nahkatakkeja tampereelta

leatherman

olen ajatellut ostavani itselleni nahkatakin tampereelta, mutten tiedä sikäläisiä kauppoja kovinkaan hyvin, joten onko kellään manselaisella tietoa, missä ovat parhaat nahkatakit? tai missä kaupoissa niitä ylipäätään myydään.

11

4299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pende

      Itse olen ostanut moniakin sieltä. Mettinen, lähellä Anttilaa, on sellainen, jossa voi saada teettettyä omien mittojen mukaan, ja hinta ihan siedettävä.

      Koskikeskuksessa on Nahka-Albert, siellä tarjouksia. Juunappa vastapäätä Koskikeskusta Hatanpään valtatiellä. Sieltä ostin viimeksi. Ja hyvää palvelua saa. Kannattaa ainakin noi tsekata.

    • Lady 40

      Mettiseltä Puutarhakadulta löytää ehkä parhaat takit. Heillä on valikoimissaan muidenkin valmistajien valmistakkeja, sekä myös heidän omaa tuotantoaan.

      Heidän oman mallistonsa takkeja voidaan muokata asiakkaan mitoille paremmin sopiviksi, samaan hintaan kuin valmiin takin.

      Olen itse kierrellyt lähiaikoina nuo kaikki edellämainitut muutkin liikkeet, ja suosittelen kyllä Mettistä. Nahka-Albert esimerkiksi on ketjun myymälä, mikä on keskittynyt halpaan- ei niin laadukkaaseen kamaan. Samat rytkyt on tarjolla kaikissa kaupungeissa ketjun myymälöissä.

      • Green

        Teetetty nahkatakki kuulostaa kyllä todella hyvältä. Mihin hintaan tuollaisen voisi olettaa saavansa?


      • Lady 40
        Green kirjoitti:

        Teetetty nahkatakki kuulostaa kyllä todella hyvältä. Mihin hintaan tuollaisen voisi olettaa saavansa?

        Oma takkini on juuri takapuolen alle ylettyvä bleiserimallinen, ja sen hinta oli 336€. Teetetyt takit eivät maksa sen enempää kuin liikkeen itse valmistamat omat mallit. Omaa takinmalliani muunneltiin vain sen verran, että vyötärölinjaa laskettiin pari senttiä ja hihoja pidennettiin. Takkini on punainen, eikä sen väristä ollut siellä edes myynnissä, teettämällä saa minkä värisen itse haluaa.


    • Nahkaalberttiin_pettynyt

      En ostaisi ainakaan Nahka Albertista mitään! Nahkatakit joita myyvät on tehty todella ohuesta nahasta! Ei kestä kulutusta yhtään ja reikiä ja repeytymiä tulee itsestään. En ymmärrä miten voivat myydä niin huonolaatuisia takkeja. En osta enää itse tuolta mitään.

    • Nahka_Albert_boikottiin

      Nahka Albertin nahkatakkien laatu on ala-arvoista. Eivät kestä käyttöä. Saumat ratkeavat helposti ja nahka on todella ohutta.

    • lennartnilken

      Nahka-Alberttia ja Juunappaa oon käyttänyt.

    • Anonyymi

      Mettinen on poissa RIP.

    • Anonyymi

      Ostin hyvässä uskossa Nahka Albertilta nahkatakin ja takkiin tuli heti takuuajan jälkeen reikiä. Kieltäytyivät korjaamasta ja palauttamasta rahoja. Aivan ala arvoinen palvelu kaikkiaan.

    • Anonyymi

      Sama homma mulla. Ostin Nahka Albertilta rotsin, joka kesti kevyttä käyttöä n.2vko. Takki oli ohutta nahkaa, joka repeytyi laittaessani käsiä taskuun. Vaihdossa olisivat hyvittäneet hinnan kalliimpaan takkiin, mutta tähän en suostunut. Kuluttajariitalautakunnan päätöksellä korvausvelvollisuus oli Nahka Albertilla, mutta liike ei tähän suostunut. EN TODELLAKAAN VOI SUOSITELLA KYSEISTÄ PULJUA. Kaikin keinoin yrittivät vielä keinotella rupuisen laatuisen tuotteen vauriot minun syykseni.

      • Anonyymi

        2004 kysyin vinkkiä mistä ostaa nahkatakki ja nyt ainakin tiedän mistä ei mahdollisesti kannata ostaa, ihanaa ja kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe