päällä ja Jeesus on sille uskollinen ja armollinen ja pitää siitä hyvää huolta.
        Etkö sinä usko, mitä Jeesus sanoi?

        Matt. 16:18
        Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.

        Eivät siis mitkään helvetin voimat, eivätkä saatanat kätyreineen voi sitä voittaa!


    • Elä ja nauti harhoistasi viimeiselle tuomiolle asti, etkä ole niissä yksin, sillä Saatanan rikkaviljaa on koko maailma täynnä:

      "Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.

      Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin.

      Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?

      Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.

      Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti, kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkaviljaa ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani."

      Olen tehnyt sinunkin suhteesi kaiken mahdollisuuden, joten en joudu tuomittavaksi sinun harhojesi takia:

      "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.

      Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut.

      "Mutta jos sinä varoitat jumalatonta eikä hän silti luovu jumalattomuudestaan, ei käänny pahoilta teiltään, hän kyllä kuolee syntiensä tähden mutta sinä pelastat elämäsi."

      Saatanakin tämän tietää, mutta ei kerro sitä sinulle:

      "Kaikkihan me tiedämme, että Jumala ei kuuntele syntisiä, mutta sellaista hän kuulee, joka kunnioittaa häntä ja elää hänen tahtonsa mukaisesti."

      • Jeesuksenoma

        Saathan sinä väännellä ja vääristellä ihan vapaasti, mutta Jeesuksen tekoja et saa tyhjäksi, et niin millään!
        Jeesus vie laumansa voittoon! Hän on se Golgatalla sovittanut!


      • Jeesuksenoma kirjoitti:

        Saathan sinä väännellä ja vääristellä ihan vapaasti, mutta Jeesuksen tekoja et saa tyhjäksi, et niin millään!
        Jeesus vie laumansa voittoon! Hän on se Golgatalla sovittanut!

        Olen tehnyt sinunkin suhteesi kaiken mahdollisuuden, joten en joudu tuomittavaksi sinun harhojesi takia:

        "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.

        Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut.

        "Mutta jos sinä varoitat jumalatonta eikä hän silti luovu jumalattomuudestaan, ei käänny pahoilta teiltään, hän kyllä kuolee syntiensä tähden mutta sinä pelastat elämäsi."

        Saatanakin tämän tietää, mutta ei kerro sitä sinulle:

        "Kaikkihan me tiedämme, että Jumala ei kuuntele syntisiä, mutta sellaista hän kuulee, joka kunnioittaa häntä ja elää hänen tahtonsa mukaisesti."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe