Alkoholin vaihtaminen amfetamiinin?

kokopäiväjuoppo

Olen jo pari kuukautta vakavissani harkinnut tätä. Paha alkoholiongelma, jossa tosin alkoholia suurempi ongelma taitaa olla se, että saa vaan päänsä sekasin ja euforisen olon.

Alkoholi kuitenkin lihottaa ja olen jatkuvan kaljan, siiderin ja viinan kiskomisen takia pahasti ylipainoinen. Mikään kannabis tai LSD ei toimi, koska ne ovat liian mietoja ja niitä tulee käytettyä vain sekaisin alkoholin kanssa.

Tavallisen laihdutustavat eivät onnistu, koska ratkean kuitenkin dokaamaan.

Olisiko piristä sitten apua? Sehän ei lihota ja kaiken lisäksi se tappaa ruokahalun. Eikä se oman käsitykseni mukaan ole edes yhtään alkoholia vaarallisempaa. Selvinpäin olemista pää ei kuitenkaan kestä, joten pitäisi keksiä aine, jolla saan euforisen ja mukavan olon päälle ilman alkoholin kaloreita ja mässyjä.

6

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsekuria

      Ajattelit sitten mennä tienpuolen toisesta ojasta toiseen, jospa siellä olisi vähemmän vettä.

      Jos vähääkään itsestäsi tykkäät on aika hakeutua katkolle. Itse en mennyt katkolle vaan päätin vain lopettaa. Minun lääkkeeni oli kannabis ja juopoista eroon pääseminen. Vaihdoin maisemaa. Siitä on nyt kulunut aikaa lähes 35 vuotta.

      Lihominen johtuu siitä kun on isompi suu, kun perseenreikä

      • kokopäiväjuoppo

        Olin avokatkolla pari kuukautta sitten. Ja muutenkin rampannut päivystyksessä alkoholiongelman takia. Alkaa olemaanjo vähän noloa mennä taas saman ongelman takia päivystykseen. Eikä se viiden päivän avokatkaisu ongelmaa poista, vaan dokaaminen jatkuu viiden päivän katkon jälkeen.

        Jonkun käsittämättömän päätöksen takia tässä kunnassa ei enää pääse päihdeklinikan kautta avokatkolle, vaan sinne joutuu menemään päivystyksen kautta. Ja tiedän kokemuksesta, että jos menet päivystykseen tämän ongelman takia, olet todellakin jonon pohjasakkaa ja kaikki vitun pikkuvaivojenkin takia siellä olevat ajavat sun edelle jonossa. Vaikka olisivat varronneet siellä huomattavasti vähemmän aikaa kuin itse olet.


      • kokopäiväjuoppo

        Ja kannabiksessa on kaksi ongelmaa.

        1. sitä tulee aina käytettyä sekaisin alkoholin kanssa.
        2.suurin osa myytävästä kukasta on indicaa, joka tiputtaa sohvalle. Sativa voisi ehkä toimiakin, mutta eipä noita lajikkeita ole juurikaan saatavilla.


    • esataasi

      ekstaasi

    • sdfdsrg4

      Itseltä kyllä katoaa viinan himot täysin, jos sattuu yhtään kannabista polttamaan. Oletko kokeillut polttaa ENNEN, kuin olet ottanut alkoholia?

      Väitteesi LSD:sta on aika eeppinen: ei muka toimi, koska on liian mieto!?!
      Joko et ole saanut kunnon LSD:tä käsiisi tai olet ottanut aivan liian miedon annoksen. LSD on kaikkea muuta, kuin mieto päihde, jos sitä päihteeksi voi edes luokitella. Kunnon LSD tripin jälkeen saattaa viinanhimot lähteä pysyvästi, suosittelen kokeilemaan, et siinä ainakaan mitään menetä...Sama koskee psylosibiinisieniä.

      Tuollaiset pirit ja ekstaasit kannattaa unohtaa heti alkuun, mikäli noista jompikumpi tai molemmat lähtee lapasesta, kuten tapauksessasi olettaa sopii, vajoat yhä syvempään suohon. Piri sitäpaitsi tuskin niitä viinanhimoja vie, vaan päinvastoin, pystyt käyttämään entistä suurempiä määriä alkoholia päihtymättä yhtä helposti.

      PS: kokemusta löytyy noista kaikista edellämainituista, joten tiedän hiukan mistä puhun. Se on sitten eriasia miten ko. päihteet juuri sinun kohdallasi toimii...

      • Päihdesairas

        En suosita. Itse tein niin fiksuuspäissän. Nopeasti tuli subua ja piriä sekasin ja mulla ei pää kestå 15v rankan juomisen jälkeen amfetamiinia ollenkaan. Enkä tietenkään osaa käytääkään sitä koska himo piikkiin on niin kova. Älä ihmeessä tee niin vaikka minullekin asiasta sanottiin että vaihda piriin. Hirveät viinasekoilut jäi* mutta lahosin kämppääni ja pää meni rikki nopeasti. Kannabis ok, jos jotain joutuu, mutta ei viinaa ja ei kauaa ainakaan aamusta iltaan. Siitäkin olen joutunut lievään psykoosiin viina, joten pääni ei kestä enää mitään päihteitä. Ei harmita koska hulluksi tulemisen pelko estää käyttöä jonkun verran. Mutta yksikin annos myös budia on linulle liikaa. En vain osaa kontrolloida päihteitä pätkääkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe