Kysyykö kumppanisi, mitä sinulle kuuluu?

vielähänetlöydän

Ystäväni - niin kai häntä pitää nimittää, koska emme varsinaisesti seurustele - ei juuri koskaan ole kiinnostunut, mitä minulle kuuluu. Jos minulla on esim. joku "projekti" tai käyn jossain tms. hän ei koskaan kysy, miten meni. Jos kerron omista asioistani, hän saattaa kuunnella muutaman lauseen verran, ehkä kommentoida jotenkin mutta kohta olemme häntä koskevissa asioissa tai hän alkaa pitkästyneenä hokea "kyllä, kyllä". Hän pitää tiukasti yhteyttä, aloittaa soitolla jo aamuvarhaisella. Minä olen aloitteellinen hyvin harvoin. Kun olemme yhdessä, meillä on kivaa, katse takertuu katseeseen ja on tietynlaista kihelmöintiä, yllätän hänet katsomassa itseäni. Hän nauttii halaamisesta ja siitä, että paijaan häntä. Hän olisi varmaankin halukas viemään fyysistä suhdetta eteenpäin, mutta minä en tämän asian vuoksi. Mitään oma-aloitteisia hellyydenhipaisuja en juuri ollenkaan saa häneltä. Hän ei ole sitä sanonut, mutta tiedän sanomattakin, että olen hänelle tärkeä. Hän on arvostetussa ammatissaan menestynyt eikä sanojensa mukaan koskaan seurustellut, vaikka on keski-ikäinen. "Suhteemme" on kestänyt monta kuukautta.

Tuntuu, kuin roolini olisi olla vain joku, joka kuuntelee, on läsnä, on kiinnostunut, antaa läheisyyttä ja ymmärrystä. Hän on avulias ja koen hänen arvostavan minua ja mielipiteitäni, mutta ei hän ole minusta kiinnostunut. Jos jostakin on kiinnostunut, löytyy roppakaupalla asioita, mitä voi toiselta kysyä ja silloin on automaattisesti kiinnostunut, mitä toisen päivään on kuulunut. Kaikki kietoutuu vain hänen ympärilleen, minulla on lähinnä esineellistä arvoa. Vai olenko ihan nipottaja? Tunnun vetävän puoleeni juuri tuollaisia miehiä. En ole luonteeltani sellainen, joka haluaa olla keskipisteenä, mutta jos olen rehellinen itselleni, pakko katsoa tuota tosiasiaa silmiin. Jos minä tarvitsisin lohtusyliä tai kuuntelijaa, pitäisi mennä jonnekin ihan muualle kuin hänen luokseen.

9

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnelllinenn

      Jos olisin sinä niin kertoisin miehelle miltä tuntuu. Sanoisin että tuntuu siltä kuin et olisi kiinnostunut asioistani tai mitä minulle kuuluu kun et koskaan kysy mitään. Sanoisin että tuollainen välinpitämätön käytös loukkaa jne. Ehkä mies vain ei ole tajunnut tökeröä käytöstään ja keskutelu saa aikaan muutoksen, tai sitten hän on vain itsekeskeinen urpo ja voit päättää kannattaako häneen tuhlata aikaa.

      Olen itse ollut vähän samanlaisessa tilanteessa ja kävi ilmi, että mies oli vain niin jännittynyt ja hermostunut ettei osannut olla oma ihana itsensä. Sanoin tuolloin ihan suoraan että tuntuu pahalta kun en saa vastakaikua fyysisiin ja verbaalisiin hellyydenosoituksiin joita annan koska välitän hänestä. Keskutelujen jälkeen tilanne muuttui ja nyt hän on ihanin kumppani mitä toivoa saattaa!

      Jos haluat oikean terveen parisuhteen hänen kanssaan niin avoin keskustelu on mielestäni ainoa vaihtoehto.

      Tsemppiä tilanteeseenne!

    • vielähänetlöydän

      Kiitos asiallisesta vastauksesta. Oli kiva, kun kerroit omista kokemuksistasi. Ehkä noin meillekin kävisi. Toisaalta en halua kerjätä tai vaatia, vaan antaa hänen toimia omien tuntemustensa perusteella. Jos asian ottaa puheeksi, vasta jälkiviisaana voi sanoa, kannattiko.

      • MiehetEiLueAjatuksia

        Jos odotat että hän lukee kristallipallosta ajatuksesi saat odottaa hamaan tappiin. Sinä vaikutat siltä että odotat vain sanomatta mitään että hän avautuu. Jotenkin viestistä käy ilmi että onko kuitenkin kyse siitä että vaadit vain hänen huomiota sinua kohtaan ja viittaat kintaalla miltä hänestä tuntuu. Olen tavannut monia sinunlaisiasi naisia jotka valittaa kun mies ei muka huomioi mutta itsekeskeisesti vaaditaan vaikka mikään ei riitä. Ei edes se kun mies oikeastikin huomioi arjessa ja vapaalla naistaan.


      • Rimppiss
        MiehetEiLueAjatuksia kirjoitti:

        Jos odotat että hän lukee kristallipallosta ajatuksesi saat odottaa hamaan tappiin. Sinä vaikutat siltä että odotat vain sanomatta mitään että hän avautuu. Jotenkin viestistä käy ilmi että onko kuitenkin kyse siitä että vaadit vain hänen huomiota sinua kohtaan ja viittaat kintaalla miltä hänestä tuntuu. Olen tavannut monia sinunlaisiasi naisia jotka valittaa kun mies ei muka huomioi mutta itsekeskeisesti vaaditaan vaikka mikään ei riitä. Ei edes se kun mies oikeastikin huomioi arjessa ja vapaalla naistaan.

        Normaaleihin käytöstapoihin ihmisten välillä kuuluu osoittaa mielenkiintoa toisten asioihin edes jollakin tasolla.


    • eikaimattimeikalainen

      Taitaa olla kuitenkin niin että miestä ei oikeesti kiinnosta. en myöskään ole koskaan kuullut keski-ikäisestä miehestä joka ei koskaan mukama ole seurustellut. Nyt jompi kumpi vedättää toista 6-0.
      Kenties olet hänelle sellainen saavuttamaton palkinto vielä. kun suhde muuttuu fyysiseksi ei miehestä kuulu enää mitään. Näitä on nähty. Ajetaan hienolla mersulla ja puhutaan vain omista asioista. Toisen asioihin keskittyminen aktiivinen kuuntelu on todella vaikeaa työntakana. Kuulostaako tutulta ?

    • olettyypillinennainen

      Vaikuttaa siltä että sinua ei oikeasti kiinnosta miltä hänestä tuntuu. Tuollainen käytös tietyiltä naisilta on melko tuttua. Odotetaan toiselta kultaa mutta annetaan takas messinkiä. Luultavasti odotat mieheltä liikoja mitä hän tai varallisuutensa pystyy sulle tarjoamaan. Puhut hänen hyvistä puolistaan mutta silti hän on riittämätön. Valitettavasti tuollaiset hännystelijä naiset on niin nähty. Puhutaan vain omista mieltymyksistä mutta ei tajuta että se mieskin on osa koko pakettia. Oletko kysynyt mitä hänelle kuuluu tai tuntuu? Luulen että et. Toivottavasti mies löytää naisen joka arvostaa myös häntä.

      • vielähänetlöydän

        MInähän nimenomaan kuuntelen häntä, kyselen kuulumisia ja fiiliksiä tiukan päivän jälkeen, hän ei. Haluan oppia tuntemaan hänet paremmin. Etkö ymmärtänyt lukemaasi? Tiedän hänestä paljon En minä hänen varallisuuttaan tarvitse, pärjään omillani. Hän on se, joka tekee aloitteen viestittelyyn tai tapaamisiin.

        Joku tuolla aikaisemmin sanoi, että olen saavuttamaton palkinto. Mies häipyy heti, kun suhde muuttuu fyysiseksi. En usko, että heti, mutta sitten kun alkaa suhteen arki voi niin käydäkin melko pian.


      • 4plus16
        vielähänetlöydän kirjoitti:

        MInähän nimenomaan kuuntelen häntä, kyselen kuulumisia ja fiiliksiä tiukan päivän jälkeen, hän ei. Haluan oppia tuntemaan hänet paremmin. Etkö ymmärtänyt lukemaasi? Tiedän hänestä paljon En minä hänen varallisuuttaan tarvitse, pärjään omillani. Hän on se, joka tekee aloitteen viestittelyyn tai tapaamisiin.

        Joku tuolla aikaisemmin sanoi, että olen saavuttamaton palkinto. Mies häipyy heti, kun suhde muuttuu fyysiseksi. En usko, että heti, mutta sitten kun alkaa suhteen arki voi niin käydäkin melko pian.

        Turha sulle on täällä mielipiteitä kertoa kun arvotat vastaukset vaan sen mukaan kirjoittaako sulle mies vai nainen. Palstan feminiiinisyyden tuntien ei kyllä yllätä. Nainen sanoo että mies ei välitä ja jos mies puolustelee välittämistään onkin hän väärässä:) Taitaa kirjoituksen perus periaate olla vain omien näkemyksien tuen hakeminen muilta miehiä vihaavilta nais kirjoittajilta.


      • ghjgkjhgkg
        vielähänetlöydän kirjoitti:

        MInähän nimenomaan kuuntelen häntä, kyselen kuulumisia ja fiiliksiä tiukan päivän jälkeen, hän ei. Haluan oppia tuntemaan hänet paremmin. Etkö ymmärtänyt lukemaasi? Tiedän hänestä paljon En minä hänen varallisuuttaan tarvitse, pärjään omillani. Hän on se, joka tekee aloitteen viestittelyyn tai tapaamisiin.

        Joku tuolla aikaisemmin sanoi, että olen saavuttamaton palkinto. Mies häipyy heti, kun suhde muuttuu fyysiseksi. En usko, että heti, mutta sitten kun alkaa suhteen arki voi niin käydäkin melko pian.

        Erikoista, kuin korostat, että mies tekee jatkuvasti aloitteen ja sinä olet se viaton pupunen. Nyt taitaa pikkuisen haista...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe