Kaveri-testi

määmy

Olet kaupungilla ja käyt grillillä.

Ostat hampurilaisen ja kaverisi pyytää että saako hän haukata burgeristasi.

Mitä vastaat hänelle?

31

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NäinMäTeen

      Ei hän ehdi kysyä, kun minä kysyn itse haluaako hän maistaa.

    • määmy

      Mä e tsöpaa itsellein hampurilaist, korkeintaa lihiksen kahel nakil. Frendillein voin kyl tarjoo burgerin.

      • sxtsxt

        Minä jo ajattelin että olet kerrankin kirjoittanut suomenkielisen aloituksen, mutta ei, se taisikin olla sinun kopio. Jätä kirjoittelu feikki-määmyille.


      • määmy
        sxtsxt kirjoitti:

        Minä jo ajattelin että olet kerrankin kirjoittanut suomenkielisen aloituksen, mutta ei, se taisikin olla sinun kopio. Jätä kirjoittelu feikki-määmyille.

        Sulle vai? No no no


      • kdhjkh

        Älä taas puhu paskaa. Sinä et koskaan tarjoa kenellekään mitään.


      • määmy
        kdhjkh kirjoitti:

        Älä taas puhu paskaa. Sinä et koskaan tarjoa kenellekään mitään.

        Mamma Mia. Sinä hävytön kdhjkh-komistus, naisten pikkuhousuvaras. Minä antaa moni ystävälle paljoa aikaa ja puolisoin kera dolmiopäivä, jouluna. Silloin hän saada dolmioo, niin paljon että jaksaa. Pum pum pum


    • Luolamadonna

      Sanon, että suksi vittuun.

      Kas, Johaug on taas suksilla.

      (Hihitystä)

      • Luolamadonna

        Talvessa ei ole mitään muuta loistokasta kuin lahjat ja Therese.

        (Reps)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Talvessa ei ole mitään muuta loistokasta kuin lahjat ja Therese.

        (Reps)

        Mun pitää saada tollanen Norja-pipo, mikä TJ:lläkin on. Vähänks style

        (Naurua a la Norske)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Mun pitää saada tollanen Norja-pipo, mikä TJ:lläkin on. Vähänks style

        (Naurua a la Norske)

        Tupladippaaminen on yhtä ällöttävää kuin ryhmäjäden lipominen. Erikoistapauksessa voisin antaa Theresen lipaista ihan mitä hän vain haluaisi....

        Uuh

        Keskitytään siihen pipoon.

        (Hihitystä)


    • nimimerkitönj

      Vedän pataan darra-tsirraa. :)

      • Luolamadonna

        Kissa raateli mun retrotapetin, joten lillutin sen veks. No nyt mä maalasin tämän seinän.

        Sitten tapahtui outo juttu.

        Tämä on vanha talo, jossa on vanhat sähkörasiat. No mä maalasin tällasen seinärasian kannen samalla kun telasin koko seinän.

        Mä jäin tuijottamaan suu auki, kun rasian kansi ruostui silmissä maalin alla ja se läpi.

        Tosi kiihdyttävää.


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Kissa raateli mun retrotapetin, joten lillutin sen veks. No nyt mä maalasin tämän seinän.

        Sitten tapahtui outo juttu.

        Tämä on vanha talo, jossa on vanhat sähkörasiat. No mä maalasin tällasen seinärasian kannen samalla kun telasin koko seinän.

        Mä jäin tuijottamaan suu auki, kun rasian kansi ruostui silmissä maalin alla ja se läpi.

        Tosi kiihdyttävää.

        Hirveen perverssiä lähes kiihottua tuollaisesta kemiallisesta prosessista, jossa rauta palaa. Kohta mä varmaan alan filmatisoimaan perunan elämää ja kuolemaa, hommaan kamerat ja valot ja sulkeudun asuntoon ikiajoiksi dokumentaarisena projektina, jonka lopputulos on osa sitä.

        (Hihitys-hihitys)


    • nimimerkitönj

      Mielummin ostaisin sille oman, kun annan sen nakertaa kariestöhöillään samaa burgeria. Ei oo kivaa jauhaa burgeria missä on kaverin plakkia pullan kulmassa. :)

      • se.olet

        olet johanna


      • nimimerkitönj
        se.olet kirjoitti:

        olet johanna

        Ja nyt mä menen kotihommiin. Sen.mä.teen. :) Moro.


      • kotihommia.muka
        nimimerkitönj kirjoitti:

        Ja nyt mä menen kotihommiin. Sen.mä.teen. :) Moro.

        Onko niitä yksin asuvalla paljonkin?


      • nimimerkitönj
        kotihommia.muka kirjoitti:

        Onko niitä yksin asuvalla paljonkin?

        En tiedä, kun en ole vuosiin asunut yksin. :) Kerro sinä, jos tiedät.


    • kiItti_mies

      Tarjoan kaverille naksuja :) En syö epäterveellisiä hampurilaisia :)

    • Yleensä en syö mitään grillimässyä. Niistä tulee huono olo ja maha kipeäksi.
      Jos on todella läheinen ystävä ja/ tai kumppani, annan toki maistaa minun annoksesta. Kaikki muut "hyvänpäiväntutut" saavat tyytyä omiin eväisiinsä.

      • sklfjksdljfksdl

        Miksihän mulla ei ole maha kipeänä juuri koskaan... ainiin, piereskelen pahat ilmat pois.


      • mee_muualle_haisemaan

        Sinulta ei kysytty mitään.


      • prääääätt

    • Ostan hänelle oman annoksen, koska oma annos on mitoitettu itselleni sopivaksi

    • Sanon : ota kokonaan, sulle tän ostinkin :)

      Jos itse näin keliaakkona haukkaisin palasenkin, se olis sairaalakeikka tai ainakin monen päivän helvetilliset vatsakivut sängyssä maaten.

      • se.ois.muksa.ullatus

        ullatus että tuli sairaalakeikka... mutta ei niin pahaa ettei ullatus ullatus hyvääkin; paikalla olijat sais ihanat naisenpierut nuuhkuteltavaks <3


      • y.b_ullattaa
        se.ois.muksa.ullatus kirjoitti:

        ullatus että tuli sairaalakeikka... mutta ei niin pahaa ettei ullatus ullatus hyvääkin; paikalla olijat sais ihanat naisenpierut nuuhkuteltavaks <3

        Ikävä tuottaa pettymys, mutta ilmavaivat ei kuulu mun keliakia-oireisiin.


      • ullatuspullatus
        y.b_ullattaa kirjoitti:

        Ikävä tuottaa pettymys, mutta ilmavaivat ei kuulu mun keliakia-oireisiin.

        se olisi siis ullatus, jos pieru pääsisi?


    • riippuu kaverista ja kännin asteesta.

    • nammmelisnam

      Kyllä purilaisesta voi palan repäistä kaverille kans.

    • Yrittäkääpäs

      Mun hampparii ei kukaan muu pure, stna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe