Patrick Tiainen - mikä mies?

KetjunAloittaja

Katsoin juuri TV7:lta Esy Flowta, ja siellä oli joku Patrick Tiainen puhumassa.

Mikäs mies tää Tiainen oikein miehiään?

96

4885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KetjunAloittaja

      Tiaisella oli aika elastiset liikkeet lavalla, mieleeni tuli Niko Saarisen ja Markku Koiviston sekoitus.

      Onko Tiaisella muuten vaimoa?

      • SemmonenTapaus

        En tiedä vaimosta, mutta Patrik Tiainen puhuu selvää menestysteologiaa esim TV seiskan Julistakaa -sarjassa. Selvästi uuskarismaattinen eksyttäjä!


      • Varoitus
        SemmonenTapaus kirjoitti:

        En tiedä vaimosta, mutta Patrik Tiainen puhuu selvää menestysteologiaa esim TV seiskan Julistakaa -sarjassa. Selvästi uuskarismaattinen eksyttäjä!

        Patric Tiainen on opiskellut itse antamiensa tietojen mukaan Word of Faith College:ssa. (Uskonsana)

        Word of Faith-like educate menestysteologiaa ja on pahasti eksynyt oppirakennelmassaan.

        Seuraavassa linkissä on tiivistetty pahimpia liikkeen harhaoppisuuksia:

        http://www.charismanews.com/opinion/41054-10-ways-the-word-of-faith-movement-went-wrong


      • TeologianMaisteriPastori

        En tiedä Tiasesta enkä hänen seurakunnastaan mitään, mutta se missä opiskelee ei kerro välttämättä opiskelijasta ihan kaikkea. Itse opiskelin Helsingin yliopistossa teologiaa. En ole ollenkaan samoilla linjoilla kaikessa, mitä siellä opetettiin. Hyvä toki taustatkin on tietää, mutta lopulta täytyy tutustua itse seurakuntaan ja Tiaseen.


      • Iloinenjumalanlapsi
        SemmonenTapaus kirjoitti:

        En tiedä vaimosta, mutta Patrik Tiainen puhuu selvää menestysteologiaa esim TV seiskan Julistakaa -sarjassa. Selvästi uuskarismaattinen eksyttäjä!

        Patrick on ilosanoman julistaja. Hän puhuu siitä, mitä Jumala, Jeesus Kristus ja Pyhä Henki tekee tänä päivänä. Tämän päivän eksyksissä olevat nuoret ja myös vanhemmat tarvitsevat kuulla evankeliumin tuoreella tavalla!


      • r7ur67u

        Minulla tuli Tiaisesta mieleen pelkästään Niko Saarinen. Toinen evankelista ja toinewn homo. Ompa muuten vähä samanlainen äänikin heillä...


      • 0lavi

        On nykyään vaimo, niinkuin oli Markku Koivistollakin aikoinaan.


    • KetjunAloittaja

      Näköjään seurakunnassa on nainenkin nimetty apostoliksi:
      http://www.uskonsana.com/seurakunnan-tiimit/

      Aika halki poikki pinoon tuntuu seurakunnan linja olevan.

      Patrick lienee nyt 22-vuotias, missä on hänen vaimonsa? Vai elääkö kuten Paavali, 22-v nuori mies?

      • meuskotaanny

        Näinhän se evankeliumi itseasiassa on aina ollut, on vain joitakin jotka tahtovat hämmentää meitä ja uskotella lipilaaria!


      • MissäOlla
        meuskotaanny kirjoitti:

        Näinhän se evankeliumi itseasiassa on aina ollut, on vain joitakin jotka tahtovat hämmentää meitä ja uskotella lipilaaria!

        Niin, missäs mahtaa Patrickin vaimo olla?


      • eivälttämättäole
        MissäOlla kirjoitti:

        Niin, missäs mahtaa Patrickin vaimo olla?

        Ei ole kovin paljon uskovia nuoria naisia Suomessa...


      • Pelastusjeesuksessa
        meuskotaanny kirjoitti:

        Näinhän se evankeliumi itseasiassa on aina ollut, on vain joitakin jotka tahtovat hämmentää meitä ja uskotella lipilaaria!

        Patrick Tiainen on evankeliumin julistaja. Hän on oma persoonansa, joka on hyvin innostunut Jeesuksesta.
        Mikä minä olen arvostelemaan. Keskityn oman Jumalasuhteeni hoitamiseen, etten itse joutuisi eräänä päivänä ulkopuolelle.


    • oikeinhyväopetusta

      Patrik Tiainen on herrännyt uskovainen!

      • TahtoisinTietää

        Missä hänen vaimonsa on?


      • tosityperää

        Hänellä ei ole vielä VAIMOA, mutta on kihloissa, tyydyttikö UTELIAISUUTESI pöljä?


    • sivustahuutelija

      Onko Tiaisen kielilläpuhuminen ihan Pyhästä Hengestä?

      • rakennaitseäsi

        On se Pyhästä Hengestä! Minäkin puhun kielillä, puhutko sinä?


      • ggggsgshsjsjs

        Puhuuko Patrickin vaimokin kielillä. Miksi Patrcik puhuu kielillä pitkään yksikseen ilman selitystä seurakunnan kokouksessa? Ulkopuolisten mielestä järjetöntä touhua, kun ei ole selittäjää. Profeettain henget ovat profeetoille alamaiset.


      • sivustahuutelija
        rakennaitseäsi kirjoitti:

        On se Pyhästä Hengestä! Minäkin puhun kielillä, puhutko sinä?

        Puhun. Se on mulle aika uus juttu ja kun ekan kerran puhuin niin kuulosti niin hassulta että mietin voiko olla oikee kieli.

        No mainitsin eräässä kokouksessa asiasta ja mulle sanottiin että sitä kieltä voi pyytää vaihtumaan toiseen.

        No kokeilin ja tosiaan alkoi tulla jotain muuta.

        Mutta tiaisenkin kielilläpuhuminen kuulostaa hassulta.
        Siksi kysyin.


      • kyläsiithyvätulee
        sivustahuutelija kirjoitti:

        Puhun. Se on mulle aika uus juttu ja kun ekan kerran puhuin niin kuulosti niin hassulta että mietin voiko olla oikee kieli.

        No mainitsin eräässä kokouksessa asiasta ja mulle sanottiin että sitä kieltä voi pyytää vaihtumaan toiseen.

        No kokeilin ja tosiaan alkoi tulla jotain muuta.

        Mutta tiaisenkin kielilläpuhuminen kuulostaa hassulta.
        Siksi kysyin.

        Muista se, että ota itse selvää mitä Raamattu sanoo. Älä usko edes Tiaista äläkä ketään, joka kutsuu itsään apostoliksi. Lue itse Raamattua.

        Kielilläpuhuminen on hieno armolahja. Mutta pidä asioiden tärkeysjärjestys mielessäsi.

        Raamattu opettaa näin: " Markus 16:17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
        18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."

        Huomaa, ettei tuossa sanota, että uskovat seuraavat ihmeitä ja merkkejä! EI! Siinä sanotaan, että nämä merkit seuraavat NIITÄ, jotka uskovat! Merkit seuraavat siis uskovaisia, uskovat eivät seuraa merkkejä! Tässä on huima ero!

        Meidän ei siis tule uskovaisina seurata ihmeitä ja merkkejä, ne kyllä seuraavat meitä, jos ovat seuratakseen.

        Älä juokse ihmisten perässä, mene eri suuntaan kuin ihmiset. Jos jonnekin tulee suuri apostoli tai saarnamies, älä seuraa ihmisjoukko sinne, vaan kysy Jumalalta, mihin Hän haluaa sinut johdattaa. Se saattaa olla hyvin pieni porukka, mutta kun Jumala johdattaa, olet oikeassa paikassa. Kun rukoillen kuljet, et voi eksyä. Mutta toisaalta, jos kysyt neuvoa lihalta ja vereltä, joltain pastorilta tai itseään opettajaksi tai apostoliksi tituleeraavalta, niin metsään menet, Herra haluaa johdattaa sinua henkilökohtaisesti.


      • sivustahuutelija
        kyläsiithyvätulee kirjoitti:

        Muista se, että ota itse selvää mitä Raamattu sanoo. Älä usko edes Tiaista äläkä ketään, joka kutsuu itsään apostoliksi. Lue itse Raamattua.

        Kielilläpuhuminen on hieno armolahja. Mutta pidä asioiden tärkeysjärjestys mielessäsi.

        Raamattu opettaa näin: " Markus 16:17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
        18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."

        Huomaa, ettei tuossa sanota, että uskovat seuraavat ihmeitä ja merkkejä! EI! Siinä sanotaan, että nämä merkit seuraavat NIITÄ, jotka uskovat! Merkit seuraavat siis uskovaisia, uskovat eivät seuraa merkkejä! Tässä on huima ero!

        Meidän ei siis tule uskovaisina seurata ihmeitä ja merkkejä, ne kyllä seuraavat meitä, jos ovat seuratakseen.

        Älä juokse ihmisten perässä, mene eri suuntaan kuin ihmiset. Jos jonnekin tulee suuri apostoli tai saarnamies, älä seuraa ihmisjoukko sinne, vaan kysy Jumalalta, mihin Hän haluaa sinut johdattaa. Se saattaa olla hyvin pieni porukka, mutta kun Jumala johdattaa, olet oikeassa paikassa. Kun rukoillen kuljet, et voi eksyä. Mutta toisaalta, jos kysyt neuvoa lihalta ja vereltä, joltain pastorilta tai itseään opettajaksi tai apostoliksi tituleeraavalta, niin metsään menet, Herra haluaa johdattaa sinua henkilökohtaisesti.

        Kiitos viisaista neuvoista.
        Olen nyt ollut paljon itsekseni. Vielä kuukausi sitten tuntui kuin mua pidäteltäis kotona, kyselin rukoillen että näinkö mun pitää vaan kaikki aika viettää.
        Mulla oli hieman raskaita pari kuukautta enkä käynyt ulkona juuri ollenkaan. Vietin sen kaiken ajan rukoillen ja onneksi netistä löytyy saarnoja.
        Ensimmäisen kerran tuona aikana sain puhua kielilläkin.

        Mutta nyt kun olen taas päässyt ulkoilemaan niin en koe että tarvis juosta kokouksissa. Pari seurakuntaa löytyy missä käyn välillä, mutta niissä käyn jos koen että pitää mennä.

        Haluan tuntea Jeesusta paremmin ja henkilökohtaisemmin, toki olisi mukavaa jutella joskus uskovienkin kanssa, mutta kaikki aikanaan.

        Nyt kuuntelen useasti youtubesta tälläistä kuin Veli Tuomea. Niistä puheista välittyy Jumalan rakkaus ja sitä rauhallista puhetta on niin levollista kuunnella.


      • Voit olla ihan varma ettei ole pyhästä hönkäyksestä.

        Minä myyn pullossa pyhää henkeä kilpailukykyiseen hintaan, ei kannata patrikin kaltaisia huijareita tukea.


      • Isoopoika

        Huh huh, mitä Patric Tiaisen kielilläpuhumiseen tulee,
        niin jos jonkun mielestä tittiriirii tittiriirii ja baijamaija
        on jotakin jumalan antamaa kieltä niin
        se jumala ei ole Raamatun Jumala!
        Mutta kuten tiedämme afrikkalaiskarismaatikoilla
        on niitä omia jumalia joka lähtöön. hmm.☻


      • puhutaan.hengessä
        sivustahuutelija kirjoitti:

        Puhun. Se on mulle aika uus juttu ja kun ekan kerran puhuin niin kuulosti niin hassulta että mietin voiko olla oikee kieli.

        No mainitsin eräässä kokouksessa asiasta ja mulle sanottiin että sitä kieltä voi pyytää vaihtumaan toiseen.

        No kokeilin ja tosiaan alkoi tulla jotain muuta.

        Mutta tiaisenkin kielilläpuhuminen kuulostaa hassulta.
        Siksi kysyin.

        " rakennaitseäsi kirjoitti:
        On se Pyhästä Hengestä! Minäkin puhun kielillä, puhutko sinä?

        Puhun. Se on mulle aika uus juttu ja kun ekan kerran puhuin niin kuulosti niin hassulta että mietin voiko olla oikee kieli.

        No mainitsin eräässä kokouksessa asiasta ja mulle sanottiin että sitä kieltä voi pyytää vaihtumaan toiseen.

        No kokeilin ja tosiaan alkoi tulla jotain muuta.

        Mutta tiaisenkin kielilläpuhuminen kuulostaa hassulta.
        Siksi kysyin. "

        - ei kannata kiinnittää huomiota, vaikka kielilläpuhuminen kuulustaisi oudolta.
        Eräs läh.saarnaaja kuuli Suomessa puhuttavan kielilä ja se kuulusti oravan naksutukselta, kun se kirmailee puun rungolla naaraan perässä.

        Hän ajatteli, ettei se voi olla mitään kiellilläpuhumista, vaan jotain omatekoista hömppää.

        Hän lähti sitten erään kerran erääseen Afrikan maahan ja siellä jonkun
        heimon luo ja se heimo puhui juuri samanlaista "oravannaksutuskieltä" kieltä, kuin hän kuuli suomessa hengellisessä tilaisuudessa puhuttavan kielillä.
        Tuon kokemuksen jälkeen hän sanoi, ettei koskaan enää epäile kielilläpuhumista, olipa se millaista hyvänsä, kun hän sai sen opetuksen Afrikassa.

        Että silleen, maailmassa on vielä tuhansia kieliä, joista emme ole mitään kuulleet, joten lopettakaa vääränlainen arvostelu ja tuominta. Kiitos!


      • Hattakatta

        No hattakatta sitramanteli vaan sullekin :) Se on helppoa elää, kun uskoo kaiken hömpän, ei tarvitse omia aivoja kuluttaa.


      • Vaaranpaikka

        Toden totta. Pelottavaa mihin nykyisin monet eksyvät ilman vakaita opettajia. Nythän tiedämme jo mikä mies on Patrik Tiainen. Kun totuus on tullut homoudesta julki, hän tiennee mitä tekee. Älkää uskoko kaikkia mitkä hötkyilee uskonnillisissa liikkeissä,vaan seuratkaa elämää, eli hedelmää. Ylpeä vouhkaaja Patrik syyttää arvostelijoita väsymyksestään ja kai homoudestaankin. Mikä parannus se on? Ei mitään katumusta ja häpeää. Se on laittomuuden henki, ylpeä henki. Pysykää kaukana. Jumala tuomitsee väärät opettajat. He eivät tarvitse päänsilitystä eikä ymmärrystä vaan elämän parannusta.


    • leikot

      Nimestä päätellen ei ainakaan kotka.

    • mummikainuusta

      Käsitykseni mukaan P.T. on ensikesänä menossa naimisiin. Opetus on sitä uskonsana-liikkeen opetusta, joten kannattaa kiertää kaukaa koko mies.

      • bphbphbphb

        Mikä kuvio tuo Kenian kuvio on?


      • mummikainuusta
        bphbphbphb kirjoitti:

        Mikä kuvio tuo Kenian kuvio on?

        Jos olen käsittänyt oikein, hän on opiskellut Keniassa "pastoriksi". Jossain puheessaan toi esille, että keskustelee jonkun Kenialaisen pastorin kanssa ja saa häneltä neuvoja ja opastusta omaan työhönsä.


      • voevoeee

        Hän edustaa menestysteologiaa yms uuskarismaattista eksytystä.


      • Arveluttaa
        mummikainuusta kirjoitti:

        Jos olen käsittänyt oikein, hän on opiskellut Keniassa "pastoriksi". Jossain puheessaan toi esille, että keskustelee jonkun Kenialaisen pastorin kanssa ja saa häneltä neuvoja ja opastusta omaan työhönsä.

        Kukas tämä kenialainen pastori on ja missä hän on opiskellut? Tai ei, älä kerro. Ans ku mää arvaan. Livets Ord tai Rhema.


      • mummikainuusta

        Nähtävästi kenialainen Piispa Thomas Muthee. Ainakin PT on asunut hänen luonaan Keniassa, kun opiskeli siellä raamattukoulua 8-9kk. Aika mielenkiintoisia tempauksia tällä Piispalla. Minä mietin, pitäsköhän minunkin lähteä tuonne Keniaan raamattukouluun? Sais pastorinpaperit 8-9kk!
        Haloo!!! Kuka oikeasti voi opiskella tuossa ajassa pastoriksi? Ja kun opiskelusta puolet on "käytännön harjoittelua". Nyt ymmärrän ne kummalliset tulkinnat raamatunjakeista! Samalla kävi selväksi, että opetus pohjautuu JDS/Kenosis-oppiin Jeesuksesta. Pohja väärä -> opetus väärä!
        Kuinka kauan tätä vielä kestää? Kuinka moni vielä menee näihin harhoihin? Missä on opetus Ristiinnaulitusta Jeesuksesta ja Armosta?


      • OutoaMeininkiä
        mummikainuusta kirjoitti:

        Nähtävästi kenialainen Piispa Thomas Muthee. Ainakin PT on asunut hänen luonaan Keniassa, kun opiskeli siellä raamattukoulua 8-9kk. Aika mielenkiintoisia tempauksia tällä Piispalla. Minä mietin, pitäsköhän minunkin lähteä tuonne Keniaan raamattukouluun? Sais pastorinpaperit 8-9kk!
        Haloo!!! Kuka oikeasti voi opiskella tuossa ajassa pastoriksi? Ja kun opiskelusta puolet on "käytännön harjoittelua". Nyt ymmärrän ne kummalliset tulkinnat raamatunjakeista! Samalla kävi selväksi, että opetus pohjautuu JDS/Kenosis-oppiin Jeesuksesta. Pohja väärä -> opetus väärä!
        Kuinka kauan tätä vielä kestää? Kuinka moni vielä menee näihin harhoihin? Missä on opetus Ristiinnaulitusta Jeesuksesta ja Armosta?

        "Muthee and his wife returned home to Kenya from Scotland, where he had finished his graduate studies, in 1988.[3] They soon felt that they were "called by God to Kiambu" and after six months of prayer, research, and "spiritual mapping," they came to believe that a woman known as "Mama Jane" was a witch, and thereby caused traffic fatalities, traffic accidents, crime, and spiritual oppression in the area.[2][6] Muthee alleged that "top government and business leaders [were] afraid to do anything without her approval," that at least one person per month would die in a car accident in front of her "divination house"[3] and that she weekly "went to Thomas' church site, performed magic, and cast her spells and curses."[5] Muthee publicly declared, “Mama Jane either gets saved and serves the Lord, or she leaves town! There is no longer room in Kiambu for both of us!"[5] Soon after his followers began to pray that God would either save or oust Mama Jane, three young people died in another apparent accident in front of Mama Jane's house, according to Muthee's account.[3] Angry townsfolk wanted to stone Mama Jane in retaliation for the traffic accidents. When the police entered Mama Jane's home to intervene, they were allegedly startled by what they believed to be a demon and shot her pet python to death.[3][6] Mama Jane was then questioned by police, after which she left town, according to some accounts.[3]

        Muthee has frequently referred to the Mama Jane event as an example of successful “spiritual mapping," which includes locating specific witches by research and prayer,[7] and spiritual warfare, claiming that crime and traffic accidents were reduced as a result of chasing Mama Jane out of town.[2][5][6] Others have referred to the event as an example of the power of prayer.[8][9] The event was depicted in two videos by George Otis, Jr.,[10][11] in which Muthee claimed that the crime and traffic accident rate in Kiambu dropped drastically after Mama Jane left, and that he is responsible for positive social change in the town.[2][5][12]

        Workgroup "Back to the Bible," headed by Pastor Rien van de Kraats of Kamperland, Netherlands, found no police reports or any other sources that backed up Muthee’s claims.[13] Investigators have asserted that "Mama Jane" is Jane Njenga, a local pastor who never left Kiambu.[14]"

        https://en.wikipedia.org/wiki/Thomas_Muthee

        Aika taikauskoiselta näyttää tämä piispa Muthee, kun alkaa lihaa ja verta vastaan sotimaan ja ajaa noitana pitämänsä naisen pois.


      • mummikainuusta
        OutoaMeininkiä kirjoitti:

        "Muthee and his wife returned home to Kenya from Scotland, where he had finished his graduate studies, in 1988.[3] They soon felt that they were "called by God to Kiambu" and after six months of prayer, research, and "spiritual mapping," they came to believe that a woman known as "Mama Jane" was a witch, and thereby caused traffic fatalities, traffic accidents, crime, and spiritual oppression in the area.[2][6] Muthee alleged that "top government and business leaders [were] afraid to do anything without her approval," that at least one person per month would die in a car accident in front of her "divination house"[3] and that she weekly "went to Thomas' church site, performed magic, and cast her spells and curses."[5] Muthee publicly declared, “Mama Jane either gets saved and serves the Lord, or she leaves town! There is no longer room in Kiambu for both of us!"[5] Soon after his followers began to pray that God would either save or oust Mama Jane, three young people died in another apparent accident in front of Mama Jane's house, according to Muthee's account.[3] Angry townsfolk wanted to stone Mama Jane in retaliation for the traffic accidents. When the police entered Mama Jane's home to intervene, they were allegedly startled by what they believed to be a demon and shot her pet python to death.[3][6] Mama Jane was then questioned by police, after which she left town, according to some accounts.[3]

        Muthee has frequently referred to the Mama Jane event as an example of successful “spiritual mapping," which includes locating specific witches by research and prayer,[7] and spiritual warfare, claiming that crime and traffic accidents were reduced as a result of chasing Mama Jane out of town.[2][5][6] Others have referred to the event as an example of the power of prayer.[8][9] The event was depicted in two videos by George Otis, Jr.,[10][11] in which Muthee claimed that the crime and traffic accident rate in Kiambu dropped drastically after Mama Jane left, and that he is responsible for positive social change in the town.[2][5][12]

        Workgroup "Back to the Bible," headed by Pastor Rien van de Kraats of Kamperland, Netherlands, found no police reports or any other sources that backed up Muthee’s claims.[13] Investigators have asserted that "Mama Jane" is Jane Njenga, a local pastor who never left Kiambu.[14]"

        https://en.wikipedia.org/wiki/Thomas_Muthee

        Aika taikauskoiselta näyttää tämä piispa Muthee, kun alkaa lihaa ja verta vastaan sotimaan ja ajaa noitana pitämänsä naisen pois.

        Taas mun englanti petti! Mutta se ,mitä tämä piispa on kertonut, onkin paljastunut huijaukseksi! Noita on toisen srk:n pastori ja väkivaltasuus on sillä seudulla lisääntynyt. Joten, puhuahan saa, mutta niitä ei ole pakko uskoa!


      • yksink
        mummikainuusta kirjoitti:

        Jos olen käsittänyt oikein, hän on opiskellut Keniassa "pastoriksi". Jossain puheessaan toi esille, että keskustelee jonkun Kenialaisen pastorin kanssa ja saa häneltä neuvoja ja opastusta omaan työhönsä.

        Eiköö lähempää löydy opettajaa?


      • mummikainuusta
        yksink kirjoitti:

        Eiköö lähempää löydy opettajaa?

        Kyllä lähempää löytyy opettajia, mutta on paljon hienompaa käydä raamattukoulu ulkomailla.


      • Efes.Sota.asu.Päälle

        ..ja onko tämä Siunaus Suomelle, että kaikki paksukukkaroiset ravaa Afrikassa hakemassa "teologisia papereita" opinnäytteikseen?

        Afrikassa ei kristinuskoon jotenkutentulleet hyvin satavarmasti vapaudu kaikista vieraista henkivalloistaan!
        Bye the way, eikös se Rodney H.Brown tullutkin myös Afrikasta, tulensa kanssa?

        Voi niitä Suomalaishölmöjä, jotka ramppaa liian 'kuumissa' pakanamaissa..ilman terävää, kaksiteräistä Hengen Miekkaa, joka on JUMALAN SANA.


      • Kiitollinen

        Olen ollut uskovainen ja silti masentunut. Patrick Tiaisen puheet Jeesuksesta ja mitä usko on, on nostanut minut ylös masennuksesta. Jeesus on tullut minulle rakkaaksi ja
        Sisimmässäni soi kiitoslaulu.


    • DoctorT

      PERINTEISEN TYYLIN HARHAAN MENNYT!

      Täydellinen pelle, toisen hengen kuin Pyhän Hengen tuote!!

      Taustat missä lie ja Uskon Sanan harhaoppinen! Lukekaa Paavo Hiltusen Superuskovat (1985), siellä US:n historia.

      Olen nähnyt tämän harhaoppiliikkeen vaikutukset monien vuosien ajan, hirvittävä harha!!

      Sama p--le,joka Knutbyn hulluudet aiheutti reilu 10vuotta sitten Ruotsissa. Kauhistuttava oppi ja sen henget!!!

      PT:n vaimoa täällä kaivataan, toivottavasti ei kukaan kulissi sellaiseksi harhaudu ja mahdollisen narsistin uhriksi!!

      • TiainenOnHetero

        No en kaipaa PT:lle vaimoa. Mutta pastori ei voi olla jos ei oo vaimoa. Vaimo vaientaa myös muut arvelut. Täytyy sanoa, että harvoin näkee heterolla noin elastisia liikkeitä lavalla, narisevaa ja kujertelevaa ääntä, kulmien alta luimistelua, venyttelyä ja pikkusormea pystyssä. Mutta on Tiainen hetero kunnes toisin todistetaan.


      • ubsis
        TiainenOnHetero kirjoitti:

        No en kaipaa PT:lle vaimoa. Mutta pastori ei voi olla jos ei oo vaimoa. Vaimo vaientaa myös muut arvelut. Täytyy sanoa, että harvoin näkee heterolla noin elastisia liikkeitä lavalla, narisevaa ja kujertelevaa ääntä, kulmien alta luimistelua, venyttelyä ja pikkusormea pystyssä. Mutta on Tiainen hetero kunnes toisin todistetaan.

        Nythän ne kulissit romahti. Oikeassa olit epäilyksinesi. Homo mikä homo. Paha kyllä ennätti mennä Marian kanssa naimisiin. Naisparka jos ei eroa miehestään. Mikähän homoissa oikein on kun niistä näkee jo päältä tuollaisen iljettävän käytöksen. Se vaan puskee läpi.


    • kertooitse

      on kihloissa ja ensi kesänä naimisiin

    • tv7plusblogi

      on kihloissa ja menee ensi kesänä naimisiin

    • Taasko

      Valtettavasti tässä on taas selkeästi nähtävissä et jonkun ajan kuluttua tulee "yllätyksenä" jokin kohu joka kaataa Tiaisen palvelutyön. Jos kyseessä on toinen henki kuin Pyhä Henki niin siellä takana on aina sitten mm.haureuden henki. Voi kun näin viereltä järkytyksiä perheissä kun Nokian mission totuus tuli julki. Monet lapset varsinkin sai piiitkän rokotuksen karttaa kaikkea kristillisyys ja Pyhän Hengen kosketusta.

    • liikekielihuom

      Minäkin PT:n videoita katsoessani kiinnitin huomiota tämän liikehtimistapaan. Tuli väkisinkin mieleen erään seksuaalivähemmistön tunnusomainen tapa elehtiä.

      Ettei tässä vaan olisi taas muhimassa uusi MK-skandaali.

      Videolla, jossa PT esittelee kihlattunsa, Maria Mäki-nimisen nätin nuoren naisen PT vakuuttaa, etteivät aio harrastaa seksiä, eivät edes suudella!!! ennen papin aamenta. Hienoa muuten tänä löyhämoraalisena aikakautena, mutta tällä kertaa herää kyllä kysymys, onko kieltäymyksessä kyse pelkästään siveydestä, -jos ei edes suudella aiota, kun ei kai sitä tiukimmissakaan raamatunohjeissa sentään ole kielletty vaan ennemminkin ylipäätään sulhasmiehen vähäisestä kiinnostuksesta naista kohtaan.

      Videolla onnellinen morsian on ohjeistettu lausumaan haluavansa avioliitossaan olla alamainen aviomiehelleen. PT ilmeisesti siis pitää kiinni tämänlajisesta raamatuntulkinnasta. Häntä ei kuitenkaan häiritse, että tällä raamatunlukutavalla ei hän itsekään saisi vielä poikamiehenä ollessaan toimia hengenmiehenä, kun on se Paavalin asettama "yhden vaimon" -sääntö.

      Toivottavasti hän avioiduttuaan sitten malttaa pitäytyä siinä yhdessä vaimossa. Ettei tule muita henkilöitä, naisia tai miehiä siihen kuvioon sekaantumaan, mikä valitettavan monelle jumalanmiehelle skandaalinkäryjen saattelemana on päässyt käymään.

      • siunattu

        Kun nyt näin arvostellaan PṬ:tä mitenkäs Martti Kallionpää,pelle,Timo Närhi,pelle,Alpo Renko,Markku Tuppurainen,Tapio Suonto,Ari Puonti,Eva Sarsa,teeskentelijöitä,johdattavat lampaita harhaan.Itserakkaudessaan hekumoivat!Yök,raha,raha,minä,minä,etsivät omaa kunniaa.Seinäjoen sateet lähetä on saasteet lähetä,suuret on puheet!!!


      • Jaakko2524
        siunattu kirjoitti:

        Kun nyt näin arvostellaan PṬ:tä mitenkäs Martti Kallionpää,pelle,Timo Närhi,pelle,Alpo Renko,Markku Tuppurainen,Tapio Suonto,Ari Puonti,Eva Sarsa,teeskentelijöitä,johdattavat lampaita harhaan.Itserakkaudessaan hekumoivat!Yök,raha,raha,minä,minä,etsivät omaa kunniaa.Seinäjoen sateet lähetä on saasteet lähetä,suuret on puheet!!!

        Nyt oli paholaisen puhetta. Väisty pois Jeesuksen nimessä.


      • siunattu
        Jaakko2524 kirjoitti:

        Nyt oli paholaisen puhetta. Väisty pois Jeesuksen nimessä.

        Väisty itse farisealainen,itse olet paholainen,neitikalle!Totuus on tekevä vapaaksi ja tämä on ilon päivä,ei tarvitse olla tekemisissä tuollaisten kanssa,saa valita seuransa.Jeesus on minun herrani!


      • Jaakko2524
        siunattu kirjoitti:

        Väisty itse farisealainen,itse olet paholainen,neitikalle!Totuus on tekevä vapaaksi ja tämä on ilon päivä,ei tarvitse olla tekemisissä tuollaisten kanssa,saa valita seuransa.Jeesus on minun herrani!

        Kyllä on selvää, ketä herraa sinä palvelet. Minun Jeesukseni on Raamatun Jeesus, mutta sinun "jeesuksesi" on valhejeesus, joka on sinun herrasi.
        Paholainen puhuu kauttasi joten väisty Jeesuksen nimessä.


      • siunattu

        Mikä luulet olevasi.Aivoton,ISO PAHOLAINEN!Et !Ylistän Jeesusta Kristusta,Hän on Herrani,kaikkeni ja sinä et voi mitään,väisty PAHOLAINEN edestäni!Kiitos Jumalalle!Naurettava!Sinulla ei ole Pyhän Hengen voimaa.


      • Jaakko2524
        siunattu kirjoitti:

        Mikä luulet olevasi.Aivoton,ISO PAHOLAINEN!Et !Ylistän Jeesusta Kristusta,Hän on Herrani,kaikkeni ja sinä et voi mitään,väisty PAHOLAINEN edestäni!Kiitos Jumalalle!Naurettava!Sinulla ei ole Pyhän Hengen voimaa.

        Kukaan Pyhässä Hengessä elävä kristitty ei kirjoita, niinkuin sinä kirjoitat.
        Omaa tuomiotasi vedät vain yllesi kirjoittelullasi.
        On täysin selvää, minkä hengen täyttämä olet, joten mene takaisin sinne syvyyteen, mistä olet tullutkin.
        Jeesuksen nimessä.


      • siunattu
        Jaakko2524 kirjoitti:

        Kukaan Pyhässä Hengessä elävä kristitty ei kirjoita, niinkuin sinä kirjoitat.
        Omaa tuomiotasi vedät vain yllesi kirjoittelullasi.
        On täysin selvää, minkä hengen täyttämä olet, joten mene takaisin sinne syvyyteen, mistä olet tullutkin.
        Jeesuksen nimessä.

        Kiitos Jeesus,Kiitos Jeesus!Näkisit kuinka ihana puolisoni nauraa kirjoituksillesi.Yhdessä palvelemme Jeesusta.Miksi edes vaivauduin vastaamaan tuollaiselle,Jumala voi panna pahankin palvelemaan tarkoituksiaan ja näin tässä tapahtui,olen ONNELLINEN Jeesusta rakastava ja sinä et voi mitään!Tyhjiin raukeavat hankkeesi!Saan olla vapaa ja rakastettu.Kiitos että sait minut onnelliseksi.


      • Jaakko2524
        siunattu kirjoitti:

        Kiitos Jeesus,Kiitos Jeesus!Näkisit kuinka ihana puolisoni nauraa kirjoituksillesi.Yhdessä palvelemme Jeesusta.Miksi edes vaivauduin vastaamaan tuollaiselle,Jumala voi panna pahankin palvelemaan tarkoituksiaan ja näin tässä tapahtui,olen ONNELLINEN Jeesusta rakastava ja sinä et voi mitään!Tyhjiin raukeavat hankkeesi!Saan olla vapaa ja rakastettu.Kiitos että sait minut onnelliseksi.

        En viitsi harrasstaa kanssasi enempää logomakiaa.
        Kirjoituksissasi maranttinen ja stuboroosinen sävy.
        Ajan haskausta.
        "Manus manum lavat"


      • kunnioituspalkitaan
        siunattu kirjoitti:

        Kiitos Jeesus,Kiitos Jeesus!Näkisit kuinka ihana puolisoni nauraa kirjoituksillesi.Yhdessä palvelemme Jeesusta.Miksi edes vaivauduin vastaamaan tuollaiselle,Jumala voi panna pahankin palvelemaan tarkoituksiaan ja näin tässä tapahtui,olen ONNELLINEN Jeesusta rakastava ja sinä et voi mitään!Tyhjiin raukeavat hankkeesi!Saan olla vapaa ja rakastettu.Kiitos että sait minut onnelliseksi.

        Nimimerkille siunattu.
        Kannattaako saastuttaa omaa ja muiden mieltä loukkaavilla ja halveksivalla kirjoituksilla toisia uskon sisaria ja veljiä kohtaan?


      • eipäsherjata
        siunattu kirjoitti:

        Mikä luulet olevasi.Aivoton,ISO PAHOLAINEN!Et !Ylistän Jeesusta Kristusta,Hän on Herrani,kaikkeni ja sinä et voi mitään,väisty PAHOLAINEN edestäni!Kiitos Jumalalle!Naurettava!Sinulla ei ole Pyhän Hengen voimaa.

        Huomenta.
        Onpa ala-arvoista tekstiä. Ei kristityn tule käyttää tuollaista kieltä. Iloitseeko Herrasi? Osaatko edes hävetä?


      • siunattu

        Anteeksi vain,tämä lähti siitä että haukutaan Patrikia ,joka on Jumalan mies,joten laitoin muutamien nimiä joiden toimintaa kyseenalaistan.Tämä Jaakko kirjoitti,on paholaisen puhetta ja käski väistymään,joten vastasin takaisin.Itse hän käskee mennä syvyyteen,millä valtuuksilla ja oikeudella?Olen niin onnellinen,ei tarvitse kestää tuollaisia.En häpeä,miksi?Totuus on tekevä vapaaksi,ihanaa.Seuransa saa valita.Ylistys Jeesukselle!


      • Hahhahjahah

        Pakko kysyä, että heitättekö läppää toisillenne vai ihanko aikuisten oikeesti ootte tosissanne :)) ?


      • MontaTuleeMinunNimes
        Jaakko2524 kirjoitti:

        Kukaan Pyhässä Hengessä elävä kristitty ei kirjoita, niinkuin sinä kirjoitat.
        Omaa tuomiotasi vedät vain yllesi kirjoittelullasi.
        On täysin selvää, minkä hengen täyttämä olet, joten mene takaisin sinne syvyyteen, mistä olet tullutkin.
        Jeesuksen nimessä.

        Jaakko 2524, koen Hengessä samoin kanssasi. Kauheaa ihmiselle itselleen, että tuollainen toinen jeesus saa otteen! Se on kuin hengellistä kuolemaa..valheen kaikella voimalla! Varokaa kaikki, erikoisesti tänä kesänä 2016...


      • uskonhenki
        MontaTuleeMinunNimes kirjoitti:

        Jaakko 2524, koen Hengessä samoin kanssasi. Kauheaa ihmiselle itselleen, että tuollainen toinen jeesus saa otteen! Se on kuin hengellistä kuolemaa..valheen kaikella voimalla! Varokaa kaikki, erikoisesti tänä kesänä 2016...

        Ette sitten ole menneet kommentoimaan muiden kirjoituksia,jotka todella törkeitä.Te ja teidän hengessä kokemiset.Menkää itseenne,mitä teette kun kukaan ei näe?Hyi!Mitä muuta voi odottaa farisealaisilta.Tänäänkin sain kokea valtavaa riemua ,kun JEESUS johdatti.Ja se ei tapahtunut missään kokouksissa,vältän niitä,koska voi olla väärä henki!


    • elämäjakuolema

      Teidän kaikkien kieleltä lähti pelkkä paha. Siinä näkyvät tämän ketjun hedelmät. Miettikääpä nyt mitä kirjoittelitte lähimmäisistänne!

    • DoctorT

      Tyttöparkaa ollaan naittamassa mahdolliselle mie......selle? Tiainen ei ole torjunut näitä heittoja mitenkään

      Ennenkin on kulissiksi höynäytetty niin miehiä kuin naisiakin, jälkimmäisiä toki enemmän. Tiedän jo 60-luvulta erään saarnamiehen avion, joka mitätöitiin avioelämän puutteen vuoksi!!

      Alfa-TV:n Tenhusessa tässä viikolla tämä Tiainen oli ja kyllä oli höttöä. Fraaseja ja fraaseja. Poikasen kielenkäyttö oli sillä tasolla, ettei ns kasvua tai aseman edellyttämää sivistystä ollut takkiin tarttunut.

      Koivisto-ilmiön inkarnaatiota pystyyn yritetään. Väki kuitenkin lienee heräämään päin, helluntaista en osaa sanoa. Se yleensä on herännyt viimeisenä!

    • Niih

      Rakkaat lähimmäiset, tahtoisin kysyä, mitä teidän Taivaallinen Isänne teille opettaa toisten ihmisten tuomitsemisesta? Eikö meidän tulisi olla kiitollisia Herralle siitä, mitä hän on tehnyt meidän jokaisen yksilön puolesta? Näin pääsiäisen alla mieleeni tuli muistuttaa siitä, kenen tilalta Jeesus ristiin hakattiin. Barrabas oli murhamies, mutta Jeesus joi hänenkin maljansa.

      Muistuttaisin myös siitä, että ihmisiliha on aina syntinen. Jumala ei rakasta uskovaista yhtään sen enempää kuin sitä, joka ei vielä ole häntä löytänyt. Synnin vuoksi Jeesus tuli, ilman syntiä hänen tekonsa olisi ollut turha. On ihmiselle tyypillistä korottaa itseään ja alentaa muita. On totisesti järkevää ottaa ensin hirsi pois omasta silmästä, ennen kuin alkaa muita neuvoa. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi, ihan Raamatun perusjuttuja. Nyt tsemppiä siskot ja veljet.

      • KTS--

        Eikun niitten pitää metsästää homoja esille jokkaisesta seurakunnasta, jokkaisesta vanhimmistosta ja jokkaisesta saarnaajasta. Se on niitten päämäärä ja tavoite. Jeesuksesta viis.


      • Tämmöstää

        Sanoit: "Rakkaat lähimmäiset, tahtoisin kysyä, mitä teidän Taivaallinen Isänne teille opettaa toisten ihmisten tuomitsemisesta? "

        Tätä Jeesus Kristus on opettanut:

        Ilm. 2: 1 "Kirjoita Efesoksen seurakunnan enkelille:

        "Näin sanoo hän, jolla on oikeassa kädessään seitsemän tähteä ja joka käyskentelee seitsemän kultajalkaisen lampun keskellä:

        2 "Minä tiedän sinun tekosi, sinun vaivannäkösi ja kestävyytesi. Minä tiedän, ettet voi sietää pahoja ihmisiä. Sinä olet koetellut niitä, jotka sanovat itseään apostoleiksi vaikka eivät ole, ja olet havainnut heidät valehtelijoiksi. 3 Kestävyyttäkin sinulla on, olethan joutunut moneen vaivaan minun nimeni tunnustamisen tähden etkä ole antanut periksi.....


    • MenetysTekeeMiehen

      Halvan armon myyntimies.

      Joh 2:13-16

      13. Ja juutalaisten pääsiäinen oli lähellä, ja Jeesus meni ylös Jerusalemiin.
      14. Niin hän tapasi pyhäkössä ne, jotka myivät härkiä ja lampaita ja kyyhkysiä, ja rahanvaihtajat istumassa.
      15. Ja hän teki nuorista ruoskan ja ajoi ulos pyhäköstä heidät kaikki lampaineen ja härkineen ja kaasi vaihtajain rahat maahan ja työnsi heidän pöytänsä kumoon.
      16. Ja hän sanoi kyyhkysten myyjille: "Viekää pois nämä täältä. Älkää tehkö minun Isäni huonetta markkinahuoneeksi."

    • aimopiippola

      Rakkaat sisaret ja veljet, jotka arvostelette tuomio hengessä toista sisarta tai veljeä. Varokaa sanojanne mitä toisesta viskelet. Me joudumme jokainen omista sanoistamme kerran tilille Herramme Jeesuksen edessä. Emme me joudu tilille toisten teoista. Vaan omista teoista, omista sanoista.
      Tässä on varoittava profetia TV7. Profetia: Valvokaa Tulen pian.
      Lukekaa tämä profetia.
      Tämä sama profetia löytyy Armon Blogi paltalta.
      Siunausta ter: Aimo Piippola.

      • BereanCall

        Varoitus Sinulle nimimerkki aimopiippola.

        2. Joh. 1:7-11
        Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, joka oli lihaan tuleva; tämä tämmöinen on villitsijä ja antikristus.
        Ottakaa vaari itsestänne, ettette menetä sitä, minkä me olemme työllämme aikaansaaneet, vaan että saatte täyden palkan.
        Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.
        Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia, niin älkää ottako häntä huoneeseenne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi;
        sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa.


    • itsennetuomitsette

      Joku oli jälleen mukamas "harmittoman" mestaus aloituksen laittanut alulle. Patrick Tiaisen opetukset kestävät kyllä päivän valon. Monien kommentit taas eivät. Hän sentään on julkisesti rehellisesti esillä ja monet täällä taas piilokommentoivat salassa, kun kukaan ei tiedä teidän henkilöllisyyksiänne.
      Ketä teitäkään vastaan Patrick Tiainen on missään kohtaa tehnyt rikkomuksia?

    • 222jokunen

      Yhdessä puheessa tama mies mainosti nauruherätyksen kaulahahmoa hoqard brownea ja tämä mieshän on paholaisesta.

      • Tältä.vaikuttaa

        Sinäpä sen sanoit!


      • kahdenKolmenVahvistus

        ja sinä vahvistit!


    • murmeli3344

      Tämä mies eräässä puheessaan kehui hoqard brownea, joka on sen nauruherätyksen kaulahahmoja ja tämä mieshän on paholaisesta.

    • salojensofar

      Nimimerkille "siunattu", ja eksyneille lampaille.
      Nyt on pääsiäinen. Muistelkaamme ja kiittäkäämme siitä, mitä kallis Vapahtajamme teki puolestamme Golgatalla. Jättäkäämme siis uskon sisariemme ja veljiemme loukkaavat kirjoittelut. Joudumme tekemään kerran tiliä kaikista turhista sanoistamme. Kannattaa pyrkiä olemaan harkitsevainen ja arvostettu kommentaattori.
      Siunattua Pääsiäista "siunatulle" ja kaikille muillekin.

      • Kannatamme Soffiinan kans ehdotusta ja julistamme Pääsiäisen kunniax anteeksiannon meitä loukanneille kätten päällepanotekniikkaa hyväx käyttäen, koska Jumala on ensiksi antanut anteeksi meille!
        HYVÄ!


      • siunattu

        Kiitos Jeesus,olet kanssani ja rakastat minua.Siunaa Maija-Liisa Hiekkasta,jota uskovat ovat repineet.Siunaa Anne Lindeliä,joka on totuuden torvi.Salojensofar,mikä olet sanomaam,että olen eksynyt lammas!Tee parannus!Minulla on oikeus mielipiteisiini.Onko tämä Jaakko Jumala?Minä tasan tarkkaan tiedän,mitä Jeesus joutui kärsimään farisealaisilta.Jeesus ei minua syytä,Hän tuntee minut.


      • siunattu

        Ja vielä lopuksi,ihme porukkaa,ei noteerata,kuinka Patrikia haukutaan,tullaan minun kimppuun,jos puolustaudun pahuutta vastaan.Nimim.Jaakko aloitti solvaamiseni,teille luettavaksi matteus 23.Edelleen Jeesusksen oma ja rakastettu ja erittäin onnellinen!


    • Muu1

      Koen hengessäni suurta levottomuutta kyseisen ihmisen olemuksessa. Ihmiset menee lankaan vaan siksi kun on "iloinen" = levoton :(

      • siunattu

        Koet hengessäsi,sairasta!Kyllä on huonossa jamassa olevia ihmisiä,olen onnellinen,oletko kateellinen?Ei kannata,sanoi ystävänikin,tuhlaan arvokasta aikaani.Onnellinen ja rakastettu,meneekö jakeluun!


      • ymmärrystäpeliin
        siunattu kirjoitti:

        Koet hengessäsi,sairasta!Kyllä on huonossa jamassa olevia ihmisiä,olen onnellinen,oletko kateellinen?Ei kannata,sanoi ystävänikin,tuhlaan arvokasta aikaani.Onnellinen ja rakastettu,meneekö jakeluun!

        No etkö nyt sitten vieläkään tajua lopettaa. Etkö tajua, että ei kaikkien tarvitse olla samaa mieltä kanssasi? Patric Tiaista saa ja tuleekin arvostella. Minusta hän on todella outo tyyppi. Pikkuisen mietityttää, hm millähän sinua on siunattu?


    • pääsiäishöyhenet

      Tiaisella on enemmän "puhtaita höyheniä" kuin useimmilla uskovilla tällä palstalla. Hyvä Patrick, jatka vain iloisia saarnoja, kehityt koko ajan hengellisesti!

      • siunattu

        Kiitos,kiitos.Patrick on Jumalan mies,totta kai myös erehtyväinen niin kuin me ihmiset olemme.Olen tavannut hänet,miten iloa ja voimaa antava.Jumala häntä runsaasti siunatkoon ja myöskin kaunista kihlattuaan.


      • oletkovähänonnellinen
        siunattu kirjoitti:

        Kiitos,kiitos.Patrick on Jumalan mies,totta kai myös erehtyväinen niin kuin me ihmiset olemme.Olen tavannut hänet,miten iloa ja voimaa antava.Jumala häntä runsaasti siunatkoon ja myöskin kaunista kihlattuaan.

        Mies, joka tapasi Patricin. On se ihmeellistä. Sehän tarkoittaa, että on suuresti siunattu.


      • vaikut
        siunattu kirjoitti:

        Kiitos,kiitos.Patrick on Jumalan mies,totta kai myös erehtyväinen niin kuin me ihmiset olemme.Olen tavannut hänet,miten iloa ja voimaa antava.Jumala häntä runsaasti siunatkoon ja myöskin kaunista kihlattuaan.

        Muistutan, että nämä homo-epäilyt tulivat toteennäytetyiksi Iltasanomissa yleisölle 4.5.2017. Muhinoi julkihomon kanssa useita kuukausia, ajoi itsensä piippuun valheillaan, raukka syyttää muita tilanteestaan. Maria-vaimo parka. Toivottavasti ottaa eron pien. Valheellinen mies ja opetuslapsensa säälittää.


    • Etsiviestit

      Kyllä nämä on vielä!

    • Homo.Tiainen.69

      Patrick Tiainen on ihan rotan näköinen.

      • ereg

        Minusta se on Niko Saarisen näköinen. Kuulostaakin vähän samalta ja samanlaisia eleitä varsinkin suunseudulla. Hauskaa v ertailla noita kahta vaikka Youtuben avulla


    • totuusvapauttaisi

      Patrick jää nyy päivittäin kiinni valehteluista, koko hänen perustama lahko on täyttä harhaa !

    • HatTrick Likainen
      olisi parempi nimi hra BuuHaHaaalle

    • Karmeaa

      Minäkin katson kyseisen pojun esiintymistä juuri tv7 plussalla. Varsinainen helppoheikki. Käsittämätöntä, että joku jaksaa oikein paikan päällä katsoa tuota hölpötystä. Toinen vetää yleisöään höplästä sata nolla. Ja rahaa on vailla koko ajan! Oksettavaa ja säälittävää.

    • voivoisentään

      Säälittää vaimonsa. Niinkö meinaa elämänsä elää tämän Patrickin varjona koko elämänsä vai uskaltaako jossain vaiheessa ottaa oman elämänsä haltuun.

    • KristitynFoorumit

      Mielenkiintoinen ketju. Yli vuoden vanhaa tekstiä.

    • DoctorT

      Reipas vuosi sitten kirjoitin, ettei vain naista olisi naitettu miehimykselle!!!

      Herran Henki on niin selkeä, kirkas ja varma!!

      • ArmolahjatArmosta

        Mutta muista, arvoisa kanssapalvelija; Herra on ylpeitä vastaan!
        Kyllä saa itsekukin varmaan tuon helmasynnin kanssa taistella...ainakin perille pyrkiväiset!


    • tov

      Raamattu sanoo näin
      1Kor. 6:9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,

      Roomalaiskirje:
      1:27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
      1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
      1:29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
      1:30 ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
      1:31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;
      1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe