Leikittekö/Keräilettekö Schleichejä?

12vuotiastyttö

Itselläni on paljon schleichejä. Olen 12 vuotias mutta leikkiikö kukaan minun ikäinen tai vanhempi sschleicheillä?

10

1523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12vuotiasNea

      Mä oon kans 12v tyttö ja mul on ihan sikana schleichejä. Mulla on schleish talli kans ja sellainen esterata pakkaus :) Leikin kyllä niillä vielä :)

      • leik1n

        Minullakin on niitä, mutta vähänlaisesti. Aloitin vasta keräilemään ja omistan kissan ja tiikerin. Leikin niillä ja pidän niitä koristeina. Olen aikuinen nainen. Leikkiminen ei katso ikää! :)


    • LaraTheDog

      No itse olen 10- vuotias mutta Schleissit on aina ollut osa elämää mutta niitä nimiä olisi aikasta paljon

      Silver
      Strom
      Black
      Rose
      Ja muita tuollaisia mutta itsellä on yksi uusi hevonen/ poni en tiedä kumpi mutta se on tamma enkä keksi sille ULKOMAALAISTA nimeä koska kutsuma nimi olisi Blondi mutta koko nimi: ?????

    • Anonyymi

      Oon iteihan pian 12 ja mulla on yhteensä varmaan 35-50 Schleich -hevosta, ponia ja varsaa, melkein kaikki mahdolliset Schleichin muunlaiset heppoihin liittyvät tuotteet, esim. se estesarja, traileri, heppakuljetusauto, hevoslääkäriauto sun muuta kamaa ja itsetehty talli. Leikinkin niillä kun ehtii.

      Ihan aikuisetkin kyllä taitavat keräillä Schleichejä, mutteivat varmaan leiki niillä. 🐎

      • Anonyymi

        Itekin* (Korjaus edelliseen : )


      • Anonyymi

        Mullakin on se traileri ja eläinlääkäri auto.


    • Anonyymi

      Kyllä leikkii ja vanhemmatkin leikkivät, jopa osa aikuisista leikkii. Schleichit ovat monelle rakas harrastus. Osa ryhtyy ihan pienoismalliharrastajiksi ja alkaa itse tekemään omia hevosia, varusteita ja talleja. Lisää tietoa voi löytää vaikkapa täältä;

      http://pienoiskavio.blogspot.com/

    • Anonyymi

      Moi leikin myöskin schleicheillä(: mutta olen vasta 9 v:(

    • Anonyymi

      Olen 11 vuotias tyttö ja mulla on kans Schleich talli ja se esterata pakkaus, välillä jotkut hevoset ovat mulla koristeena mutta myös leikin niillä

    • Anonyymi

      no mäki oon 12 itse asiassa mul oli tänään synttärit ja joo sain lahjaks yhen uuden ja nyt mul on 35

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe