Mua niin harmittaa kun et voi olla mun!

huokaus__

Sä olet kyllä niin hauska ja helvetin hyvännäköinen, en ole pitkiin aikoihin ollut kehenkään näin ihastunut kun nyt olen sinuun. Oltiin toisistamme kiinnostuneita vähän aikaa takaperin, aika moni sen tais huomatakin. Oltiin yhteydessä tässä välillä. Nyt kuitenkin sun yhteydenpito on loppunut. En kyllä aio ottaa suhun yhteyttä, koska suhdetilanteesi oli aika epäselvä. Minä ainakin olen liian hyvä ollakseni toinen nainen. Ja ihan hyvä näin, jos tuo sun naises on jotakin sanonutkin sinulle, vaikka kieltänyt yhteydenpidon, niin se on vain hyvä. En aio tehdä elämistäsi yhtään hankalammaksi olemalla sinuun yhteydessä.

Mä vaan niin kaipaan sitä sun hymyä.

12

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taaskin_tällätavalla_

      eipä ole kukaan nainen tietoinen mistään yhteydenpidoistani..ei ennen eikä nyt..paitsi sinä, jos hän olisit. mistä niin luulet..? toi kirjoitus voisi sopia hyvin minulle ensimmäistä lausetta lukuunottamatta. ja sinä et ole minulle ollut toinen nainen ikinä vaan nainen number one..en minäkään haluu sotkee sun enkä omaa elämääni mutt sä vaan olet mielessäni..ollut kokoajan. ensikesänä saattaa suhdestatukseni muuttua vapaammaksi jos hommat menee niin kuin olen ajatellut..sitten olen ainakin yhteydessä sinuun..olisin epäreilu sua kohtaan jos nyt jo "hyökkäisin" täysillä päälle..vaikka haluankin..

      • huokaus__

        Tiedän sen siitä, ettet keskustele kanssani, ole nyt vähään aikaan. Aloitit itse juttelemaan aina ensin. Ja sinusta kun tykkäävät kaikki, en ihmettelisi vaikka sinulla olisi jo joku triljoonas kierroksessa. Juttu vaan on niin, ettei me edes oltu ehditty tehdä yhtään mitään sen enempää, juttu ei ehtinyt edetä ennen tätä...


      • miksi_odottaa

        Miksi vasta ensi kesänä?


      • arvannet
        miksi_odottaa kirjoitti:

        Miksi vasta ensi kesänä?

        ehkä jokin elämänvaihe päättyy silloin..


      • olisipaminulle

        tämän taaskin_tällätavalla_
        vastauksen niin omin itselleni, vaikka tuskin tällä sivulla netissä pyörii... vähän muut jutut mielessä.


      • NiinTaiMulle
        olisipaminulle kirjoitti:

        tämän taaskin_tällätavalla_
        vastauksen niin omin itselleni, vaikka tuskin tällä sivulla netissä pyörii... vähän muut jutut mielessä.

        mitä juttuja hänellä voisi olla mielessä? ehkäpä pelit ja leikit vai kenties matkailu?


    • taaskin_tällätavalla_

      what a..? kaikki tykkää..triljoonas kierroksessa..? ei taida sittenkään osua meikään..mutta jos olisit hän niin pidin matalaa profiilia koska oletin syystäkin että haluat unohtaa kaiken minuun liittyvän.

      • kHmvc

        Jos mies haluaa tietyn naisen, tämä nainen kyllä tietää sen. You delude yourself, you are deluded about this guy. Miehet tykkäävät flirttailla, kokea itsensä haluttavaksi. Hän olisi kanssasi, jos olisit hänelle ykkönen. Älä sekoita päätäsi asioilla, joilla ei ole perää. Usko kokemuksen ääntä. Et ole miehelle ykkönen.


      • älähänSäädä
        kHmvc kirjoitti:

        Jos mies haluaa tietyn naisen, tämä nainen kyllä tietää sen. You delude yourself, you are deluded about this guy. Miehet tykkäävät flirttailla, kokea itsensä haluttavaksi. Hän olisi kanssasi, jos olisit hänelle ykkönen. Älä sekoita päätäsi asioilla, joilla ei ole perää. Usko kokemuksen ääntä. Et ole miehelle ykkönen.

        hiton viisastelija, mistään mitään tiedä.


    • enunohaikuna

      Minä en ainakaan halua unohtaa häntä. Aina pala hänestä sydämessä, kannan mukanani.

    • KAUNIINOMA

      Seurustelin jo silloin . Salasimme suhteemme, erinäisistä syistä. Nyt jo kaikki tietää siitä. Et ole ikinä ollut se toinen nainen, olit kulissi, jonka ihan tarkoituksella järjistimme.

    • Ezio05

      Hei

      Tiesikkö että muullakin voi olla vielä tunteita sinua kohtaan ja arvaapa harmittaako minulla kun jätin ne jatkot väliin jos olisin lähtenyt mukaan silloin olisin tiennyt silloin sinun tunteesi minua kohtaan nyt harmittaa :(

      Tiedän ettei ole vielä myöhäistä mutta en tiedä mistä etsin ja mistä voisin löytää sinut se joka ehkä tietää ei jostain syystä sitä minulle kerro ne yhteiset ystävät jotka meillä silloin joskus oli

      PS:tykkääs sinusta vieläkin niin paljon ettei siinä ole mitään järkeen !! Kumpa vielä kerran saisin sut minun vierelle kertoisi ton sinulle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe