Missä Riihimäen kauneus?

Kauneuskatsojansilmässä

Mistä Riihimäeltä löytää kauneutta? Kuka on Riihimäellä kaunis?

16

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukavaanonkaunis

      Mä oon kaaunis mies, enkä mikään äijän köriläs, mä oon kaaunis mies ja itselleni r-a-k-a-s....
      by MIkko Alatalo

      riihimäkeläinen: vaatimaton mutta kaunis, toista se on hyvinkääläinen: ruma mutta saatanan tyhmä

    • sieltä.ajatonta

      Taidemuseosta.

    • kukkatalo

      kukkien myyntipaikat, paitsi tori

    • Nähtäväksijää

      Erkyläntien kuusiruukuista!

    • ei.kauniimpaa

      Kun Belsebuubi katselee ihmismaisemaa, voi todeta: on oikein silmänilo minulle.

    • peilikuvasta

      Katso peiliin.

      • kerro.kerro

        Kerropa, mitä kuvittelet,että minun pitäisi peilistä nähdä. -Ei näy sitä hirviömäistä fantasiahahmoa, jollainen minusta on gs:ään liittyen luotu, saati sitten hellareiden luomusta, joka lapsille syötetään 5 ikävuodesta alkaen.


    • rakennustaidetta

      Lasimuseo ja metsästysmuseo, Maantien puutaloympäristö

      • ei.kai.pureta

        Vanha linja-autoasema.


    • ohikiitäjä

      Riihimäelläkö jotain kaunista? No ei todellakaan ole.

      • kauneuson

        Kauneus on katsojan silmissä...


    • Peksiv

      Olen törmännyt nais kauneuteen Riihimäellä, tummaa ja tulista sekä vaaleaa.

    • jari_22

      Prisman kasalla, Maiju... En vain ole uskaltanut pyytää häntä elokuviin,... vielä.

    • nostaa.imagoakin

      TAIDEMUSEOSSA on kauneutta. Pitäkää huoli, ettei sitä lopeteta. Maksakaa kannatus -maksu, jos ette halua ystäväksi liittyä

      • kannatusjäsenyys

        Kannatusjäsenyys maksaa tietääkseni 250 euroa.
        Jos taas haluaa varsinaiseksi jäseneksi, en tiedä vuotuista jäsenmaksua. Ilmeisesti se on hyvin pieni.


      • ei.paljon

        20 ekeä juuri maksoin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe