Olen väsynyt hoitajan ammattiin ja?

Killejen

Lukekaa koko teksti.
päättänyt tehdä radikaalin ratkaisun. Lähden opiskelemaan. No en.

Kuoleeko jos vetää 100-200kpl 3mg marevania ja muita verenpaine/ohennuslääkkeitä? Ja vetää ampullin lantusta. Samalla vetää ison määrään 200-300 tbl rauhoittavia.?

Meillä valvotaan yksin ja mulla on kaikki mahdollisuus päättää elämäni yövuorossa. jos vedän noi klo 22.30. Niin aika varmaan työkaverit löytävät minut aamulla kuolleena.

4

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uraulla

      Herttinen sentään...ystävä hyvä hoitajan ammatin vuoksi ei kenenkään kannata henkeään uhrata. Itsekin samalla alalla jo vuodesta 1989 olleena voin sanoa että urani huipulla olen ollut jo yli 10 vuotta. Mitenkäs työterveyshuolto/tk päivystys ? Sinne nyt kipin kapin tohtoria tapaamaan...

    • dsfdfsfsd

      Mikä järki olisi tehdä itsemurha? Vaihda työpaikkaa. Ei mikään työ ole kuoleman arvoinen..
      Ymmärrän kyllä itsekin hoitajana että ei ole herkkua tämä työ mutta tuossa vaiheessa vaihtaisin heti työtä.

    • JoskusItsekinVäsynyt

      Rakas kollega,

      sinä tarvitset apua!
      Nyt susta tuntuu pahalta, mutta se asia voi ja tulee muuttumaan.

      Nyt heti tältä istumalta soita itsellesi lääkäriaika tai mene vaikka yksityiselle suoraan.

      Yövuorossa olet vastuussa monista ihmisistä, tällä hetkellä et ole työkuntoinen ja töihin meno olisi väärin.

      Voimia sinulle rakas ystävä, toivon sydämestäni että saat pian apua!

    • myöskinloppu

      Olen itse ollut myös pitkään työssä ja todella nähnyt tämän suomen terveydenhuollon alas menon.Ihmisestä otetaan kaikki irti ja mitään et saa vastineeksi,kun surkean palkan ja väsymyksen.Jos olisin sinä hakeutuisin pitkälle sairaslomalle ja sen aikana vaihtaisin kuvioita,joko työpaikkaa tai kokonaan ammattia.Valitettavasti tällä alalla sama paska eri paketissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe