Fursuittaus

analplug-fisting-furry

Taas suljettiin vanha keskustelu, meni 500 kommentin rajapyykki rikki... No mitäs furry tänään on tehnyt, oletko viihteellä???

499

2303

    Vastaukset

    • KävellenPaskalleLavulle

      Paskalla molen hiihtolavulla. Onhan sekin viihdettä.

    • furry aiheet ollut seuraavat rovaniemellä on nähty furry 4.6.2014...!! se suljettiin sitten ollut rollossa on nähty furry 31.3.2015...!! se suljettiin sitten ollut rollo furry 22.7.2015...!! se suljettiin kaikiin tuli 500 komettia ja ne suljettiin sen takia kun kirjoteltiin mitä sattuu.....!!!!!!!!! analplug-fisting-furry en ole viihteellä tänään siivota pitää kämpillä viikon loppua varten....!!!!! älkää muut nimi merkkiä lainailko ja kirjotelko mitä sattuu...!!! kun se ei ole kivaa ollenkaan.!!

      • analplug-fisting-furry

        Niitä ei suljettu sen takia kun kirjoiteltiin mitä sattuu, ne suljettiin sen takia kun tuli 500 viestiä täyteen, se on maksimimäärä viesteissä.


      • Vais niin..... Tänään olis pikku lauantai tuli siivottua kämppä jos muutaman maistasi siideriä


      • analplug-fisting-furry

        Näin on, jos toi keskustelu olisi suljettu asiattomien kirjoitusten takia niin se olisi suljettu jo paljon aikaisemmin, ne vain aina sulkeutuu kun 500 viestiä tulee täyteen


      • roin-asiaa

        No kuule furry tässä, tämä keskustelu suljetaan kun minä lipitän siideriä ja täällä räyhään teille!!!!!!! sinäki analplug-fisting-furry voit vetää vitun päähän ja paeta vuorille!!!!!!!! olen furry RRRROOOOAAAAARRRRR!!!!!!!


    • analpluggen-fiskingurry

      Taas fistattiin vanha keskustelu, meni 500 pukaman rajapyykki rikki... No mitäs curry tänään on tehnyt, oletko runkilla???

      • roin-asiaa

        curry on runkilla ja työnsin muovisen käden takahalkioon, hieroo ihkusti minun peräpukamia, aaahhhh,uuuuuuhhhh hieman tulee verta kakan seassa mutta ei haittaa


    • analplug-fisting-furry

      taas nämä pellet rupesi tällä kirjoittelemaan mitä sattuu!!! vieläkö furry olet hereillä?? minäki hieman vietän pikkulauantaita

      • Niin näköjään kirjottelevat taas mitä sattuu pahus noitten kans...!!! Olen vähän aikaa hereillä furry siis


      • fisting-furry-analplug

        taas pikkulauantaita pellet tällä kirjoittelemaan mitä vietän!!! vieläkö nämä furry olet hereillä?? rupesi minäki hieman sattuu taas


      • furry-anal

        siis vähän hereillä kirjottelevat taas mitä furry sattuu noitten kans...!!! Olen aikaa kirjottelevat näköjään pahus niin


      • analplug-fisting-furry
        furry kirjoitti:

        Niin näköjään kirjottelevat taas mitä sattuu pahus noitten kans...!!! Olen vähän aikaa hereillä furry siis

        Ok, meinasin ensin että tulen kylään mutta en kehtaa kun menet kohta nukkumaan, ehkä sitten viikonloppuna?


      • roin-asiaa

        analplug-fisting-furry et ole tervetullut minun luo kun aina minä jallitan sinua ja haluisin räyskätä sinua perseeseen!!!! anteeksi kun olen furry


      • analplug-fisting-furry

        jopas täällä taas furryjutut käy kuumana ja moni taas puhuu mitä sattuu, no minä en alennu sellaiseen.. mitäs furrylle kuuluu? meinaatko lähteä huomenna baariin?


      • plugning-fist-furry

        Vais niin..... Tänään olis pikku fistaus tuli siivottua karvat jos muutaman maistasi homovissyä.


      • analplug-fisting-furry

        nyt ryökäleet ette lainaa muiden nimimerkkejä!!! me furryt suututaan!!!!! vai onko nimimerkki furry samaa mieltä?


      • olen samaa mieltä analplug-fisting-furry minäkin suutun furry..!!! että kehtaavat noi muut tehä noin....... furry on surullinen isä nukku pois


      • Furryt

        Furryt ottaa osaa suruusi


      • ryökäleet

        mieltä suutun furranalplug-fisting.


    • kanalplug-fisting-furry

      nyt lainaa samaa furry ette muiden mieltä nimimerkkejä!!! me furryt fistataan!!!!! vai onko nimimerkkilainaa ryökäleet?

      • curry-fisting-furry

        kana fisting curry takahalkio ryökäleet nimimerkit furry anaalitappi


    • onse kumma homma kun kaverit häipyy ja muut..!?! siloin kun tartis tukea ja jutella..jne.... varsinkaan kun isää ei ole enään

      • furryt

        ei kait sinun kaverit ole hävinny?? tuossa aikaisemmin kirjoitettiin sinulle että otetaan osaa sinun suruun, siis furryt ottaa osaa sinun suruun


      • furryt

        me furryt tuetaan sinua nyt sinun vaikealla hetkellä


      • kiitos erittäin paljon teille furryt..!! toivottavasti näkisin joskus furryja muitakin..??


      • furryt

        kyllä me nähdään kunhan noi rykäleet ei taas kirjoita mitä sattuu tänne!!!!


    • Mitä kuuluu analplug-fisting furry sinulle kun et ole kirjoittanut mitään tänne..?? Furry kyselee ethän ole suuttunut mulle..?? Vielä tuntuu pahalta..!! Mutta elämän on jatkuttava eteenpäin furry vain täällä kirjottaa ja kiitos furryt kun kannustatte minua.!

      • analplug-fisting-furry

        Hyvää minulle kuuluu, en ole suuttunut sinulle, olen reissussa niin en ole ehtiny käydä täällä keskustelussa. Osanottoni sinulle furry.


      • No hyvä että et ole suuttunut mulle analplug-fisting-furry ja kiitos sitä furry tarvitseekin


    • analplug-fisting-furry

      kakka tursus matolle, mitä teen???

      • analplug-fisting-furry

        ei ollut minun kommentti toi, mitäs furryn iltaan kuuluu?


      • analplug-fisting-furry

        täällä ollut hiljaista, mitäs furrylle kuuluu?


      • välillä paha mieli kun isää ei ole enään..! mukava että sinä analplug-fisting-furry kyselet kuulumisia..!!! empä ole kirjotellut itekkään tänne pahemmin olis mukava nähä sinut joskus..???


      • analplug-fisting-furry

        oon oottanut, olen nyt pylly pystyssä saarenpisteen takana kuusen juuressa. tule fistaamaan minua, kakka ei haittaa vaikka lirahtaa.


      • analplug-fisting-furry

        eipä ollut minun kommentti toi asiaton!!! ja ymmärrän sinua, varmasti on paha mieli aina välillä... olen nyt toisella paikkakunnalla töissä, nähdään sitten kun tulen takaisin rovaniemelle


      • analplug-fisting-furry

        sori!!! oli se minun, se ei haittaa jos ei matolle mene! siitäkin tulee paha mieli jos matolle kakka surahtaa saati sitte isä kuolee. pääsen pois hoidosta niin tulen taas paikkakunnalle kohta. fistataan sitte kunnolla,rannetta myöten.


      • kiitos kun ymärrät minua..! analplug-fisting-furry


      • analplug-fisting-furry

        näköjään taas puhutaan mitä sattuu täällä!!!! minä ymmärrän sinua furry


      • anaaliplug-fisting-furry

        tottakai. ei haittaa pikkukätösten fursuttaus lain, isomnpi jos saattuu tielle niin huudan analllube!


      • analplug-fisting-furry

        perjantaina olen Rovaniemellä viimeistä kertaa, sitten muutan ouluun, nähdäänkö perjantaina? perjantain jälkeen minut voi nähdä oulussa


      • Mulla on isän hautajaiset perjantaina en pääse silloin minnekkään harmi kun ei tavattu koskaan..! Pitää kirjotella tästä lähin jollekin muulle...?? Muista minua joskus furrya.... Hyvää matkaa sinulle analplug-fisting-furry Ouluun..!


      • analplug-fisting-furry

        tulen minä käymään rovaniemellä aina välillä, uutenavuotena ehkä seuraavan kerran, ilmoittelen kun olen tulossa


      • anallubeplug-fisting-fur

        käyn minä tuleman aina välillä ANALLUBE!!!!! rovaniemi uusivuosi, nyrkki aunukseen, huutaa apua!!!! anallubea


    • keskustan-furry

      onko Rovaniemellä muka furryja? minä muutin etelästä tänne ja en ole nähnyt yhtäkään furrya, etelässä niitä kyllä näkyi ja itsekki olen sellainen.

      • Minäkin olen furry joka asuu someroharjulla mutta en ole itsekkään nähnyt muita furryja olis se mukava nähä muitakin..??


      • nuorgamin-furry

        Tässä nuorgamin furry, tulin rovaniemelle ivalon, karikasniemen ja pälvipiirakka-furrujen kanssa, äkäslompolon furry ei päässyt kun se väänsi ripulipaskat raxissa


    • mihin on seuraavat nimi merkillä olevat kadonneet syväsenvaaran-furry..??
      viirinkankaan-furry..??
      pellon-fursuitmies..??
      ounasrinteen-furry..??
      pellon-furry..??
      nivavaaran-furry..??
      mäntyvaaran-furry..??
      pöykkölän-furry..??
      Fursuit..??
      keskustan-furry..??
      kun ei ole kuulunut mitään teistä........????? furry kyselee...!!!!

      • keskustan-furry

        moi, en minä keskustan-furry ole kadonnut, vasta olen muuttanut rovaniemelle niin pitäny kämppää laittaa kondikseen, lubet ja sauvat laitoin oikeille paikoille jne.... no mutta mitäs furrylle kuuluu? sinäkö siis olet joka harrastaa fursuittausta oikeasti???? täällä rollossa siis


      • Joo minä harrastan tursuittausta ..! Täälä rollossa Ja minulle kuuluu hyvää siis furrylle tervetuloa tänne rolloon keskustan-furry toivottaa furry


      • keskustan-furry

        kiitos furry:) tunnen oloni kotoisaksi kun toivotetaan tervetulleeksi, nyt on lubet ja sauvat järjestetty uuteen kotiin, vielä pitään blugit purkaa muuttolaatikoista ja järjestää makuhuoneeseen käden ulottuville, mitäs meinaat viikonloppuna touhuta?


      • perjantaina lähen baariin en tiiä vielä mihin..?? kello 20:00 siis lähen..... kun en ole vähän aikaa käynyt missään baareissa furry pitää hauskaa perjantaina..!!


      • keskustan-furry

        ok, missä baareissa sinä käyt? minä en tiedä kuin yhden baarin kun olen vasta muuttanut tänne, nyt on asunto saatu järjestettyä melkein kokonaan, plugit laitoin paikoilleen, enään pitäisi löytää paikka realfurrydollille


      • Koskikapaka ja uitto ja dooris on muitakin paikkoja....


      • keskustan-furry kirjoitti:

        ok, missä baareissa sinä käyt? minä en tiedä kuin yhden baarin kun olen vasta muuttanut tänne, nyt on asunto saatu järjestettyä melkein kokonaan, plugit laitoin paikoilleen, enään pitäisi löytää paikka realfurrydollille

        tule baariin jos haluat nähä minut keskustan-furry...????


    • analplug-fisting-furry

      Mitä kuuluu furry sinulle kun et ole fistannut ..?? Anal kuivuu ethän ole suuttunut mulle..?? Vielä tuntuu tiukalta..!! Mutta bareback on jatkuttava eteenpäin anaalitappi vain täällä kirjottaa ja kiitos nyrkkitapit kun kannustatte minua.!

    • mihin muut furryt on kadonnut tai hävinnyt kun ei kirjottele enään täälä..??????

      syväsenvaaran-furry..??

      viirinkankaan-furry..??

      pellon-fursuitmies..??

      ounasrinteen-furry..??

      pellon-furry..??

      nivavaaran-furry..??

      mäntyvaaran-furry..??

      pöykkölän-furry..??

      Fursuit..??

      vai olenko kirjottanut mitä sattuu..??? furry kyselee.

      • pöykkölän-furry

        ei olla hävitty mihinkään ja et ole kirjoittanu mitä sattuu, lopetettiin vain fursuittaus kun siitä ei seurannut mitään hyvää


      • Meinaatko että nimi merkkiä käytetään hyväksi että joutuu oikaseen asioita..?? Älä välitä muitten kirjotuksista niin kuin en minäkään furry siis perjantaina liikun kaupungin keskustassa


      • pöykkölän-furry

        en sitä meinannut vaan että jotku työntäny meidän takahalkioihin luvatta plugeja, ei yhtään hauskaa kun eivät käytä lubea niin sattuu!!!!!!


      • No voi pahus kun on tehty niin..!! Minä en tee niin terveisin furry


      • pöykkölän-furry

        hyvä että et tee niin, se sattuu perkeleesti!!! minä harrastin fursuittausta mutta ei takahalkio kestänyt sitä hommaa!!! jatka sinä furry harrastusta täällä Rovaniemellä, me tsempataan sinua :) ja uusi tulokas kolpeneen-furry myös kannustaa sinua


      • no kiitos semppaatte minua..!! pöykkölän-furry ja muut........ furry lähtee bilettää baariin jeeee...........jne.................


      • pöykkölän-furry

        Pidä hauskaa ja juo kaikki muut pöydän alle :) t:pöykkölän ja kolpeneen furryt


      • kolpeneen-furry

        vielkö furry on keskustassa? minä olen:) halfmoon


      • olen kämpillä harmi olisin halunut nähä teidät kolpeneen-furry ja muut pitää olla myöhään hereillä... ja bilettää jeeee furry ainakin.... ja myöhään naapurit ei haittaa musiikki....!!!! nyt on biletys furryllä ...................jne.........................


    • canalplug-cisting-curry

      nyt ryökäleet ette lainaa muiden analplugeja!!! me furryt fistataan!!!!! vai onko nimimerkki curry samaa mieltä?

    • onko muut furryt lopettanut kirjottamisen tänne furry kysyy..????? kiitos teile joille kirjotin oikeille furryille.......!! nojo tulee piste joilekkin osalta tulee piste mikä on sitten onkin se..?? kiitän muita furruja jotka ei kirjota enään mulle enään muistan aina teitä ajatuksissa..!!

      • kirjoittamattomat-furryt

        kiitos furry kun muistat meitä jotka ei enään kirjoiteta tänne, ei takahalkio kestänyt sitä hommaa, oli lubet ja blugit ja jotku myös fistasivat, liian rankkaa meininkiä meille furruille, mutta jatka sinä perinnettä ja pidä lippu korkealla.. t:kirjoittamattomat-furryt


      • Pitääpä piettää perinne yllä ja lippu korkealla..!! Furry vain


      • kirjoittamattomat-furryt

        hyvä että jatkat fursuittaus perinettä Rovaniemellä, pidä lippu korkealla ja takahalkio rasvattuna


      • kolpeneen-furry

        minä aloitin vasta fursuittauksen, mitäs pitää ottaa Rovaniemellä huomioon tässä harrastuksessa? olen ymmärtänyt että ainaki furruja fistataan ja blugitetaan????


      • Furryja fistataan ja blugitetaan mutta ei minua furrya siihen en ala minä liikun järkevissä paikoissa..!!


    • analplug-fisting-furry

      Toivotan teille rovaniemen furryille jo nyt hyvää joulua kun en aattona pääse tietokoneelle, HYVÄÄ JOULUA :) ja toivottavasti saatte paljon lubea ja blugeja lahjaksi..

      • Hyvää joulua furrylle toivoo furry ja analplug-fisting-furry sinulle eritoten..!! Lähen Joensuuhun tuun takas lähempänä uuttavuotta


      • analplug-fisting-furry

        furry, onko joen suussa hyvät imut?


    • furryt

      HYVÄÄ JOULUA TOIVOTTAA, ounasrinteen-furry, mäntyvaaran-furry, turun-furryt... Toivotaan teille rovaniemen furruille fistausrikasta ja lubekasta uuttavuotta.. ja jatketaan perinnettä, uudenvuoden aattona perinteisiin kuuluu työntää raketti takahalkioon ja ampua se niin että furrykarvat saa hieman uutta väriä... MERRY CHRISTMAS AND HAPPY PLUG LUBE NEWYEAR

    • analplug-fisting-furry

      mitäs furryt meinaa uudenvuoden aattona touhuta? minä tulin käymään Rovaniemellä ja juhlin torstaina oikein kunnolla!!!!!

      • HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2016.....!!!!!!!!!!!!!! toivoo furry kaikille.............!!!!!!!!!!!!!!!!! meen saaren-pisteelle kello 18:00 lähen 20:00 loppu ilta kämpillä hauskaa pitäen ja bilettäen furry vain jeeeeee ehkä saatan kaupungilla käydä..?? jos saan kuskin..??


    • analplug-fisting-furry

      Minä menen rantaan katsomaan kaupungin ilotulitusta, ja ennen sitä olen keskustan baareissa jne........ HYVÄÄ UUTTAVUOTTA KAIKILLE TOIVOTTAVASTI NÄHDÄÄN TÄNÄÄN KESKUSTASSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • En päässyt kaupungille piti olla naapureitten kanssa uuttavuotta viettämässä..!! Oletko vihainen minulle analplug-fisting-furry kyselee furry..?? Jos olet niin harmi


    • analplug-fisting-furry

      missä on muut furryt? missä on nimimerkki furry??? keskustaan juhlimaan??? täällä on HAUSKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • analplug-fisting-furry

        missä furryt on? vittu, saatan, perkele, huora, kyrpä, saatana, munaa, pllua, takahalkiota, lubea, blugia, KÄRTYÄN KUN TULIN OULUSTA TÄNNE JA KAIKKI NUKKUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Suksi.vajakkihomo
        analplug-fisting-furry kirjoitti:

        missä furryt on? vittu, saatan, perkele, huora, kyrpä, saatana, munaa, pllua, takahalkiota, lubea, blugia, KÄRTYÄN KUN TULIN OULUSTA TÄNNE JA KAIKKI NUKKUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        jo hevonvittuun.


    • Sori en eilen päässyt kaupungilla.. Lähen nyt kaupungille meen koskikapakkaan sit muualle kaveri kans furry vain keltanen takki on mulla tullee joka haluaa nähä minut siis furryn

      • Back-Bi-swing

        saumat ovat kuumateipatut ja vetoketju vedenpitävä


    • Olen half moon tästä kämpille kaverin kans sit pois eipä teitä kään näy harmi..?? Mie pietän hauskaa furry vain....

    • Missä on keskustan-furry ja kolpenen-furry kun ette kirjoittele tänne..?? Furry kyselee

      • keskustan-furry

        Ei nyt vähäänaikaan harrasteta fursuittausta kun ali-mehmed-furry otti meidän takahalkiot ja nyt on hieman kipeä olo, palataan asiaan kun takahalkio ei enään vuoda verta, terveisin. keskustan ja kolpeneen-furry


      • analplug-fisting-furry

        minä petyin kun tulin rovaniemellä käymään ja kaikki muut furryt vain nukkuu eikä kirjoita tänne, saa nähdä jaksanko enään tulla sinne uudestaan


      • noh voi jos pyydän kauniisti tuletko analplug-fisting-furry..! rollossa käymään furry kysyy..?? vai oliko se tässä meidän näkemiset ja kirjotukset pahoittelen kun en päässyt kaupunkille ja kirjotellut tänne olen pahoillani


      • analplugfisting-furry

        en tiedä tulenko enään, jos tulen niin voidaanko viettää yö yhdessä? jos ei niin en tule kun ei rovaniemellä muuten ole mitään hauskaa


      • mikä ettei vietetään yö yhdessä analplugfisting-furry ja pietään hauskaa..!! mie katon että ei muut häiritte meitä siis naapurit ja kaverit furry ootaa täälä sit..!! ilmottele kun tulet rolloon ja furry on nätisti sinulle analplugfisting-furry terveisin furry


      • analplug-fisting-furry

        Ok, minä ilmoitan kun tulen rovaniemelle, ehkä tulen jo 2 viikon päästä, saanko nukkua yön sinun vieressä furry??


      • saat nukkua mun luona ja vieressä furry on sit nätisti


      • analplug-fisting-furry

        ok.. hyvä homma.. tulen illalla rovaniemelle ja sinun luo voisin tulla 21.00 tai 22.00... vietetään hauska furryilta kahdestaan


      • analplug-fisting-fury

        siis tulen perjantaina illalla rovaniemelle, huomenna nähdään


      • analplugfisting-furry

        mulla on sitte analplugsauva perseeseen plugattuna... suksisauva, voitaisko sauvakävellä???


    • analplugfisting-furry

      mulla on uusi musta analplug-instrumenttitappi, halkaisija 12 senttiä...!! pietään vaan hauskaa mutta anallube-salvaa pitää olla, mulla ei ole ja apteekki ei ole auki täällä...!!

    • Nähellään illalla ja pietään hauskaa..!! Furry oottaa sinua analplug-fisting-furry.... Perjantai ilta on meidän

      • analplug-fisting-furry

        hyvä, ja ei sitten kavereita mukaan, minä tulen yksin sinun luo, huomenna 21.00 tulen ja oikein kunnolla


      • analplug-fisting-furry

        Joku taas kirjoittanu mitä sattuu, olen 2 tunnin päästä rovaniemellä ja tulen sitten kylään eli 20.00-21.00 tulen...


      • hyrrifyrri

        Tårtan går inte att flytta till ett nytt fat när du väl börjat.


    • analplug-fistning-furry

      tulin nyt jo...tuli aika paljon käteen kun samalla analpluggasin.. tulen taas huomenna vaikka sinun luona!!! ei kavereita fistaamaan.

    • Olen saaren pisteellä lähen pois 20:30 tuutko tänne..?? Furry tarjoaisi juotavaa tai ruokaa vai näheläänkö minun luona furryn siis..?? Ja näköjään kirjotettu mitä sattuu että pittee noitten kirjotella

      • analplug-fisting-furry

        Kävin jo sinun oven takana noin 5 minuuttia sitten ja rimputin ovikelloa monta kertaa mutta et avannut, harmi kun meni näin kun sovittiin että tulen sinun luo ja vietetään ilta yhdessä. Minun piti nyt mennä viirinkankaan-furryn luo että pääsen käymään suihkussa jne.. me vietetään täällä hauskaa ja illalla ehkä kylille baariin.. harmi todella kun et ollut kotona klo. 20.00


    • Lähen just kämpille no hitsi ja harmi ja kun minä laitoin kaikki kondikseen kämpillä meen häpeämään itteäni ja itkemään..!!! Mun oma moka furry häpeää en mee mihinkään pysyn kämpillä ja kun minä vielä pyysin sinua tänne Rovaniemelle nyt meni luottamus minuun furryyn

      • analplug-fisting-furry

        no näitä sattuu, ei sitä tarvi hävetä... joku toinen kerta sitten nähdään.. me mennään kylille 22.00.. ja ei mennyt luottamus sinuun


      • furry

        lähen koskikapakkiin 21:30 alko harmittaa ja potuttaa ei pysty oleen kämpillä yksin furry siis tule sinne jos pääset tarjoan kunolla..!! miten on analplug-fisting-furry....?????? mulla on keltanen takki ruudun näkönen kun minä olen pyytänyt sinut tänne rovaniemelle enkä mee muualle baariin enen kun näen sinut..!! pyytää furry ja olen nätisti edelleen sinulle..! taksilla mun luo tai muualle maksan kyllä


      • analplug-fisting-furry

        minäpä yritän tulla koskikapakkiin, aluksi olen punapippurissa viirinkankaalla ja yritän houkutella viirinkankaan-furryn tulemaan sinne koskikapakkaan minun kanssani, ilmoitan jos mennään johonki toiseen baariin ja jos jaksetaan kävellä keskustaan kun pakkasta aika paljon


      • analplug-fisting-furry

        mietittiin tässä viirinkankaan-furryn kanssa että onko sinulla kotona keinua? jos on niin tullaan varmasti sinun luo, sinä voisit istua kyydissä ja me annetaan sinulle vauhtia


    • Ei ole keinua valitettavasti mut olen edelleen koskikapakassa ja haluaisin nähä teidät..!?! Furry siis niin kuin kirjotin en mee muualle enen kun nään puoli kahelta tulee valomerkki sit en tiiä mihin joko kämpille tai muualle..?? Jos välität enään furrya...??

      • analplug-fistning-furry

        keinun nyt plugin kans koskikapakassa. Hitsi ja harmi ja kun plugi painaa eturauhasta ja ruikin..!!! Tule furry nyt fistaamaan...!!!


      • analplug-fisting-furry

        välitän minä mutta niin kova pakkanen että ollaan vielä viirinkankaalla, yritän saada kyydin kylille


      • analplug-fisting-furry

        olen nyt halfmoon, jos haluaa nähdä minut


    • Naapurit hätäillee kun ei ole mitään kuulunut musta sama heille haluaisin olla sinun kans analplung-fisting-furry ..!!kohta lähen kämpille sielä on bileet jeee furry bilettää ja myöhään jos ei nähä niin harmi loukkasin liikaa sinua ole ilonen sinä minä en en voi pyytää enään toistakertaa sinua Rovaniemelle sori.........

      • analplug-fisting-furry

        et loukannut minua, ei tarvi pyytää anteeksi, minä olen nyt halfmoonissa, nähdään joku toinen viikonloppu sitten, ja pidä sinä hauskaa :)


      • no pyydän anteeksi isot semmoset ja pahottelut isot semmoset furry vaikenee niin kuin muutkin jotka ei enään vastaa kiitos kun sain enään kirjottaa sun kanssa..!!!!!! analplug-fisting-furry nämä oli jäähyväiset...............................


    • Itkien lähin pois baarista voi tätä tuskaa furry on en tiiä mitä sanaton.....

    • no pyydän anteeksi isot semmoset ja pahottelut isot semmoset furry vaikenee niin kuin muutkin jotka ei enään vastaa kiitos kun sain enään kirjottaa sun kanssa..!!!!!! analplug-fisting-furry nämä oli jäähyväiset...............................
      ..................................................................................................................................................

      • analplug-fisting-furry

        ei ollut jäähyväiset, kyllä me vielä nähdään, tai minä haluan nähdä sinut toivottavasti sinäki minut????????????


      • ikävä sinua analplug-fisting-furry haluan nähä sinut..!! ei kantsi juoda paljoon tullee kirjoteltua mitä sattuu ens kerralla kun tulet furry lupaa että ei mene mihinkään enenkuin nään sinut analplug-fisting-furry..!!!!!! anna anteeksi kun tuli petymys sinulle..??
        furry on erittäin pahoillaan..!!!! furry ymärtää jos et halua kirjottaa minulle tai käydä rovaniemellä....??? toivottavasti sinä olet iloinen analplug-fisting-furry..?? minä en olen pettynyt mitä tuli tehtyä kun medän piti olla kahestaan iltaa viettää ja hauskaa pitää toivottavasti haluat nähä minut furryn..?? terveisin furry


    • RECTAL-FURRY

      Mites tässä draamassa oikein kävi, tapasiko analplug-fisting-furry ja furry toisensa perjantaina?? tätä keskustelua on mukavampaa seurata kuin salkkareita, on kunnon juonenkäänteet plugit, keinut, lubet jne.... minä olen uusi furry rovaniemellä, voisinko tulla kylään jonku rovaniemeläisen furryn luo??? T: RECTAL-FURRY

      • analplug-fisting-furry

        no en tavannut,,,furry oli linnottautunut omaan boxiinsa joten fistasin viirinkaan-furryn kanssa koko yön ja nyt pukamat valuaa. Ei voi tavata nyt..!!!!


      • meusetrouva

        qui pegout cêtre très intéressant pour retrovuver sia coulur si j'ose dirg.


    • viirinkankaan-furry

      joo nyt ei voi tavata kun minulla on aunuksessa prolapse, tympeää käydä hyyskässä kun peräpukamat lilluu vc-pöntön pohjalla kylmässä vedessä, mutta kyllä se tästä ja suomi/suoli nousuun

    • analplug-fisting-furry

      Ikävä juttu!!!! furryn kanssa fistattiin varovaisesti eikä tursota...!!! tuu mukaan joku aika kumen kaa... ollaan saarenpisteen takana joku kerta!!!!

      • rectal-furry

        lupaatko olla saarenpisteen takana ja et valuta minun prolapsea pitkin pitäjää? veri vuotaa jo paskalla ja on kipeeeeee


      • analplug-fistning-furry

        lupaan vetää varovasti jos vielä furry ohjaa siitintä plugissas!!!!! analplug-fistning-furry lupaa käyttää anallubetubea runsaasti, ei kierrä eikä hierrä edessä tai takana!!!!


    • analplug-fisting-furry

      furrysni,,, mulla ei oo ensimmäinen pappi kyydissä...!!!!!

    • ikävä sinua analplug-fisting-furry haluan nähä sinut..!! ei kantsi juoda paljoon tullee kirjoteltua mitä sattuu ens kerralla kun tulet furry lupaa että ei mene mihinkään enenkuin nään sinut analplug-fisting-furry..!!!!!! anna anteeksi kun tuli petymys sinulle..??

      furry on erittäin pahoillaan..!!!! furry ymärtää jos et halua kirjottaa minulle tai käydä rovaniemellä....??? toivottavasti sinä olet iloinen analplug-fisting-furry..?? minä en olen pettynyt mitä tuli tehtyä kun medän piti olla kahestaan iltaa viettää ja hauskaa pitää toivottavasti haluat nähä minut furryn..?? olen itkenyt mitä menin tekemään analplug-fisting-furry kun pahotin sun mielen furry on surullinen

    • PROLAPSE-RECTAL-FURRY

      Ei furryn tarvi olla pahoillaan, joskus menee vain asiat ristiin, yritän tulla taas pian käymään rovaniemellä, ilmoitan kun olen tulossa.. Minä ostin uuden fursuit asun ja vaihdoin nimeä, en ole enään analplug-fisting-furry vaan nimeni on nyt PROLAPSE-RECTAL-FURRY

      • PROLAPSE-RECTAL-FURRY

        Minulla on myös uusi analplug-prolapse-rectalanaalitappi.. Voimme testata kun tulen seuraava kerran.. kohta muuten tulen taas..


    • onko tuo sinun uusi nimesi..?? furry on tosiaan pahoillaan kun meidän piti viettää iltaa mun kämpillä ja hauskaa pitäen ja mitä tein petin sinut..! en ole antanut anteeksi itselleni mitä tein !! furry on itkenyt vuolaasti...... furry on surullinen miten furryn pitäs pyytää anteeksi sinulta..???

      • PROLAPSE-RECTAL-FURRY

        On minun uusi nimi, vaihdoin fursuitpukua ja nimeä, vaihtelu virkistää.. Ei tarvi pyytää anteeksi, kaikki on ok.. meidän välillä, ilmoitan kun taas töiltäni ehdin tulla rovaniemelle...


      • onkohan mulla kaamos masennus siis furrylla ei mikään saa minua iloseksi..?? olen koittanut itsekkin katella ilmotuksia fursuit kamoja häntä ja kädet ei ole..?? anatko anteeksi furrylle kun meidän piti iltaa viettää mun luona kun möhlin sen illan..??


      • PROLAPSE-RECTAL-FURRY

        annan, anteeksi... huutonetissä on fursuit pää häntä myynnissä edullisesti... pelkkiä häntä hanskat ilmoituksia en ole nähnyt.. viirinkankaan-furry vaihtoi myös nimimerkkiä, hän kirjoittaa tänne nimimerkillä HARD-COCK-BLOODYASSHOLE-FURRY


      • iso (kiitos kun anoit anteeksi)....! helpottaa oloa nyt furry pitää sitoa narulla kiini sisälle kun tulet ei karkaa sit mihinkään..! olen miettinyt itekkin pitäskö nimiä vaihtaa..?? ei ole tullut mieleen nimeä.......?????


      • PROLAPSE-RECTAL-FURRY

        Nimen vaihdos piristää:) kannattaa kokeilla.. Sinulle sopisi nimimerkki ANALWHORE-PROLAPSE-PLUG-FURRY


      • furry on rekistöytynyt oman nimi merkin..! ei taija onistua..??


      • PROLAPSE-RECTAL-FURRY

        Voit rekisteröidä uuden nimimerkin, ei sitä kukaan estä :) ja nimimerkki HARDCOCK-NOLUBE-ASSHOLEBLEEDING-BLOOD-FURRY sopisi hyvin sinulle


    • PROLAPSE-RECTAL-FURRY

      Fifty Shades Of Grey Anal olkoon uusi nimesi.. furry?

      • posion-furry

        Olen havainnut kellastuneita kusia ja oiretta myös Pohjois-Pohjanmaalla.


    • Nyt on uusi nimi merkki prolapse-plug-furry mitäs sanot..?? Prolapse-rectal-furry..?? Hyviä oli sinunkin ehdotukset mutta aattelin lyhemmän nimen tänään olen ollut hyvällä tuulella..!! Ja piristää nimi merkki vaihtaa pitkään olikin vanha

      • PROLAPSE-RECTAL-FURRY

        enkös ollutki oikeassa kun sanoin että vaihtelu virkistää, ja toi prolapse-plug-furry on todella hyvä nimimerkki se tarkoittaa esiinluiskahdusta ja tappia joten sopii hyvin fursuit-hommiin...


    • Joo nyt on toinen merkki mukavasti virkisti oikeessa olit..!! Kiitän sinua prolapse-rectal-furry.. :)

      • PROLAPSE-RECTAL-FURRY

        Oleppas hyvä:) viirinkankaan-furry eli nykyään HARD-COCK-BLOODYASSHOLE-FURRY meinaa vaihtaa myös suuntautumisensa homo seksuaaliksi, minäki mietin että alkaisinko homoksi kun se sopii fursuit hommiin hyvin ja on vaihtelua tylsään harmaaseen arkeen..?????


    • Helvetinhintit

      Ettekö te saatanan homot voisi vaikka whatsappailla keskenänne?

      • PROLAPSE-RECTAL-FURRY

        minä voin whatsplugrectalappailla sinun kanssa nimimerkki Helvetinhintit ;D


      • PROLAPSE-RECTAL-FURRY

        Mitä mieltä prolapse-plug-furry on siitä jos minä ja HARD-COCK-BLOODYASSHOLE-FURRY aletaan homoiksi? olisitko sinä valmis sellaiseen? mitäs touhuat nyt pikkulauantaina??


      • ette voi olla tosisanne..?? ei kannate tulee harmia en suosittele sano mun sanoneen..!!! ite en ala semoisiin..! pikku-lauantaita vietän muutaman maistan vain


      • PROLAPSE-RECTAL-FURRY
        prolapse-plug-furry kirjoitti:

        ette voi olla tosisanne..?? ei kannate tulee harmia en suosittele sano mun sanoneen..!!! ite en ala semoisiin..! pikku-lauantaita vietän muutaman maistan vain

        Kyllä me ollaan tosissamme kun ei haluta olla aina aloittelija furryja, konkari-furryt on homoseksuaaleja, toivottavasti sinäki alat kun jos olen konkari-furry niin en saa jutella sinun kanssa jos olet pelkkä aloittelija-furry :( Eikä siitä harmia tule, ei ole tullut minun oulun kavereillekaan jotka kaikki on gay-furryja ja rollossaki meidät hyväksytään


      • PROLAPSE-RECTAL-FURRY

        mitäs prolapse-plug-furry sanoo tästä hommasta? luulin että sinäki olisit jo hieman gay kun vaihdoit nimimerkin sellaiseksi, anteeksi jos olin väärässä :(


      • tässä kohtaa meidän tie erkanee..!! en voi lähteä tommoseen tehkää mitä lystäätte..! jäähyväiset oli täs.......................


      • PROLAPSE-RECTAL-FURRY

        No ei sinun kokonaan homoksi tarvi alkaa, jos tulen kylään niin kokeilen kerran sinua, onko se ok??? ei kerrota kenellekkään ja ei yksi kerta tee homoksi ;)


    • fistaasaatana

      Helvetin hintit saatanan homot te saatanan homot

    • ulkona-asiasta

      jo on kirjotusta kun yhtä prolapse-plug-furry nimi merkillä olevaa koitetaan puoliks homoks kääntää ei ymmärrä tommosta

      • PROLAPSE-RECTAL-FURRY

        no se asia ei sinulle kuulu, se on minun ja prolapse-plug-furry kahden keskinen asia, sanoo toi entisen furryn uusi nimimerkki että olisi edes jotenki niinkuin me oikeat furyt eli gay-seksuaaleja.. sen uusi nimimerkki prolapse-plug-furry tarkoittaa että sen peräsuoli luiskahtaa ulos rankan fistauksen tai nainnin johdosta joten on kait seki jotenki gay


      • PROLAPSE-RECTAL-FURRY

        mutta minä ja prolapse tavataan ja fistataan ja aletaan seurustelemaan ja sille ei kukaan voi mitään!!!!


      • PROLAPSE-RECTAL-FURRY

        Tulen huomenna rovaniemelle, oliko tämä nyt tässä? eikö furry eli prolapse-plug-furry halua edes kerran kokeilla miltä tuntuisi olla oikea fursuit?? t: entinen analplug-fisting-furry


      • analplug-fisting-furry

        Mitäs furry tänään tekee? joku täällä taas kirjoittanut minun nimimerkillä ja en ole vaihtanut nimimerkkiäni vaan olen edelleen analplug-fisting-furry. Minä vietän viikonloppua pikkusievissä ja ehkä menen illalla kylille baareilemaan jne...


      • no voi perhana..!! kyllä taas jymäytettiin minua ja minä menin lankaan..!!!!!! oneks on juotavia kämpillä ja musa soi ja ääni lähti kun karaokea lauloi... biletän kämpillä furry kysyy MINKÄ TAKIA MUUT SOTKEE KIRJOTUKSET JA KIRJOTTELEE SEKAAN.............????????? sievästi piti juoda en enään kohta räyhään perskuta furry koittaa olla rauhallinen furry sanoo älkää muut sekaantuko toisten kirjotuksiin furry toivoo


    • en ole enään sillä nimellä..! kaverit sano vaiha takas ja tämän keksin..! furry pysyy furrryna ja tais olla tässä meidän taival kirjotuksien osalta ja muun....!! en voi alkaa semmosiin ole kenes kans haluat mie jammaan baarissa tai kotona..!! kun loppu hommat ei jatkoa antaneet..!!! furry bilettää jeeeeeeeeeee ja musa soi ja ääni lähti
      sie löydät varmasti mitkä alkaa sun kans..?!

      • analplug-fisting-furry

        Minun nimimerkkiä lainattiin, en minä mikään homo ole!!! haluan olla vain kaveri ja minulla on ihan tyttöystävä, perkule noita nimimerkin lainaajia!! Menen baariin 22.00 menen aluksi dorikseen ja sitten ehkä toiseen paikkaan


      • no voi perhana..!! kyllä taas jymäytettiin minua ja minä menin lankaan..!!!!!! oneks on juotavia kämpillä ja musa soi ja ääni lähti kun karaokea lauloi... biletän kämpillä furry kysyy MINKÄ TAKIA MUUT SOTKEE KIRJOTUKSET JA KIRJOTTELEE SEKAAN.............????????? sievästi piti juoda en enään kohta räyhään perskuta furry koittaa olla rauhallinen furry sanoo älkää muut sekaantuko toisten kirjotuksiin furry toivoo kattokaa nyt muut mitä saitte aikaan analplug-fisting-furry pahoitti mielen..!!!!!!!!!!!! minä furry-vain olen tukena sinulle analplug-fisting-furry käykö näin..??


    • lähen baariin furry-vain dooris sit muu paikka ehkä....?? furry-vain on nätisti vaikka potuttaa.....

      • analplug-fisting-furry

        doorikseen minä menen, kohta jo olen siellä, tuleeko furry-vain sinne? mikäs furry-vain potuttaa?


    • Olen dooriksessa furry - vain entinen nimimerkki furry ja tosiaan potuttaa tuu tänne ei ole muita vielä muutama vain miten on..?? Ylä tasanneella olen

      • analplug-fisting-furry

        mikäs sinulla potuttaa?? tulen sinne 15min. päästä, sanon baarimikolle missä istun niin kysy baarimikolta minua nimeltä tauno tahmakämmen niin se opastaa sinut minun pöytään istumaan


    • Ainakin furry jutut en nää muita furryja aina pottuillaan..!! Jos en nää muita furryja niin olen ainut Rovaniemellä vissiin..?? Ei mun luona näkynyt eikä muuallakaan..!? Voin luovuttaakin tai lopettaakin

      • analplug-fisting-furry

        olen nyt doriksessa, kysy baarimikolta missä istuu tauno tahmakämmen niin se opastaa sinut minun pöytään ja voidaan jutella ja pitää hauskaa


      • analplug-fisting-furry

        missä furry-vain on? ei näy sinua täällä???


    • Lähin pois baarimikot ei ymärtänyt älkää kyselkö perään mulla loppu nyt tää pelleily.

      • analplug-fisting-furry

        odotin koko illan sinua half-moonissa etkä tullu minun pöytään, olen surullinen :(


    • pettynyt-vain

      Olen haf moon tästä kämpille ei ymmärrä teitä enään nyt loppu mun osalta tehkää mitä lystäätte hyvästi teille kaikille furry -vain

      • analplug-fisting-furry

        minäki olen half-moon, tule karaoke puolelle, istun yksin pöydässä, kysy baarimikolta nimeä mauri mällikäsi niin se opastaa sinut minun pöytään


      • analplug-fisting-furry

        ja taas on minun nimimerkkiä käytetty ja ihan liikaa!!! olin minä dooriksessa jne.. mutta en todellakaan ole sanonu baarimikolle mitään että olen sillä ja sillä nimellä!!!! harmi kun taas nettijallittajat pilasi meidän illan:(


    • Potuttaa ja ottaa päähän lähen kämpille kaikki meni mönkään tehkää mitä lystäätte ei tartte baariin pyytää enään olipa lopetus illalle potuttaa.....per

      • analplug-fisting-furry

        älä minua syytä!!! minä olin doriksessa ja half-moonissa mutta jallittajat taas pilasi meidän illan:( olen vieläki half.moonissa mutta et enään tule tänne? :(


      • olen kämpillä jos haluat tulla tänne ihan vapaasti olen nätisti vaikka maistanut furry mutta on juotavia vielä..!! miks käy näin meille..?? ja mulle.........?????!!!!!!!! pelasta mut jooko analplug-fisting-furry tai en enään usko mihinkään..!! tarjoan juotavat mun luona.........!! ja olen nätisti furry-vain


      • enskanteijöillä

        udessa aarelehedessä 2kpl kevytsahaa vertailussa
        eggo ja tilhi 201m. tilhi vei voiton selvästi teräväpi
        versio Välimalli oli ihan susitekele 201.


    • pitihänse arvata miten kävi minun furry-vain ja analplug-fisting-furry ilta pilalla..!! ettes keehttaatte muut tehä niin hävetkää..!! joillakin on mukavaa ei mulla taas meni tapamiset sivusuun ...... sydämmeen koskee teidän takia itken vuolaasti eikö tämä riitä kun isästtä jätti aika muuten ei jakssa tapella enään mie taijan lopettaa tämän keskustelun siis kirjottamisen eihän tästä tule mitään..??!! harmi...............

      • analplug-fisting-furry

        Onko furry-vain tänään liikenteessä? minä olen just uitossa, harmi kun eilen jallittajat taas pilasi illan!!!!!! prkele vois loppua sellainen jallitus täällä!!!!!!!!!


    • Meen kavereitten kans baariin copper mill sit ehkä muualle tuu sinne näät mun kaverit ja tosiaan jallittajat pilas illan meidän perskuta furry on hauskalla tuulella tänään furrylla on hauskaa jeee ja mulla on tukka niin kuin klamydialla et voi erehtyä... Terveisin furry

      • analplug-fisting-furry

        minäki olen siellä copper mill baarissa jos nyt puhutaan samasta baarista, on siinä lähellä keskustaa? voisitko tulla käymään minun pöydässä, en kehtaa heti tulla sinun pöytään kun olet kavereiden kanssa ja minä yksin, kysy baarimikolta nimeä lauri liimakäsi se on minun oikea nimi, baarimikot kyllä tietää minut kun olen vakioasiakas, toivottavasti me nyt nähdään:) ja nähdään me kun ei ole näköjään jallittajat täällä turhaa löpisemässä


    • Baari mikot ei tunistanut sinua älä häiritse pietän hauskaa iltaa furry vain kavereitten kans älä pilaa iltaa furryn..!!

      • analplug-fisting-furry

        taas joku lainasi minun nimimerkkiä, en ole copper millissä vaan uitossa niinkuin aikaisemmin kirjoitin!!!! olisin kyllä halunnut nähdä sinut mutta ollaan eri baareissa :(


      • analplug-fisting-furry

        onko furry-vain vielä baarissa, haluisin nähdä sinut? onko sinun seurassa ketään naista?


      • analplug-fisting-furry

        kävin siellä copper-millissä mutta eihän sinulla furry-vain ollut hiukset pystyssä? jos oli niin en tullut juttelemaan kun olitte aika köpön näköistä porukkaa :D


    • Olen vihdoin kämpillä sori kaverit halusi monessa paikkaa käydä meidän osalta furryn siis nähä minut parhaiten kämpillä...?! Ens kerralla kun juon en mee minnekkään taas itkien nukkumaan furry mie en kestä enään tätä tuskaa sydämestä ottaa...... Mie sain haukut kiitos näin taas kävi furryn siis......

      • analplug-fisting-furry

        Taas jallittajat pilasi minun ja furry-vain illan, RYÖKÄLEET!!!!!! nyt lähden itkien onaninoimaan kun pumpusta ottaa!!!!


      • analplug-fisting-furry

        mitäs furry-vain? et kai hylännyt minua jallittajien takia? RYÖKÄLE, KYÖKÄLE NIITÄ JALLITTAJIA!!!!!!!!!!!!!!!!! minun hamsterista jätti aika niin olen aika rikki ja surullinen :(


      • analplug-fisting-furry

        fistasin hamsteriani ja se otti ja kuoli :(


    • Otan osaa kun hamsteri lähti pois..! Ja suruun... Nyt tuntuu pahalta varmasti.. Furry on tukena..!! Furryla tulee välillä ikävä isää mutta ei auta kun mennä eteenpäin ja jallittajat älkää kehatko häiritä meitä furry ja analplug-fisting-furry kun se ei ole mukavaa

      • analplug-fisting-furry

        ei sen rotan kans ollut niin väliä, fistaan nyt naapurin, rectal-anallube-furryn kans..!!


      • analplug-fisting-furry

        tuntuu pahalta kun nöpö-hamsterini kuoli, paljon sen poskiin mahtui tavaraa mutta viimeinen full-hand-fisting oli sille liikaa, repesi kahtia se näätä, kiitos furry-vain kun lohdutat minua tämän suuren surun keskellä, muistotilaisuus on copper-millissä.. ja olen samaa mieltä furry-vain kanssa jallittajat pois täältä!!!!


      • analplug-fisting-furry

        nöpönäätä on nyt narulla kylppärissä, teen siitä fistaushansikkaan..lubetube käyttöön jo copper-millissä huomenna!!!! jallitan furryä fistaushamsterilla..


      • analplug-fisting-furry

        lupaatko jallittaa minua sillä hamsterilla jonka työnnät minun loose-assholeen??? sulkijalihas on minulla taas toimintaa vailla? te ryökäleet ja kyökäleet voisitte tulla jo minun luo ;)


    • pettynyt-vain

      Näinkö Täälä kirjotetaan pitihänse arvata..!?!? Pettynyt......

    • analplug-fisting-furry

      rectal-lube-analtube-curry pakkanen paukkuu mutta ei haittaa fistausta kun on näätähanska..!!!nyt ei jalliteta vaan pallitetaan!!

    • pettynyt-vain

      tässä furry-vain jallittaa ja fistaa teitä vale nimimerkillä, hahahahaaaa!!!! pakkanen paukkuu ja täällä minun luona fistataaan

      • analplug-fisting-furry

        jaahas, lapset taas valannut tämän paikan pöljillä kommenteilla, no minä ja furry-vain ei niistä välitetä, menkää lapset kotia kasvamaan!!!! Mitäs furry-vain touhuaa nyt pikkulauantaina? oletko viihteellä? minä menen just baariin kun tuli iso palkka töistä, oletko sinä missäpäin?


    • Lopettekaa tommonen jallitus..!!!!

      • analplug-fisting-furry

        niin oletko sinä furry-vain liikenteessä? pääsisitkö kylille? tarjoaisin juomat jne...


    • En ole liikenteessä olen norvajärvellä äitin luona ja en viihteellä tuun pois täältä perjantaina voitko perjantaina tarjota sitten..?? Ja tosiaan lapset leikkii näköjään

      • analplug-fisting-furry

        perjantaina olen jo oulussa kun pitää palata työhommiin, missäpäin on norvajärvi? onko se siellä kun ajaa somerolta vielä eteenpäin ja siinä tulee sellainen varalaskeutumispaikka?


      • analplug-fisting-furry

        minulla on kuski koko illan, olis mukavaa nähdä sinun furry-vain


      • analplug-fisting-furry

        fistasin kuskin jalattomaksi, en voi ite ajaa otin siiderii. odotellaan varalaskeutumispaikalla analtube-furrya.


      • analplug-fisting-furry

        kylläpäs lapset jaksaa täällä jallittaa.. mites on furry-vain nähdäänkö tänään? voisin tulla moikkaan sinua norvajärvelle


      • analplug-fisting-furry

        harmi kun ei me furry-vain ja analplug- fisting-furry nähty tänään:( kävin siellä ja ei näkynyt sinua :(


      • pettynyt-vain

        en tullut kun norvajärvellä fistasin hamsteria, anteeksi ehkä me joskus nähdään, älä muistele minua pahalla


    • Taijan lopettaa fursuittauksen ei tästä tule mitään minua jalitetaan ja en ole nähnyt muita furryja en Taija jatkaa..?! Terveisin furry

      • analplug-fisting-furry

        minä ymmärrän sinua furry, fursuittaus ei vedä vertoja fistaukselle..!! takaapäin jallitettu fistaus on yliveto..!!


      • analplug-fisting-furry

        älä sinä fursuittausta lopeta, ei kannata välittää jallittajien löpinöistä!!!! mitäs furry-vain tänään? minä olin baarissa ja nyt olis kuski minulla, tulenko moikkaamaan sinua?


      • analplug-fisting-furry

        furry-vain voisi vastata viesteihin, minulla on ollut nyt 2 iltaa kuski ja olisin tullut moikkaan sinua, miksi et vastaa mitään minulle?? olisi ollut mukavaa nähdä sinua ennen kuin huomenna lähden takasin ouluun


      • pettynyt-furryvain

        anteeksi analplug-fisting-furry, en ole ehtiny moikaamaan sinua kun varalaskeutumispaikalla fistasin poroa ja ei sinua näkyny siellä, sinä RYÖKÄLE!!!!!!!!!!!!! jallitit minua viimeisen kerran, nyt minä vain fistaan kavereitani ja naapureita


      • analplug-fisting-furry

        Mitäs furry-vain meinaa tänään tehdä? oletko viihteellä? minä ajattelin käydä parilla tuopilla jossain pikkubaarissa kylillä, tervetuloa minun seuraan jos kelpaa....


      • anteeksi en pääsyt vastaan viestiin netti loppu toimimasta norvalla..! olen kämpillä ja viihteellä..!! saaren-pisteellä ehkä käyn tai jossain...???? eikö sinun pitänyt mennä ouluun analplug-fisting-furry..?? vai taasko pikkulapset kirjottaa..! ja kerran sanoit että ei kannate lopettaa fursuittausta noh furry pitää tänään hauskaa musiikki soi jo jeeee....


      • analplug-fisting-furry

        piti minun mennä ouluun mutta sainki vielä viikonlopun lomaa :) tule saarenpisteelle minä menen odottamaan sinua sinne, odotan klo. 20:15 asti jos ei näy sinua niin menen takaisin kylille niin voit nähdä minut sitten kylillä jossain baarissa, mutta odotan sinua ensin saarenpisteellä.


      • sinne tulen onse kumma homma jos ei nähä sielä..?! minua fyrrua ja sinua analplug-fisting-furry..... menen istuun perälle kun on mun vakio paikka..! jos ei nähä olen sanaton furry ja keltanen takki on päällä ruutulipunnäköinen ootan inolla tapaamista..!! ja musiikki soi pöyvällä känystä et voi erehtyä en halua itkeä kotona illalla.......!!!!!!


      • analplug-fisting-furry

        Odotin sinua furry-vain saarenpisteellä klo 20.15 asti mutta en nähnyt sinua, olitko sinä silloin siellä? Nyt olen keskustassa koskikapakissa.


    • analplug-fisting-furry

      onse kumma homma kun kaverit häipyy ja muut vaan ryyppää..!?! siloin kun tartis plugia ja fistata..jne.... varsinkaan kun hamsteria ei ole enään, ryökäle halkes...!!!

    • Olen saaren-pisteellä ootan Täälä 22:00 sit pois vissiin suru puserossa..?! Nyt jos ei nähä niin itken loputtomiin...

      • analplug-fisting-furry

        Nyt olen taas saarenpisteellä ja tästä fistaten norvajärvelle, keltanen takki on paskassa ja ruutulipunnäköinen plugi analplugi-furryssa törröttää.


      • analplug-fisting-furry

        Minähän kirjoitin että odotan sinua saarenpisteellä 20.15 asti mutta ei sinua näkynyt siellä joten lähdin keskustaan, ei kait furry-vain ole jo niin kännissä kun et ymmärtänyt minun kirjoitusta? :-) nyt olen koskikapakissa


    • Parhaiten minut saa tiedustelemalla tekstiviestillä missä olen furry siis..!! Ei tästä muuten tule mitään...!!

      • analplug-fisting-furry

        tule koskikapakkiin niin nähdään siellä, sanoin baarimikolle että jos tulet sinne niin opastavat sinut minun pöytään kun ne koskikapakissa tietävät sinut jne... sanot vain baarimikolle että viekää minut kaverin pöytään niin homma toimii, olisi todella mukavaa nähdä ja odotan sinua täällä koko illan, ja jos et kehtaa baarimikolle puhua niin olen tälläinen 45v mies jolla on harmaa talvitakki päällä ja istun yksin tai jos kaveri ehtii tulla niin kaveri istuu myös minun seurassa


      • analplug-fisting-furry

        missä furry-vain on? odotan sinua koskikapakissa vieläki, olisi mukavaa nähdä sinut


      • analplug-fisting-furry

        lähdin itkien kotiin kun ei näkynyt sinua furry-vain, itken koko yön ja muistelen meidän yhteisiä kirjoituksia, tämä oli vissiin tässä?


      • fursuitin-veli

        HAHAHAHAAA!!!!! nauran näille teidän kirjoituksille, onko teistä kukaan oikea fursuit???? minä olen ja asun rovaniemellä mutta te ette vissiin ole kun täällä vain kirjoitatte mitä sattuu


    • analplug-fisting-furry

      oon baaritiskillä plugi perseessä. furry-vain tule ja ravista..!!

    • tais olla medän taival ja kirjotukset...... en voi pyytää anteeksi ja muutakaan loukkasin tarpeeksi mie oon yksin tästälähin furry-vain..! muista minua mitä kirjotin furry ei koskaan tavannu muita furryja oikeesti rovaniemellä..??? kiitos kun analplug-fisting-furry kanustit minua..!! olen ainut someroharjulla furry pitää olla näyttö että lähen mihikään enään.........?????? loukkasin ja petin ja itkut ja harmit ja jallitin ja.....jne.......... sydämeen jäi lovi sydän loppuu sykkimästä enkä unoha tätä furry ei ole enään furry tähän loppuu tarina katkerasti itkien.............

      • analplug-fisting-furry

        voi ryökäle.. tuli kääkäle..!!


      • analpluf-fisting-furry

        Joo kantsii furry-vain lopettaa fursuittaus ja heittää se furrynaamari roskiin ja polttaa se, mitä sellaisella homonaamarilla edes tekee??? muutakuin näyttää että on homppeli


      • analplug-fisting-furry
        analpluf-fisting-furry kirjoitti:

        Joo kantsii furry-vain lopettaa fursuittaus ja heittää se furrynaamari roskiin ja polttaa se, mitä sellaisella homonaamarilla edes tekee??? muutakuin näyttää että on homppeli

        lapset taas täällä lainannu nimimerkkiä, mutta joo jos furry-vain haluaa lopettaa fursuittauksen niin kantsii sitten lopettaa, aika paljon sinulla on ollut sitä että olen kirjoittanut tapaamisajan ja sinä et ole sitten tullut ja sitten olet räyhänny kun itse mokaat homman, turun furrytapaamisissa pitää olla täsmällinen siellä ei myöhastelijöitä sallita!!! muistellaan hyvällä tätä meidän yhteistä taivalta ja ehkä joskus meidän lubet taas kohtaa


    • analpluf-fisting-furry

      kakka matolla, plugi poissa, ilta pilalla..?

      • analplug-fisting-furry

        nyt nussitttaan.!!!


    • analpluf-fisting-furry

      Lapsettomalla taas fistauttattaa!! Minä ja analplug-furry-curry harrastamme vain aikuisten kanssa fistningiä, tavataanko peiponpolulla?

    • sillä perusteella voin furry juttuu olla että lopetatte jallittamisen sopiiko..?? ja liikaa join kun viimeks kirjotin se on paha kun juo liikaa ei muista mitä kirjottaa..!! terveisin yksinäinen furry

      • ja en voi lopettaa tätä harastusta fursuitausta..!! tein tymästi kun sait oottaa minua saaren-pisteellä analplug-fisting-furry anteeksi en saa enään varmaan..?? kadun tekojani:::::::::: enkä halua menettää sinua..!! älä itke kun olet tehnyt minun vuokseni minäkään en halua itkeä enään yksinäinen furry katuu tekoja ja pahoittelee ja anteeksi antaa sinulle toivottavasti lämittää mieltä analplug-fisting-furry ensi viikon loppuna olis syntärit furrylla tosin niistä ei taida tulla mitään jos menetin sinut analplug-fisting-furry..!?


      • analplug-fisting-furry

        saat anteeksi ja voin tulla sinun synttäreille parin kaverin kanssa jos et muita pyydä mukaan?? ei tykätä jos on paljon ihmisiä kun ei silloin fursuittaksesta tule mitään!!


      • en pyydä muita mukaan..! onko meidän asiat ok..?? nykyään lähtee muisti pois kun juo paljon täytyy vähentää juomista furryn..! iso kiitos kun sain armahduksen furry-vain


      • analplug-fisting-furry

        kaikki veidän välillä on ok :) mikä päivä sinä vietät synttäreitä?


      • perjantaina tulee furrylle ikää lisää..! pitää sitten juoda vähän että mene muisti ja möhli sitten


      • analplug-fisting-furry

        joo ei kannata liikaa juoda, juodaan yhdessä ja ihan vähäsen vain... päivällä käyn tunturirallia katsomassa jne...


      • saatan itsekkin tunturirallia kattomassa käydä ei tiiä vielä..??? jos meen niin katon loordi aukiolla..!!


      • analplug-fisting-furry

        minä käyn katsomassa maksullisella pätkällä kun sain kaverilta ilmaislipun mutta me nähdään sitten illalla sinun synttärikemuissa :) paljonko furry-vain täyttää???


      • analplug-fisting-furry

        järjestätkö sinä synttäreillesi mitään ohjelmaa?? jos saan ehdottaa nin keinu tai suklaajuna olisi hyvä ohjelmanumero?


      • analplug-fisting-furry

        jokos furry-vain meni nukkumaan?


      • menin nukkuun kun alkoi väsyttä ei jaksanut valvoa pitempään..! ja täytän 38v.! ja en ole miettityt ohjelma numeroa..? hyviä nuokin ehdotukset..!


      • analplug-fisting-furry

        Tuo suklaajuna olisi kyllä hyvä ohjelma synttäreille me muut fursuitit pidetään siitä, tässä on ohje siihen https://www.youtube.com/watch?v=sglZGSwK6ow

        odotan todella perjantaita että pääsen sinun synttäreille!!!!


      • analplug-fisting-furry

        joko furry-vain nukkuu?


      • anal-plug-furry

        en saa nukuttua kun plugi hiertää.


    • kohta lähen nukkuun..! mene sinäkin analplug-fisting-furry.....

      • analplug-fisting-furry

        ei ehdi nukkua kun odotan innolla perjantaita ja sulklaajunaa sinun ja kavereiden kanssa, nyt me vihdoin ja viimein nähdään toisemme ;)


    • tiedustelia-vain

      Onko furryt h alkavia.? Kait joku ei.?

      • vastailija-vain

        No jos haluaa olla oikea furry niin pitää olla h-seksuaali.


      • analplug-fisting-furry

        ei voi muuten fistata furrya..!! ihan homona voi..


      • analplug-fisting-furry

        Jotku on h-alkavia jotku ei ole, minä itse en ole sellainen... Jokos furry-vain on alkanut järjestelemään perjantain synttäripippaloita niin on kaikki valmiina meitä varten ?


      • Furry-vain-fursuit
        analplug-fisting-furry kirjoitti:

        Jotku on h-alkavia jotku ei ole, minä itse en ole sellainen... Jokos furry-vain on alkanut järjestelemään perjantain synttäripippaloita niin on kaikki valmiina meitä varten ?

        Synttäripippalot on hyvässä vauhdissa, tilasin kaikille furryille omat furryplugit, niin analplug-fisting-furrylle, nivavaaran-furrylle, itselleni ja viirinkankaan-furrylle.
        perjantaina huiskutellaan!
        http://g01.a.alicdn.com/kf/HTB1VGyUJpXXXXb6XVXXq6xXFXXXb/Adult-font-b-anal-b-font-sex-toy-Crystal-glass-font-b-tail-b-font-fox.jpg


      • pikku hiljaa alkaa olla..! toivottavasti et ole h alkava..?? itse en ole..! en tykkää semosista siis h alkavilla


      • analplug-fisting-furry

        en ole h alkava ei tarvi pelätä mitään sellaista ja minun kaveritkaan ei ole sellaisia.. perjantaina sitten juhlitaan :)


      • analplug-fisting-furry

        perjantaina sitten ****taan ;)


      • analplug-fisting-furry

        Ethän sinä furry-vain vihaa homoja? turun fursuit miitingissä on 98% homoja, olisi mukavaa käydä sinun kanssa siellä mutta ei onnistu jos vihaat niitä, minä en vihaa homoja en vain itse sellainen ole... minun kaveri duke furry on h seksuaali, sillä on vissiin jotain videoitaki netissä jne...


      • no hyvä ei tartte pelätä.! joo olen kattonut duke furry videoita netistä..... mie vain että h alkavat ole arvaamattomia..?? pitääks niitä pelätä..??


      • analplug-fisting-furry

        pelkäisitkö sinä sitä dukea vaikka se on homo? ei tarvi pelätä niitä ollenkaan!!! jos ne kysyy sinulta että saavatko jyystää sinua kakkoseen niin sanot vain että ei kiinnosta niin se on siinä, ei ne mitään tee ilman lupaa... ja ne videot mitä youtubessa on ne furryvideot niin niistä melkein kaikki on h alkavia, on musiikkivideoita ja pilavideoita jne.....


      • analplug-fisting-furry

        Meinaako furry-vain viettää tänään pikkulauantaita? minä hieman vietän ja käyn baarissa parilla tuopilla


    • furry--vain

      tilasitko ihan oikeasti tuollaiset meille? olet niiinnnn iiihhhaaana ;) termostuloa synttäreilleni, huiskhuisk

    • En aikonut viettää pikkulauantaita ootan perjantaita silloin on hauskaa furryla...!!!!

      • analplug-fisting-furry

        Silloin pidetään porukalla hauskaa, JEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!


    • furry--vain

      kyllä vain analplug-fisting-furry silloin pidetään hauskaa, keinutarvikkeet olen jo hommannut vielä pitää ostaa pari purkkia akselirasvaa jne....... KIMPPAKIVAA JEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!

      • analplug-fisting-furry

        Jopas täällä on taas lainattu nimimerkkejä.... Minä ja muut furryt tullaan sinun furry-vain pippaloihin klo. 22:30 silloin meillä on kuski jne..... odotan jo innolla että me nähdään toisemme...


      • analplug-fisting-furry

        Huomenna tullaan furry-vain luo 22.30, olethan silloin kotona? silloin vietetään kunnon synttärikemut ja tunturirallikemut :) odotan jo innoissaan huomista!!!!!


      • analplug-fisting-furry

        tehdään analplug-fisking-currya evääksi ja ajetaan analplug-rallya..!!


    • Olen kämpillä sitten illalla..! itse ootan kans tapaamista meidän..! :) furrylla on huomenna hauskaa..!!!!

      • analplug-fisting-furry

      • analplug-fisting-furry

        voin tuoda kyllä omankin keinun... pesen sen ensin kun on plugin jämiä..!! huomiseen :)


      • furry-vitun-vain

        ei tarvi tuoda, minulla on varastossa höyläämätönta kakkosnelosta ja veneköyttä, kyllä minä niillä keinun rakennan ;D


    • analplug-fisting-furry

      analplug on avoinna nytte kaikille furryille..!!! fistataan koko viikonloppu...!!

      • analplug-fisting-furry

        Jokos furry-vain kävi katsomassa tunturirallia? Oletko jo aloittanut synttäribileet? Illalla 22.30 nähdään :)


      • kävin kattoo tunturirallia loordi aukiolla..!! just lähen saaren-pisteelle pois lähen 20:30 alku vauhit ottaa sielä..!


      • analplug-fisting-furry

        otahan hyvät alkuvauhdit niin olet sitten fiiliksissä kun tullaan sinuun... saitko muuten keinua bileisiin? vai järjestätkö meille muuta ohjelmaa?


      • analplug-fisting-fyrry

        Tuleeko furry-vain käymään alkuillasta kylillä baareissa, olisi mukavaa ensin nähdä baarissa ja sitte sinun luo?


      • en lähe baariin vielä illemmalla ehkä..?? kun on juotavia täälä ja keinua ei ole..! pitää keksiä muuta ohjelmaa ite alan musiikkia kuunteleen nyt ja juomaan minttu kaakaota ja siideriä nyt lähtee bileet käyntiin......... jeeeeeeeeeeeeee


      • analplug-fisting-furry

        Kohta tullaan sinun luo, 22.30 tai 22.50 tullaan, riippuu ihan siitä miten kuski hakee meidät... sanotko vielä osoitteen minne me tullaan? Voisitko ladata tietokoneelle yhden hyvän biisin mistä me furryt tykätään? olisi mukavaa kuunnella sitä sinun luona, täs on se biisi https://www.youtube.com/watch?v=jqob2g1F-xk


      • furryn-vain osote on vatialanpolku 3e hyvää musaa tämä..!! ja hauskaa on jo jeee......


      • analplug-fisting-furry

        oletko fyrry-vain nyt kotona??? kuski hieman hukassa, ollaan joidenki armeijan porttien vieressä ja tässä on myös rivitaloja, voisitko tulla meitä vastaan tänne?


      • mä koitan katoo missä ootte..!!!


      • ei näkynyt lähen baariin koskikapakkiin jos nyt ei nähä niin...................????????????


      • analplug-fisting-furry

        oltiin vissiin väärässä paikassa :( no nähdään half-moonissa ja jos et tule sinne niin sitten tämä oli tässä!!!! mene karaokepuolelle ja kysy baarimikolta missä istuu vesa vemputtaja niin se ohjaa sinut minun pöytään, olen vip asiakas


      • analplug-fisting-furry

        tuletko half-mooniin? olisi mukavaa nähdä sinut kun minun muurahainen kuoli tänään kun kännissä astuin sen päälle niin olen surun murtama :(


      • analplug-fisting-furry

        kyllä tämä taisi olla tässä :( oltiin sinun oven takana 23:40 mutta et avannut ovea!!!! missä olit??? sovittiin että tullaan sinun luo, ei kai taas jallittajat pilannu meidän iltaa? nyt lähden baarista itkien ja fistaten, saatan fistata itseni hengiltä kakkoseen!!!!!


      • analplug-fisting-furry

        Nyt fistasin itseni hengiltä kun jallitit minua! Itken katkerasti kun minun sääski kuoli kesällä kun fistasin sitä raidilla!


      • analplug-fisting-furry

        Jopas täällä taas räikeästi on lainattu nimimerkkejä!!!! ei minulla eilen ole ollut edes tarkoitus juoda vaan nimimerkin ryövääjät kirjoittanu mitä sattuu.. tänään olen baarissa tunturirallin loppumisen kunniaksi, johonki bikkubaariin menen, pohjanhovi taitaa olla aika täynnä tänään.. Mitäs furry-vain tänään tekee?


      • analplug-fisting-furry

        ymmärrän että furry-vain on suuttunut, olisin minäki.... voihan P****LE teitä nimimerkin lainaajia!!!!!!! sotkette meidän muiden asiat ja illanvietot... istun nyt uitossa, ihan hyvin on porukkaa liikenteessä


      • furry--vain

        anteeksi analplug-fisting-furry kun en ole kirjoittanut olen aika tööt eilisen jälkeen, minulla oli synttärivieraana 3 koiraa, 2 kissaa ja 1 laama, niitä minä jyystin keinussa ilman rasvaa ja laamalta sain taudin!!!! plugi on vihreä ja tippuu kohta pois


    • olen suuttunut ja potuttaa..!!!! ja taas tärveltiin minun synttärit perhana........ ja p..........oneks on naapureita ja kavereita jotka tukee...!! perhanan sekaantujat perskuta että pannuun ottaa.....!!!!!!! ja tässä oli viikonloppu........ synttärit tuli ja meni ompa hauskaa... lähen pois täältä onko sitten hauskaa nimi merkkien lainaajat....?? jos on asiaa niin lapset älkää kirjottako tänne..! harvalle vastaan enään

      • KysyyjaVastaa

        Lopeta saatanan anaaliplukihintti paskanjauhatus!


      • analplug-fisting-furry

        Hyvin kirjoitettu furry-vain, voihan r*****e noita nimimerkin lainaajia ei ole yhtään hauskaa tommonen!!!!! meni viikonloppu pilalle teidän takia!!!!!!!! onko furry-vain tänään liikenteessä? minä olen autolla kylillä ja istun parkissa pari tuntia vielä..


      • KysyyjaVastaaTaas

        Saatanan anaaliplukihintti lopeta paskanjauhatus!


      • furry--vain

        voihan ryökäle ja kyökäle, en tullut kylille kun kun minulla on parempi auto kuin sinulla analplug-fisting-furry!!!!!!! minä en tuollaisien köyhien kanssa puhu enkä plugita!!!! painu vittuun täältä!!!!!!!!!!!!!! ja fistaa niitä hamstereita ja sääskiä HAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • analplug-fisting-furry

        olipa mukava vastaus furry-vain hepulta!!!! taidat itse olla se jallittaja kun tuollaisia kirjoitat!!!!!!!!!!!!!!! minulle ei tarvi tuollaista kirjoittaa tai laitan sinun mustallelistalle!!!!!!!


      • TaasKysyyjaVastaa

        Helvetin anaaliplukihintti paskanjauhaja vastaa ja kysyy itseltään!


    • lapset älkää kirjotelko tänne..!!!! ja taaspitää oikaista en ole kirjottanut tommottii analplug-fisting-furry..!! älkää käyttäkö nimi merkkiä toisten.!!!!!! teidän takia saan huonon maineen..! olispa toinen paikka missä sais kirjottaa rauhassa oleks samaa mieltä analplug-fisting-furry..?? töykeetä kirjotusta täälä

      • analplug-fisting-furry

        Olen samaa mieltä kanssasi, lopettakaa lapset toi pelleily!!!!!! Mitäs furry-vain meinaa tänään hommailla?


      • koti illan pietän..! kahvit jos maistelis tarjoaisin sinullekkin jos olisit täälä..!?


      • furry--vain

        koti illan pietän..! vemputan ja katson turripornoa... et ole tervetullut minun luo kahville analplug-fisting-furry !!!!!!!!!!


      • analplug-fisting-furry

        NO höh!! olisin tullut kaffeelle sinun luo mutta ei kun en kerta ole tervetullut!!! itkien tästä lähden :(


      • minun nimi merkkiä lainaillaan..! enkö sanonut ÄLKÄÄ KIRJOTELKO TOMMOSIA kuinka montakertaa pitää sanoa älkää tehkö noin pilaatte toisten jutut kun ei mullakaan ole nyt hauskaa..! analplug-fisting-furry en minä kirjottele sinulle tuomosta tunistat minut kirjotuksesta ja mulla on vain tämä nimi merkki..! en tiiä kenen tuo on älä noteeraa mitä kirjottaa tuo toinen kun on lapsi vielä


      • furry--vain

        analplug-fisting-furry minä täällä jallitan sinua furry-vain tässä, minulla monta eri nimimerkkiä että voin täällä koijata teitä oikein kunnolla HAHAHAHAAAAA!!!!!!!


      • analplug-fisting-furry

        NYYH! itku tuli!!!!!


      • lug-fis
        analplug-fisting-furry kirjoitti:

        NO höh!! olisin tullut kaffeelle sinun luo mutta ei kun en kerta ole tervetullut!!! itkien tästä lähden :(

        Mehän skypetetään joka viikko


    • niin näköjään koijasit ja paheman kerran...!!!!! lapsi häivy pois täältä kirjottelemasta..!! enen kuin mittä täyttyy minulla

      • kato nyt mitä sait aikaan lapsi..!!!!! analplug-fisting-furry itki..! ja minulla potutaa vietävästi....!!!!!!!!! en kehtaa kirosanoja käyttää vaik mieli tekis


      • furry--vain

        furry-vain tässä kirjoittelee, sain analplug-fisting-furryn itkemään ja nauran!!!!! ja vemputan ja annan takahalkiota ja jallitan kaikkia!!!!!!!!!!! HAHAHAHAAAAAA!!!!!!


      • analplug-fisting-furry

        YHYHYYYYYY!!!! BYÄÄÄÄÄHHHH!!! suru puserossa minulla, minua koijataan täällä


    • pottuun-tunut

      pottuuntunut alan juomaan viinaa se helpottaa.....!!!!!! perkeleen lapsi heitä veivi....!!!!!!! furry lähti pois tästä keskustelusta

      • furry--vain

        furry-vain tässä vaihdoin nimimerkin pottuun-tunut nimimerkiksi ja heitän veivin analplug-fisting-furryn takahalkioon!!!!! HAHAHAAAHAHAAA!!!!!!!!


      • analplug-fisting-furry

        Ei saa veiviä sinne heittää!!! YHYYYYY, Tippa silmässä minulla


      • analplug-fisting-furry

        No jopas täällä on taas lainattu nimimerkkejä, olen ollut töissä koko päivän niin en ole kirjoittanut tänne mitään ja en todellakaan itke täällä en ole niin lapsellinen!!!! Miksi furry-vain on täällä räyhännyt? et kai vain ole uskonut noita jallittajien kirjoituksia? jos olet niin hieman pitää sinun ryhdistäytyä eikä uskoa kaikkea mitä täällä kirjoitetaan!!!!


      • anaaliplukihintti

        anaaliplukihintti paskanjauhaja vastaa ja kysyy taas!


      • analplug-fisting-furry

        Minne furry-vain hävisi? et kai suuttunu ja ottanut tosissaan noita jallittajien kirjoituksia? ei sen takia kannata lähteä pois täältä vaan nauretaan yhdessä noille nimimerkkien lainaajille :D


      • suutuin ja potuttaa..!! ei tomosten kans jaksa peleillä..! saakelin jallittajat..! enkä ole hyvällä tuullella..!!!!! tuli maisteltua väkevää... nuppiin ottaa tommonen pelleily..!!!


      • analplug-fisting-furry

        no ei noista jallittajista kannata välittää, olethan sinä huomannut että niitä jallittajia on mutta huomaa heti kuka on jallittaja ja kuka ei ole...


      • furry--vain

        minulla ottaa nuppiin kaikki, sinäki analplug-fisting-furry veä vittu päähän ja raiskaa ittesi!!!!!! HAHHAHAAAAA furry-vain tässä pottuuntunee kirjoittaa!!!!!! saatanan turrit olette homoja kaikki!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • analplug-fisting-furry

        no olipas taas kirjoitusta furry-vain nimimerkiltä, taidat olla kännissä kun tommottii kirjoitat meille?


    • huomaa kyllä kuka jalittaa ja kuka ei..!!!!!!!! harmi kun kirjottavat sekaan

      • analplug-fisting-furry

        nyt minä menen itkien nukkumaan kun furry-vain täällä toivoo että raiskaan itseni!!!! miksi sinä sellaista toivot, mitä pahaa minä olen sinulle tehnyt????


      • furry--vain

        minä furry-vain juon viinaa ja raiskaan oman furry-päähineen!!!! vittuako tässä pölissään


      • analplug-fisting-furry

        olihan noi jallittajien kirjoituksia? ethän sinä furry-vain tommottii kirjoita?????


    • Jalittaja kirjottaa ite en kirjota noita..! En minä jaksa oikasta asioita minun päälle asiat kaatuu nyt se on todettu

      • analplug-fisting-furry

        no älä masennu, uskon sinua furry-vain.... voitaisko nähdä joskus? muuten onko sinulla moottorikelkkaa? minä menen huomenna kuningaslaavulle makkaran paistoon


      • analplug-fisting-furry

        aanaaliplukihintti paskanjauhaja vastaa ja kysyy yhä!


      • analplug-fisting-furry

        mitäs furry-vain on tänään touhunnu?


      • analplug-fisting-furry

        Ettekö te helvetin homot voisi vaikka whatsappailla keskenänne?


      • analplug-fisting-furry

        Minne furry-vain on hävinnyt? ollut minulla paha mieli kun et ole kirjoittanut mitään :( mitä viikonloppuna??


      • furry--vain

        anteeksi analplug-fisting-furry kun en ole kirjoittanut mitään, menin naimisiin rankaisija-furryn kanssa toinen toista 2016 eli 02.02.2016 niin on ollut hääkiireitä, emme vaihtaneet sormuksia vaan vaihdettiin analplugit. Tänään lähdemme häämatkalle olkkajärvelle ja iltanuotion valossa plugitetaan ja fistataan toisiamme ja syömme tälläistä hääkakkua https://www.google.fi/search?q=anal cake&biw=1920&bih=932&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjc3YHS7uDKAhWEfHIKHSmwBukQ_AUIBigB#imgrc=JEyN9ILIB8YttM:

        Terkuin: furry-vain


      • analplug-fisting-furry

        Onnea teille ja pitkään rakkautenne kestäköön :)


      • analplug-fisting-furry
        analplug-fisting-furry kirjoitti:

        Onnea teille ja pitkään rakkautenne kestäköön :)

        Minä itse taas löysin uuden matun jonka kanssa fistataan aamusta iltaan ja illasta aamuun peräreiät soikeina, ihanaa.


      • furry--vain

        aamulla minä synnytän furry-vauvan, söin 2 kiloa teddykarvaa niin huomenna pöntössä on sellainen otus että heikkoa tekee itse kullakin


      • nauruun-tuketunut

        ei voi kun nauraa....!!!! mitä täälä kirjotetaan hahah heheh...!!!!!! keksikää lisää.?


      • analplug-fisting-furry

        minäki purskahdin nauruun kun luin nämä hahhahaaa!!! harmittaa vain kun furry-vain ei enään kirjoita minulle, katkerasti olen itkenyt sitä.. olisi mukavaa kirjoitella sinun kanssa. no tänään menen baariin pitämään hauskaa :)


      • olen kämpillä en mee baariin..!! pakko vaihtaa merkki toisten takia..! ja olen ollut norvajärvellä äitin apuna ratktorilla lumi hommia tehnyt ja kelkalla huristellut ja mönkiällä huristellut
        näköjään ikävä jollakin.??


      • analplug-fisting-furry

        tulisit käymään baarissa, on ollut ikävä sinua.. johonki pikkubaariin vain että löydetään toisemme?


      • en pääse kavereita kylässä..! no hyvä että joku kaipaa minua..!!


      • finn-furry

        Usko jo saatanan analplug-fisting-furry että en halua nähdä sua hinari!!! veä vittu päähän ja pakene vuorille HAHAHAA!! Terv. fin-furry


      • analplug-fisting-furry

        Vais niin kirjoitat minulle, nyt katkerasti itkien kotiin nyyyyhhh


      • analplug-fisting-furry

        PERKULE!!! kun on taas minun ja fin-furryn nimimerkkejä lainattu!!!!! harmi kun et pääse baariin minulla on koko illan piikki auki täällä ja juomia riittäisi, no pitää tarjota kaverille jos et pääse tulemaan


      • lähen baariin koskikapakki pottuilut naapurin luona ja täälä vaikka nimen muutin..!! tämä keskustelu menee harvemmaksi minun osalta kerran näin kirjotellaan täälä en ihmettele kun muut lopettaa kirjottamisen täälä ja taas pitää vissiin nimi muuttaa..? ei tästä voi tulla mitään muut härveltää..! sitten itketään perään et kirjota mitään.... furry sanaton...?!


      • analplug-fisting-furry

        tule uittoon minulla on täällä piikki auki ja tarjoan juomat sinulle? ja älä noista nimimerkin lainaajista välitä, ne on keskenkasvuisia lapsia!!!!


    • Ja mulla on piikki auki koskikapakassa juon Täälä pitää tilata terävää potuttaa... Mistään ei tuu mittään..!!

      • analplug-fisting-furry

        minäki tulin koskikapakkiin, istun siinä ulko-oven vieressä kavereiden kanssa, tule moikkaan minua tai kysy että kuka teistä on raimo rouherukkanen niin kättelen sinua ja vietetään hauska ilta


    • furry-yksin

      Tule tiskille keltanen takki päällä ruutu lipun näkönen jos ei näy niin puhukaa mitä lystää...

      • analplug-fisting-furry

        tule meidän pöytään oven viereen, en näe sinua tiskillä, ei ole ruutulipputakkia siellä kellään, tarkoitithan että takki on samanlainen kuin formuloiden ruutulippu?


      • analplug-fisting-furry

        ei näkynyt sinua baarissa, baarimikot ihan ymmällään että mikä se sellainen ruutulippu heppu on, jallitit meitä!!!! harmi


    • liiankauan-oottanut

      kun kerta ei näkynyt biletän kämpillä tästä lähin ja oikeesti näin furryn 4.6.2014 16:32 rovaniemellä en sen jälkeen siitä lähin kirjotellut joillekkin..... taksi kuski sano LOPETA PELLEILY NOITTEN KANS olen kämpillä ei näy olen baarissa ei näy EIKÄ NÄY MISSÄÄN...... vastaan enään sähkö postiin joka on [email protected] ja vain oikeille furruille vastaan..!!!!!!!!!!!!! pitkään kissa ja hiirtä meni........... liian pitkään meni en voi loputtomiin näin mennä.......................furry kiittää ja.....................

      • mielenterveys-furry

        Varmasti näitki furryn 4.6.2014 16:32 rovaniemellä, kyllä me sinua uskotaan.. ps. muurolassa on vielä hoitopaikkoja vapaana!!! ja auttavaan puhelimeen voi aina soittaa jos tuntuu että ahdistaa


      • eihyvääpäiväää

        näitkö sen furryn 4.6.2014 klo 16:32 sampokeskuksen vieressä? jos näit niin ei se ollut mikään furry vaan minun kaverilla oli silloin polttarit ja kaveri laittoi päälleen lattiamaton johon koira oli kussut, kaveri pelleili silloin.. hyvänen aika kun luulit sitä koiran kusemaa mattoa furrypuvuksi :D taisit olla silloin hieman tööööt!!!!!??????


      • ihmettelen-vain

        Minne on hävinneet keskustelun järkevät tyypit missä on nimimerkit?

        furry
        viirinkankaan-furry
        ounasrinteen-furry
        pöykkölän-furry
        mäntyvaaran-furry
        analplug-fisting-furry
        furry-vain
        fin-furry

        olisi mukavaa jutella teidän kanssa eikä vain jallittajien kanssa


      • olen samaa mieltä kun nimi merkki ihmettelen-vain en itekkään tykkää jallittajista..! niistä on vain harmia.... itekkään en kirjottele pahemin tänne kun jalitetaan enkä tykkää semmosesta..!!!


      • ihmettelen-vain

        mukavaa kirjoitella vain oikeiden furrujen kanssa, jallittajat voi painua v.tt..n täältä, on mukavaa että furry-vain kirjoittaa minulle... missäpäin fin-furry on nyt?


      • finn-furry

        olen kotona vetämässä käteen ja nauran spermallani teille saatana ihmettelen-vain nimimerkille!!!!!!


      • ihmettelen-vain

        pitiki fin-furry nimimerkin kirjoittaa ja pilata minun ilta, yhyhyyyyyyy :( nyt en tiedä mitä teen, todella surullinen olen kun minun sääski kuoli viime kesänä, olen ihan rikki ja fin-furry vain jallittaa minua


    • kattokaa mitä saitte aikaan taas jallittajat..!!!!! teistä jallittajista on vain harmia ja jallittajat voi painua v.tt..n täältä ja pitääpä olla lapsellista touhua täälä jallittajilla taas jalituttaa.!! fin-furry- lähtee nukkuun ei jaksa tapella

      • ihmettelen-vain

        kiitos fin-furry kun pilasit minun illan, kyyneleet silmissä menin nukkumaan ja koko viikonloppu pilalla, yhyyyyyy :( minä olen ollut ihan rikki kesästä asti kun minun villakoira sängyn alta kuoli, imuri tappoi sen byääääähhhhhhh!!!!


    • Neo-Sathanas69666
    • analplug-fisting-furry

      jallitin naapurin koiran tänään fistauskuntoon..!! ja tilasin uuden plug-in-anal-tapin extralargen äänimaailmalla ja ledivaloilla...!!

      • tappi-nyrkki-furry

        minäpä työnsin sen naapurin koiran omaan perseeseen, paskalla käydessä kuuluu vain haukuntaa ja ulvontaa, ooouuuuuuuuuuu


    • finn-furry

      mälli lentää ja banjot soi, oli mukavaa jallittaa analplug-fisting-furrya ja kaikkia muita furruja, hyvä että teille tuli paha mieli, olette homoja!!!!!!!!

      • tappi-nyrkki

        me furrut ei uskota sinua nimimerkki furry, furry-vain, fin-furry olet liikaa jallittanu meitä ja pahoittanut meidän ja minun mielen!!!!!!! voit painua v.ttuu. täältä


      • analplug-fisting-furry

        mitäs rovaniemen furryt tänään touhuaa? ja missä on nimimerkki fin-furry???


      • analplug-fisting-furry

        kun kukaan fin-furrykaan ei vastaa niin fistasin tänään itseltäni tajun melkein kankaalle, ranteeseen sattuu ja aunukseen niin, plugilihas löystyi ja pierettää.


      • analplug-fisting-furry

        Mitäs muut furryt tekee nyt pikkulauantaina, viihteellä????? minä olen ja olisi mukavaa nähdä fin-furry, voinko tulla sinun luo kylään nyt heti?


      • analplug-fisting-furry

        Onkos muut furryt viihteellä? vai onko rovaniemellä oikeasti muita furryja kuin minä? aika kuollutta on täällä keskustelussa!!! jos en tänään näe baarissa muita furryja niin en usko että teitä on olemassa!!!


    • yksin-furry-vain

      Ei tässä voi kirjottaa kun pottuillaan ei ole enään nimi merkkiä enään biletän naapurissa yksinäinen furry ja kuulemma en saa kirjottaa enään tänne..!! Jos kerran v alkavaa sanotaan niin eipä ole hauskaa

      • analplug-fisting-furry

        taas on jotku penikat jallittanut sinua ja sinä uskot niitä, älä usko niitä ne on lapsellisia!!!!! tietenki sinä saat kirjoittaa tänne... Yksinäinen olen minäkin, baarissa odotan että tulisi joku furry minulle juttelemaan mutta vissiin pitää olla yksin koko ilta :( uitossa olen tällä hetkellä


      • yksin-furry

        kämpillä olen nyt loppu ilta täälä..! furry pään laitan päälle ja biletän jeeeee..... mulla on hauskaa en tiiä muista..??? ja ei ole nimi merkkiä enään piti hukata pois lainattiin tarpeeksi..! ja musa soi...!!!!!!!!! furry pitää ainakin hauskaa se on varmaan...!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • yksin-furry

        painu sinä analplug-fisting-furry helvettiin täältä!!!! minä olen kotona ja furrypää päällä fistaan itseäni!!!!! saatanan pippelipoika!!!!!!!!!!!!


      • analplug-fisting-furry

        Nyt itkien kotiin menen kun kirjoitit tuollaista minulle :( nyyyh, en olisi sinusta uskonu että tälleen kirjoitat


      • bilettää

        niinkuin arvelinkin sitten vit täälä.. sempä takia kirjottelen harvemmin minä suutuin ja otin nokkiin mutta musa soi ja biletän.........!!!!!!!!!!!


      • iltaavietän

        pottuiltiin kunolla vit kunnolla... ja mikä on loppu tulos miettikää sitä... illan pilaajat...!!!!!!!


      • iltaavietän

        nyt analplug-fisting-furry voi vetää alahuulen päänsä ympäri ja nielaista, HAHAHHAHAHAHAAA, tässäiltaavietän heppu vain kusettaa teitä


      • analplug-fisting-furry

        okei, eli taas sait minut itkemään!!!!!! miksi noin julmasti kirjoitat? YHYHYYYYYYYYY


      • kyllästynyt-vain

        jollakin lapsettaa voi vietävä...!!! ei mulla mulla bilettää..!! kirjottakaa sähköpostiin oikeet furryt..?!


      • analplug-fisting-furry

        Tänään juon oikein kunnolla kun on hermot mennyt!!!!! olisi mukavaa nähdä sinua baarissa joka olit nimimerkillä furry-vain ja fin-furry, piikki on auki koko illan!!


      • furr

        mulla ei ole enään noita nimi merkkejä..! koti illan pietän furry.! piti poistaa nimerkki kun käyttivät hyväks


      • analplug-fisting-furry

        Tulisit baariin juttuseuraksi, tarjoan koko illan ja sapuskat grilliltä? Yksin pitää vissiin baarissa olla :(


      • viirinkankaan-furry

        minä voin tulla sinun seuraksi baariin jos haluat analplug-fisting-furry, missä baarissa olet?


      • analplug-fisting-furry

        joo tule vain, olen uitossa ja istun pitkässä pöydässä, minulla on ruskea nahkatakki päällä ja istun yksin, tarjoan juomat, sapuskat ja taksikyydin sinulle viirinkankaan-furry


      • furr

        hyvä että sait seuraa.! itellä ei ole rahaa nyt.! katellaan toinen kerta..?


      • analplug-fisting-furry

        Minähän sanoin että piikki on auki eli kustannan kaikki, ei sinulla olisi rahaa tarvinnut olla mutta sain minä viirinkankaan-furrysta seuraa ja se sanoi että kaikki muut on täällä suomi24 jallittajia niin en usko että on muita furryja kuin minä ja viirinkankaan-furry joten ei tule toista kertaa valitettavasti... Me täällä bailataan ja pidetään hauskaa minun piikkiin, JEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! OLLAAN ROVANIEMEN AINOITA FURRYJA!!!!!!!!!!!!


      • analplug-fisting-furry

        tämä on huippu ilta, viirinkankaan-furry näytti todella hauskoja videoita mitä on tehnyt, hahahhaaaaa nauroin niille kippurassa


      • furr

        loukkasit minua nyyh..! noh pitää yksin furruilla tästä lähin ja jallittaja minä vielä voi voi......... kerta ei tule toistakertaa pitää kirjotella jolekkin toiselle sitten.??
        furrya on loukattu


      • analplug-fisting-furry

        voi voi sinua mammanpoika furrya kun siellä itket ja fistaat itteäsi perseeseen!!!! mene itkemään jonnekki lastenkerhoon, sinne sinä kuulut jallittamaan pikkulapsia


      • furr

        niin minä fistaanki itseäni ja naapureitani, mitäs siihen sanotte homo-furryt? !!!!!!!!!! ja raiskaan koirat kissat ja marsut ja työnnän 2 metrisen plugin jonnekki minne päivä ei paista


      • finnn-furry

        mitä furryt teki ystävänpäivänä? minä työnsin analplug-fisting-furrylle ja viirinkankaan-furrylle metrisen kakkosnelosen perseeseen, ei ole niistä kuulunu mitää pariin päivään, olisivatko suuttunu minulle ? t, furry, finn-furry, furry-vain


      • posion-furry

        Tulin posiolta käymään rovaniemellä ja olen furry, voiko täällä nähdä muita furruja?? vai onko tämä keskustelu täynnä toistensä höynääjiä? kuka tuo nimimerkki finn-furry on? olisi mukavaa nähdä???


      • posion-furry

        ilmeisesti täällä rovaniemellä ei ole oikeita furryja kun kukaan ei vastaa tai halua nähdä, harmi


      • fin-turri

        minun entinen nimi merkki oli.! enkä ole jallittaja niin kuin jotku väittää..!? mitä kirjotan minua syytetään kaikesta aivan kaikesta eihän minulla ole enään sanan valtaa..! eikä tässä voi enään kirjottaa kun silloin tällöin pottuilut ja vit jne...... tulee...... että täleesti someroharjun turri harmi minunkin puolesta.....


      • posion-furry

        siis nyt kirjoitit hieman sekavasti, siis sinä olet furry? etkä mikään jallittaja.. minä uskon sinua että olet oikea furry, voitaisiinko nähdä tänään? voidaan nähdä baarissa kunhan lupaat että et ole mikään jallittaja? olen niin monesti pettynyt :(!!!!!


      • fin-turri

        mulla on bileet kämpillä nyt en pääse nyt baariin..!! valitettavasti kerrankin musiikkia saa soittaa lujaa ja mita vain. jeeeee.....!!!!!! älä ota nokkiin..?? minua varmasti syytetään taas niinhän siinä käy.?!


      • posion-furry

        en syytä sinua mistään, miksi syyttäisin? harmi kun et pääse baariin.... asutko kaukana keskustasta jos minä tulisin sinun luo?


      • fin-turri

        asun pöykkölässä osoitteessa takahalkiotie 2 tuletko tänne?


      • posion-furry

        odotin sinua ulkona 2 tuntia mutta et tullu!!!! sinä fin-turri jallitit minua!!!!!! nyyyyhhhhhhhhh, itken ja en tiedä mitä teen


      • fin-turri

        someroharju ja vatialanpolku 3e on mun osote taksit löytää ja navikaattorit löytää 6,5 km keskustasta minun navikaattotri ja taksit löytää kyllä..! älä sitten syytä että et löytänyt osotetta..?!


      • suomi-turri

        nytkö taas nimi merkkiä käytetään hyväks.. per.... ja niin minua syytetään kaikesta kiitos jne.....


      • posion-furry

        sanoit aikaisemmin että asut pöykkölässä ja siellä minä odotin sinua, yhyhyyyyyy nyt en tiedä mitä teen kun minua koijattiin oikein kunnolla, ollut paljon vastoinkäymisiä ja täällä vain jallitetaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • posion-furry

        sinä siis asut someroharjulla?


      • suomi-turri

        kyllä asun someroharjulla..!
        ja minkä teen nimi merkin lainaajille..?


      • posion-furry

        Nimimerkin lainaajat on perseestä! Saan kyydin kaverilta somerolle, odotan sinua vattajanpolulla klo 3.40 tule sinne niin ei tarvi minun pettyä


      • suomi-turri

        tule taksilla maksan kyydin mun osotteen..?? haukut tulee sinulta kuminkin ............ niin kuin yleensä minulle.!


      • helevetinkääkkä

        painu homo vittuun juttelemasta itekseen saatana!


      • posion-furry

        en minä sinua hauku suomi-turri, miksi minä sinua haukkuisin? mitäs tänään teet?


      • suomi-turrifurrikurri
        posion-furry kirjoitti:

        en minä sinua hauku suomi-turri, miksi minä sinua haukkuisin? mitäs tänään teet?

        painu vittuun juttelemasta itekseen saatana!


      • suomi-turri

        tykkäät kuites kun täällä röpisen, nähdäänkö tänään ;) ?


    • suomi-turri

      Noh hyvä et hauku..mua muut tekee niin..! Olen kämpillä kauhee päänsärky tuli myöhään juotuu ja musiikkia kuuneltua

      • posion-furry

        Harmi kun sinulla on pää kipeänä :( et vissiin ole juomassa? minä olen keskustassa baarissa


      • posion-furry

        nyt teen kyselyn tänne kaikille furryille, kuinka väljä rektaali teillä on?? suomi-turri voisi vastata ensimmäisenä????????


      • suomi-turri

        no minun rektaalia on rassannut nimimerkit viirinkankaan-furry, analplug-fisting-furry, keskustan-furry, someron-fyrry, pöykkölän-furry niin minun rektali on aika väljä....


      • turri-vain

        joku lainas merkiä.. perhana..!! en ole tehnyt tomosta en ole h alkava..! ja kirjotus loppuu mulla kerta tommosia kyselläänn kirjotan muualle....


      • turri-vain

        Joku lainasi minun nimimerkkiä! Olen tehnyt tommosia ja olen h alkava. Nyt kirjoitan muualle, kirjoitan gay-palstalle!


      • posion-furry

        Minä myös olen hoo-furry ja rektaali valuu nyttekin..! Fistasin kaikki koiraa suuremmat eläimet odottelessa bussia, laukussa lemmikkiorava odottaa vuoroaan.


    • jallittajat

      Jalititte..!! En vastaa enää hyvästi...

      • ruotsin-gay-furryt

        hello poikkernat sielä soomessa, me 3 karvaista ruotsi hoomo-furryä tulla rovaniemi viikonloopuna, siellä visiin homopaikat ola koskikapakka ja someeronharju?? olisi nice fuck ass furry


      • turri-vain

        joo rovaniemen kovimmat gay-paikat on koskikapakka ja jatkot sitten someroharjulla, tervetuoloa ruotsin-gay-furryt tänne, iso purkki niveaa on ostettu teitä varten ;D


      • hurryfyrru
        turri-vain kirjoitti:

        joo rovaniemen kovimmat gay-paikat on koskikapakka ja jatkot sitten someroharjulla, tervetuoloa ruotsin-gay-furryt tänne, iso purkki niveaa on ostettu teitä varten ;D

        go'dag bögfyrry


    • Kyllikkinyrkinosti

      Saako mennä huoriin jos kotona ei saa pillua ? Saako huorissa nuolla pillua jos kotona ei saa ? Saako huora panna kakkoseen jos kotona ei saa ? Saako heittää mällit suuhun jos kotona ei saa ?...

      • posion-furry

        Mitäs turri-vain tekee nyt pikkulauantaina? minä olen hieman juomassa ja minulla on kuski koko illan, voisin tulla käymään kylässä sinun luona????


      • turri-vain

        tervetuloa kylään minun luo, olethan sinäki h alkava niinkuin minä olen? jos et ole gay niin et ole tervetullut minun luo kylään!!!!!! jos olet tulossa niin tuo samalla vaseliinia tai laakerirasvaa minulle


      • posion-furry

        en ole h alkava!!!!! hyi hitto en tule kylään sinun luo IKINÄ!!!!!!!!!!!!!!


      • jallittajat

        jotku ne kehtaa entisiä nimi merkkejä käytää hyväks...!! en ite..!! joilakin lapsettaa..!
        ja taas sain haukut..!


      • jallittajat

        voi kun lapsettaa jollakin..! ei itellä vit ja potuttaa...!!! ja kaiken lisäksi nimi merkiä hyväks käyttävät voihan p minua syytetään niinpä niin


      • hävinnyt

        yhtä furrya haukuttiin h alkavaksi ja mamanpojaks..! sempä takia se ei kirjottele.


      • analplug-fisting-furry

        ei niistä kannata välittää ne haukkujat on itse mammanpoikia!!!! olisi mukavaa nähdä tänään turri-vain nimimerkkiä mutta harmi jos hän on jättänyt tämän keskustelun, minulla koko illan kuski käytössä jne..... nyt ajattelin mennä nallen pubiin parille oluelle


      • loukaantunut

        entinen merkki on toi..! nyt olen miloin mikäkin en pääse enään rekistöytymään..! ite olen kämpillä aika juoneena..! eikä ole kyytiä kaupunkille..?! sinä ite analplug-fisting-furry haukuit minut...


      • analplug-fisting-furry

        en minä ole sinua haukkunut koskaan!! minun nimimerkkiä lainattu ja se minua potuttaa ja PALJON!!!!! lopettakaa jallittajat jo tuollainen pelleily se ei ole hauskaa!!!!! harmi olisi mukavaa nähdä sinua ja puhua, no jos pääset kylille niin ilmoita, tarjoan juomat jne.....


      • jallitus-loppui-nyt

        anteeksi teille furruille kun ollaan jallitettu teitä, säikähdettiin analplug-fisting-furryn kirjoitusta ja luvataan että ei enään jalliteta teitä, anteeksi vielä kerran


    • turri-vain

      tänään fistataan kyynärpäätä myöten!!!! ei auta jallittaa kun nyrkki on anuksessa..!!

      • analplug-fisting-furry

        Mitäs turri-vain tänään tekee? Minä ajattelin käydä parilla tuopilla, oletko sinä menossa baarin? olisi mukavaa nähdä jossain :)


      • analplug-fisting-furry

        Nyt olen keskustassa ja minulla on koko illan kuski käytössä, onko turri-vain menossa baariin?


    • haluu-nähä

      Olen nallen pup jos analplug-fisting-furry haluu nähä mut..! Olen ikkunan vieressä keskinäinen pöytä

      • analplug-fisting-furry

        ikkunan vieressä on monta pöytää, missä niistä istut???


      • haluu-nähä

        istun ison anaaliplukin päällä kun olen h alkava, löydät minut sieltä, olethan sinäki analplug-fisting-furry h alkava????? jos et ole niin voit pieraista ja hirttää ihtesi omaan kyrpään


      • analplug-fisting-furry

        nyt loukkasit minua, yhyyyyyy byääääähhhhh itken ja itken, en ole h alkava valitettavasti, viime kesänä minun kastemato kuoli kun laitoin sen ongenkoukkuun ja 5 kilon made söi sen, olen todella surullinen ja ryyppään matti-madon kunniaksi


    • Taas? Oletko siis kirjoittanut useampiakin näitä ihan totaalisen sairaita ilmeisiä yksinpuheluketjuja?
      Olisi hyvin mielenkiintoista tietää että mitä ihmeen kiksejä saat siitä että kirjotat 500 viestiä eri nimimerkeillä täyttä paskaa samaan ketjuun?
      En kertakaikkiaan parhaalla tahollakaan voi ymmärtää että mikä idea tämöses sekoilus voi olla?

    • furry-kyselee

      Keskinäinen pöytä vihreän näkönen takki ei muilla jos ei nähä ei voi mitään..! Minä pietän hauskaa iltaa en tiiä muista..

      • analplug-fisting-furry

        minä istun sinun pöydästä oikeanpuolimaisessa pöydässä, tule juttelemaan minulle kun minä olen aika ujo, koputa olkapäähän ja kysy että oletko sinä pentti, minun pöydässä istuu muitaki mutta tule juttelemaan meille me kaikki olaan furruja


      • analplug-fisting-furry

        mikä on keskinäinen pöytä? kysyin sitä baarimikolta mutta se tiesi vain keskimmäisen pöydän, keskinäinen pöytä ei kuulemma ole tässä baarissa? ethän vain jallittanut minua furry-kyselee nimimerkki


      • furry-kyselee

        jallitin teitä, olen h alkava ja halaun aiheuttaa ihmisille mielipahaa!!!! BUAHAHAHAAHAAAA!!!!!! analplug-fisting-furry voi painua sinne minne päivä ei paista!!!!!!!!!!!!


      • jallittajat-mitä-teitte

        olen kämpillä karsittiin päälle oneks on juotavia kämpil..!!!!! ei tartte minun näkyä nallen pup te järjestätte aina minulle ongelmia... voi p tämä ei ole oikein kohta ei voi mennä minekkään kun karsivat päälle jos sanoo furry olipa hyvä loppu ilta.......... ja että jallitan ja mitä muuta..?? haukkukaa..... minun syyhän se on kaikki....... kaikki............................... vit......................


      • analplug-fisting-furry

        YHYHYYYYYYY BYÄÄÄÄHHHH kun jallitit minua furry-kyselee nimimerkki, minulla on nyt suruilta kun vuosi sitten ajoin autolla sammakon päälle!!!! ja sinä jallitat, en kestä tätä surua!!!!!!!! saku-sammakon muistoa kunnioitan


      • jallittajat

        kärsivällisyys loppu älkää ainakaa minun perään kyselkö....... minä olen furry naapurit sanoo ja kaverit ja taksi kuskit.!


      • analplug-fisting-furry

        kaikki sinun kaverit, naapurit ja taksikuskit sanoi että olet jallittaja, sanoivat sen minulle kun säälivät sinua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • analplug-fisting-furry

        en ole kirjoittanut vaan lainattu nimimerkkiä!!!!!!!!!!!!!!!!!! olipa taas hauskaa.. minulla on kuski koko illan, nyt olen osoitteessa vattajanpolku 4, olenko lähellä sinua ????????


      • furry-kyselee

        olet lähellä minua, olet minun peräsuolessa, tunnen sinut jo ;) paksua ihanaa tavaraa


    • ilta-pilalla-nyyh

      vatialanpolku 3 e on osote voi jalittajat mitä teitte... itken nyt...................... miksi teitte näin mulle..?? kaikki on pilalla aivan kaikki....!!!!!!!!!!!!!!!

      • furryn-ilta-pilalla

        kiitti mitä teitte minulle..! jalittajat.! miks teidän pitää pilata minun ilta ja muutenkin..?? mitä pahaa furry tekee aina..?? jos kerta jalitan niin pitää lopettaa vissiin kirjottaminen siltä näyttää..! itken nyt sanaton..........kiitti.......


      • furryn-ilta-pilalla

        Mitä minä olen teille tehnyt että jallitatte ja fistaatte minua h alkavaa turria??? eilen nallen pubissa minua koijattiin vessassa aunukseen!!! itken nyt ja kohta nauran ja kohta huudan ja kohta fistaan ja kohta plugitan ja kohta keinun


      • Rehellisestixxx
        furryn-ilta-pilalla kirjoitti:

        Mitä minä olen teille tehnyt että jallitatte ja fistaatte minua h alkavaa turria??? eilen nallen pubissa minua koijattiin vessassa aunukseen!!! itken nyt ja kohta nauran ja kohta huudan ja kohta fistaan ja kohta plugitan ja kohta keinun

        Valehtelet :
        Nallen bupissa ei ole ikinä ollut niin monta asiakasta , että
        vessaankin sattuisi kaksi yhtaikaa .


    • turri-vain

      hoolla alkavana fistaan ihanasti plugilla turrifurryvain

      • analplug-fisting-furry

        Hävetkää jallittajat kun pilasitte minun ja furry-kyselee illan eilen!!!!!!! ei ole yhtään hauskaa tuollainen kun pitää itkeä teidän takia!!!!! eihän nimimerkki furry-vain ja furry-kyselee suuttunut minulle jallittajien takia?


    • analplug-fistning-furry

      menen ny pride-kavereitten kaa fistaamaan kun jallititte..!!

    • pahoittelut

      Posion-furry olen pahoillani kun muut kirjottaa mitä sattuu.!

      • vapaamaalari-furry

        olen nyt pensseli pyllyssä saarenpisteen lähellä...!!!


      • posion-furry

        joo ei se haittaa... oliko furry eilen rovaniemi pride tapahtumassa? siellä oli paljon eläinasuisia tyyppejä..


      • furry-turri

        meitä oli monta furrya junassa touhuttiin..!!!!


      • posion-furry

    • turri-vain

      toi on just normaali turrimeininkiä, kaunista 2 miehen välistä rakkautta lubeineen ja tubeineen, olenhan minäki HOOLLA alkava

      • posion-furry

        et kai ole oikeasti tuota mieltä??? taas joku lainasi minun nimimerkkiä!!!!! vihaan h alkavia!!!!!!!! nyt minun elämä on pilalla NYYYYHHHHHH!!!! olen surullinen kun kesällä ajoin autolla ja ajoin sääsken päälle :( olen sitä surrut monta kuukautta ja ryypännyt ja vetäny viivaa sääsken muistolle


      • posion-furry

        taas on täällä nimimerkkejä lainattu!!!!! mitäs turri-vain tekee nyt pikkulauantaina?


      • turri-vain

        hei posion-furry, minulla on ollut kiire päivä töissä kun pääsin tulliin töihin ja tutkin siellä ihmisten takahalkioita jos sinne on kätketty huumeita, nyt olen unelmätöissä kun saan fistata rektaaliin ja saan siitä palkkaa


      • posion-furry

        Kunnollinen tullimies on palkkansa ansainnut ja illalla voidaan fistata vinyylisuojakäsineillä syvään....!!!!!


    • furry-pettynyt

      Onpa värikästä kirjotusta..! Yks furry pettynyt vain...

    • posion-furry

      olen h alkava ei tarvi pelätä mitään sellaista heteromeininkiä ja minun kaveritkaan ei ole sellaisia plugittomia..illalla sitten juhlitaan :)

      • posion-furry

        Jopas täällä on lainattu taas nimimerkkejä ja kirjoitettu mitä sattuu!!!! onkos muut furryt menossa tänään baareihin? minä menen aluksi johki pikkubaariin ja illalla half-mooniin, half-moonissa on tänään 2 furryasuista tyyppiä, tiedän sen kun ne on minun kavereita... mitäs furry-vain tänään tekee?


    • yks-furry

      Olen baarissa uitto nyt sit koskikapaka..!! Yks furry vain... Suutuin analpug-fisting-furry jalittajien takia..!!! Loppu ilta koskikapakassa...

      • posion-furry

        tule halfmoon? hauskaa kun minun kaverit täällä tanssii furrypuvut päällä ja ihmiset katsoo niitä pitkistään :)


    • yks-furry

      Ite olen kooper mill ylä kerrassa..!! Mahtavaa musaa..!! Mie haluun hauskaa pitää furry jeee...

      • posion-furry

        tule half-mooniin katsomaan minun furry kavereita niillä on furryasut päällä, tule tänne jos olet oikea furry, muuten ei uskota sinua, discopuoli ja minun kamut jammailee tanssilattialla ja minä istun baaritiskillä


      • yks-furry

        en tule sinne kun jos näen teidät niin rankaisen teidän takahalkioita, MUAHAHAHAHAAAAAA


      • posion-furry

        nyt pillahdin itkuun kun tuollaista kirjoitat!!!! yhyyyy nyyhhhh!!!! muutenki olen koko päivän itkenyt, aamulla heräsin väärällä jalalla niin sitä itkin 2 tuntia, sen jälkeen keitin kahvia mutta laitoin liikaa sakkaa niin se maistui ihan vehkeeltä!!! sitä itkin 2 tuntia ja minun kämpässä on lentäny 2 kuukautta paskakärpänen jaska-paska nimeltään niin se poika oli ottanu ja kuollut yöllä sitäki itkin 2 tuntia


    • mie-olen-suvakki

      Kävinpä kävellen paskalla hihtolavulla. Alkoi tekeen mieli furryn takahalkiota.
      Haluan olla söpö furry furryjen suloisessa pyllynhajussa lähekkäin limissä nuuhkien toistemme takahalkioita. Sepe ja pateki tulevat Katariinan tammen alta furrypuvut päällänsä rientäen tykömme. Takahalkiot täynnänsä suloisia tammenterhoja tuosuineen Katariinan puiston tammesta.
      Ne ovat tuliaisina meille furryille rakkaalta sepeltä ja patelta takahalkioista.
      Pate ja sepe ovat suloisia ja nuuhkivat furrytakahalkioitamme uitossa.....

    • yks-furry

      analplug-fistning-furry tämöstätämä on mistään ei tuu mitään... . kävin koskikapakassa ja uitosa ja cooper mill normaali meininki jos saa väärän kuvan niin haukkukaa furrya kaikkiu haukkuu.......... minua......... furrua.................. kiitti

      • analplug-fisting-furry

        Huomasin että tämmöstä täällä on, furry-vain nimimerkki jallittaa ja itkettää muita furryja ja yrittää olla h alkava jne...!!!!!!!! häpeä tuollaista käytöstä furry-vain !!!!!!!


      • yks-furry

        En häpeä, saan minä olla h alkava ja jallittaa teitä ja koijata teitä takahalkioon!!!!!


      • analplug-fisting-furry

        No jopas täällä on taas kirjoitettu mitä sattuu ja lainattu nimimerkkejä, mitäs yks-furry tekee tänään? oletko baariin menossa????


    • Yks-furry

      Olen kämpillä enkä ole menossa baariin pottuiltiin baarissa riitti minulle siis furrulle..!!!! Omalla kämpillä olen potuiltiin tarpeeksi iltaa vietän oneks juonut paljon..... furry pitää hauskaa nyt kämpil.... jeeee.....

      • furr-vain

        musa soi niin paljon kun laiteista lähtee..........!!!!!!!!!!!! furrulla on hauskaa JEEEEEEEEEEEE älkää valittako lapset............. minä olen furry sama mitä muut sanoo........... furry sanoo jeeeeeeeeeee jos on valittamista niin sanoo mulle kasvotusten...?? potuttaa tommonen mitä kirjotetaan täälä............!!!!!!!!!! biletän nyt jeeeeeeeeeeee


    • furr-vain

      Olen kooper mill furry nyt ylä kerrasa..!! Jos haluu nähä ..?? En tykkää tullaan ei tulla..!! Pietän nyt hauskaa furry.... Älkää pelleilkö siitä en tykkää....!!!

    • furryn-ilta-pilalla

      analplug-fisting-furry ei baariin kannate nennä rahat menee ja pottuilut tulee..? olis mukava nähä mun luona sinut analplug-fisting-furry ..?? jos olet h alkava saa olla..?? pottuillaan vain mulle oko mukavaa onko..???? furrylla ei ainakaan ole mukavaa

      • analplug-fisting-furry

        olisi mukavaa tulla sinun luo, ja en ole h alkava...... tulenko nyt vai myöhemmin?


      • furr-vain

        olin baarissa..!! ja hauskaa oli...... olisit tullut kylään analplug-fisting-furry..!! harmi kun et tullut..?


      • ganalplug-fisting-furry

        olin vatialanpolulla pluggaamassa ja huispasen häntien kaa...!! en ole tänään h vaan g, ganalplugay.....huomenna olen taas h-plug..!!


    • analplug-fistning-furry

      nyyh...kirjoitteluni loppui.... plugi hiertää...!!

      • pölli-furry

        Minä se en perusta noista tutkimuksista. Silimä se sannoo mikä on kuutiomäärä ja puutavaralajijakkautuma.


    • Äitipiisami

      Itse olen viime vuosina huomannut jäniksen uunissa laitettuna maukkaaksi tuttavuudeksi . Vaimo tekee ihania ripsipiirakoita !

      • analplug-fisting-furry

        olisin tullut sinun luo kylään mutta kun kysyin että tulenko heti vai myöhemmin niin et enään vastannut mitään, vissiin olit jo nuhahtanut???? no joku toinen kerta sitten


      • liipasuhormoni

        Lisämunuaisen ydinkerroksen liipasuhormoni, väriaineita vailla oleva mormooni.


    • psyykinenpropleema

      psyykinen propleema.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe