Nolointa miten ootte nähny yläasteikäse pukeutuva?

Jonttuboy00

Kävelin koulust kotii ja näin jonkun about 13-15vee pojan jolla oli semmonen vauvojen paksu kypärämyssy ja jotkut tarrakengät. Ei näyttäny keharilta tai muuta. Mut rupes oikeesti vähä naurattaa. Ei sil et ite pukeutuisin mitenkä kauhee muodikkaasti mut oon ton kommandopipon jättäny tarhaa ja opetellu sitoo nauhat :D

6

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • putkarijonne

      no tulee mielee sellane es jonne joka istu abcllä sillee että housut o valunu jonneki persee alle ja huppari peittää just just alaselän nii sillä on sitte koko perse paljaana ku ei näköjää boksereitakaa saa kiskottuu jalkaa kunnolla. rupes oikeest naurattaa että siin o tulevaisuude putkimies potenssii sata

    • kick6

      Massan mukana kulkevat/pukeutuvat tytöt ja pojat, joita yllätys yllätys löytyy eniten yläasteelta.. Se myötähäpeä heitä kohtaan kun eivät ole vieläkään löytäneet omaa tyyliään.
      Lisäksi tämä jatkuva valitus etenki teinityttöjen keskuudessa talvisin miten paleltaa... Ei jumalauta miten ei oma järki sano että jos on kylmä, niin jättäkää ne kireät "muoti"rätit ja 4 numeroa liian pienet rääsyt sinne kaappiin ja pistäkää oikeesti lämmintä päälle. Kukaan ei teitä kato tai naura teille vaikka vetäisitte toppahousut jalkaan. Muutenki saa kattoa kaks kertaa että hei ootko yökerhoon menossa vai kouluun? Tämä siis lähinnä säälittää ja vituttaa, muttei onneksi ole mun ongelma huolehtia heidän asioistaan. Tainnu kasvatus mennä vähän pieleen.

      • Speedoman

        Stringit päälle talvella nii hyvä tulee


    • Hyvinmenee.....e

      Meidän yläasteel oli sellanen tyttö joka istu aina yksin sill oli aina letit hiuksis, vähän kyttyrä nenä ja vaatteet oli aina ne samat eli maaston harmaa/ruskeet ulkohousut ja vaaleen sininen collegepaita joka oli sille liian iso varmaan sen isän oma ja sen ääni oli sellane et siitä ei saanu selvää ja sit tottakai yks joka käytti vielä haalaria talvella :)))

      • Psycho

        Vittu anna sen nimi haluun kiksauttaa sitä


    • LOLIHENTAI

      Se ku mun pikku peppuni näky ku joku kaato mut ja mun housut repes kaikki koulun pojat joutu sairaalaan ku ne sai mun näkemisestä niin kovan nenäverenvuodon ku oon vähän liian kawaii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe