Äänekosken Apteekki

Asiakas1234

Jouduin asioimaan Äänekosken Apteekissa muutaman kerran ennen Joulua.

Merkillepantavaa oli kassan asiakaspalvelu tai oikeastaan sen puute. Silmiin katsominen ja tervehtiminen olivat aivan vieraita asioita. Tuotteen hinnan sanominen kassakonetta tuijottaen on kai riittävä kontakti asiakkaaseen?

72

6395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kipuilen-joskus

      Tuossa on syy, miksi itse asioin aina Suolahden apteekissa!

      • Anonyymi

        Ja minä Saarijärven.


    • teekkari

      Jos heillä ei ole lääkitys kohdallaan?

      • sopranos24

        Enemmän prozacia


    • kyyninenkyynerpää

      Vitun väliä sanooko kassaämmä "huomenta" tai katsooko se silmiin, eikö pääasia ole että saatte ne vitun pillerinne.

      • kyynämöinen

        Paikallisen narkomaanin näkökulmasta varmaankin näin.


      • aaasiakas

        Kassaneitikö se siellä ihan itse kommentoi?


      • päiväävaan

        Evvk lol. Tänään kävin ja kohtelu oli ihan asiallista. Minä kun en kaipaa turhaa pokkurointia. Huomion kipeä tehnyt taas tämänkin aloituksen ja saanut vielä muita mukaansa.


      • 44200
        päiväävaan kirjoitti:

        Evvk lol. Tänään kävin ja kohtelu oli ihan asiallista. Minä kun en kaipaa turhaa pokkurointia. Huomion kipeä tehnyt taas tämänkin aloituksen ja saanut vielä muita mukaansa.

        Jospa se on ollut huono päivä kassalla? Tai se aika kuukaudesta? Tai jos se vaan kuuluu paikalliseen kulttuuriin tuommonen mököttäminen? Äänekoskella muutenkin tuntuu nuo omat kengän kärjet olevan varsin kiinnostavat.
        Olishan se mukava kun kantapäät kopsahtaisi yhteen asiakkaan astuessa ovesta.
        Ja evvk-kommentti ei nyt ihan toiminut.


      • Eivalittamista

        Aina ollut hyvä palvelu.


      • vaivainen

        kyllä minusta on äänekosken apteekissa erittäin hyvä palvelu, kiitos


    • Kissankulmalta

      Käyn säännöllisesti Äänekosken apteekissa ja kohtelu on aina ollut asiallista ja kohteliasta. En erityisemmin pidä turhista löpinöistä, mutta silloin tällöin olen jollain ylimääräisellä hauskalla asiointia kuorruttanut ja saanut "samalla mitalla" takaisin.
      Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan!

      • 44200

        Tuota huutamistahan voisi kokeilla seuraavalla kerralla. Ehkä kassatädillä on huono kuulo?


    • Gjjcgjjjhg

      mun mielestä apteekkiin kassan pitääkin olla sellanen neutraali. Sairaita ihmisiähän siellä suurin osa asiakkaista on. Jos kassa kovin hymyilisi niin heti ois joku täällä valittamassa kuinka sairaille ihmisille virnuillaan.
      Hyvä palvelu siellä ja mukavat työntekijät.

      • wernerit

        Apteekkari itsekkin on tosi koppava,karjuu asiakkaalle,
        mitä lääkkeitä nyt täältä e-resebtiltä otetaan. Kassapalvelu
        ihan ala-arvoista.Asioin kanssa Suolahdessa,jossa on tosi
        asiallista palvelua!


    • tiituliliinuli

      No mut sehän on hyvä, et asiointipaikkansa voi valita. Vaikka ajelisitte Helsinkiin tai Utsjoelle, jos palvelu siellä olis mielestänne parempaa. Kaikesta te viitsittekin vaivaa nähdä!

      • jörkkaD

        Olet ymmärtänyt asian aivan oikein. Sille on termikin olemassa; jaloilla äänestäminen.
        Kärjistäminen kannattaa aina?


    • asögprdfmg

      Äänekosken apteekissa ON huono palvelu, ollut tosi pitkään. Käyn Hirvaskankaan apteekissa.

    • pukamalyyli

      Kyllä palvelu pelaa. Kuulin kerrankin, kun farmaseutti kovaan äänen kertoi asiakkaalle peräpukamavoiteista ja kyselikin perusteellisesti, minkälaiset pukamat asiakkaalla oli. Suolen toimintakin käsiteltiin.
      Perusteellista oli neuvonta Äänekoskella.

      • eipukamia

        Ompas kumma tämä viimeinen kommentti pukamista . Sinä nähtävästi käyt Saarijärvenkin apteekissa ja sielläkin nämä myyjät kommentoivat peräpukamista samalla tavoin. Taas yksi jolle lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.Kirjoita nyt seuraavaksi olisko Suolahden apteekista ja nähtävästi sama peräpukamakommentti.


    • Pilleripia

      Mielestäni palvelu asiallista ja ystävällistä. Hyllyjen välissä ei tarvii kauan hortoilla, kun tullaan kysymään, että tarvitsetko apua.

    • Asiakas1234

      Tuntui, että asiakaspalvelun taso oli noussut. Ehkä kassahenkilön kaamosmasennus on helpottanut? Ja hyvä niin. Hyvää kevään jatkoa.

    • assketti

      Äänekosken Apteekissa tosi asian tuntevaa ja ystävällistä palvelua.

    • koffkarhu89

      Reseptilääkkeiden saanti tuntuu olevan vaikeaa Äänekosken apteekissa. Sanotaan että lääkettä ei nyt ole varastossa ja että sitä tilataan huomiseksi. Sitten kun menee seuraavana päivänä kyselemään lääkkeitään niin taas sama selitys. Miksi niitä reseptilääkkeitä tilataan niin pieni määrä että ei riitä kaikille asiakkaille? Pitää ruveta jatkossa hakemaan reseptilääkkeet lienee Jyväskylästä asti kun Äänekoskella ei mikään pelaa niin kuin pitäisi.

      • Billeriy

        Apteekista tulee tekstiviesti kun lääkkeet on haettavissa. Ei tarvitse turhaan käydä uudelleen.


      • lapinkultakarjala89
        Billeriy kirjoitti:

        Apteekista tulee tekstiviesti kun lääkkeet on haettavissa. Ei tarvitse turhaan käydä uudelleen.

        Eipä muuten ole kertaakaan tullut mitään viestiä. Ja kassalta luvattiin että seuraavana päivänä olisi lääkkeet saatavilla, mutta eipä ollut. Vituttaa ravata joka päivä siellä turhaan eikä mitään saa. Ostaisivat niitä reseptilääkkeitä kaapit täyteen niin eivät olisi aina lopussa.


      • larewa

        Kyllä sinä ne rauhoittavat ja mielenterveyslääkkeet saat jos ei heti niin joskus ,onhan aina olemassa vaihtoehto sitä myydään pitkinä kappaleina rautakaupassa ja saattaa löytyä joistain venelaitiueiltakin.


    • Jorgens

      Kiva uhkailla vai mitä. Että sorkkaraudasta.

    • Viinaukko22

      Pakkohan nyt diapamit on saatava kauhean ryyppyputken jälkeen. Vitutti kauheasti kun join 7kk putkeen enkä saanut diapameja kun oli kaikki loppu

    • Anonyymi

      Vaikuttaa siihen palveluun myös oma asenne. Hymyile niin ehkäpä sinullenin hymyillään. Kokeile ja ylläty.

    • Anonyymi

      Äänekosken apteekissa on muutama työntekijä jotka joutaisi jo kovasti eläkkelle. Eikä asiakaspalvelu ole koskaan ollut ko. puljussa mitään prioriteetteja, Alkossakin on fantastisen hieno palvelu verrattuna paikalliseen apteekkiin. Johtuneeko apteekkarista, sehän sitä toimintaa johtaa, kunhan saa niistettyä rahaa sairailta kunnolla niin muusta paskat!

    • Anonyymi

      Onhan se palveluntaso parantunut hieman ajansaatossa. Sama koskee muitakin kioskeja Äänekoskella. Jos tässä jaksaisi, niin voisi kerätä yhteen ketjuun parhaita paloja "asiakaspalvelu"-kokemuksista vuosien varrelta. Pitäisi vaan osata kirjoittaa sen verran kieli poskella, ettei loukkaa ketään.

    • Anonyymi

      Äänekoskelaisesta asiakaspalvelusta voisi kirjoittaa kirjan - ja siitä kirjasta ei ihan heti sivut lopu kesken!

    • Anonyymi

      Kallis paikka ja palvelukaan ei mitään erikoista.

      • Anonyymi

        Itsehoitolääkkeet kalliita,samat tuotteet Suolahden apteekissa edullisempia.Jyväskylässä vielä edulisempia ,mutta netissä edullisempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehoitolääkkeet kalliita,samat tuotteet Suolahden apteekissa edullisempia.Jyväskylässä vielä edulisempia ,mutta netissä edullisempia.

        Tallinnassa kannattaa käydä ostoksilla ja tuoda iso määrä kerralla. Tulee viinatkin samalla.


    • Anonyymi

      Kyllä Äänekosken apteekissa ON hyvä palvelu. Apteekkari tosi MIELLYTTÄVÄ ihminen. Esittelee tuotteita ja edullisimman vaihtoehdon. Olin TODELLA YLLÄTTYNYT(positiivisesti), kun jokin aika sitten kävin asioimassa.

      • Anonyymi

        Päivän paras vitsi


    • Anonyymi

      Luin mielenkiinnoilla noita ihmisten kommentteja Äänekosken apteekin palvelusta. Onpas ristiriitaisia kokemuksia. Suosittelen apteekille vakavaa keskustelua palvelustaan...…. osa ei kaipaa erityisiä höpinöitä tai päivän toivotuksia, mutta eikös nämä asiat ole perusasioita palvelussa, ne sanotaan vaikkei kukaan erityisesti kaipaisikaan?! Minä nautin käydä apteekissa, (onneksi harvoin tarvetta) ..... missä ollaan ystävällisiä ja asiani puhutaan äänellä, etteivät kaikki kuule vaivojani. Harvoinpa olen apteekkiin terveenä mennyt....eli kipeenä palvelun merkitys vain korostuu. Olen aina saanut hyvää palvelua....ihan mistä tahansa apteekista. Olen jopa ihaillut apteekin henkilökunnan tavallista fiksumpaa käytöstä..... vaikka nuorehko henkilö olenkin.
      Ei palvelua pärstäkertoimen mukaan, eihän?

    • Anonyymi

      Hyvää palvelua saanut.

      • Anonyymi

        No luultavasti jos "kieroonkatsova" kassaneiti on häipynyt.

        Hänellä kun oli varaa veetuilla asiakaille……..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No luultavasti jos "kieroonkatsova" kassaneiti on häipynyt.

        Hänellä kun oli varaa veetuilla asiakaille……..

        Oliko hänellä myös pyöreä nenä, kovasti oli laittautunut, mutta maalaisen profiilia ei paljollakaan meikillä saa suoristettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko hänellä myös pyöreä nenä, kovasti oli laittautunut, mutta maalaisen profiilia ei paljollakaan meikillä saa suoristettua.

        Asiakaspalvelu ei ole henkilön ulkonäöstä kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakaspalvelu ei ole henkilön ulkonäöstä kiinni.

        Ei niin, hyvältä asiakaspalvelijalta vaaditaan paljon muutakin!


    • Anonyymi

      Olen aina äänestänyt ja nykyään käyn polkupyörällä vain Ruotinkylä apteekissa.

    • Anonyymi

      Voi ei. Vai että joudut asioimaan. Toivottavasti ei jää raumoja

    • Anonyymi

      Mikä tämän viestin tarkoitus?

    • Anonyymi

      Alkulan apteekki on kunnan paras

      • Anonyymi

        Miksei Äänekosken apteekki noudata aivan valtionvallallta annettuja määräyksiä? Kävin siellä apteekissa sunnuntaina 15.3. Oli kuin vitsi, lääkkeitä antava farmaseutti kovassa luntsassa, välillä niistettiin nenää, ja taas niiskutettiin. Miksi ite apteekkari ei anna henkilökunnalle sääntöjä, ettei tänä kolera-luntsan aikana olla nuhassa jakamassa lääkkeitä sairaille ihmisille. Näkyi apteekkari itsekin siellä sunnuntaina töissä olevan. Ihmisiä paljon apteekissa lääkkeitä hakemassa ja nyt altistetaan sairaaksi, ties vaikka oli korona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei Äänekosken apteekki noudata aivan valtionvallallta annettuja määräyksiä? Kävin siellä apteekissa sunnuntaina 15.3. Oli kuin vitsi, lääkkeitä antava farmaseutti kovassa luntsassa, välillä niistettiin nenää, ja taas niiskutettiin. Miksi ite apteekkari ei anna henkilökunnalle sääntöjä, ettei tänä kolera-luntsan aikana olla nuhassa jakamassa lääkkeitä sairaille ihmisille. Näkyi apteekkari itsekin siellä sunnuntaina töissä olevan. Ihmisiä paljon apteekissa lääkkeitä hakemassa ja nyt altistetaan sairaaksi, ties vaikka oli korona.

        Äänekosken apteekissa noudatetaan valtiovallalta annettuja määräyksiä. Koronavirus pandemiaan liittyen apteekissamme on ohjeistuksia annettu paljonkin. 15.3. olin itse lisätyöntekijänä sunnuntain miehityksessä, koska pandemian takia palveltavien asiakkaiden määrä on ollut moninkertainen normaalipäiviin verrattuna. Jonotusajat ko päivänä eivät olleet pitkät eikä kenelläkään työntekijällä ollut flunssaa (ps. allergia ei ole tarttuvaa). Pandemian aikana töistä pitää jäädä pois vähäistenkin flunssaoireiden takia. Lääkkeiden toimituspisteisiin ja kassalle olemme laittaneet pleksilasit ja tiskejä desinfioidaan monta kertaa päivässä.
        Luin kaikki edellä olleet palautteet, kiitos niistä. Kiitokset lämmittivät sydäntä ja arvosteluista yritetään ottaa oppia. Koska tällaisia keskustelupalstoja on paljon ja niitä tulee seurattua hyvin harvoin, toivon, että laitatte viestinne apteekin tuulikaapissa olevaan palautelaatikkoon, sähköpostiin: [email protected] tai soitatte tai käytte suoraan juttelemassa asioista apteekissa. Näin viestinne menevät paremmin ja nopeammin perille.
        Toivon työrauhaa kaikille apteekkilaisille ja muille terveydenhoitoalan ihmisille, jotka taistelevat nyt tässä korona-sodassa eturintamalla oman terveytensä ja jopa henkensä kaupalla. Hyvää kevättä ja terveyttä teille kaikille! Äänekoskella ei ole vielä yhtään koronaan sairastunutta, mutta toivotan siihen mahdollisesti sairastuville voimia ja pikaista paranemista!
        Marianne Enäkoski, apteekkari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänekosken apteekissa noudatetaan valtiovallalta annettuja määräyksiä. Koronavirus pandemiaan liittyen apteekissamme on ohjeistuksia annettu paljonkin. 15.3. olin itse lisätyöntekijänä sunnuntain miehityksessä, koska pandemian takia palveltavien asiakkaiden määrä on ollut moninkertainen normaalipäiviin verrattuna. Jonotusajat ko päivänä eivät olleet pitkät eikä kenelläkään työntekijällä ollut flunssaa (ps. allergia ei ole tarttuvaa). Pandemian aikana töistä pitää jäädä pois vähäistenkin flunssaoireiden takia. Lääkkeiden toimituspisteisiin ja kassalle olemme laittaneet pleksilasit ja tiskejä desinfioidaan monta kertaa päivässä.
        Luin kaikki edellä olleet palautteet, kiitos niistä. Kiitokset lämmittivät sydäntä ja arvosteluista yritetään ottaa oppia. Koska tällaisia keskustelupalstoja on paljon ja niitä tulee seurattua hyvin harvoin, toivon, että laitatte viestinne apteekin tuulikaapissa olevaan palautelaatikkoon, sähköpostiin: [email protected] tai soitatte tai käytte suoraan juttelemassa asioista apteekissa. Näin viestinne menevät paremmin ja nopeammin perille.
        Toivon työrauhaa kaikille apteekkilaisille ja muille terveydenhoitoalan ihmisille, jotka taistelevat nyt tässä korona-sodassa eturintamalla oman terveytensä ja jopa henkensä kaupalla. Hyvää kevättä ja terveyttä teille kaikille! Äänekoskella ei ole vielä yhtään koronaan sairastunutta, mutta toivotan siihen mahdollisesti sairastuville voimia ja pikaista paranemista!
        Marianne Enäkoski, apteekkari

        Apteekkari ilmoittaa että Äänekoskella ei ole yhtään kotonaan sairastunutta.
        Ihmeellistä tiedotusta kun lääkäritkään eivät sitä sano.
        Toisaalta hyvä näinhän tiedotuksen pitäisi toimiakin jos lienee totta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apteekkari ilmoittaa että Äänekoskella ei ole yhtään kotonaan sairastunutta.
        Ihmeellistä tiedotusta kun lääkäritkään eivät sitä sano.
        Toisaalta hyvä näinhän tiedotuksen pitäisi toimiakin jos lienee totta?

        Niinpä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänekosken apteekissa noudatetaan valtiovallalta annettuja määräyksiä. Koronavirus pandemiaan liittyen apteekissamme on ohjeistuksia annettu paljonkin. 15.3. olin itse lisätyöntekijänä sunnuntain miehityksessä, koska pandemian takia palveltavien asiakkaiden määrä on ollut moninkertainen normaalipäiviin verrattuna. Jonotusajat ko päivänä eivät olleet pitkät eikä kenelläkään työntekijällä ollut flunssaa (ps. allergia ei ole tarttuvaa). Pandemian aikana töistä pitää jäädä pois vähäistenkin flunssaoireiden takia. Lääkkeiden toimituspisteisiin ja kassalle olemme laittaneet pleksilasit ja tiskejä desinfioidaan monta kertaa päivässä.
        Luin kaikki edellä olleet palautteet, kiitos niistä. Kiitokset lämmittivät sydäntä ja arvosteluista yritetään ottaa oppia. Koska tällaisia keskustelupalstoja on paljon ja niitä tulee seurattua hyvin harvoin, toivon, että laitatte viestinne apteekin tuulikaapissa olevaan palautelaatikkoon, sähköpostiin: [email protected] tai soitatte tai käytte suoraan juttelemassa asioista apteekissa. Näin viestinne menevät paremmin ja nopeammin perille.
        Toivon työrauhaa kaikille apteekkilaisille ja muille terveydenhoitoalan ihmisille, jotka taistelevat nyt tässä korona-sodassa eturintamalla oman terveytensä ja jopa henkensä kaupalla. Hyvää kevättä ja terveyttä teille kaikille! Äänekoskella ei ole vielä yhtään koronaan sairastunutta, mutta toivotan siihen mahdollisesti sairastuville voimia ja pikaista paranemista!
        Marianne Enäkoski, apteekkari

        Täällä palstalla valittaa elämäänsä kyllästyneet luuserit!
        Äänekosken Apteekin henkilökunta on ammattitaitoista ja palvelu on vähintäänkin hyvää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä palstalla valittaa elämäänsä kyllästyneet luuserit!
        Äänekosken Apteekin henkilökunta on ammattitaitoista ja palvelu on vähintäänkin hyvää!

        Haiskahtaako nyt oma kehu.........


    • Anonyymi

      Asiallista palvelua, en kaipaa mitään erityiskohtelua.

      • Anonyymi

        Me kaikki varmasti haluamme ainoastaan asiallista palvelua, jota toki suurimmaksi osaksi saa myös Äänekoskella, joka paikassa.


    • Anonyymi

      Aina olen saanut hyvää palvelua apteekissa. Kannattaa myös miettiä sitä omaa asennetta ennen kuin menee sinne äkkäilemään

    • Anonyymi

      Yliopistonapteekki on paras ja toimii myös verkkokaupassa myös reseptilääkkeet.
      Saa palvelua myös chatissa ja puhelimitse.
      Voitot menevät tutkimukseen ja kehittämiseen ei apteekkarin hyvinvointiin.

    • Anonyymi

      Yliopistonapteekki on paras ja toimii myös verkkokaupassa myös reseptilääkkeet.
      Saa palvelua myös chatissa ja puhelimitse.
      Voitot menevät tutkimukseen ja kehittämiseen ei apteekkarin hyvinvointiin.

    • Anonyymi

      Itse sain Äänekosken apteekin kassalta ennen joulun hulinaa ystävällistä apua kuivan ihoni ongelmiin. Kiitos siis hänelle ja koko apteekille nopeasta palvelusta.

    • Anonyymi

      Ihan hyvää palvelua omasta mielestäni. Mutta tosiaan silmiinpistävän jäykkiä ja totisia kaikki siellä.

    • Anonyymi

      On siellä ainakin yksi huumorila varustettu , mutta harmi, kun harvemmin sattuu kohille. Kassalta sain tässä parisen kk sitten nopeaa palvelua , kun sitä edelsi farmaseutti, joka tinkas "mihin tarvitset tätä lääkettä?" ja kyse käsitavara lääkkeestä, menin sen jälkeen kassalle ja hän hoiti mitään kyselemättä minulle sen lääkkeen. Kiitokset hänelle!

    • Anonyymi

      Niin metsä vastaa...

    • Anonyymi

      Äänekosken apteekin palvelut ja asiakasystävällisyys ovat olleet vuosia todella huonoja.Apteekkari näyttää mallia. Toivottavaa olisi, että ihmiset käyttäisivät muita palvelujja mikäli mahdollista.

    • Anonyymi

      Vähän vaikuttaa kuin naisväki olisi ottanut kohteen hampaisiinsa johon voi vapaasti heittää kommenttia jos mitä.
      Olen vanhempi herras...hmmm... pelkkä mies ja kiinnitän kylläkin enemmän huomiota muuhun kuin asiakkaan mielihyvän nostattamiseen.Se ettei siellä tartte hirveemmin jonottaa ja lääkkeet löytyy suhteellisen nopeasti.Hyvä informaatio lääkkeistä jos sitä tarvii ja toki vaihtoehtoja ettei just sitä kalleinta lääkettä tartte ostaa.
      Noita sain käynnilläni eikä ollut tarvetta enempään.Pistäännyn toisenkin kerran.

      Jos tarkkoja ollaan niin palveluitahan nuokin on mutta monessako viestissä on selitetty mitä se huono palvelu on :).

      • Anonyymi

        Totta tuokin, niin mielellään muistuu mieleen ne huonot kokemukset. Olen samaa mieltä siinä , ettei siellä tarttee niin hirveen pitkään jonotella , hyvin liikkuu jonot siinä resepti puolella ja kassallakin .


      • Anonyymi

        Lisään vielä, että kyllä siellä saisi tilanteen tullen huumoriakin olla , varsinkin näin synkeänä aikana kaikki ilo olisi tervetullutta missä vaan.


    • Anonyymi

      Ja tässähän olisi mallin tyhkää kun sain tekstarin :).

      Katselin yöllä ikkunasta kun varkaat häärivät vanhan autoni kimpussa.Eivät saaneet sitä käyntiin.Minäkin olen yrittänyt.
      VAHINGONILOINEN PAPPA

    • Anonyymi

      Apteekkari on tosi ystävällinen eikä ollenkaan apteekkarimainen tantta. Kassa joskus on vähän poissaoleva, mutta asiallisesti toimii.

    • Anonyymi

      No se oli normaali maalaistollo ummikko.

    • Itsekin vaihtanut Suolahden tai hirvaskankaan apteekkiin ap:n kanssa samasta syystä. Tänään ajoin Jyväskylään saakka pelkästään apteekkiin. Muissa ostoksissa jätän mielelläni rahat paikkakunnalle. Jos saan edes tyydyttävää palvelua.

    • Anonyymi

      Hyvää palvelua olen saanut apteekista. Apteekkari ihan jees, kesällä otettiin punkkia selästä pois takahuoneessa, kiitos. Jokainen haluaa tehdä työpaikoissaan työnsä hyvin, omilla lahjoillaan, niin kassat, kuin neuvojatkin. Koitetaan ymmärtää tämä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe