Katson 5 ensimmäiselle

Oppinut12

Moi! katson 5 ensimmäiselle korteista ja heiluria apunakäyttäen! :) jos joku haluaa voin myös katsoa syntymäkarttaa. Siihen tarvitsen etunimen,syntymäkello ajan,syntymäajan ja paikkakunnan :) numerologinen tulkinta onnistuu myös. Siihen tarvitsen syntymäajan sekä nimen! :)

18

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinkkunainenvaalea

      Katsotko rakkaus rahaasiat ja työ sinkkunaiselle? Vaalea olen.

      • Oppinut12

        Rakkaudessa sinuntulisi luottaa omiin visiohoisi ja kuunnella sisäsäistä ääntäsi. Jonkun näköstä liikehdintää rakkaus rintamalla ilmeisesti on/tulee olemaan. Tahdon voimalla pääset pitkälle! Korteista nousee esiin tumma hiuksinen ja tumma silmäinen mies. Joka mahdollisesti on tulossa elämääsi/tai on jo elämässäsi. työ ja rahaasiat helpottuvat todennäköisesti jonkinlaisen kurssin/koulutuksen myötä..


      • Sinkkunainenvaalea

        Kiitos kyllä mun elämässä on nuori tumma mies, pari kuukautta ollut jatkuuko?


    • abiababaiaia

      Katsotko rakkausasiat, parikymppinen varattu , vaalea olen..

      • Oppinut12

        korteista nonusee sinulle että rakkaudessasi on jonkinnäköistä kaaosta/arvaamattomia muutoksia luvassa. Oletko epävarma jostain asijasta? Elämäsi voi tuntua jonkin aikaa huteralta vähän niin kun nuoralla tanssisi. Mutta uskon että asijat tämän kaaoksen jälkeen helpottavat. Kuljet vaan pääpystyssä koska jotain hyvää on edessäpäin.


    • UteliasRouva

      Mitä näkyy 47v vaalealla naiselle pitkään parisuhteeseen? Muuttuuko / paraneeko asiat henkisellä tasolla ja muutenkin?
      Onko taloudellisessa tilanteessa muutoksia vai jatkuuko sama kädestä suuhun eläminen iän kaiken?

      • Oppinut12

        Hei! Kortteihin tulee viitteita siitä että olisit ns.lopussa/tukahdutettu. En tiiä johtuuko kyseinen asija parisuhteestasi vai muista huolista. Elämässäsi on tainnut olla tilanteita jotka ovat enemmän tai vähemmän kohahduttaneet sinua tavalla jos toisellakin. Sinun tulisi koittaa rentoutua esimerkiksi liikkumalla luonnossa ja antaa puhtaan energian virrata ja tuumailla asijoita mitä elämäsässii on. Uskon että sitä kautta elämäsi henkinen tasapaino löytyy. Raha asijoihin ja elämää ylipäätään nousee toivon kortti.. Rahaasijoissa kortti viittaa esim. perintöön.. Aika näyttää mikä tuo helpotusta rahasijoihisi on. Mutta sitä on luvassa. Pidä usko paremmasta huomisesta älä vaivu epätoivoon. Siunausta ja rakkautta vuodelle 2016 toivon sulle!


    • Kiitosminulle

      Rakkauteen vaalea 30 kahden lapsen äiti.

      • Oppinut12

        Moi! Rakkauteen nousee sinulle joku mahd. Vaalea mies. Joka on jo ehkä elämässäsi tai tulee olemaan. Mutta asijat eivät ole tämän miehen puolelta ihan niin kuin hän antaa olettaa.. Kannattaa pitää jalat maassa ja pää pois ns. pilvistä. Mutta tilanne kyseisen miehen osalta menee nopeati ohitse. Nopeita muutoksia elämääsi on luvassa ylipäätään. Ei kannata juurtua vanhoihin toiminta tapoihin tai jäädä miettimään liikaa asijoita. Itsesi ja henkisen tasa-painon vuoksi.


    • kiitoskunvastaat

      Mitäs näkisit minulle? Juttua ollut tämän miehen kanssa jo jokusen aikaa. Ei vain suhde tunnu etenevän uuteen vaiheeseen. Miltä kortit näyttää, tuleeko sitä toista vaihetta olemaankaan?

    • AikuinenNainenmäoon

      Vaalea mies ja meidän rakkaus miten etenee? Työasiani on muutosten alla mitä näet? Raha-asiat?

    • KiitosAjastasi

      Näkyykö sormuksia tai parisuhdetta? Mitä näytetään? Tummahko nainen ja mies vaalea.

      • JeesusAntaaTurvanJaIlon

        Miksi kysytte ennustaja-eukolta mitään - ettekö tiedä, että hänessä on pahoja henkiä?

        Kysykää Jeesukselta Kristukselta mielummin, Hän vastaa ja auttaa teitä.

        Jeesus voi myös pelastaa sielunne kadotuksesta, jos sitä pyydätte ja teette parannuksen pahoista teoistanne.


      • Oppinut12

        Kiitos kommentistasi.. en ole mikään paha. Enkä mikään ennustaja eukko. Olen ihan samalla tavalla taivaan isälle rakas niin kuin sinäkin. Oletko kuullut sellaisesta raamatun kohdasta jossa jeesus sanoo "Älkää tuomitko ettei teita tuomita". Mutta siunausta ja taivaan isän rakkautta toivon sinulle! <3


    • tunteetlaaksossa

      Katsoisitko minulle vielä oppinut12. Minun elämäni rakkaudessa aivan raiteiltaan. Miehen mieli hyppii sinne tänne. Rauhoittuuko hän ehkä vaihdevuodet:-). Tuleeko takaisin mieleltään siksi ihanaksi mieheksi mikä on ollut, kun sitä mieltä näkyy nyt silloin tällöin.
      Raha asioitakin mietin näetkö minua ikinä rikkaaksi tulevan. autettavia olisi paljo ympärilläni. tällä hetkellä on vain minun rukoukseni voima muihin ihmisiin. Työtä mietin onnistunko siinä yhtä hyvin eteenpäin.

    • kevätperho2

      Minä haluaisin , että katsoisit syntymäkarttaa.
      Etunimi Seija
      Syntymäaika 090659 klo 16.45. Liperi

    • welvet

      Hei,vieläkö minullekkin voisit katsoa?Vaaleahko sinkku nainen,mitä näet ?

    • aloittajalle_

      Kurkista ennemmin anukseesi, heilurilla tai ilman, sieltä löytyy lisää "ennustuksia".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe