Pahan olon purkaminen

likka12345678

Mite puratte pahaa oloo? Ite kuuntelen musaa yksi ja siit sit olo paranee vähä, mut jos oikee paha fiilis ni sit vaa makaan

16

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yuppisdaa

      Itellä auttaa lenkille lähteminen, musiikin kuunteleminen, salillakäynti ja kavereiden kanssa hengaileminen.

    • hahahahahahahahahahaha

      Lähen yleensä kaduille ampumaan ihmisiä. Vankilassa on useesti istuttu.

    • tälläst

      Viiltelen

    • sadsportter

      Urheilen

    • Kuuntelen musaa, tanssin, laulan, kirjoitan biisin sanoja, hengailen kanien kans ne ymmärtää ja osaa lohduttaa :3 ja piirrän.

    • Villinuoriaikuine

      Meen ulos , kuuntelen musikkia ja juoksen niin lujaa kui jaloista pääsee. Huudan tyynyyn jos ei kerää kotona oo. Kuntoilen, kaikkee fyysistä. Jos on tennispalloi ja maila meen syöttelemään palloi kaverin kaa auttaa ihan sairasti pallon syöttäminen.

      • Psycho

        Mä taas syön pallei kavereitten kaa


    • yetro

      No mä yleensä kans kuuntelen musiikkia ja saatan purkaa tunteeni päiväkirjaan. Mutta myös puhun hyville kavereille asiasta jotta jos ne osais piristää. :)

    • wertuers

      Mää vedän turpaan!

      • wertuers

        Tai yleensä panen poikaystävääni koska se on homo kuten mäkin.


      • Psycho

        Mä kiksautin sitä eilispäivänä tuntu muuten vitun hyvältä sull on hyvä mies maku


    • ärsyttäää

      Hakkaan nyrkkisäkkiä. Se oikeest auttaa ku saa hakata nii kovaa ku vaa pystyy ja vihaki alkaa laantumaa. Ja on se ainaki parempi et hakkaa nyrkkisäkkiä kun jtn ihmistä:D

    • LOLIHENTAI

      Ittekki nussin kanei silloin tällöin mut eniten kyll autto se kun eilen liityin ISIS-äärijärjestöön suosittelen kaikille sitä järjestöö koska sieltä saa aseen ja saa lahdata vitusti ihmisii

    • Elämäonjusttätä

      Lasken kymmeneen. Saatan raivostua. Loukkaannun joskus pienimmistäkin asioista. Mutta jos mua on haukuttu ni meen omaan huoneeseen. toistelen mielessä niitä haukkumasanoja eli haukun itteäni. Makaan pimeässä huoneessa ja kuuntelen musiikkia. Itken kaikki murheet pois. Joskus aattelen että mitä järkee elämällä on tännekkö oon tullu vaan kärsimään ja että helpointa olis kuolla vaan pois. Mutta sitte oon taas aatellu että kyllä mun läheiset rakastaa mua ja jokaisessa perheessä tulee riitoja. Saatan joskus myös "fantasoida" että mulla olis poikaystävä joka oikeasti rakastais mua tulis lohduttamaan ja halaamaan kun oon surullinen. Tsemmpiä kaikille<3

    • LoLlolL

      Vittuu....olin just vittu kirjottanu sairaan pitkän kirjotuksen ja se vittuvittu ei tullu tänneeeeeeee. En yleensä kiroile näin paljon mutta nyt vituttaa.. kirjotin sen kaks kertaa ja siltiki poistuuuuuuuuuiiii........ miks sä sytytit sillat palaa. En löydä enään sun luo. Teitkö sä tän tahallaan?????

    • Olenomituinen

      Alan siivoamaan. Yleensä, jos haluun vaa saada ajatukset pois ja ahistaa.
      Muuten, kuuntelen musiikkia, puran jotai tänne keskustelupalstoille, mietin et on pahempiaki asioita, silitän kissaa, keksin laulunsanoja, räppejä. Kirjotan ne ylös tai laulan hiljaa itekseen. Sit mietin jotai positiivista esim. et tänää tulee salkkarit. Kyl se yleensä siitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe