Cheek halventaa naisia

Kilttiatm

39

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan sairasta, että nuo naiset on pakotettu ase ohimolla esiintymään moisella videolla.

      • Voi.voi.voi

        :D sanopas muuta.


    • Oma.vastuu

      Mainokset, elokuvat yms. sisältävät juuri tuollaista mitä tuossa videossa sisältönsä puolesta tuli esille. Se näiden naisten kohdalla kuten tämän Petenkin kohdalla. Voimakas esitys, muttei sen erityisempää.
      Ja sinällään jokaisen naisen kuten miehenkin tulee itse vaalia omaa elämäänsä, joten sitä ei voi sälyttää toisen vastuulle.

      • Olen samaa mieltä omasta vastuusta ja valinnoista. Olisi myös hyvä ymmärtää, että omat henkilökohtaiset valinnat saattavat heijastua omaa elämää laajemmalle. Niin kauan kun kaiken maailman pyllyilijöitä sun muita tyrkkyjä riittää, maailma ja suhtautuminen ei muutu miksikään.. ja niitähän riittää.


      • Cheek.on.gay

        Cheek leikkii kovaa poikaa vaikka homohan se on, ja kaikki sen tietää :D


      • Tietämätön.olet
        Cheek.on.gay kirjoitti:

        Cheek leikkii kovaa poikaa vaikka homohan se on, ja kaikki sen tietää :D

        Sinun toiveesi hämärtää oman realistisen ajattelusikin. Ja sen lisäksi olet tietämätön asioista.


      • Houmouu
        Tietämätön.olet kirjoitti:

        Sinun toiveesi hämärtää oman realistisen ajattelusikin. Ja sen lisäksi olet tietämätön asioista.

        Kyllähän se hänen homous tiedetään ja on ihan yleisesti tunnustettu fakta. Katso sinäkin niin näet ;)


      • Tietämätön.olet
        Houmouu kirjoitti:

        Kyllähän se hänen homous tiedetään ja on ihan yleisesti tunnustettu fakta. Katso sinäkin niin näet ;)

        Se on teidän homottelijoiden "fakta", muttei muuten fakta.
        Joku kirjoitti aikaisemmin, että homous on väkivaltainen alakulttuuri. Se tulee täällä esille henkisenä väkivaltana.
        Jos olisitte inhimillisiä, niin teidän tulisi pyytää sanojanne anteeksi Cheekiltä. Mutta ette tee sitä ja näin osoitatte todeksi henkisen väkivallan.


    • m-i-e-s

      Jare on valitettavasti hetero, mikäli joku miespuolinen on kovasti ihastunut hänen komean kulmikkaaseen ulkonäköön ja treenattuun vartaloon. (Pikkutyttöjen päiväunella on naisystävä, valitettavasti).

      Halventaako cheek naisia vai naiset naisia? Halventaako iltalehden kolumnisti kahta naista vai naisia? Halventaako kolumnisti vain itseään vai cheekiä? Halventaako iltalehti iltasanomia, vai iltalehti iltalehteä? Halventaako ohjaaja naisia vai cheekiä? =P

      • Hieno.kirjoitus

        Hieno kirjoitus sinulla :)


    • tyfgyfghgfhfg

      No voihan ne antaa,mutta kun cheek on homo, niin ei se ota vastaan. Ihmettelen,miksi ei ole tullut vielä kaapiista ulos? Eikös se ole aika raskasta peitellä homouttaan?Vai pelkääkö,että suosio tippuu?

      • Lycka.till

        Sinun unelmasi on omiasi. Cheekin oma elämä on aivan muuta. Yritä kuitenkin opetella tämä. Ehkäpä joskus...vuosien kuluttua...ehkäpä...kykenet sen omaksumaan. Alapäällä ajattelemalla se ei onnistu, mutta jos joskus satut käyttämään yläpäätäkin, niin ehkä sitten kovasti ajatusta rutistamalla se selviää.


    • mitä.varten.nainen.on

      eikö naiset halua määrätietoisia miehiä eivät ole nyhveröitä vaan sanovat mitä tehdään ja niin tehdään tuossa ovat oikeat jännämiehet eli ytmit noin sen kuuluukin mennä

    • tarralenkkari666

      On olemassa myös naisia halventavia naisia. Ei tullut mieleenkään, että Cheek saa vain tietyntyyppisten naisten/tyttöjen huomion?

      Minulle ei kelpaisi turpeanaama.

      • Saako naistenkin ulkonäköä arvostella noin kipakasti?


      • tykkäisit

        kyllä tarralenkkarinki666 mieli muuttuu kun laitetaan panta kaulaan ja talutetaan makkariin ja sen jälkeen pesee cheekin ja hakee kaapista kaljaa ja viuhkalla vilvoittaa cheekkiä ja kun cheek haluaa viihdettä niin ratsastaa sinulla toisella kädellä pitää pannasta kiinni ja toisella läimäyttää ratsupiiskalla peppuusi ja sitten tulee pete parkkonen kylään niin joudut olemaan petelle rahi ja pöytä ja tuoli


      • tarralenkkari666

        Mieluummin kuolema, kuin Cheekin raiskaamaksi joutuminen.


      • tarralenkkari666
        HC-ätmel kirjoitti:

        Saako naistenkin ulkonäköä arvostella noin kipakasti?

        Siitähän se Cheekin nimikin tulee :D


      • ja.tarris.tykkää

        niin tai nautit kun cheek pistää sinut ruotuun ja pitää kurin muista käyttää polvisuojia jaksaa kauemmin kontata cheekin edessä ja cheek ratsailla


      • tarralenkkari666 kirjoitti:

        Siitähän se Cheekin nimikin tulee :D

        Se on vähän eri asia, kun ihminen itse kutsuu itseään joksikin ja kun anonyymi haukkuu netissä.


      • kuolot.unohtuu

        ja kuolemat kaukana kun konttaat alastoman cheekin edessä joka sanoo pian saat maistaa cheekkiä


      • tarralenkkari666
        HC-ätmel kirjoitti:

        Se on vähän eri asia, kun ihminen itse kutsuu itseään joksikin ja kun anonyymi haukkuu netissä.

        Minua ei kiinnosta rahtuakaan, jos joku turpeanaamainen kokoomuslainen loukkaantuu sanomisistani.


      • 876
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Minua ei kiinnosta rahtuakaan, jos joku turpeanaamainen kokoomuslainen loukkaantuu sanomisistani.

        Ugh, meillä on vielä luonnonvaraisia gorilloja. ;)


      • tarralenkkari666 kirjoitti:

        Minua ei kiinnosta rahtuakaan, jos joku turpeanaamainen kokoomuslainen loukkaantuu sanomisistani.

        Pitää laittaa nämä meriselitykset korvan taakse, että voi käyttää niitä seuraavan kerran, kun itket naisiin kohdistuvasta arvostelusta.


      • Juuri.noin
        HC-ätmel kirjoitti:

        Pitää laittaa nämä meriselitykset korvan taakse, että voi käyttää niitä seuraavan kerran, kun itket naisiin kohdistuvasta arvostelusta.

        Juuri noin.
        Ja olen naishenkilö. Ja minulla on terve itsearvostus.


      • Mutta.se.video
        ja.tarris.tykkää kirjoitti:

        niin tai nautit kun cheek pistää sinut ruotuun ja pitää kurin muista käyttää polvisuojia jaksaa kauemmin kontata cheekin edessä ja cheek ratsailla

        Noista Cheek voisi tehdä seuraavan videon :D :D ja biisikin voisi siellä jossakin soida...ei niin väliä.


    • Se.siit

      Ei tuollaisille miehille paljon arvostusta anneta. Ovat täynnä itseään, ylimielisiä typeryksiä.

      • Arvostusta.riittää

        Hän on Suomen kaikkien aikojen menestynein artisti. Kyllä häntä arvostetaan. Miksi sinun psyykkeesi ei kestä sitä, että arvostaisit myöskin? Ja missä asiassa olet huomannut hänessä ylimielisyyttä ja typeryyttä?


      • Kantapää

        "Hän on Suomen kaikkien aikojen menestynein artisti."

        Mikäli tuo pitää ihan aikuisten oikeasti paikkansa, niin sitten en osaa juuri muuta todeta kuin, että onpas aika helvetin surullinen asiaintola.. On asia sinällään, että kaikki Kääkin "musiikki" mitä olen koskaan kuullut, on sisällöltään jonkinmoista egonhinkkausta ja "minä-minä-minä"-fiilistelyllä leijumista ja kai tuon vielä ymmärtäisin, jos herran "laulaminen" itsessään kuulostaisi hyvältä, mutta ainakin itselläni tulee aina sitä kuunnellessa ensimmäisenä mieleen harvinaisen isoa karvatuppoa kurkustaan rykivä kissa. En vaan millään ilveellä ymmärrä yhtään mille kohderyhmälle tuon jätkän tuotanto olisi tarkoitus olla, saati kuka oikeasti pitää sitä hyvänkuuloisena?

        "Miksi sinun psyykkeesi ei kestä sitä, että arvostaisit myöskin? Ja missä asiassa olet huomannut hänessä ylimielisyyttä ja typeryyttä?"

        En ole henkilö jolle aiemmin vastasit, mutta minä en arvosta Kääkkiä siksi, etten yksinkertaisesti näe hänessä mitään arvostamisen arvoista. Hänen "musiikkinsa" ei ole omaan korvaani edes kuunneltavaa (eli hän ei ole mielestäni hyvä siinä mitä tekee) ja edellä mainitun tuotannon sisällön ohella, hänen koko yleisolemuksensa antaa vaan jotenkin paskantärkeän ja ylimielisen vaikutelman (ja kyllä, on potentiaalisesti mahdollista että Jare tahattomasti luo itsestään sellaisen virhevaikutelman, mutta mikään hänestä tähän mennessä näkemäni tai kuulemani ei tue sitä oletusta, että olisin ymmärtänyt tämän puolen hänestä jotenkin väärin). Se että hän on suosittu ei ole itsessään minkään valtakunnan meriitti; jos sille tielle lähdetään, niin jossain päin maailmaa esimerkiksi Donald Trump on tällä hetkellä aika hemmetin suosittu..


      • Hämärän_rajoilta
        Kantapää kirjoitti:

        "Hän on Suomen kaikkien aikojen menestynein artisti."

        Mikäli tuo pitää ihan aikuisten oikeasti paikkansa, niin sitten en osaa juuri muuta todeta kuin, että onpas aika helvetin surullinen asiaintola.. On asia sinällään, että kaikki Kääkin "musiikki" mitä olen koskaan kuullut, on sisällöltään jonkinmoista egonhinkkausta ja "minä-minä-minä"-fiilistelyllä leijumista ja kai tuon vielä ymmärtäisin, jos herran "laulaminen" itsessään kuulostaisi hyvältä, mutta ainakin itselläni tulee aina sitä kuunnellessa ensimmäisenä mieleen harvinaisen isoa karvatuppoa kurkustaan rykivä kissa. En vaan millään ilveellä ymmärrä yhtään mille kohderyhmälle tuon jätkän tuotanto olisi tarkoitus olla, saati kuka oikeasti pitää sitä hyvänkuuloisena?

        "Miksi sinun psyykkeesi ei kestä sitä, että arvostaisit myöskin? Ja missä asiassa olet huomannut hänessä ylimielisyyttä ja typeryyttä?"

        En ole henkilö jolle aiemmin vastasit, mutta minä en arvosta Kääkkiä siksi, etten yksinkertaisesti näe hänessä mitään arvostamisen arvoista. Hänen "musiikkinsa" ei ole omaan korvaani edes kuunneltavaa (eli hän ei ole mielestäni hyvä siinä mitä tekee) ja edellä mainitun tuotannon sisällön ohella, hänen koko yleisolemuksensa antaa vaan jotenkin paskantärkeän ja ylimielisen vaikutelman (ja kyllä, on potentiaalisesti mahdollista että Jare tahattomasti luo itsestään sellaisen virhevaikutelman, mutta mikään hänestä tähän mennessä näkemäni tai kuulemani ei tue sitä oletusta, että olisin ymmärtänyt tämän puolen hänestä jotenkin väärin). Se että hän on suosittu ei ole itsessään minkään valtakunnan meriitti; jos sille tielle lähdetään, niin jossain päin maailmaa esimerkiksi Donald Trump on tällä hetkellä aika hemmetin suosittu..

        Mitähän tuo fanaattinen Cheekin ihailija siihen sanoisi, jos ensi viikon MOT paljastaisi idolinsa yhdeksi veronkiertäjistä? Listallahan on sanottu olevan suomalaisia musiikkimaailman nimiä...

        (Kuitenkin sieltä sitten oikeasti löytyy vain jokin Hector. Sopisi hyvin siihen kuvaan, mitä maailmanparantajat sanovat ja mitä he sitten oikeasti tekevät. Stingillekin kummasti taannoin kelpasi miljoonan taalan yksityiskeikka Uzbekistanin diktaattorin tyttären pippaloissa, vaikka isukin huhuttiin mm. keittäneen vihollisiaan elävältä.)


    • tummat.nätit.tytöt

      hyvän näköisiä naisia kyllä itsekkin haluaisin tuollaisia naisia taluttaa

    • Gblj

      Sinä halvennat täällä.
      Oletko nyt kunnollinen?

    • kauniskatherina

      Cheek näyttää silliltä naamasta. hyhyhyh, en tykkää.

      • En tykkää minäkään.


      • Kasvot.hyvännäköiset

        Näetkö sen minkä haluat nähdä? Häntä pidetään hyvännäköisenä myöskin kasvoiltaan.


    • Kiltti-atm

      Cheek oli vonkannut varattua naista

      • Kumpaa.oli

        Oikeasti vai oliko tämä sen naisen unelmaa?


    • Moshpit69

      Tosi paha halvennus huorat

    • Hyisaatanamitäpaskaa

      Olipa taas taattua Cheekiä, eli hirvittävää ja noloa paskaa... Milloinhan nämä "wiggerit" tajuaa olevansa rasisteja, ja että ne aidot oikeat afro-amerikkalaiset ei tykkäisi heistä ollenkaan? Cheek ja muut nolot valkonaama -räppärit harrastaa ns. cultural appropriationia, eivätkä edes tajua koska ovat niin vitun tyhmiä ja ylimielisiä. Cheekikin varmaan kuvittelee että jotkut N.W.A:n tyypit olis että "tosi mahtavaa settii Cheek! Vittu sää oot hyvä, paljo parempi ku me mustat miehet! Kyllä te valkoiset sitte aina teette kaiken paremmin!"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe