En tykkää asioida Nummelan apteekissa

valinnanvapaus

Siellä ollaan systemaattisesti vastahankaisia, kun pyytää tulostamaan omat reseptinsä. Uhataan että jos et osta niin maksat tulosteista.
Jokaikinen asiakaspalvelija tyyliin suuttuu kun pyytää tulostetta!? Osa on suorastaan aggressiivisia pyynnön seurauksena.

Sitten jos pyytää lääkettä joka ei tyyliin heti seuraavana ole loppumassa, niin on kieltäydytty antamasta. Kuitenkin, kysyttyäni myöhemmin muilta asiakaspalvelijoilta, mikään laki ei kiellä myymästä!

Muovipussista veloitetaan mutta kovasti sitä muistetaan tyrkyttää.

Onneksi on vapaus valita ja Lohjalla ei ole kertaakaan väitetty vastaan kun on pyytänyt tulostamaan reseptinsä. Muovipussi on kysymättä annettu kaupan päälle.

Että näin paskantärkeää on Nummelan apteekissa. On luonnonsuojelu viety yli äyräitten asiakaspalvelun kustannuksella. Ovat kuulemma jotain 'sertifikoituja' luonnonsuojelijoita.

10

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karkkilalainen

      No pysy siellä Lohjalla, veetuuks tunget sen viegara reseptisi kanssa ihmistenilmoille.

      Nummelan apteekki on "normipaikka", jossa on asiallinen henkilökunta, ystävällinen "kassa" ja siellä on helppo asioida.

      Jos Sinä saat siellä "huonoa palvelua", niin kannattaa katsoa peiliin!

      • paskaapalveluu

        kyllä se asiatonta ja ammattitaidotonta kohtelua on järjestäen suurimmalle osalle asiakkaita. Taitaa olla narkkeja koko apteekin väki.


    • Hei_hei_ei

      Veikkaan, että apteekin väki ei ole narkkeja, mutta eräs toinen on narkki.
      Itse olen asioinnut Nummelan apteekissa jo yli 25-vuotta eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia. Ongelma-asiakkaita olen nähnyt vonkumassa mitä ihmeellisemmistä asioista. Peiliin kannattaa katsoa ja jos ei tykkää näkemästää, vika ei välttämättä ole muissa. Suosittelen jatkossakin käyttämään Lohjan palveluja.

    • paperiaaaa

      mitä sä niillä resepties tulosteilla teet? Voithan pyytää tulosteen jo lääkäriltäs kun käyt arvauskeskuksessa.

      • valinnanvapaus

        Apteekki vetoaa luonnonsuojeluun pyrkiessään kieltäytymään tulostamasta reseptejä, mutta samalla käskee tulostamaan reseptit lääkärissä tai kotona...

        Apteekki Ei kieltäydy tulostamasta, kun sanoo tarvitsevansa vakuutusyhtiötä varten tulosteen, koska se voi veloittaa siitä asiakasta.

        Apteekki Ei kieltäydy antamasta muovipussia vaan tyrkyttää sitä, koska se voi veloittaa siitä.

        Kovasti on tyrkytetty myös sitä, että he lukevat ääneen reseptit. Onko kukaan kuullut tietosuojasta...!?

        Jokainen voi itse todeta palvelun tason, kun menee pyytämään resepteistään tulostetta...


      • pysysielläLohjalla
        valinnanvapaus kirjoitti:

        Apteekki vetoaa luonnonsuojeluun pyrkiessään kieltäytymään tulostamasta reseptejä, mutta samalla käskee tulostamaan reseptit lääkärissä tai kotona...

        Apteekki Ei kieltäydy tulostamasta, kun sanoo tarvitsevansa vakuutusyhtiötä varten tulosteen, koska se voi veloittaa siitä asiakasta.

        Apteekki Ei kieltäydy antamasta muovipussia vaan tyrkyttää sitä, koska se voi veloittaa siitä.

        Kovasti on tyrkytetty myös sitä, että he lukevat ääneen reseptit. Onko kukaan kuullut tietosuojasta...!?

        Jokainen voi itse todeta palvelun tason, kun menee pyytämään resepteistään tulostetta...

        ... äläkä tule ihmistenilmoille.
        Pidä huoli parereistasi, ettei niitä joudu joka käänteessä tarpeettomasti tulostamaan... Me "muut" vähäpätöiset asiakkaat joudumme odottamaan Sinun tulostuksiasi, muovipussejasi, säädösten mukaisia määräyksiä kertoa ääneen lääkemääräykset kaltaisillesi luku- ja laskutaidottomille, sekä seuraamaan "Teidän Korkea-arvoisuuden" kiukuttelua kun Teille tarjotaan palveluja...


      • valinnanvapaus
        pysysielläLohjalla kirjoitti:

        ... äläkä tule ihmistenilmoille.
        Pidä huoli parereistasi, ettei niitä joudu joka käänteessä tarpeettomasti tulostamaan... Me "muut" vähäpätöiset asiakkaat joudumme odottamaan Sinun tulostuksiasi, muovipussejasi, säädösten mukaisia määräyksiä kertoa ääneen lääkemääräykset kaltaisillesi luku- ja laskutaidottomille, sekä seuraamaan "Teidän Korkea-arvoisuuden" kiukuttelua kun Teille tarjotaan palveluja...

        Sinä arvatenkin annat apteekin väen päättää puolestasi senkin, koska Sinä käyt apteekissa.
        Itse haluaisin säilyttää päätöksentekovallan siinäkin asiassa itselläni, koska en ole holhouksenalaiseksi julistettu.
        Minulle on siis kieltäydytty myymästä lääkettä, koska edellisestä ostokerrasta ei ole _myyjän_ mielestä kulunut tarpeeksi aikaa. Minun ei tarvinne selittää jollekin lääkemyyjälle jokaista yksityiselämäni asiaa ja syitä siihen, miksi ostan jonkin lääkkeen tiettynä ajankohtana. Kun ei mitään laillista perustetta ei ole kieltäytyä myymästä, niin ihmetellä täytyy, että tällaista tapahtuu.

        Haluavatko asiakkaat yleensä olla lapsen asemassa ja antavat lääkemyyjien kohdella itseään kuin vajaavaltaisia?


      • Kim_Jong_Il
        valinnanvapaus kirjoitti:

        Sinä arvatenkin annat apteekin väen päättää puolestasi senkin, koska Sinä käyt apteekissa.
        Itse haluaisin säilyttää päätöksentekovallan siinäkin asiassa itselläni, koska en ole holhouksenalaiseksi julistettu.
        Minulle on siis kieltäydytty myymästä lääkettä, koska edellisestä ostokerrasta ei ole _myyjän_ mielestä kulunut tarpeeksi aikaa. Minun ei tarvinne selittää jollekin lääkemyyjälle jokaista yksityiselämäni asiaa ja syitä siihen, miksi ostan jonkin lääkkeen tiettynä ajankohtana. Kun ei mitään laillista perustetta ei ole kieltäytyä myymästä, niin ihmetellä täytyy, että tällaista tapahtuu.

        Haluavatko asiakkaat yleensä olla lapsen asemassa ja antavat lääkemyyjien kohdella itseään kuin vajaavaltaisia?

        Olen ihan samaa mieltä kanssasi. Kyllä sinun pitää saada Kelan korvaamat lääkkeesi ja vähän ylimääräisiäkin.


      • pysysielläLohjalla
        valinnanvapaus kirjoitti:

        Sinä arvatenkin annat apteekin väen päättää puolestasi senkin, koska Sinä käyt apteekissa.
        Itse haluaisin säilyttää päätöksentekovallan siinäkin asiassa itselläni, koska en ole holhouksenalaiseksi julistettu.
        Minulle on siis kieltäydytty myymästä lääkettä, koska edellisestä ostokerrasta ei ole _myyjän_ mielestä kulunut tarpeeksi aikaa. Minun ei tarvinne selittää jollekin lääkemyyjälle jokaista yksityiselämäni asiaa ja syitä siihen, miksi ostan jonkin lääkkeen tiettynä ajankohtana. Kun ei mitään laillista perustetta ei ole kieltäytyä myymästä, niin ihmetellä täytyy, että tällaista tapahtuu.

        Haluavatko asiakkaat yleensä olla lapsen asemassa ja antavat lääkemyyjien kohdella itseään kuin vajaavaltaisia?

        No niin!
        Puhuisit asian niin kuin se on, etkä vain keskittyisi vouhkaamaan.

        Apteekin kuuluu valvoa lääkereseptien noudattamista... eli (esim), jos Teidän Ylhäisyytenne noutaa "puolenvuoden" lääkkeet 3kk. välein, niin eikö silloin apteekin henkilökunnan pidä kysyä "jotakin"?


    • Lakivaatii

      Apteekki ei saa myydä särkylääkkeitä ilman reseptiä kuin pari pakettia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe