seurustelu

hämmetynyt

olen 40 vuotias lievästi cp vammainen nainen.
Seurustelen tällä hetkellä lievästi kehitysvammaisen miehen kanssa jolla on myös runsas alkoholiongelma.
Itse en käytä juurikaan alkoholia.
Ongelmani on seuraavanlainen.
Tapasin uudessa työpaikassani jossa aloitin noin kuukausi sitten niin täysin terveen noin 40 - 45 vuotiaan miehen.
Tapaamme työn merkeissä päivittäin ja hän on antanut merkkejä siitä että vois olla kiinostunut minusta.
Kysyisinkin nyt mielipidettämme voiko täysin terveen miehen ja lievästi cp vammaisen naisen suhde onnistua.
Suoraan sanottuna minua pelottaa nämä tunteen mitä se mies minussa herättää pelkään että tämä mies vaan teeskentelee olevansa ihastunut minuun..
Kertokaa omista kokemuksistaanne voisiko tälläinen suhde toimia..

8

1072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prominent

      Voi onnistua. Olen ihmisoikeusjärjestöissä vaikuttava henkilö.
      Tunnen luluisia pariskuntia joista toinen osapuoli on vammainen.
      Et saa mitään jollet uskalla vastapuolta lähestyä.
      Ja eikun menoksi!

    • Eiköhän se ole korvienvälistä kiinni onnistuuko terveen ja vammaisen välinen suhde vai ei

    • neuvot

      no ei onnistunut ei tämän terveen miehen kanssa suhde.
      Kävikin ilmi että tällä miehellä olikin vaimo ja kaksi lasta.
      Paha puoli asiassa on vaan se että olen korviani myöten rakastunut tähän mieheen.
      Ei kai mulla ole muita vaihtoehtoja kun unohtaa tämä mies kun vielä hänen vaimonsakin on siinä samassa työpaikassa.
      Olisi ollut reilua että tämä mies olisi sanonu että hän ei voi alkaa suhteeseen minun kanssani koska hän on perheellinen mutta ei vaan hän antoi minun ymmärtää että siitä suhteesta voisi tulla jotakin.
      Miehellä ei ole sormusta eikä mitään joka olisi paljastanut että hän on varattu.
      Ei mitään merkkejä ollu ilmassa että hän olisi varattu hän vaan flirttaili mulle ja anto minun rakastua itseensä yhä syvemmin ja nyt minusta tuntuu että hän naraa salaa minulle voin tietysti kuvitella kaiken mutta hän on kertonut vaimolleenkin että olen ihastunut häneen.Nyt tuntuu tosi pahalta ja en tiedä mitä tekkisin.
      En voi noin vain lakata tuntemasta mitään sitä miestä kohtaan.
      Mutta ei kai mulla ole muuta vaihtoehtoa kun unohtaa se jos aion jaksaa tehdä työtäni ja samalla pysyä järjissäni...

    • lämmöllämuistan

      Olen 39vuotias terve nainen. Minulla oli suhde kolme vuotta nuorempaan cp vammaiseen mieheen. Hänen vamma melko lievä. Auto on ja talo ja tekee töitä. Kävelee toki ns ontuen. Seksi sujui ihan hyvin. Mielialat hänellä vaihteli. Oli joskus yrittänyt itsemurhaa. Suhteemme loppui,kun muutin kauas työn takia. Keskustelimme usein syvällisiä. Kyllä voi onnistua vammaisen ja terveen suhde.

    • NäinOn2016

      No eikä onnistu...
      Mies vaan tahtoo petiin. Siinä kaikki.
      Puhuu ummet ja lammet päästäkseen tosi toimiin. Nakkaa sut pihalle kun kyllästyy.
      Ehkä tällä hetkellä vapaa tai varattu joka hyvin piiloteltu.
      Kun ns. terve tyttö tulee vastaan joka täyttää vaatimukset siitä että "hän voisi olla lasteni äiti"... sinä lennät kaaressa pihalle.
      Ja tämä on tosi.

      • Taika404344

        Ei se ihan noinkaan mene. Itselläni ei ole kehitysvammaa mutta liikuntavamma kylläkin ja onnistui suhde terveen miehen kanssa kaksikymmentä vuotta. No ero tuli niinkuin usein käy, miehet kun on mitä on😩. Ei se vammasta johtunut vaan muista vaikeuksista. Siis hyvin voi onnistua!


      • niin tuntuu olevan valitetavasti.
        Ei terve mies halua muuta kuin seksiä vammaisen kanssa....


    • taivasrajana2016

      Itse olen ollut yli 10-vuotta mieheni kanssa. Ei vammaisen ja vammattoman suhde ole sen erityisempi, kuin muidenkaan. Suhteen alussa sen näkee hyväksyykö/välittääkö pienistä heikkouksista. Suhteeseen saa vaikuttaa ainostaan suhteessa olevat, ei ulkopuoliset. Jääkööt sellaiset ihmiset, sitten ulkopuolelle, joita häiritsee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe