Miesmäiset äidit ja lapsen sukupuoli identtideetti

RAINBOWPRINCES

Näin viimeviikolla lapsen,josta ei aivan oikeasti tiennyt, onko hän tyttö
vaiko poika. ikä 10-12. Lyhyet hiukset,hapsuja,olkalaukku.
Tuli mieleen,että tuossa on nyt ns transukupuolinen lapsi, ts poika haluaa olla tyttö.
Äitinsä ei ollut mikään naisellinen nainen. Lyhyet hiukset, silmälasit miesmäiset vaatteet. Jos sekä isä että äiti näyttävät samalta, onko siis ihme jos lapsi menee
sekaisin,eikä tiedä kumpi hän on,kummalta hänen tulisi näyttää.

9

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isäpappa

      Mikäs tuossa nyt on ongelmana, ja mitä se sulle kuuluu? Itselläni on usein letit, mutta ihan mies olen, en transu enkä homo. Tyttölapsenikin (esitein, 11v) on alkanut käyttää saparoita.
      Lapset nyt haluavat matkia vanhempiaan, tai sitten olla juuri päinvastaisia.

      • RAINBOWPRINCES

        Voihan miehelläkin olla letit. Pitäväthän monessa kulttuurissa miehet hamettakin.
        Niin,lapset matkivat vanhempiaan,mutta myös samaistuvat heihin. Jos äiti on miesmäinen,niin keneltä lapsi sitten saa ns.naisen mallin. Kaverit opettaa myöhemmin teininämeikkaamaan.
        Ja ketä ne on,jotka jatkuvasti valittaa joka palstalla,kuinka suomalainen nainen ei ole naisellinen. En ole ainut! Ja en valita,totesin vain. Tästä lapsesta ei ihan oikeasti tiennyt heti,kumpi hän on.
        No,luultavasti tyttö. Ja,olet oikeassa,ei kuulu mulle pätkääkään.
        Samalla logiikalla voidaan tietysti ajatella,että jos joku makaa tajuttomana kadulla,se ei kuulu mulle pätkääkään. Tai jostain kuuluu avunhuutoja,sekään ei kuulu mulle pätkääkään.


      • Isäpappa
        RAINBOWPRINCES kirjoitti:

        Voihan miehelläkin olla letit. Pitäväthän monessa kulttuurissa miehet hamettakin.
        Niin,lapset matkivat vanhempiaan,mutta myös samaistuvat heihin. Jos äiti on miesmäinen,niin keneltä lapsi sitten saa ns.naisen mallin. Kaverit opettaa myöhemmin teininämeikkaamaan.
        Ja ketä ne on,jotka jatkuvasti valittaa joka palstalla,kuinka suomalainen nainen ei ole naisellinen. En ole ainut! Ja en valita,totesin vain. Tästä lapsesta ei ihan oikeasti tiennyt heti,kumpi hän on.
        No,luultavasti tyttö. Ja,olet oikeassa,ei kuulu mulle pätkääkään.
        Samalla logiikalla voidaan tietysti ajatella,että jos joku makaa tajuttomana kadulla,se ei kuulu mulle pätkääkään. Tai jostain kuuluu avunhuutoja,sekään ei kuulu mulle pätkääkään.

        "Samalla logiikalla voidaan tietysti ajatella,että jos joku makaa tajuttomana kadulla,se ei kuulu mulle pätkääkään. Tai jostain kuuluu avunhuutoja,sekään ei kuulu mulle pätkääkään."

        Tämähän nyt on ihan eri logiikkaa. Miksi olet huolestunut siitä, että mahdollisesti tyttö on miesmäinen? Miksei saisi olla?
        Tajuttomista ihmisistä – ovat he sitten lapsia tai aikuisia – pitää aina huolehtia.


      • RAINBOWPRINCES

        Totta kai tajuttomista ihmisistä pitää huolehtia,mutta kun hätäkeskus käskee ravistelemaan ja herättelemään.Suurin osa,90% on kuitenkin juoppoja ja hörhöjä,se loput 10% ovat ihan oikeita sairauskohtauksia,mutta häken mielestä suhdeluku on päinvastainen. Kyllä soitto 112:n pitää riittää. JIM-tv poliisit-sarja opettanut että tajuttomat pomppaavat heti ylös, kuin vieteri ukot,kun kuulevat että poliisi on paikalla ja putka uhkaa keskeyttää hyvät kännit.
        Onhan paljon ns. poikatyttöjä, isoja,tuhteja tyttöjä jotka harrastavat metsästystä.
        Kyllä nykyään on lisääntynyt tuo,ettei aina erota sukupuolta,onko kyseessä tyttö vai vaiko poika vai mies. (Miestä harvemmin luulee naiseksi.) Etkö Isäpappa muka itse ole vastaavaan tilanteeseen koskaan törmännyt? Vaiko onko itselläni vain näössä vikaa vai olenko (peräti)tulossa vanhaksi.
        En kaipaa ns. vanhaa hyvää aikaa,kun miehet puhuivat naisista hameväkenä ja naiset miehistä kaksilahkeisina.


      • RAINBOWPRINCES

        Tuossahan oli alempana ketjussa jokin vastaavan tapainen kirjoitus,jossa pohdittiin transukupuolisuutta.


      • RAINBOWPRINCES

        Kun keski-ikäinen,ei kaunis suomalainen nainen katoaa, se ei kiinnosta .Iltapäivä lehdetkin on kiinnostuneempia jostakin äklöstä,läskistä julkkis akasta,kuin tavallisista ihmisestä, vaikkakin hän olisi kateissa. Onko tavis nainen vähemmän arvokkaampi kuin joku Johanna "Tuksu" Tukiainen.
        Jos kadonnut on kaunis,nuori nainen ja ulkolainen,niin kyllä riittää juttua.


    • FROZENELIZA

      Eikö miesmäinen äiti muka anna tyttärelleen singaalia,että meikkaaminen
      ym. on jotenkin väärin.Jos tyttö ei näe äidin koskaan meikkaavan tai laittavan itseään.

      • Ei_ole_pakko_meikata

        Ja mitä sillä sitten on väliä?


      • FROZENELIZA

        Ei kaikkien tarvitse haluta meikata.Mutta,kun luokkakaverit vaikka koulussa alkaa meikkaamaan, niin eikö vaarana ole, että kiusataan,kun ja jos ei halua eikä osaa meikata.
        Ja eikö nimimerkki Isäpappa vastannut RAINBOWPRINCES:le,että lapset matkii vanhempiaan,eli vastauksessasi on pieni ristiriita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe