Pituus ja paino

ruytuyl

Pitääkö miehen olla vähintään 180 cm että hän näyttää mieheltä?

Entä mikä on sopiva paino?


har111!!!

26

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopusuhta

      180 cm pitkän miehen paino olisi hyvä olla 70-80kg.

    • Amatsooni

      Riippuu naisen pituudesta ja mieltymyksistä.

      Itse olen 171 cm mutta en pidä liian pitkistä. Vähän päälle 180 senttinen mies on hyvä niin voi pitää korkkareita olematta pidempi kuin mies.

      Painohan riippuu ihan ruumiinrakenteesta. Itse en voi sietää laihoja kukkakeppejä, pitää olla mieluummin roteva. Saa olla massua mutta ei liikaa. Itse olen aika skrode niin pienen ja laihan kainalossa olis vähän hassua olla..

      Mutta tärkein pointti että kaikilla on mieltymyksensä mutta yli 180 senttisillä ehkä enemmän kysyntää naisten keskuudessa :)

    • Miten pituus ja paino tekee miehestä miehemmän näköisen?

    • makukysymys

      Suuri pituuteen on jotenkin koomista, esim. Pentti Hietanen ja sen vaimo. Ei kiitos. Ei kaikki tykkää pitkistä miehistä. Muutama sentti yli oman pituuden ja alle 180cm.

      • ettäsilleen

        Mulla on ollut yks 180-senttinen tyttöystävä ja lapseni äitikin on 179 cm. Eivät olleet liian pitkiä, kun itseki olen 185. Oon kyllä sit seurustellut parin sellasen 155 cm typynkin kanssa.

        No tyttärestäni on odotettavissa melko pitkä.


    • Ei pituus vaikuta miehisyyteen. Ei kiinnosta miesten pituudet, enkä niihin ole koskaan kiinnittänyt huomiota.

      Ihannepaino riippuu pituudesta. 180 cm:llä olis ihanne varmaan tuo mainittu 70-80kg, 170 cm:llä 55-70kg.
      Nykyään tosin miehessä ei haittaa ylipainokaan, vähän mahaa = söpö.

      Lihaskimpuista en itse henkilökohtaisesti diggaa, eli kuntosalilla tarkoituksella hankituista lihaksista. Mutta niillekin on paljon ihailijoita, joten siinä ei mua kannata kuunnella.

    • Ihannetapauksessa mies on 180 pitkä ja painaa vähintään 100 kiloa ja on ammatiltaan puhelinmyyjä.

      • Siiri-mummo

        Niin, ehkä mielikuvitusmies jokaisen naisen unelmissa, mutta noin täydellistä pakkausta ei vaan ole olemassa.


      • mitäpäsemullekuuluu
        Siiri-mummo kirjoitti:

        Niin, ehkä mielikuvitusmies jokaisen naisen unelmissa, mutta noin täydellistä pakkausta ei vaan ole olemassa.

        Yli 100 kg ei ole täydellistä nähnytkään. Tosin jos on muuten fiksu ja kantaa kilonsa tyylillä, niin tuskimpa tuollainenkaan paino mitään haittaa.


      • parasta.a-ryhmää
        mitäpäsemullekuuluu kirjoitti:

        Yli 100 kg ei ole täydellistä nähnytkään. Tosin jos on muuten fiksu ja kantaa kilonsa tyylillä, niin tuskimpa tuollainenkaan paino mitään haittaa.

        Varsinkin miehekkyyden ruumiillistuman puhelinmyyjän ura on kirsikkana kakussa.


    • NainenKarjalasta

      Mie vaa 165 cm.Painoo miul reilut 112 kg.Ehä mie mikkää lihava oo.
      Mie vaa oon liian lyhyt.

    • Mies188

      Kyllä alle 180 cm miehet ovat kääpiöitä.
      Painoa pitää olla ainakin 90kg.

    • 12121212

      Fyysinen koko on naisille tärkeää, jotta vahvat ja modernit itsenäiset (monessa tapauksessa ylipainoiset) naiset voivat tuntea olevansa pieniä ja heikkoja mutta silti turvassa luolamiehiltä ja lohikäärmeiltä. Nainen ei oikeastaan rakastu mieheen, vaan siihen millaiseksi mies saa naisen tuntemaan itsensä ja millaisia resursseja mies pystyy naiselle kyvyillään hankkimaan.

      Käytännössä miesten tasot menevät näin:
      1. raamikas, atleettinen mies
      - nuorten ja kauniiden (tasokkaiden) naisten suosima miestyyppi
      2. nallekarhumainen mies
      - vähemmän kauniiden ja 30 naisten suosima miestyyppi
      3. pitkä ja hoikka mies
      - joidenkin nuorten naisten suosima miestyyppi
      4. laiha ja hintelä mies
      - "jollekin muulle naiselle sopiva miestyyppi"

      • haluu-tietää

        Et vastannut aloituksen kysymykseen pituudesta mitään. Mikä on noiden 1. 2. 3. 4. pituus?


      • 12121212
        haluu-tietää kirjoitti:

        Et vastannut aloituksen kysymykseen pituudesta mitään. Mikä on noiden 1. 2. 3. 4. pituus?

        1. pitkä/pitkähkö ja raamikas
        2. pitkä/pitkähkö ja nallekarhumainen
        3. pitkä ja hoikka
        4. lyhyt ja hintelä

        Asiaa tulee katsoa myös kokonaisuutena. Vaikka naisilla on pituufetissi, joskus kokofetissi on tärkeämpi.


      • entäpäentä
        12121212 kirjoitti:

        1. pitkä/pitkähkö ja raamikas
        2. pitkä/pitkähkö ja nallekarhumainen
        3. pitkä ja hoikka
        4. lyhyt ja hintelä

        Asiaa tulee katsoa myös kokonaisuutena. Vaikka naisilla on pituufetissi, joskus kokofetissi on tärkeämpi.

        Entä lyhyt ja painava, mihin sijoittuu?


      • paksuläski
        entäpäentä kirjoitti:

        Entä lyhyt ja painava, mihin sijoittuu?

        Oven ulkopuolelle.


      • 12121212
        entäpäentä kirjoitti:

        Entä lyhyt ja painava, mihin sijoittuu?

        Lyhyen ja hintelän yläpuolelle mutta pitkän ja hoikan alapuolelle.


      • Hahahahaaaa
        paksuläski kirjoitti:

        Oven ulkopuolelle.

        Loooooool


    • Ilmoitan teeskenteleväni yli 180 senttistä ja sopusuhtaista.

    • sassesillesit

      Miehen koko on silloin hyvä, kun sen jalat ylettyy maahan ja pää ei kolise ovenkarmiin. Tärkeintä on ihon tuoksu ja terävä äly.

      • lihaksetilmansalia

        Aa, oot ihana, siis jos olet nainen..


    • Minun mielestä ei tarvi olla yli 180cm, itse olen 175cm, pituudella ei minun mielestä ole mitään väliä.

    • lähes jokaisella lyhyellä miehellä on kompleksi omasta pituudestaan (ns. napoleon-syndrooma). Vaikka kaikkia naisia ei heidän lyhyytensä häiritsekään he itse tekevät siitä ongelman ja kompensoivat sitä mitä ärsyttävämmillä tavoilla. esim Putin olisi aivan erilainen mies (ei niin vihainen, katkera, vallanhimoinen, rahan ahne, jumalkompleksinen jne) jos olisi normaalipituinen 180cm tai pitkä 190cm

    • yksnainen____

      Pituudella ja muilla ulkoisilla asioilla ei pitäisi olla mitään merkitystä, jos kemiat toimii. Itse olen tällä hetkellä umpirakastunut samanpituiseen (n. 170 cm) työkaveriini, enkä toivoisi hänessä minkään asian muuttuvan. Hän on täydellinen mulle.

    • Jiikoo12

      Joo, taitaa olla feminismin tuotosta nämä miesten mitta kriteerit. Kaikille persjalkaisille miehille tuon ilosanomaa kertomalla, että usein tummahipiäisiä naisia ei lyhyys miehessä häiritse. Enkä puhu pelkästään pienistä Thai tyttösistä vaan slaaveista, arabeista, intialaisista. Ovat muutenkin huomattavasti avoimempia, eivätkä sulkeudu omaan luuloteltuun täydellisyytensä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe