Yh-naisen tapaileminen

MrTee247

Terve olen 31-vuotias sinkku mies. Olen nyt tapaillut erästä 36-vuotiasta yh-äippää jo pari kertaa ja täytyy sanoa että olen hyvin positiivisesti yllättynyt. Tämä nainen on kohdellut minua ihan ihmisenä ja tosi asiallinen, ystävällinen sekä maanläheinen nainen. Olenko löytänyt sen kultakimpaleen?

Yleensä olen saanut todella paskaa kohtelua naisilta. Aikaisemmat oman ikäiset tuttavuudet ovat olleet todella tympeitä elämäänsä vittuuntuneita kusipäitä, jotka ovat olleet lähinnä rahaa ja statusta hakemassa.

Nainen kyselee paljon ja haluaa tietää minusta muita asioita kuin status ja omaisuus. Eikö tämä ole ihan hyvä merkki?

Minua ei haittaa naisen jo olemassa oleva lapsi. Tulen hyvin lasten kanssa toimeen. Minua vain mietityttää tuo ikäero. Olen itse nuorekas ja hyväkuntoinen mies. Mistä tietää että onko nainen kiinnostunut vain fyysisessä mielessä? Kannattaako kysyä vain ihan suoraan että onko vakavampaan parisuhteeseen mahdollisuuksia?

Jos saisi niitä naisten asiallisia mielipiteitä niin olisin kiitollinen.

54

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vxbzv

      Joo joo, anna palaa vaan, hyvältä tuo kuulostaa. Mutta muista ehkäisy, niin ei tuu ikäviä yllätyksiä liian nopsaan.

    • atännä

      Jos tuntuu hyvältä, niin miksi tehdä asiasta ongelmaa? Miksi sulla on kiire, tutustu rauhassa ja katso mihin homma etenee. Eihän sitä heti voi tietää, miten hyvin toisen kanssa tulee arjessa juttuun. Painostaminen ja kiirehtiminen ovat huonoja vaihtoehtoja.

    • simple.as.that

      "Tämä nainen on kohdellut minua ihan ihmisenä ja tosi asiallinen, ystävällinen sekä maanläheinen nainen. Olenko löytänyt sen kultakimpaleen?"

      Kaikki on selitettävissä markkina-arvo-teorian avulla.
      Koska nainen on sinua 5v vanhempi kurppa ja myös yksinhuoltaja niin tottakai hänen on luonteensa avulla paikattava iso ero tasojen välillä.

    • Kilttiatm

      Ne "tympeät elämäänsä vittuuntuneita kusipää " naiset Ovat jännämiesten hakkaamia ja nussimia naisia. Oot ehkä löytänyt yhden naisen joka ei ole jännämiehen exä joten pidä siitä kiinni.

      • Kyllä sen täytyy olla jännämiehen exä. Ei kai naiset muita ensimmäiselle kierrokselle kelpuuta.


    • Nsnsnd

      Onnea sinulle kun olet löytänyt mukavan naisen. Itse olen 39 v mies ja olen 8kk tapaillut 36-vuotiasta yh-äippää joka on todella kultainen ja aivan oiselta planeetalta kuin aikaisemmat naiset joihin olen tutustunut. Kun hyvän löytää niin siitä kannattaa pitää kiinni ja minuakaan ei haittaa naisen lapsi, olemme jo suunnittelemassa yhteistä lasta.

    • pohdittavaa

      Te jotka otatte noita yksinhuoltajia niin kannattaisi miettiä että miksi saatte vain niitä ja kelpuuttaisiko naiset teidät jos eivät olisi yksinhuoltajia..

      • Riiiiiiiiiii

        Onko tuo naisen yksinhuoltajuus jokin ruttoon verrattava sairaus? Tulee vain mieleen kun joitain kommentteja lukee. Onko mieskin pilalla, jos hankkii lapsia ja liitto päätyykin eroon? Harva ajattelee perheen perustaessaan eroavansa kumppanistaan. Pitäisikö ne lapset sitten jättää heitteille, niin ei olisi yksin- tai yhteishuoltajia ns. pilaamassa ilmaa? Minulla ei ole lapsia joten en puolusta omaa viiteryhmääni, tämä vain huomioina.


      • pohdittavaa
        Riiiiiiiiiii kirjoitti:

        Onko tuo naisen yksinhuoltajuus jokin ruttoon verrattava sairaus? Tulee vain mieleen kun joitain kommentteja lukee. Onko mieskin pilalla, jos hankkii lapsia ja liitto päätyykin eroon? Harva ajattelee perheen perustaessaan eroavansa kumppanistaan. Pitäisikö ne lapset sitten jättää heitteille, niin ei olisi yksin- tai yhteishuoltajia ns. pilaamassa ilmaa? Minulla ei ole lapsia joten en puolusta omaa viiteryhmääni, tämä vain huomioina.

        Ihan samoin voisi kysyä että onko miehen lyhyys, tavalliset kasvot tai matalastipalkattu koulutus/työ ruttoon verrattava sairaus?
        Molemmilla sukupuolilla on omat asiat mitä pitää negatiivisena toisessa ihmisessä, naisilla vaatimuksia on huomattavasti enemmän ja yksinhuoltajuus on sentään asia johon voi vaikuttaa..


      • Eikö yksinhuoltajan voisi varsinkin kuvitella olevan hyvinkin tarkka siitä, kenen kanssa on? Luulen, että jos yh-äiti jonkun kanssa haluaa olla, niin sen miehen on oltava kyllä hyvä tyyppi.


      • Marrrnie kirjoitti:

        Eikö yksinhuoltajan voisi varsinkin kuvitella olevan hyvinkin tarkka siitä, kenen kanssa on? Luulen, että jos yh-äiti jonkun kanssa haluaa olla, niin sen miehen on oltava kyllä hyvä tyyppi.

        Nykyinen feministiyhteiskunta on tehnyt yh-mammojen elämästä taloudellisesti sen verran turvattua, että yh-nainenkin voi ainakin omasta mielestään nirsoilla miesten suhteen.

        Todellisuudessa harvaa lapsetonta miestä kiinnostaa toisten miesten äpärälasten elättäminen ja yh-mamma saa olla valikoiva miesten suhteen ihan rauhassa omassa yksinäisyydessään.


      • MrBolivar
        Riiiiiiiiiii kirjoitti:

        Onko tuo naisen yksinhuoltajuus jokin ruttoon verrattava sairaus? Tulee vain mieleen kun joitain kommentteja lukee. Onko mieskin pilalla, jos hankkii lapsia ja liitto päätyykin eroon? Harva ajattelee perheen perustaessaan eroavansa kumppanistaan. Pitäisikö ne lapset sitten jättää heitteille, niin ei olisi yksin- tai yhteishuoltajia ns. pilaamassa ilmaa? Minulla ei ole lapsia joten en puolusta omaa viiteryhmääni, tämä vain huomioina.

        Niin, yh-vanhenmuus ei ole uutta parisuhdetta ajattelen mikään helppo juttu mielestäni.

        Jos nyt siis miettitään ihan näin omasta - sinkku miehen näkökulmasta - niin se että alkaisin seurustelemaan yh-äidin kanssa, tuo tiettyjä asioita jotka pitää ottaa huomioon; Lapsi. Se tulee tietysti äidin elämässä aina ensin kuten pitääkin.Tämä puolestaan aiheuttaa omanlaisia haasteita kuten että äitinä ei ole mahdollisuutta tavata aina kahdestaan ja tehdä/mennä miten haluaa.Lapsi siis sitoo melkoisen paljon.
        Toisekseen tulee minun ja lapsen välinen asetelma.Mikä tai mitä minä olen lapselle.. äidin seurustelukumppani vai ns. "isä" vaiko jotain tuolta väliltä? Onko minulla mitään kasvatusoikeutta lapseen esim.komentamiseen? Asemasta riippuen mitenkä lapsen kulut jaetaan?
        Kolmanneksi tulee lapsen oikea isä, mitenkä se suhtatuu minuun ex-nä uutena kumppanina ja ehkäpä lapsensa "isänä"?

        Kohtaan 2.sanon vielä sen että itse en näe järkeä suhteessa missä asetelma on "äiti,lapsi minä".Toisin sanoen, äiti ja lapsi elävät omanlaista yhteistäelämää saman katon alla ja minä äiti omanlaista.

        Yh-vanhemmuus ei ole siis mikään rutto mitä pitäisi karttaa.Kyseiset naiset ovat aivan samalla tavalla ihania ja hyviä naisia kuin lapsettomatkin.
        On kuitenkin jokaisen myönnettävä että sinkkun näkökulmsta, lapsettoman kanssa on vain huomattavasti helpompaa treffailla ja katsoa mihin homma vie, kuin yh-vanhemman.


      • huhhhhhhhuhhhh

        Aivan, eron jälkeen on niiden lasten isätkin yhtälailla yh kuten on äiditkin ovat. Tää seikka tuntuu kätevästi unohtuvan aina. Ovatko ne yh-isätkin sitten pilalla vai? Ai niin, ei tietenkään, vain NAISET pilaantuu ja miehet vaan paranee jo entisestään hyvästä, eikö niin?
        Jokaista eronnutta yh-mammaa kohti on myös se eronnut yh-isä.
        Miksi tässäkin asiassa nainen on aina pahempi; yh-mies on ok, mutta yh-nainen on paha?


      • huhhhhhhhuhhhh kirjoitti:

        Aivan, eron jälkeen on niiden lasten isätkin yhtälailla yh kuten on äiditkin ovat. Tää seikka tuntuu kätevästi unohtuvan aina. Ovatko ne yh-isätkin sitten pilalla vai? Ai niin, ei tietenkään, vain NAISET pilaantuu ja miehet vaan paranee jo entisestään hyvästä, eikö niin?
        Jokaista eronnutta yh-mammaa kohti on myös se eronnut yh-isä.
        Miksi tässäkin asiassa nainen on aina pahempi; yh-mies on ok, mutta yh-nainen on paha?

        Riippuu keneltä kysyy.

        Vakavassa suhteessa se että miehelläkin olisi jälkikasvua olisi vain plussa. Ei tarvitsisi opettaa kaikkea lapsista kädestä pitäen eikä mies ainakaan olisi mikään lasten vihaaja.


      • Rakkaus_on
        MrBolivar kirjoitti:

        Niin, yh-vanhenmuus ei ole uutta parisuhdetta ajattelen mikään helppo juttu mielestäni.

        Jos nyt siis miettitään ihan näin omasta - sinkku miehen näkökulmasta - niin se että alkaisin seurustelemaan yh-äidin kanssa, tuo tiettyjä asioita jotka pitää ottaa huomioon; Lapsi. Se tulee tietysti äidin elämässä aina ensin kuten pitääkin.Tämä puolestaan aiheuttaa omanlaisia haasteita kuten että äitinä ei ole mahdollisuutta tavata aina kahdestaan ja tehdä/mennä miten haluaa.Lapsi siis sitoo melkoisen paljon.
        Toisekseen tulee minun ja lapsen välinen asetelma.Mikä tai mitä minä olen lapselle.. äidin seurustelukumppani vai ns. "isä" vaiko jotain tuolta väliltä? Onko minulla mitään kasvatusoikeutta lapseen esim.komentamiseen? Asemasta riippuen mitenkä lapsen kulut jaetaan?
        Kolmanneksi tulee lapsen oikea isä, mitenkä se suhtatuu minuun ex-nä uutena kumppanina ja ehkäpä lapsensa "isänä"?

        Kohtaan 2.sanon vielä sen että itse en näe järkeä suhteessa missä asetelma on "äiti,lapsi minä".Toisin sanoen, äiti ja lapsi elävät omanlaista yhteistäelämää saman katon alla ja minä äiti omanlaista.

        Yh-vanhemmuus ei ole siis mikään rutto mitä pitäisi karttaa.Kyseiset naiset ovat aivan samalla tavalla ihania ja hyviä naisia kuin lapsettomatkin.
        On kuitenkin jokaisen myönnettävä että sinkkun näkökulmsta, lapsettoman kanssa on vain huomattavasti helpompaa treffailla ja katsoa mihin homma vie, kuin yh-vanhemman.

        Entäs ne tunteet?
        Onko helppous joku itseisarvo?
        Oli sitten sinkku tai yksinhuoltaja, ihmiset kuitenkin tahtovat omaa aikaa ettei se niin mene kuitenkaan että 24h ollaan yhdessä.
        Mieltä askarruttavista asioista voi ja pitää keskustella.
        Tietyt asiat ovat vain järjestelykysymyksiä.
        Toki elämä on valintoja täynnä ja jokainen tekee itselleen ne sopivammat.
        Aloittaja mies on ilmeisesti löytänyt oman kulta kimpaleensa.


      • Rakkaus_on kirjoitti:

        Entäs ne tunteet?
        Onko helppous joku itseisarvo?
        Oli sitten sinkku tai yksinhuoltaja, ihmiset kuitenkin tahtovat omaa aikaa ettei se niin mene kuitenkaan että 24h ollaan yhdessä.
        Mieltä askarruttavista asioista voi ja pitää keskustella.
        Tietyt asiat ovat vain järjestelykysymyksiä.
        Toki elämä on valintoja täynnä ja jokainen tekee itselleen ne sopivammat.
        Aloittaja mies on ilmeisesti löytänyt oman kulta kimpaleensa.

        "Entäs ne tunteet?"

        Tarkoitatko yh-naisen tuntemaa rakkautta lapsettoman miehen rahoja kohtaan?


      • rakkaus_on
        super-atm kirjoitti:

        "Entäs ne tunteet?"

        Tarkoitatko yh-naisen tuntemaa rakkautta lapsettoman miehen rahoja kohtaan?

        Lähinnä yleisesti tunteita.
        Entäs jos se sinkkumies olisikin ns. persaukinen, olisiko näillä kahdella ihmisryhmän edustajalla siltikään mahdollisuutta toisiinsa..
        Kyllä me ihmiset olemme kaikki erilaisia mutta pohjimmiltaan yleensä kaikki haluavat rakastaa ja tulla rakastetuiksi ,
        perustarve.
        Toki hyväksikäyttäjiäkin voi olla.
        Mutta kyllä pidemmässä suhteessa tuollaiset huomaa..


      • MrBolivar
        Rakkaus_on kirjoitti:

        Entäs ne tunteet?
        Onko helppous joku itseisarvo?
        Oli sitten sinkku tai yksinhuoltaja, ihmiset kuitenkin tahtovat omaa aikaa ettei se niin mene kuitenkaan että 24h ollaan yhdessä.
        Mieltä askarruttavista asioista voi ja pitää keskustella.
        Tietyt asiat ovat vain järjestelykysymyksiä.
        Toki elämä on valintoja täynnä ja jokainen tekee itselleen ne sopivammat.
        Aloittaja mies on ilmeisesti löytänyt oman kulta kimpaleensa.

        Niin, tietysti tunteet ovat määrittelevässä roolissa ja sitä varten onkin tärkeää miettiä asiaa etukäteen.Mitä se oikeastaan tarkoittaa ja mitä se vaatii.
        On typerää vain mennä tunteiden vallassa, ajattelematta sen enempää käytännön asioita.

        Kyse ei ole siis siitä että saa helpomman parisuhteen vaan siitä että tietää mihin soppaan on lusikkansa laittamassa.


      • rakkaus_on kirjoitti:

        Lähinnä yleisesti tunteita.
        Entäs jos se sinkkumies olisikin ns. persaukinen, olisiko näillä kahdella ihmisryhmän edustajalla siltikään mahdollisuutta toisiinsa..
        Kyllä me ihmiset olemme kaikki erilaisia mutta pohjimmiltaan yleensä kaikki haluavat rakastaa ja tulla rakastetuiksi ,
        perustarve.
        Toki hyväksikäyttäjiäkin voi olla.
        Mutta kyllä pidemmässä suhteessa tuollaiset huomaa..

        Joo. Antaa vaan tunteiden viedä ja yh-äidin hyväksikäyttää lapsettoman sinkkumiehen väliaikaista tunnetilaa.


      • VOISAATANASENTÄÄN
        Riiiiiiiiiii kirjoitti:

        Onko tuo naisen yksinhuoltajuus jokin ruttoon verrattava sairaus? Tulee vain mieleen kun joitain kommentteja lukee. Onko mieskin pilalla, jos hankkii lapsia ja liitto päätyykin eroon? Harva ajattelee perheen perustaessaan eroavansa kumppanistaan. Pitäisikö ne lapset sitten jättää heitteille, niin ei olisi yksin- tai yhteishuoltajia ns. pilaamassa ilmaa? Minulla ei ole lapsia joten en puolusta omaa viiteryhmääni, tämä vain huomioina.

        Olet muuten ihan oikeassa. Se yh naisella on rutto ja heitä haukutaan, nimitellään jne ihan estotta, eikä kukkahattutädit, viranomaiset ym puhu mitään (teepä sama rättipäille, niin istut linnassa), mutta miehet, jotka ovat yh:ä ovat ylintä kastia maailmassa. Mistähän ihmeestä tuokin johtuu? Jos lapset jää isälle (ei kuoleman sattuessa), niin äiti joka jättää lapset isälle, on huora, huono, juoppo ja vaikka mitä. Vaikka olisivat keskenään sopineet, kuunnelleet lapsen/lapsien mielipidettä, ja sulassa sovussa sopivat asiat.


      • Miettikeemiettikee
        Riiiiiiiiiii kirjoitti:

        Onko tuo naisen yksinhuoltajuus jokin ruttoon verrattava sairaus? Tulee vain mieleen kun joitain kommentteja lukee. Onko mieskin pilalla, jos hankkii lapsia ja liitto päätyykin eroon? Harva ajattelee perheen perustaessaan eroavansa kumppanistaan. Pitäisikö ne lapset sitten jättää heitteille, niin ei olisi yksin- tai yhteishuoltajia ns. pilaamassa ilmaa? Minulla ei ole lapsia joten en puolusta omaa viiteryhmääni, tämä vain huomioina.

        Kun mies on saanut lapsia, sen mahdollisuudet rakkauteen katoaa 99 prosenttisesti.
        Ja kannattaisi miettiä ennenkun niitä lapsia alkaa tekemään....ei ainakaan siinä rakastumisvaiheen aikana kannata tehdä, se kestää 2 ensimmäistä vuotta. Jos on oikein fiksu niin tekee vasta 7 vuoden päästä koska jos suhteessa ei mene huonosti 7 vuoden päästäkään, se luultavasto jatkuu ainakin siiihen ssti että lapsi on teini-iässä.


    • "Tämä nainen on kohdellut minua ihan ihmisenä"

      Vain tällä palstalla tuo on asia, jota ei oleteta itsestäänselvyytenä.

      • asdasdasdsadas

        Ei tuo ole todellakaan mikään itsestäänselvyys nuorten naisten kanssa jos on tekemisissä.
        Naiset tietää että 17-25v voivat kohdella miehiä kuin roskaa.


      • asdasdasdsadas kirjoitti:

        Ei tuo ole todellakaan mikään itsestäänselvyys nuorten naisten kanssa jos on tekemisissä.
        Naiset tietää että 17-25v voivat kohdella miehiä kuin roskaa.

        Ahaa... eli kun tällä palstalla setämiehet haaveilevat juuri tuon ikäisistä naisista, niin taustalla on jonkin asteinen masokismi?


      • Jjjkkkkl
        helka kirjoitti:

        Ahaa... eli kun tällä palstalla setämiehet haaveilevat juuri tuon ikäisistä naisista, niin taustalla on jonkin asteinen masokismi?

        VOIVAT. Pönttö.


      • toiveistapois
        helka kirjoitti:

        Ahaa... eli kun tällä palstalla setämiehet haaveilevat juuri tuon ikäisistä naisista, niin taustalla on jonkin asteinen masokismi?

        Hahah, ei todellakaan.

        Kyse on seksuaalisesta kiinnostuksesta nuorempaan.

        Sinun ikäistesi juuston tavalla vanhentuneiden känttyjen kanssa se suhde olisi masokismia.

        Ei viitsi kuitenkaan mummon vanhaan hikiseen sukkaan työntyä. ;D


      • asdasdasdsadas kirjoitti:

        Ei tuo ole todellakaan mikään itsestäänselvyys nuorten naisten kanssa jos on tekemisissä.
        Naiset tietää että 17-25v voivat kohdella miehiä kuin roskaa.

        Ikä on tekosyy kusipäisyydelle? En kyllä ole ollut kusipää sen enempää nuorempana kuin nytkään.


    • itse666

      Muuten hyvä juttu mutta otathan huomioon että monet naiset menevät sekaisin keski-iässä. Minulle kävi niin ja olen nyt pienen pojan yksinhuoltaja. Meillä menee pojan kanssa oikein hyvin mutta en varmaankaan uskalla suhteeseen aika pitkään aikaan.

    • Miksi kyselet muiden mielipiteitä jos olet tyytyväinen tilanteeseesi?

      Oletko miettinyt kelpaisitko samalle naiselle, jos hän olisi lapseton? Jos et kelpaisi, niin mieti miksi nyt kelpaat?

      Paljonko joudut maksamaan toisen miehen lapsen kuluista? Maksatko 1/3 teidän yhteisistä menoista vai enemmän?

      On itsestään selvää että vanhempi yh-nainen joutuu ainakin esittämään mukavaa löytääkseen itselleen miehen. Naisella nuoruus ja luultavasti kauneuskin on ollutta ja mennyttä ja toisen miehen lapsi riesana. Ainoa markkina-arvoa vähän nostava tekijä mukava luonne.

      • "Oletko miettinyt kelpaisitko samalle naiselle, jos hän olisi lapseton? Jos et kelpaisi, niin mieti miksi nyt kelpaat?"

        Tuo on kyllä ihana logiikka. Aina, kun nainen huomaa ätmin olevan kiinnostunut itsestään, hänen kannattaa esittää itselleen sama kysymys: Kelpaisinko tuolle miehelle, jos hän olisi YTM tai edes KTM? Jos vastaus on "luultavasti en", niin => ei jatkoon.

        Hyvin te edelleen vedätte.


      • helka kirjoitti:

        "Oletko miettinyt kelpaisitko samalle naiselle, jos hän olisi lapseton? Jos et kelpaisi, niin mieti miksi nyt kelpaat?"

        Tuo on kyllä ihana logiikka. Aina, kun nainen huomaa ätmin olevan kiinnostunut itsestään, hänen kannattaa esittää itselleen sama kysymys: Kelpaisinko tuolle miehelle, jos hän olisi YTM tai edes KTM? Jos vastaus on "luultavasti en", niin => ei jatkoon.

        Hyvin te edelleen vedätte.

        En kysynyt sinulta, vaan aloittajalta.

        "Tuo on kyllä ihana logiikka. Aina, kun nainen huomaa ätmin olevan kiinnostunut itsestään, hänen kannattaa esittää itselleen sama kysymys: Kelpaisinko tuolle miehelle, jos hän olisi YTM tai edes KTM? Jos vastaus on "luultavasti en", niin => ei jatkoon."

        Väärin. Kun nainen huomaa että hänestä kiinnostuu mies jolla on lapsia, hänen kannattaa miettiä kiinnostuisiko sama mies lapsettomana. Juttusi oli ainoastaan hyvä osoitus naisen ajatusmaailmasta liittyen naisten hypergamiaan.

        "Hyvin te edelleen vedätte."

        Sinä vedät huonosti, koska jälleen feministiseen tyyliin vääristelet asiaa ja teet huonoja vertauksia.


      • helka kirjoitti:

        "Oletko miettinyt kelpaisitko samalle naiselle, jos hän olisi lapseton? Jos et kelpaisi, niin mieti miksi nyt kelpaat?"

        Tuo on kyllä ihana logiikka. Aina, kun nainen huomaa ätmin olevan kiinnostunut itsestään, hänen kannattaa esittää itselleen sama kysymys: Kelpaisinko tuolle miehelle, jos hän olisi YTM tai edes KTM? Jos vastaus on "luultavasti en", niin => ei jatkoon.

        Hyvin te edelleen vedätte.

        Sen lisäksi olet edelleen aivan helvetin katkera, koska sinkkuaikanasi yh-mammana huomasit markkina-arvosi olevat niin alhainen, ettet kelvannut juuri kenellekään. Siitä syystä sinulla on jatkuva tarve provoilla palstalla ja purkaa vihaa miehiin.


    • toiveistapois

      Toisen pentua tukiessa se aika sitten meneekin.

      Siihen päälle että olet 5 vuotta nuorempi.

      Kuulostaa todelliselta unelmalta, NOT.

    • Jussiina

      Käsittämättömän katkeria postauksia. Oikeasti 5-v aikuisilla ei ole juuri mitään ikäerossa. Moni miettii että 5-v nuorempi nainen on ok mitä väliä toisin päin ? Normaalia että aikuisilla ihmisillä on lapsia. Ei luulisi olevan este uudelle suhteelle. Osoittaa mielestäni kypsyyttä ja vastuuntuntoa jos kertoo asiasta heti suoraan. Jos tuntuu hyvälle, niin kannattaa katsoa mitä elämä tuo tullessaan. Kaikkea ei voi mitata rahassa, kaikessa ei pitäisi ajatella pelkästään omaa hyötyään niin voi menettää elämänsä mahdollisuuden onneen.

      • "Käsittämättömän katkeria postauksia."

        Ei sillä ole katkeruuden kanssa mitään tekemistä jos lapseton mies ei tahdo toisen miehen äpärälapsia elättää.

        "Normaalia että aikuisilla ihmisillä on lapsia."

        Ja lapsettomat aikuisetko ovat epänormaaleja?

        "Kaikkea ei voi mitata rahassa, kaikessa ei pitäisi ajatella pelkästään omaa hyötyään niin voi menettää elämänsä mahdollisuuden onneen."

        Jos kertoisin 2 lapsen yh-naiselle että suhtessamme maksaisin 1/4 taloutemme menoista, niin hän ei siihen aivan varmasti suostuisi vaan pitäisi minua ilkeänä ja huonona miehenä. Vastauksena voisi sanoa juuri tuon sinun kommenttisi. Jos omalla hyödyllä ja rahalla ei ole merkitystä, niin siinä tapauksessa yh-nainen ei taloudellisesti yrittäisi minua hyödyntää, vaan maksaa oikeudenmukaisesti oikeassa suhteessa menot.


      • the.problem

        " Oikeasti 5-v aikuisilla ei ole juuri mitään ikäerossa. Moni miettii että 5-v nuorempi nainen on ok mitä väliä toisin päin ? "

        Vahvasti luulen että tuo sama aloituksen nainen jos olisi 5 vuotta nuorempi niin hän ei kelpuuttaisi enää aloittajaa. Kaikki on kiinni markkina-arvoista, kyseinen nainen 5v vanhempana ja yksinhuoltajana on vähemmän haluttu tapaus kuin nuorempana ja lapsettomana. Naisen hypergamia on tässä se ongelma.


      • toiveistapois

        5 vuotta on aika iso ero kun kyse on miehen ja naisen ikäerosta siten että naisen hedelmällisiä vuosia ei ole jäljellä juuri ollenkaan.

        "Kaikkea ei voi mitata rahassa, kaikessa ei pitäisi ajatella pelkästään omaa hyötyään niin voi menettää elämänsä mahdollisuuden onneen."

        Mielenkiintoinen lausahdus.

        Ei mitata rahalla eikä omaa hyötyä, mutta voi tulla onnelliseksi. :D

        Eli siis summarum summarum, toisia tässä tapauksessa yli-ikäistä naista ja tämän pentua tukemalla rahallisesti sekä ajattelemalla heitä itsensä sijaan pitäisi tulla "onnelliseksi".

        "Normaalia että aikuisilla ihmisillä on lapsia. Ei luulisi olevan este uudelle suhteelle. "

        Totta vitussa se on este.
        Onhan se normaalia ja normaalia että lapseton mies haluaa lapsettoman naisen.

        Hittojako minä jotakin spermapalleroa elämääni ottamaan?


    • Aisurimies36

      Olen seurustellut jo kaksi vuotta yh äipän kanssa. Ei valittamista kun nainen on mukava ja hellä ja erittäin nättikin vielä.

    • Eräkettu

      Kyllä nuo YH-äidit on aika kova turnoffi...

      Varsinkin jos se muksu on jonku vitun mamun kanssa tehty...

    • CircusCuckold

      Olet astumassa aisuriansaan. Pelasta kunniasi ja jätä yh ja sen äpärä kun vielä voit ilman että tulee kalliiksi.

    • sinkkumiez35v

      "Olenko löytänyt sen kultakimpaleen?"

      Mahdollista. Mutta koska kyselet meiltä, tässä olisi pikku tarkistuslista.
      1. näetkö jostain kuvia naisen menneisyydestä?
      Moni yh laittaa itsensä kuntoon sinkkuna. Kroppa timmiksi, vaatetus hienoksi. Kun mies on saatu koukkuun, 20kg ja lökärit. Jos nainen on hyvässä kunnossa, onko se hänen elämäntapansa vai keino saada mies?
      2. Oletko valmis hyväksymään että n. 40v tienoilla ulkonäkö muuttuu?
      Nainen kun nainen muuttuu ulkoisesti viimeistään 40v tienoilla. Haittaako sinua jos ikä alkaa ns. näkymään?
      3. vaikuttaako nainen poikkeuksellisen tyytyväiseltä jos tarjoudut maksamaan jotain, tai remppaamaan jotain? Tuntuuko koskaan että saat "palkinnoksi" erityisen hyvää kohtelua?
      Tämä on varoitusmerkki siitä että sinussa kiinnostaa eniten raha ja työ jota teet hänen perheensä eteen.
      4. onko naisen talous kunnossa?
      Velat ovat huono asia, sinä joudut maksumieheksi tavalla tai toisella.
      5. miten ovat asiat exän kanssa?
      Usein exä pysyy pois kuvioista aluksi, mutta kun mies on koukussa, asia muuttuu. Ovatko käytännön asiat järjestyksessä?
      6. onko lapsi hyvin kasvatettu?
      Oletan että on, mutta halusuin vain tarkistaa.
      7. oletko varma että se tulee aina olemaan tällaista?
      Me miehet kun ajattelemme pysyvyyttä, naiset ajattelevat vaiheita. On seurusteluvaihe jne. Suhteessa nainen voi ihmetellä eikö mies oikeasti tajunnut että sehän on vain seurusteluvaihe tai rakastumisvaihe, vähän kuin tervetuliaisjuhlat, tosielämä on sitten aivan muuta (lue : raatamista). Jos haluatte molemmat suhdetta, varmistuthan että teillä on jonkinlainen käsitys mitä lopulta haette...

      Jos nainen läpäisee tarkistuslistani, olet luultavasti löytänyt kultakimpaleen.

    • Kysyn_vaan

      Montako kahvinväristä elättiä teidän ruokaympyräänne mahtuu?

      • Eräkettu

        Satoja tuhansia... Pitäähän nää afrikan ja lähi-idän sankarit ja niiden ihana kulttuuri jollain elättää.. Mun verorahoilla... Kun meän omat asiatki on vituillaan.

        Kohta kuunnellaan aamurukouksia tornista kukon laulun aikaan... Eihän se ole mikhän. Ei olla rasisteja.


    • Älä_missään_tapauksessa

      ...lue täältä mitään neuvoja, vaan noudata omaa vaistoasi.
      Täällä ne järkevät neuvot loistavat poissaolollaan, ja sen sijaan ääripäiden ääripätevät äärimielipiteet kilpailevat sanallisella nokkeluudella toistensa nuijimisessa sinun kustannuksellasi.
      "Neuvot" kustaan sinun taskuusi naureskellen, että "itsepä erehtyi kysymään".
      Herkkäuskoiset täällä saavat osakseen vallankäyttöä ilman vastuuta.

      PS

      No poikkeukset toki vahvistavat sääntöjä; joku tuossa osasi kysyä, että mikä kiire sinulla on. Olet vasta pari kertaa tavannut naisen.

      Varma tapa karkottaa hänet on ryhtyä jo elämään hänen tulevaisuuttaan. Eikös nykyhetkessä ole mitään kokemisen arvoista?

    • eriyoweryiörerrt

      Jokainen tietysti valitsee omat rastinsa.

      Mä olisin pirun varovainen ja etenisin hyvin rauhallisesti.

      Jos naisella on merkittävä oma omaisuus ja hyvä työura niin riskisi ovat pienempiä. Samoin jos nykyinen lapsi on jo kouluikäinen tai vanhempi ja nainen ilmaisee ettei halua lisää lapsia, se on hyvä.

      Tietysti jos olet itse valmis ja taloudelliset rahkeesi riittää elättämään nainen, hänen lapsensa ja teidän mahdolliset yhteiset muksut, niin menetteleehän sekin.

      Kannattaa kuitenkin muistaa että ellei naisella ole poikkeuksellisen hyvä geenejä ja urheilullista asennetta elämään, nyt 36v nainen on viiden vuoden päästä fyysisesti mummo. Ne naiseuden tunnusemrkit, vyötärö, rinnat, pakarat, reidet yms ovat kadonneet. Kukkohovia lainatakseni "perse ja maha ovat vaihtaneet paikkaa".

      Silloin sinä olet 36v ja edessäsi on viitisentoista vuotta aikaa jolloin pystyt vielä hyvinkin liikkumaan 30 naisten kanssa. Haluat sen 15v pitää mummoa kädestä?

      Mieti hyvin tarkkaan. Mieti myös mahdollista suurinta ansaa, avioliittoa hyvin tarkkaan. Siihen ei ole syytä mennä ensimmäiseen vajaaseen kymmeneen vuoteen.

      Niin ja luota intuitioon. Jos naisessa on mitä tahansa hiukan outija tai ei-toivottuja piirteitä niin niillä ikävä kyllä on taustalla ihan todellinen syy.

      Samoin jos nainen vähänkään käyttää seksiä palkintona puhumattakaan että jättää väliin niin samantien luiskalle.

      Elämänsä voi pilata vain kerran.

      • Riiiiiiiiiii

        En ota keskusteluun muuten kantaa, mutta koittakaa nyt ymmärtää, että ikävuosien 36 ja 41 välillä EI tapahdu mitään outoa lihaskatoa ja mummoutumista. Onko ihmisen fysiikka teillä edes alkeellisesti hallussa vai kuvitteletteko esim. että mies ovuloi tai kun ihmisen upottaa veteen niin noita uppoaa ja hyveellinen jää kellumaan? Ikääntyminen tapahtuu pikku hiljaa, paino nousee hiljalleen mutta nämä palstan mummofantasiat ovat kyllä outoja. Myös aloittaja ikääntyy.
        Vaihdevuosien keskimääräinen alkamisikä on 51 v. ja estrogeenikorvauksella sitä lykätään. Nelikymppisen hormonitoiminta on vielä normaalia. Siinä 55-vuotiaana voi huomata jo jotain dramaattisempaa muutosta.


    • Ex------------PUA

      Ok, kaveri, yksi juttu.

      Olet heittämässä elämääsi hukkaan.

      Älä tee sitä.

      Se jos jokin tasoltaan sinua alhaisempi alkaa kohdella sinua kuin ihmistä, on se merkkki naisten hypergamisesta moraalittoomuudesta; opportuunistit ja muut luonnevikaiset tekevät juuri tuollaista.

      Ideana on löytää nainen joka kohtelee sinua noin ILMAN hypergamisia taka-ajatuksia.

      • Ainahan naisten kanssa on riski olemassa, että tulee astuneeksi ansaan. Jos nainen on luonteeltaa sellainen, että tykkää puhua toisen ympäri ja kusettaa.

        Ihan yhtä hyvin, jopa EHKÄ todennäköisemmin se lapseton nainen hankkiutuu paksuksi ja mies alkaa elättää (tosin omaa lastaan), mutta kierre on valmis.

        Luulen ettei jo äiti-ihmisellä ole sellaista kusetuksen tarvetta hankkia lapsia ainakaan salaa toiselta, kun siitä äitiydestä on jo kuitenkin kokemusta ja siitä mitä se tuo mukanaan. Vastuun ja minkä hämmingin jos isän kanssa ei sopimaan pysty. Ei se ole aina vain juhlaa. Mitä taas moni lapseton ei vielä tajua, koska ei ole kokemusta siitä real arjesta lasten kanssa. Voi olla vielä ruusunpunaiset lasit päässä asian suhteen.

        Voi toki äiti-ihminenkin pelata miehen kustannuksella, mutta eiköhän se ihminen ole jo muutenkin elämäntapa huijari eikä mikään kumppani joka toista silmään kusee.


    • Törmäsit yksinhuoltajaäitiin ja samalla ensimmäiseen naiseen, joka ei kohtele sinua kuin saastaa. Ymmärrät varmaan, että noiden asioiden välillä on jokin yhteys. Naiset yleensä kohtelevat miestä niin huonosti kuin voivat.

    • mekkk

      Älä tuollaista mieti vaan ota päivä kerrallaan ja katsot tuleeko teistä mitään ja aika sen näyttää ja tuo 5v ikäero on ihan normaali. Seurustele ainakin vuosi ennenkuin muutat yhteen niin tiedät jo aika paljon naisesta mitä se haulaa sinulta ja elämältä.

    • VOISAATANASENTÄÄN

      Ai luulitko, että ne yh:t on jotenkin perverssejä petoja, raakimuksia jne? No, naisella on ikää likemmäs 40, joten hän on aikuinen nainen. Olet tapaillut ns pikkupillubimboja, joiden elämä koostuu meikeistä, siideristä, bileistä, ulkonäöstä, silikoneista, sukassa silmänpako jne. Hienoa, että olet löytänyt itsellesi mukavan aikuisen naisen, isolla N:llä. Unohtakaa pojat nuo pikkupillubimbot, niistä ei ole kun riesaa. Ei enää 3-kymppisen ajatusmaailma kohtaa parikymppistä bilettävää idioottia

    • yhäippä52

      Hyvältä vaikuttaa, jatka vaan eteenpäin. Ikäeronne on varsin pieni, ei tuolla merkitystä ole. Avoimuus rehellisyys ja etenkin keskustelu, luottamus, niille hyvä rakentaa suhde. Asiat kyllä etenee itsestään omaan tahtiin.
      Tsemppiä ja kaikkea parasta!

      • "Asiat kyllä etenee itsestään omaan tahtiin."

        Ja tililtä katoaa rahat itsestään omaan tahtiin yh-mammalle.


    • Ikäero? Mikä ikäero joku 5 vuotta aikuisilla ihmisillä on? Ei mikään. Jos kaikinpuolin on olo, että olen tervetullut tämän naisen elämään omana itsenäni ja hänenkin elämänsä istuu pirtaan lapsineen päivineen, niin ota selvää mitä teistä voi tulla. Ei se muuten selviä, kuin kokeilemalla rohkeesti. Kyllä sen sisällään tuntee, koska kannattaa rohkaista mielensä ja kokeilla.

      Aina ei voi voittaa, eikä varsinkaan jos aina jättää väliin. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe