Hotellissa tyttöilijää työstämässä...

Heidi avaa hotellihuoneen yhtä hehkeänä kuin aina ennenkin. Vienosti ja kainosti hymyillen hän pyytää minut sisään.

Katselen tyytyväisenä tyttöäni. Hän on laittautunut huolella minua varten, koen mielihyvää siitä miten hän panostaa siihen että pidän aina näkemästäni. Heidi ilmeisesti huomaa hyväksyvän ilmeeni, olen näkevinäni hänen kasvoiltaan että minun tyytyväisyyteni puolestaan saa hänet tyytyväiseksi.

Istahdan huoneen sängylle, ja käsken Heidiä hieman esittelemään itseään pyörähtelemällä edessäni. Ihastelen hänen tyttömäistä olemustaan. Tartun häntä vyötäisiltä kiinni ja vedän vähän lähemmäs. Tunnustelen hieman pientä peppua, se tuntuu mukavalta käsissä. En kuitenkaan tullut tänne hempeilemään, joten sanon että nyt vaihdamme paikkoja.

Nousen seisomaan, Heidi puolestaan istuu sängyn reunalle. Käännyn häneen päin tavalla joka ei jätä aikomuksiani epäselviksi. Niinpä Heidi tarttuu tottuneesti capri-housujeni vyöhön, ja alkaa riisua minua. Päällyshousut lähtevät päältäni vikkelästi. Alushousujeni läpi narttuni alkaa tunnustella kaluani ja pallejani. Annan eleilläni ymmärtää että on aika edetä, ja fiksuna tyttönä Heidi ymmärtää sen ja hivuttaa housut pois. Kalussani on jo hieman eloa, ja lutkani alkaa tehdä siihen lähempää tuttavuutta. Tiedän jo kokemuksesta että Heidi käsittelee taitavasti munaani, joten en jakele nyt ohjeita vaan tyydyn nauttimaan. Hänen kätensä, kielensä, huulensa ja koko suunsa tekevät kaikkea mahdollista mitä värkeilleni voi tehdä. Suukottelua, imeskelyä, lutkutusta, välillä pallien nuolentaa, välillä pallia varovaisesti suuhun kokonaan, ja sitten taas kunnon lutkutusta. Välillä pidän Heidin päätä paikallaan ja työntelen itse kullia suuhun.

- Nyt lutka koitetaan jotain uutta...

Heidi katsahtaa minua hieman hämmentyneenä kun vetäydyn hänen suustaan. Alan repiä housuistani vyötä irti.

- Käännypä ympäri.

Jälleen fiksu tyttö tajuaa heti mistä on kyse. Nyt sidotaan kädet selän taakse. Heidi polvistuu lattialle ja asettuu vatsalleen sängyn päälle, työntäen kädet selkänsä taakse jo valmiiksi. Virittelen vyön hänen ranteidensa ympärille, hetki menee ährätessä mutta saan kyllä lopulta valmiiksi.

- No niin pikku huora, NYT alkaa se suuhun naiminen...

Käännän Heidin reippaasti ympäri ja tartun päästä. Kädettömänä hän ei voi juuri muuta kuin tulla riuhtaisujeni mukana. Survaisen kullini kerralla syvälle kurkkuun, se saa Heidin kakostelemaan.

- Ime nyt sitä, tätähän sinä olet halunnut, ole nyt tyytyväinen kun saat...

Olemme harrastaneet tätä jo kohtalaisen monta kertaa, joten tiedämme jo aika hyvin rajat. Heidi sietää ihan kohtalaisen kovaa menoa, joten painan sen mukaisesti. Tiedän jo kokemuksesta että tämän hetken tuskainen ilme Heidin kasvoilla ei ole liikaa, vaan päinvastoin, jälkikäteen hän hymyilee tyytyväisenä.

Tällä kertaa minulla on hiukan enemmän aikaa käytettävissä, joten en aio vielä laueta narttuni suuhun. Sen sijaan kieräytän hänen sängyn päälle vatsalleen.

- Sanopa narttu minne haluat seuraavaksi?
- Voi rakas herrani, naikaa minua pyllyyn...
- Näinpä kuule ajattelin narttuseni, näinpä ajattelin...

Irrotan vyön Heidin käsien ympäriltä, siirrän kädet hänen päänsä yli sängylle ja sidon uudelleen. Seuraavaksi riisun Heidin pyllyn paljaaksi. Puhtoiset pikku pakarat oikein odottavat läimäytystä, joten saamansa pitää. Läiskin molemmille pakaroille, hymyillen katselen kuinka Heidin kroppa säpsähtelee samassa tahdissa.

- Nyt kuule loppuu leikkiminen ja aletaan nussia...
- Ihanaa herra...

**************************
Haluatko kuulla tarinan loppuun? Jos tarpeeksi moni vastaa myöntävästi, niin julkaisen toki :)

10

2656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antaapas-tulla

      Minäpä aloitan. Jatka ihmeessä hyvin kirjoitettua tarinaasi.

    • jatka

    • Eerik98

      Juu, ääni kirjoittajalle

    • okei, muutama puoltoääni tuli, joten jatketaan. Tässä tarinassahan ei kovin selvästi käy edes selville että tuo naitava osapuoli on ns. tyttöilijä; siinähän homman nimi juuri on että tekee sen niin hyvin :)

      Siitä haaveillessa että fantasia kävisi joskus toteen...

      **********
      Heidi oli jättänyt liukasteen käden ulottuville, puristan sitä hiukan hänen reiälleen, hieron myös oman kovan kaluni liukkaaksi. Könyän narttuni päälle ja alan sovitella terskaani reiälle. Se tuntuu aivan liian tiukalta, tästä en ikinä pääse läpi ilman että kyrpäni hajoaa. Hitaasti kuitenkin tunnustelen, ja ihan milli milliltä reikä alkaa antaa hiukan periksi. Ja kas, kohta terskani viimeinkin humpsahtaa sisälle. Alan siitä eteenpäin hitaasti työntyä syvemmälle, välillä hieman takaisinpäin vetäen, ja taas seuraavalla työnnöllä hitusen syvemmälle.

      - Sattuuko?
      - Herra... ihan vähän sattuu...
      - Vähän pitääkin sattua..!
      - Niin herra, aivan totta....

      Kun olen aikani tehnyt tunnustelua, koen että nyt tämä lutka on valmis pantavaksi. Alan pumpata vapautuneemmin ja vauhdikkaammin. Heidi ynähtelee allani työntöjeni tahdissa. Työnnän käteni hänen kainaloiden alta eteenpäin, tämä lutka on nyt täysin hallussani, käteni kontrolloivat jo muutenkin sidottua yläkroppaa ja kaluni porautuu peppuun sisälle.

      - Ai jumalauta kun on tiukka lutka, ihan mahtava pantava...
      - ihanaa herra... jos tykkäätte... nauttikaa siitä... reiästäni...

      Rynkytän koko ajan kovempaa, annan kyrpäni soutaa Heidin sisällä yhä vauhdikkaammin. Heidi vikisee ja ähisee, välillä jopa kiljaisee kun teen vähän rajumman liikkeen. Nautin ihan täysillä saadessani nussia tätä allani rimpuilevaa pikkuhuoraa. Suljen silmäni, tunnen että spermalastini alkaa olla valmis tulemaan ulos. Työnnän muutaman holtittoman kovan työnnön, karjun ja ähisen samalla kun kaluni alkaa suihkuttaa nesteitään Heidiin. Työnnyn vielä aivan sisälle ja jään sinne, siemennän tyttöni huolella.

      Jään Heidin päälle makaamaan, huohotan pahimman hengästymisen pois. Nousen hiljaa ylös ja vedän kalun pois narttuni pepusta.

      - Odota siinä huora, käyn pesemässä munani.
      - Kyllä herra.

      Jätän Heidin edelleen sängylle sidottuna kun siirryn kylpyhuoneen puolelle. Pesen limaisen kullini, kuivaan itseni, palaan huoneeseen ja puen päälleni.

      - Olet kyllä helvetin hyvä nussittava, pakko kehua.
      - Kiitos herra, on minun nautintoni että te nautitte.
      - Ja vielä noin oikea asennekin... kiitti vaan tästä, ollaan yhteyksissä.

      Irrotan vyön Heidin käsistä ja pujottelen sen housuihini. Sen enempiä puhumatta poistun huoneesta ja jätän Heidin siistiytymään. Tai ehkä hän tyydyttää itsensä, olin kyllä huomannut miten hän oli kovettunut. Kävellessäni pois hotellista minun on vaikea pidätellä hymyäni. Yksi elämäni parhaista panoista.

    • Haluasin olla tuo Heidi

    • Heidikötänään

      Minä voisin olla jonkun Heidi jopa tänään.. Tekstaa 040 8279141

    • Kiitoksia kommentoijille. Yhteystiedot löytyvät profiilista, sieltä vaan yhteyksiä jos kiinnostaa alkaa Heidiksi :)

    • Heidisiolen

      Just näin, tositarina jos olisin antanut sun panna kakkoseen. Siitä sä siis haaveilet.

    • noinko

      Ei kannata jatkaa, ylimielinen tarina, en edes loppuun viittinyt lukea.

    • edelleen mun suosikki

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe