Millainen meno Helsingissä on nykyisin?

Elinianna

Holahola!Vuosien seurustelun jlk. törmäsin internetin ihmeellistä maailmaa tutkiessani ongelmaan; mistään ei oikein löydy tietoa nykyhetken lepakkoskenestä. Kuka, mitä,missä,milloin? Piiiitkästä aikaa olis jees lähtee sinkkukinkkuilee maailmalle ja tutustuu uusiin immeisiin mut oon ihan pihalla siitä mihin kannattaa suunnistaa! Oon ollut enemmänkin koti-orientoitunut ihminen, mitä nyt parit kerrat mamassa joskus vuosia sit käynyt ja ne muutamat lepakot ystäväpiirissä on kaikki perheellisiä pareja ja tasan yhtä ulkona kaikesta kuin minäkin. Joten, te bilehileet ja sosiaaliset seikkailijat stadista joilla on mitään havaintoa siitä, mihin mun kannattaa suunnistaa: let me know! Clubit,mestat,meetingit-kaikki ehdotukset on tervetulleita! Uskoakseni tääl on niin pienet piirit, ja niin vähän niissä pyörineenä ei oo naamat tulleet tutuksi. Asiaa pahentaa et näin naisellisena naisena eteen yleensä iskee kategorisointi siitä, et oon miehiin kyllästynyt bi-utelias uus kasvo ja seikkailumielessä vapaata riistaa joten ei kauheasti tee mieli lähtee testaa paikkoja joissa on sisäänpäin kääntynyt meno ja omat klikkinsä.Eipä siinä! Onhan se kivaa ku on hauskaa mut vielä hauskempaa ois löytää mesta jossa tälläinen 29v.femme (jos lokeroida pitää) otettais positiivisessa mielessä vastaan eikä olo olis ku ulkopuolisella tuoreella lihalla, uh. :-D ..tai ei siinä, emmä katseista sula ja jutellakkin osaan mut tajuatte varmaan pointin. Elikkäs: kertokaa mulle missä kaikki kivat tyypit nykyään vaikuttaa ja bonaria jos sais viel lyhyen kuvauksen paikan tyylistä! ..helpottaa kummasti vaatteiden valintaa, heh! Kiitti jo etukäteen kaikille :-)

9

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkviini

      Heseta. :) Käy tutustumassa tapahtumiin.

    • Hubhab

      Mama on nykyään aika kauhea teinih*lvetti, itse en ainakaan sinne enää kovin mielelläni menisi ja olen myös 29 v. Mun mielestä paras homobaari nykyään Helsingissä on ehdottomasti G lounge & Skybar. En ole kyllä siellä käynyt syksyn jälkeen, viime syksynähän se vasta avattiinkin, mutta ainakin syksyllä oli ihan kivasti kävijöitä, toivottavasti vieläkin. Oon siellä joku 3 kertaa käynyt. Ihanat maisemat Helsingin ylle ja pieni ulkoteranssi tosi kiva tälleen lämpimemmillä ilmoilla. :) Asiakaskunta on aika vaihtelevaa, on kaikenikäisiä miehiä ja naisia.

    • unefille18

      Olet 29veenä jo vanha kurppa. Olisit pitäny siitä suhteestas kiinni koska ei tollaselle enää hevin löydy uutta.

      • merylinG

        Vähän ehkä rumasti sanottu mutta totuudenmukaisesti. Helsinki on pieni ja meitä on täällä niin vähän että väkisin ainakin naamatuttuihin törmää näissä muutamassa harvassa paikassa. Mitens olis Stokis? En kyllä itsekään sinne aio muuttaa kaverin perään mutta toisaalta oma pinna ei kestäkään sitä että ollaan kaiken aikaa kiinni toisessa.


      • lookarroundd

        Vitut totuudenmukaisesti... Kyllä mahdollisuuksia on aina.

        Maailma pieni paikka on... Tai sitten ainoa pieni asia on eräiden tänne kirjoitelleiden mieli. En ole koskaan pyörinyt missään piireissä, ei ole mun juttu. Mutta siitä huolimatta olen törmännyt kaltaisiini. Meikäläisiä on joka kadun kulmassa, jos oikein osaa katsoa. Joka sektorilla, joka ammatissa. Itse olen törmännyt naiseen jopa ihan tavallisessa kahvilassa kun olin yksin ja usein olenkin. Ja en edes näytä mitenkään "ilmeiseltä tapaukselta" mutta kun on itse mielessään avoin ja tietää mitä hakee niin kyllä sinua osataan lukea. :)


      • toivoaon_
        merylinG kirjoitti:

        Vähän ehkä rumasti sanottu mutta totuudenmukaisesti. Helsinki on pieni ja meitä on täällä niin vähän että väkisin ainakin naamatuttuihin törmää näissä muutamassa harvassa paikassa. Mitens olis Stokis? En kyllä itsekään sinne aio muuttaa kaverin perään mutta toisaalta oma pinna ei kestäkään sitä että ollaan kaiken aikaa kiinni toisessa.

        Usko tai älä, mutta Tukholman piirit vasta pieniä ovat. Tukholma on pieni (!). Toki, naiset ovat paljon naisellisempia (ja kauniimpia) noin keskimäärin kuin vertaa suomalaisiin, bileitä sinänsä on ehkä enemmän (?), Pride-tapahtumat ovat isompia ja näyttävämpiä, mutta arkielämä pienempää omine piireineen. Jos tykkäät butcheista, poikamaisista, rekoista tai miehekkäistä naisista, Suomesta niitä löytyy enemmän. Transut ovat aivan samanalaisia kuin täälläkin, ei mitään eroa. Itseasiassa Tukholma on omasta mielestäni rasistisempi kuin Helsinki. Jos haluat jotain suurempaa mene Englantiin tai Jenkkilään. Ota huomioon, että asuminen on vielä kalliimpaa, luokkaerot suuremmat, slummit, terrorismi, väkivalta jne, suurempaa. Työllistyminen tuo omat juttunsa, työelämästä putoaminen on vielä rankempaa ja samanlaista sossujärjestelmää ei ole tai jos on tuet ovat huomattavasti pienemmät, ulkomailta tulleille voi olla aivan mitättömät. Kaksinaismoralismi saattaa kukoistaa, ihmiset saattavat olla vielä paljon enemmän pinnallisempia. Jokaisen oma valintahan se.

        Minäkään en pidä piireissä pyörimisestä. Ei myöskään hirveästi kiinnostaisi jos naisen naama on liian kulunut ts. käynyt läpi jokaisen naisen piireissä, pyörittää useampaa naista yhtäaikaa ja kehenkään ei voi luottaa. Pidän jos nainen näyttää ns. normaalilta, naiselliselta naiselta eikä miltään sateenkaarikrääsäjoulukuuselta tai mieheltä.

        Jos näytät ikäistäsi nuoremmalta ja sanot sitten oikean ikäsi, osa saattaa kadota heti (Suomessa).

        Todellakin, meitä on joka ammatissa, joka sektorilla, tsupparista johtajaan. Ihan kaikkialla, kaduilla, töissä, lenkkipoluilla, bussissa, ihan missä vaan. Onneksi he eivät kaikki ole samanlaisia samasta muotista veistettyjä.


      • Ageageage

        En ymmärrä tuota ikäkommenttia. Ihmiset eroavat kaiken ikäisinä, eikä suurin osa tuntemistani lesboista ole sen ensimmäisen pitkäaikaisen kumppaninsa kanssa enää – ero tulee parikymppisenä, joskus ennen 25 vuotta, joskus yli kolmikymppisenä. Jotkut tietenkin tapaavat hyvin itselleen sopivan kumppanin esim. 22-vuotiaana ja ovat yhdessä kymmeniä ja kymmeniä vuosia, hankkivat lapsia jne., mutta eivät läheskään kaikki. Sinne vaan bileisiin mukaan! Itsekin olen 30 ja sinkku, mutta deittailuseuraa löytyy kyllä. Vaikeinta on se, jos kavereilla on kovin eri elämäntilanne ja juuri lapsia, eivätkä halua lähteä seuraksi. Helsingin naistenbileistä on kyllä vaikea saada tietoa, se on totta.


      • toivoaon_
        Ageageage kirjoitti:

        En ymmärrä tuota ikäkommenttia. Ihmiset eroavat kaiken ikäisinä, eikä suurin osa tuntemistani lesboista ole sen ensimmäisen pitkäaikaisen kumppaninsa kanssa enää – ero tulee parikymppisenä, joskus ennen 25 vuotta, joskus yli kolmikymppisenä. Jotkut tietenkin tapaavat hyvin itselleen sopivan kumppanin esim. 22-vuotiaana ja ovat yhdessä kymmeniä ja kymmeniä vuosia, hankkivat lapsia jne., mutta eivät läheskään kaikki. Sinne vaan bileisiin mukaan! Itsekin olen 30 ja sinkku, mutta deittailuseuraa löytyy kyllä. Vaikeinta on se, jos kavereilla on kovin eri elämäntilanne ja juuri lapsia, eivätkä halua lähteä seuraksi. Helsingin naistenbileistä on kyllä vaikea saada tietoa, se on totta.

        Itselläni on kyllä melko helppoa saada seuraa, en minä sitä sano, mutta se on sitten eri asia, että haluaako sitä seuraa ja tai kohtaako kiinnostus laisinkaan ja osa nyt vaan on sellaista 18-25v. tasoista, jotka nimenomaan haluavat samanikäisiä. Eipä siinä mitään, kyllä osa vanhemmista naisistakin haluavan nimenomaan samanikäistä seuraa, ihan vaan sen takia, että olisi mukamas hirveästi yhteistä, vaikka tosiasiassa ainoa yhteinen asia on se ikä (saman sukupuolen lisäksi ja hymistely saman vuosikymmenen musiikille ja muodille) eikä mitään muuta yhdistävää.

        Itse en siis tässä valittele etteikö seuraa löytyisi, kyllä sitä suht koht helposti löytyy, mutta eri asia sitten todellakin se syttyykö itse siitä seurasta ollenkaan tai onko ylipäätään minkäänlainen haku päällä edes ja omalta kohdaltani kokemuksena, että kun ihmiset saattavat luulla ulkonäön perusteella nuoremmaksi ja sitten kun juttelee enemmän niin täysi turn off onkin, että onkin oikeasti vanhempi ja kokeneempi (huvittavaa näissä vaan se, että he itse ovat tehneet sen aloitteen, tulleet juttelemaan ja tanssimaan, itse en ole ollut niin kamalan kiinnostunut ja sitten kun olen maininnut oikean ikäni, niin onkin tullut hyvin kiire pois ja äkkiä..Noh, ei sen niin väliä, kun en itsekään niin kovin kiinnostunut heistä ollut..)

        Neuvoksi sanoisin, että kyllä sitä seuraa löytyy kunhan itse on aktiivinen, ulospäinsuuntautunut, juttelee ihmisten kanssa ja erityisesti omaa positiivisen mielen (ja ystävällisen luonteen). Lisäksi ripaus ennakkoluulottomuutta ja hieman rohkeutta sekä sopiva määrä itseluottamusta, niin eiköhän se siitä.


    • Toinenfemme

      Erikoista kommentointia iän suhteen tuolla. Onhan seuran löytäminen kolmekymppisenä vaikeampaa mutta ei elämä ohi ole. Naistentapahtumissa ja Mamassa on nuorempaa porukkaa ja sit pienempi osa keski-ikäisiä naisia(eronneita ja karanneita ja villiintyneitä kaijakooita, löytyy lisää Mummolaaksosta - siellä vaihtelevasti myös 27-35 v naisia - ehkä kerran kannattaa katsoa jos joku tapahtuma kiinnostaa ja osaa varoa aiempia jotka taitaa olla just mitä haluat välttää :D). Silti paikalla noissa tapahtumissa on myös noin kolmekymppisiä ja tsekkaa vaikka Dyke Hard-bileet ja mainittu G-lounge. Hengailumestana Freedom avautuu kesäksi. Deittailu on erikseen, kokeile vaikka Rainbow pikadeittejä Oivassa. Tapahtumat yms. ei löydy yhdestä paikasta enää kun koko ajan tilanne muuttuu. Klikkejä on kaikkialla ja kuten sanottu naisia kaikkialla ja kaikilta osin sitä tuoretta lihaa-efektiä ei voi hallita, mutta rohkeudella ja itsevarmuudella vaan uutta kohti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe