Ihme hyypiöitä Suomi24 sivustolla

Hylkiötapausko

Onko teille muille sattunut outoja miehiä S24 treffipalstalla? Puhuvat ja puhuvat ja vaikka kuinka kerrot,ettet ole missi etkä hoikka puhelimessa,heille se on fine1 Mutta kun luonnossa tapaa ja vaikka ovat kuvankin nähneet sanaakaan sanomatta häipyvät sfääreihin ja blokkaavat ilman,että olisin milläänlailla häirinnyt heitä??
Mulle ihan viikko sitten kirjoitti Oulun seudulla mies tuonne profiiliini.Juttua riitti niinkin hyvin,että vaihdoimme puhelinnumeroita.viestiä tuli enemmän hänen suunnaltaan kuin minulta.Hän oli hyvin innokas tapaamaan pian.Lähetti uusia kuvia,lähetti sukuelimestäänkin kuvan,vaikka sanoin,etten niistä välitä! En etsi elintä vaan mukavaa miestä!
No me sovimme näkevämme lähikaupassa,kun asumme samalla suunnalla.Menin kauppaan,en kyllä häntä nähnyt,mutta hän kai sitten oli minut nähnyt.Sen jälkeen ei kuulunut mitään,vaikka olimme sopineet samalle päivälle treffit illemmaksi. Yhden kerran laitoin messengeriin kysymysmerkin johon vastaus mitä? vastasin etteipä mtn sitten.
Jotenkin on kummallsita,ettei aikuinen reipas mies kykene kohtaamaan niin,että olisi vaikka sanonut,ettei synkkaa.Nyt on blokannut minut sitten suomi 24 sivulla,enkä kyllä ymmärrä miksi.Mutta...minulla edelleen se muna kuva ;)

26

1197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyypiöntunnusmerkki

      Itse en kommentoi kenellekään joka laittaa sukuelimestään kuvan...

    • turvenuijille_heippaaa

      huvittaa suomalaismiesten typeryys, haluavat mieluummin valokuvan kuin näkevän nokatusten. Omissa kuvissaan eivät ole nälkäkurkea kummemman näköisiä. Kuvittelevat olevansa jotain, vaikka ovat aika vaatimattomia myös henkiseltä tasoltaan kuin myös ulkonäöltään. Samat miehet vuodesta toiseen mukamas seuraa hakemassa. Totuus lienee se että soveltuisivat paremmin etsimään seuraa toisistaan. ;-D

      • nyyttikuuskol

        Just näin. Juuri peruin treffit erään henkilön kanssa joka ilmoitti painokseen 120 kg. Epäilin että tiedot olivat vuosia vanhoja profiilissaan ja sen sijaan että mies olisi hoikistunut hän ilmoitti nykyään painavansa ENEMMÄN. Emme siis tavanneet..hän suvaitsee ihmetellä pinnallisuuttani. Voi herranjestas kuvittelepa "lähetyssaarnaajaa" 130 kiloisen alla...josko enää sänkyhommat tuossa painoluokassa onnistuvat.


      • kyllästyin

        Siis niin totta. Olen treffaillut muutaman kerran ja kokemukset naurettavia. Profiilissa A mies kertoi olevansa 170cm, no kun nähtiin hän oli ehkä sen 158cm, bootsit jalassa 162cm. Päihdeogelma näkyi heti vaikka profiilissa hän oli raitis. Eikö nämä miehet tajua että tuollaisesta valheesta jää heti kiinni? Profiili B vaikutti mukavalta mutta paljastui alkoholiongelmaiseksi joka soitteli yöllä baareista ja sain myös hänen elimestään kuvan... Profiili C oli myös mukava ja meillä synkkasi aluksi todella hyvin, kunnes... alkoholi astui taas kuvaan samoin melkoiset muistiongelmat jotka hän osasi peittää todella hyvin. Lista jatkuu mutten jaksa enempää kirjoittaa niistä herrasmiehistä. Itse olen ollut aina rehellinen profiilissani ja jos olen tapaillut jotain, suljen profiilin siksi aikaa kiinni. Mutta nyt piilotin keväällä koko profiilin ja en tiedä avaanko sitä enää uudelleen. Minulla on vielä erikoinen tuo profiilini nimi ja se varmaan aiheuttaa sen että kunnolliset miehet karttavat minua, no, oma vika se on sillä itsehän sen keksin. Mutta monien treffien jälkeen vedin sen johtopäätöksen että treffipalstalla on suurimmaksi osaksi valehtelevia pelimiehiä. Kuvat on ihan jotain muuta mitä kaveri on livenä, ja he hakevat jotain kaunottaria itselleen, just joo. Ja entäpä sana nuorekas... no siitä riittäisi tarinaa enemmänkin mutta eiköhän se ole suurimmalle osalle naisista tuttu adjektiivi tuolla sivustolla. Hienoa jos joku löytää elämänkumppanin tuolta sivustolta, minulle se on tuottanut vaan pettymyksiä pettymysten perään. Enkä ole mikään nirso, tärkeintä minulle on ollut aina se, miten viihtyy toisen parissa ja keskustelutaito on ollut plussaa. Mutta tsemppiä kaikille, niin miehille kuin naisillekin jotka olette tosimielessä etsimässä kumppania!


      • 12plus13
        kyllästyin kirjoitti:

        Siis niin totta. Olen treffaillut muutaman kerran ja kokemukset naurettavia. Profiilissa A mies kertoi olevansa 170cm, no kun nähtiin hän oli ehkä sen 158cm, bootsit jalassa 162cm. Päihdeogelma näkyi heti vaikka profiilissa hän oli raitis. Eikö nämä miehet tajua että tuollaisesta valheesta jää heti kiinni? Profiili B vaikutti mukavalta mutta paljastui alkoholiongelmaiseksi joka soitteli yöllä baareista ja sain myös hänen elimestään kuvan... Profiili C oli myös mukava ja meillä synkkasi aluksi todella hyvin, kunnes... alkoholi astui taas kuvaan samoin melkoiset muistiongelmat jotka hän osasi peittää todella hyvin. Lista jatkuu mutten jaksa enempää kirjoittaa niistä herrasmiehistä. Itse olen ollut aina rehellinen profiilissani ja jos olen tapaillut jotain, suljen profiilin siksi aikaa kiinni. Mutta nyt piilotin keväällä koko profiilin ja en tiedä avaanko sitä enää uudelleen. Minulla on vielä erikoinen tuo profiilini nimi ja se varmaan aiheuttaa sen että kunnolliset miehet karttavat minua, no, oma vika se on sillä itsehän sen keksin. Mutta monien treffien jälkeen vedin sen johtopäätöksen että treffipalstalla on suurimmaksi osaksi valehtelevia pelimiehiä. Kuvat on ihan jotain muuta mitä kaveri on livenä, ja he hakevat jotain kaunottaria itselleen, just joo. Ja entäpä sana nuorekas... no siitä riittäisi tarinaa enemmänkin mutta eiköhän se ole suurimmalle osalle naisista tuttu adjektiivi tuolla sivustolla. Hienoa jos joku löytää elämänkumppanin tuolta sivustolta, minulle se on tuottanut vaan pettymyksiä pettymysten perään. Enkä ole mikään nirso, tärkeintä minulle on ollut aina se, miten viihtyy toisen parissa ja keskustelutaito on ollut plussaa. Mutta tsemppiä kaikille, niin miehille kuin naisillekin jotka olette tosimielessä etsimässä kumppania!

        Tilanne on ihan sama naisten kanssa. Kuvat valehtelevat todella paljon, puheet ovat aivan toista kuin todellisuus (harrastan kuntosalia -> kävin kerran viisi vuotta sitten, olen urheilullinen -> katson urheiluruudun, olen korkeasti kouluttautunut -> hain yliopistoon mutta kyseinen paskalaitos ei tajunnut erinomaisuuttani jne...).

        Ajanhukkaa, varsinkin kun itsekin on jo yli nelikymppinen, niin ei mitään toivoa täysipäiseen ihmiseen törmäämisestä. Omalta osaltani seuranhaku oli tässä.


    • höhpö

      ei se ollut hänen munakuva

    • Asiaa_tutkittu

      Aloittajalle, vaikka ei olekaan ihan tuore tapaus. Varutukaa naiset siihen, että Oulun seudulla on paljon tälläisiä nettipellejä.
      Psyykkisesti sairaita ja biseksuaaleja ja paljon alkoholisoituneitakin. Kovat on silti kriteerit naisille, vaikka itse eivät tajua lainkaan omia resurssejaan.
      Eli Hirviöt siellä etsiii kaunottaria.
      Eivät osaa katsoa peiliin. Osa on vain uteliaita näkemään netissä tapaamiaan naisia, menevät treffeille vain salaa kyttäämään puskista näitä, saadakseen sitten pilkata ja nauraa. Eli lähinnä ilkeitä raukkamaisia paskiaisia sillä suunnalla.

    • hrhrhrhrh

      Taitaa tapahtua kurppaliigassa nämä tapahtumat. Ainakaan täällä 20-35v ikäluokassa tuollaisilla munakuvien lähettelijöillä ei ole mitään mahdollisuuksia edes päästä kommunikointiyhteyteen. Fiksuillakin miehillä vaikeuksia.

      • haloofohsdifhaofö

        Ei ne pääse missään ikäluokassa, paremmin varmaan nuorissa kuitenkin, jos niissäkään. Jos on muuta kuin pelkkää seksiseuraa naisella haussa, niin ei kukaan iästä riippumatta vastaa munakuvalle.


    • itsenäinenmä

      pelimiehet ei kiinnosta

    • Sibeli

      Kauheita hyypiö chattaajia ainakin.
      Yhteyksiä vaikka kuinka paljon ja siellä roikkuvat.

      Edelliselle viestittelin muualla 3 kuukautta, kun sain heti mailin ja kuvia. Mutta täysi huijari. Samaa peliä joka suuntaan.

    • 41v-sinkkumies

      Kauheita on naiset kun eivät halua tavata samantasoista miestä. Naiset katoo ihna samalla tavalla kun aloittaja kertoo miehistä. Kuvan saatuaan nainen katoaa.

    • Pimpelipom_

      Et kyllä kertonut, että paljonko itse lähetit upeita kuvia itsestäsi vaivaisten profiilikuvien lisäksi. Silloin voi pelkkä näkeminenkin pelästyttää.

      Kasvimaat, pellot, hehtaarit, talot, mökit, tuvat, autot ja muut rahkineet varmaan sisällytit kuviin (salavihkaa).
      Ärsyttää nyt yhden akan avoauto tuolla. Muuten ottaisin yhteyttä, mutta se lienee kertovan kerskailuluonteesta yms. joutavasta.

      • Paksulompsane

        Haa. Toimiiko jos pistää sit traktorin? ;)

        Toisilla on ja toisilla ei. Yleensä miehellä on helpompaa hankkia kaikenlaista, jos ei vetelys ole luonteeltaan.. Joten turha ärsyyntyä jos jossain naisetkin onnistuu hommaan itselleen sen avoauton.

        Taidanpa pistää kuitenkin tuon avolavan kuvan. Jos se myös ärsyttäis. Kun en ilkeä perittyä bemua pistää..


      • Pimpelipom_

        Kantsii se traktori, niin on jotain tavallisuudesta poikkeavaa.
        Vielä kun purat osiin.
        Itse asiassa eräs halusi erikseen kuvia tilaamistani varaosista ja tarkalleen useampaan kertaan, kun ihmetteli että on varaa ostaa niitä (ja muita) enemmänkin...


    • Minä-Sinä-Mekö

      Senssi palstoilla ei vaikutais olevan kellään sitä todellista haluakaan jutustella saati aloittaa mitään uutta elämää.

      ihan se ja sama millainen ihminen on ulkoisesti jos normi ihmisten kirjoissa tallaa.

      • koululainen9v

        Se johtuu torjutuksi tulemisen pelosta.


    • puuupsitjapallit

      Ei kukaan joka haluaa tulla vakavasti otetuksi lähetä vehkeittensä kuvia. Tämä on ihan selvä juttu. Jos siis mies kunnioittaa naista. Sama naisilla. Jos tulee rintojen ja alapään kuvia heti jo toisessa viestissä on joko hakemassa seksiseuraa tai jotain muuta vilppiä on mielessä. Käyttäkää järkeänne hyvät ihmiset.

    • Ei.viisasta

      Tulee siellä nuorilta miehiltäkin oman kropan kuvia vanhemmille naisille. Että mitä nämä typerykset oikein meinaa.....? Naiset ei ole siellä varmastikaan seksiä etsimässä eikä ketään nuorta miestä sänkypuuhiin. Pilailumielessä voi joku sairas tehdä sielläkin kaikkea. Ei ihme jos naisetkin ovat varuillaan ja ne miehet jotka ovat kunnon miehiä ihmettelee kun ei tärppää eikä vastauksia tule. Koko treffailut yhtä huuhaata ja leikkimistä näiden typerysten kanssa. Jossakin lienee korkeampi tasoisiakin deittejä. Jos taas saa useinkin seuraa voi nälkä kasvaa ja aina etsivät uutta ja uutta eikä mikään kelpaa.

    • jdfhuhfolhc

      Itse törmäsin aikoinaan johonkin taiteiden maisteri naiseen. Vaati tiettyyn kahvilaan, ja sinne ovelle saapuessani ja tervehdittyä, asteli suoraan tiskille ja tilaili yhtä ja toista. En heti oivaltanut että tuo syöttiläs olikin vain syömässä siellä minun laskuuni.
      Poistui joustavasti maksamatta pöytään, ja kun tulin oman kahvitarjottimeni kanssa perässä, se sika kehtasi kysyä "kai maksoit nämä minunkin tilaukseni". Yllätyin, ja sanoin että en. Menin sitten erikseen maksamaan saman tien, mutta pidin käytöstä todella sikamaisena, enkä enää päästä vastaavaa ikinä tapahtumaan.
      Naisen käytös oli koko ajan ylimielistä, ja päällekäyvää.
      Erittäin ikävä kokemus. Tuon jälkeen en ole enää netin kautta ketään tapaillut.

      Tuo nainen oli ulkonäöllisesti muutenkin kuin naispuolinen Timo Soini.

    • eteienääkiitos

      Jokune aika sit itse olin noilla sivustoilla ja aikansa seuraten,samanlainen tulos.
      Eivät edes osaneet viestitellä,vaan niin ihmejuttuja.
      JOTEN EI KIITOS ENÄÄ! Alunperinkin ihmittelin ja kysenalistin koko näitä juttuja.
      Että tulipa tämäkiin todistettua!

    • marja_liisa76

      Minusta onjotenkin huvttavaa, että kaikki 40-v miehet hakee nuorempaa naista 25-38v. Ja kriteerit on hurjia. Olen alkanut pikkuhiljaa luovttamaan tuolla. Mulle tulee lähinnä kakskymppisiltä pojilta puumapyyntöjä tai sitten pettäjämiehiltä. Olenkin sanonut, että parisuhteessa olevat ei kiinnosta. Sanon myös heti alussa, että en ole timmimimmi, mut tykkään kuitenkin liikkua. Nettitreffit on niin ärsyttäviä. Kauheat odotukset ja sitten pettymys. Ei mitään haluja ottaa selvää luonteesta ja ajatuksista. Kaikki menee ulkonäön mukaan. Toki ymmärrän, että rakkaus voi syttyä vain jos kolahtaa, mut onko pakko aina löytää parisuhde, eikö voisi olla ystäviä ja käydä vaikka kahvilla, leffassa tms??

      • ville-v_77

        Olen kyllä yrittänyt lähestyä ikäisiäsikin, mutta ei kuulu vastausta tai sitten totuus jota en peittele (köyhyys) ei miellytä. On kyllä aina ilo kuulla kun se sanotaan suoraan, joskin äärettömän harvinaista, yleensä kierrellään ja kaarrellaan. Kun taas opiskelijoille ja ikinuorille se ei ole ongelma.


    • koettuon

      no niitten elimensä kuvan lähettäjien kanssa ei kannata lähtee mihinkään, haluavat vain nähdä, kytätä jostain etäältä ja menevät sitten kotiin tai kaupan vessaan runkkaamaan. jotkut tällaisten elinkuvien lähettäjät ovat palstalla vaan seksin toivossa, ja sopivat useat treffit samalle illalle, eli saattavat aivan hyvin unohtaa kenen kanssa ovat sopineet, mitä ja mihin.

    • itsesuojelu

      Aikamoisen riskin ottaa jos lähtee tapaamaan, ei koskaan tiedä toisen taustaa.

    • sesiitäja

      kännissä voi laitella rivoja viestejä, mutta alkoholismihan on sairaus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe