Kumppanin kriteerit profiilissa

khjhljhkljljgvgh

Ihmiset kiinnostuvat vähintään yhtä paljon siitä, että deittaaja tuntuu haluavan juuri minut kuin siitä että itse haluavat ko. deittaajan. Se millaisia kriteereitä profiilissanne kumppanillenne asetatte tai jätätte asettamatto on oikeasti tärkeää.

1. Deittipalstoilla törmää "avarakatseisiin", jotka hakevat kumppania iältä 18-99v. Jokainen oikeasti tietää, hakeeko teiniä, keski-ikäistä vai vanhusta. Jos haluatte puumasuhteita niin hakekaa sitten itseänne reilusti nuorempaa. Minä en koskaan vastaisi noin laajalla ikäskaalalla hakevan ilmoitukseen. Enhän voi tietää haluaako hän lähimainkaan sitä mitä minä olen.

2. Naisten ilmoituksissa on kiusallisen yleinen vaade: "Haen miestä joka vie jalat alta." Useimmiten nettideittailu on aika rationaalista. Ensin etsitään sopiva tyyppi ja sitten katsotaan sytyttääkö. Useimmiten deitti siis alussa ei todellakaan vie jalkoja alta. Tämä on vain täysin abstrakti, kova vaade, jolla ei kuitenkaan saavuta sitä mitä kumppanin määrittelyllä yritetään - rajata sopimattomat tyypit pois ja saada sopiva tyyppi tuntemaan että sinä etsit juuri häntä.

22

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkempiatietojakiitos

      Saman olen havainnut. Naisten profiileissa on paljon itsestäänselviä jokaiselle sopivia toiveita ja monella tavalla tulkittavia sanoja ja lauseita. Numerotietojen (en tarkoita puh.numeroita) ja tarkempien kuvausten antamista vältellään, vaikka niillä saisi montakin asiaa selväksi ja erottuisi massasta.

    • totaalisenkyllästynyt

      No ihan sama juttu on miestenkin profiileissa ja viesteissäkin monesti. Minulle yksi tärkeimmistä kriteereistä on se, että mies etsii juuri minunlaistani naista. En viitsi tuhlata aikaani vastaamalla viesteihin, jossa mies ei kerro yhtään siitä, millaista naista on hakemassa.

      • 3-4tietoariittääalkuun

        Jo perustiedoissa ilman kuvaakin saattaa olla riittävästi kiinnostavaa samankaltaisuutta aloittaa kirjoittaminen tai vastaaminen (edellyttäen että niistä on täytetty ne kiinnostavimmat tiedot). Naiset, muistakaa katsoa ja huomioida nämäkin!


    • haista_paskaa_kaikki

      mitä ne naiset sitten hakee. treffeiltä kokemuksia et ensitapaamisella sänkyyn sitten ollaan jo menossa ensi viikolla hiihtolomille lappiin tai kaverin mökille viikonlopuksi tai helsinkiin tapahtumiin ym. uudella tuttavuudella pitäisi olla aikaa venyä tai odotella uskollisesti et pääsee sänkyyn taas rumbaamaan sekä pitämään hätäapu paikkaa. täyttämään jääkaappia hoitamaan laskuja olemaan täydellinen mister viihdyke niin kauan kunnes nainen keksii miksi ei enää välitä.

      • haista_paskaa_kaikki

        Ymmärtäisin paremmin oman kokemukseni mukana tulleet turhautumiset jos te naiset olisitte olleet cam4ultimate.com KiaraBlake tyylisiä niin minä vaan kumartaisin ja myöntäisin olevan vallan väärässä jos väittäisin etteikö kohtuulisen näkösellä naisella pitäisi olla kalenterissa menoa sinne tänne treffienkin puitteissa

        mut kun ...


    • sdfsdfssdf

      "ihmiset kiinnostuvat vähintään yhtä paljon siitä, että deittaaja tuntuu haluavan juuri minut kuin siitä että itse haluavat ko. deittaajan."

      Paitsi että miesten on mahdotonta saada sellaista naista jonka juuri haluavat. Miesten on pakko feikata kiinnostusta jos aikoo joskus elämässään saada jonkun naisen.

    • tarralenkkari666

      Oman kokemukseni mukaan heteromiehet eivät välitä paskaakaan ovatko he sitä mitä etsitää. Vanhat papat, rasistit ja seksistit kirjoittelevat ja arvelevat, että "ikä on vain numero" ja, että yhteensovittamattomat erot arvomaailmoissa ovat vain "söpöjä pikku eroja persoonissa, jotka antaisivat lisämaustetta".

      • eri.tilanteet

        Koska toisin kuin naiset niin miehet eivät ole samanlaisessa valkkaajan asemassa. Mies toivoo saavansa edes jonkun kun taas nainen haluaa täydellisen miehen.


      • eri.tilanteet kirjoitti:

        Koska toisin kuin naiset niin miehet eivät ole samanlaisessa valkkaajan asemassa. Mies toivoo saavansa edes jonkun kun taas nainen haluaa täydellisen miehen.

        Kun vanhat papat kirjoittavat kauniille nuorille naisille, niin se on sen merkki, että nainen haluaa täydellisen miehen mutta miehelle kelpaisi kun saisi edes jonkun?

        Jos miehet toivovat saavansa edes jonkun, niin eikö heidän nimenomaan kannata kirjoitella itseään vanhemmille ja rumemmille naisille?


      • asdasdas
        helka kirjoitti:

        Kun vanhat papat kirjoittavat kauniille nuorille naisille, niin se on sen merkki, että nainen haluaa täydellisen miehen mutta miehelle kelpaisi kun saisi edes jonkun?

        Jos miehet toivovat saavansa edes jonkun, niin eikö heidän nimenomaan kannata kirjoitella itseään vanhemmille ja rumemmille naisille?

        Miksi miesten tulisi kirjoittaa itseään vanhemmille naisille? Ei kai kaikki naiset puumia ole?


      • Turhaajankuttamista
        helka kirjoitti:

        Kun vanhat papat kirjoittavat kauniille nuorille naisille, niin se on sen merkki, että nainen haluaa täydellisen miehen mutta miehelle kelpaisi kun saisi edes jonkun?

        Jos miehet toivovat saavansa edes jonkun, niin eikö heidän nimenomaan kannata kirjoitella itseään vanhemmille ja rumemmille naisille?

        Helka on kaunis viehättävä nainen kun tuon tietää. Puhuisitte muistakin kriteereistä kuin iästä. Valitettavasti se nuorempi ikä on paljastunut olevan naisille ainut asia, mikä on herättänyt kiinnostuksen yhteydenottoon tai edes profiilin vilkaisuun.


      • asdasdas kirjoitti:

        Miksi miesten tulisi kirjoittaa itseään vanhemmille naisille? Ei kai kaikki naiset puumia ole?

        Ei miesten _tulisi_ kirjoittaa vanhemmille naisille, miesten tulisi kirjoittaa vain ja ainoastaan niille naisille, joiden kriteereihin he itse mahtuvat. Mutta jos mies toivoo saavansa _edes_jonkun_, niin todennäköisimmin se onnistuu kirjoittamalla niille naisille, joille muut tuskin kirjoittelevat.


      • Helpollapääsee
        helka kirjoitti:

        Ei miesten _tulisi_ kirjoittaa vanhemmille naisille, miesten tulisi kirjoittaa vain ja ainoastaan niille naisille, joiden kriteereihin he itse mahtuvat. Mutta jos mies toivoo saavansa _edes_jonkun_, niin todennäköisimmin se onnistuu kirjoittamalla niille naisille, joille muut tuskin kirjoittelevat.

        En tiedä kenellä on tavoitteena saada edes joku, ei ainakaan minulla. Tuota täällä on kovasti yritetty tiedustella miksi naiset eivät huomioi yhteydenotoissaan sopivuuttaan miehen kriteereihin (miesten vastaavasta käyttäytymisestä en osaa sanoa mitään). Tänäänkin on tullut jo kahdelta naiselta tällainen yritys. Lisäksi heidän profiileista puuttui tärkeitä tietoja (tyypillistä) ja vapaata sisällötöntä tekstiä oli molemmilla vain 2-3 lyhyttä lausetta. En vastaa.


      • sfrdgyrthgytr

        Mitkä ovat tärkeät tiedot, sun mielestä?


      • Halutaantietää
        sfrdgyrthgytr kirjoitti:

        Mitkä ovat tärkeät tiedot, sun mielestä?

        Hyvä yleissääntö: Tärkeimpiä todennäköisesti ovat ne, mitä on itse täyttänyt. Jos kirjoittaja ei ole näitä täyttänyt olisi hyvin asillista lisätä nämä kirjoitettuun viestiin vähintään samalla tarkkuudella. Yleisimmät hakukriteerit ovat melko varmasti (jos kuvaa ei ole) ikä, pituus, paino, savullinen/savuton ja harrastukset.

        Nämä siis tarvitaan mahdolliseen yhteydenottoon. Muita sitten tarkennetaan kirjoittamalla ja puhumalla, ja jos vieläkin kiinnostaa on vuorossa tapaaminen.


      • cbllncz
        Halutaantietää kirjoitti:

        Hyvä yleissääntö: Tärkeimpiä todennäköisesti ovat ne, mitä on itse täyttänyt. Jos kirjoittaja ei ole näitä täyttänyt olisi hyvin asillista lisätä nämä kirjoitettuun viestiin vähintään samalla tarkkuudella. Yleisimmät hakukriteerit ovat melko varmasti (jos kuvaa ei ole) ikä, pituus, paino, savullinen/savuton ja harrastukset.

        Nämä siis tarvitaan mahdolliseen yhteydenottoon. Muita sitten tarkennetaan kirjoittamalla ja puhumalla, ja jos vieläkin kiinnostaa on vuorossa tapaaminen.

        Ehdottomasti
        En ymmärrä kuinka tuo ei tosiaan ole kaikille itsestäänselvää.


    • ikuinen-sinkku

      Harvoinnainen löytää sen unelma miehen vaikka miehen ulkonäkö ensin saattaa niin näyttää mutta kun nainen on jo suhteesa niin miehen kamala luonne tulee esiin ja sitten nainen ei pääse suhteesta pois. Naisille se ulkonäkö on se juttu jonka takia alkaa suhteeseen miehen kanssa.

      http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/2016013120966016_ir.shtml

      • Ei, ulkonäkö ei ole se juttu, jonka takia aletaan suhteeseen. Ulkonäkö (olemus) on se, jonka perusteella kiinnostus joko herää tai ei herää.

        Linkkejäsi en edes availe.


      • Yksi_kysymys_Helkalle
        helka kirjoitti:

        Ei, ulkonäkö ei ole se juttu, jonka takia aletaan suhteeseen. Ulkonäkö (olemus) on se, jonka perusteella kiinnostus joko herää tai ei herää.

        Linkkejäsi en edes availe.

        Miten sä jaksat vastailla tuolle?


    • khjhljhkljljgvgAloittaja

      tarralenkkari666 on ainut joka edes yrittää kommentoida aiheesta.
      Ei varmasti miesten profiilit ole yhtään sen parempia kuin naisilla, ehkä jopa paskempia. Sattuneesta syystä en vaan itse ole lukenut kovin monia miesten profiileja, joten kommentoin naisten profiileja.
      Kaikkien miesten puolesta valitan sitä että vanhat ja täysin hakuun sopimattomat miehet kiusaavat naisia vastauksillaan (helppohan minun on ottaa osaa kun olen nuori, komea ja koulutettu).
      Tämä ei kuitenkaan mitenkään vaikuta siihen että sopiva olisi huisin paljon helpompi löytää, jos profiilissa ei lukisi "18-99 mies vie jalat alta". Ehkä jopa karsisi edes 10% prosenttia näistä epätoivoisimmista epätoivoisimmista.

    • Ikävätosiasia

      ASIAA::

    • nhvhvh

      Ne treffiprofiilit on ihan valetta varmaan monella. Tiedän yhdenkin ihmisen jonka profiilin voi kääntää täysin ylösalaisin niin se on totuus. Hän osaa kyllä näytellä muutaman kuukauden normaalia ja mukavaa ihmistä, mutta sitten tulee se totuus ja seurustelukumppani onkin pulassa tämän ihmisen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe