Suutelu miestenkesken

Ukm09

Oon päälle viiskymppinen biukkomies, kokemuksia on jonkin verran kevyestä miestenvälisestä kyrpähyväilystä. Syksyllä olin videokopissa vanhemman ukon kanssa (ehkä 70v, tai jtn). Kaveri sitte yritti suudella, ja ensin vastustelin kun mun mielestä se on ollu aina etovaa että miehet suutelee keskenään. Kuitenkin annoin mennä ja aattelin kokeilla. Suutelu pisti jalat ihan löysiksi ja kyrvän kovaan seisokkiin, imettiin toistemme kieliä syvälle kurkkuun ja nuoltiin huulia ja huohoteltiin, siis aivan sikakiimaista, lauettiin spermat toistemme käsille siinä imiessä. Muilla vastaavia kokemuksia?

14

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suutelu on ihanaa mistenkin kesken

      • Olisko Bi miehiä suuteluun Pirkanmaalla


      • Suutelu toisen, miehekkään äijän kanssa on kyllä todella kiihottavaa. Olen Pirkanmaalta.


    • MiehetEnsin

      (Bi)Miehiä suutelemaan mua!!!Olen 40v. kaveri Hesasta!!

    • 17cm

      Olisko Porissa miestä,joka haluis yhdessä runkkailla,ja suudella kiihkeesti.Lastitkin vois ottaa suihin,ja maistella toistemme mehuja.

      • Anonyymi

        Se olis ihanaa suudella miestä kiihkeästi että kummatkin kiihottuu rajusti ja tekee mieli muuta ja jo samalla koittaa toisen kullia tuntee kun on kova ei muuta kun kulli suuhun ja alkaa himokkaasti imemään ja nauttien siitä ja pian saa lastin suuhunsa sitä ihanaa nestettä tai sitten suudella ja runkata toinen toistaan ja maistaa mehuja


    • himo1

      siisti 55 kaveri pirkanmaalta tykkää suudella ja imeä olisko paikkaa missä tavata.

      • Anonyymi

        tule riihimäkeen imen kullisi toimintakuntoon minun kotona olisimme alasti nautiaan toisitamme olen mies joka haluaa myös suudella sinua ja muutakin hyvää ota yht, mies riihimäeltä


    • olisi kiihottavaa joskus kokeilla ( 60 v ukm )

    • Anonyymi

      Mielelläni kokeilisin suutelua miehen kanssa. Löytys vaan Savonlinnasta 50 mies. Ite myös ukm 50 .

      • Anonyymi

        Kiihottavaa olisi suudella miestä. Olen 6-kymppinen savonlinnalainen mies.


    • En oo kyllä suutelusta koskaan lauennut, mutta kyllä seksiin mun mielestäni suutelu kuuluu.

    • Anonyymi

      Suutelu kuten kaikkinainen hyväily on minun mieleeni, tulee ihana tyttömäinen olo ja tunnen kuinka toinen kiihoittuu siitä on hyvä jatkaa kunnes on aika antautua yhdyntään.

    • Anonyymi

      Ei taida sopia meikäläiseen mielenlaatuun. Tehkää te mitä tahdotte.

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe