Pikkusisko kiusaa koko ajan äiti ei usko.

Moi. Siskoni on kiusannut minua todella kauan ja tänä kuukautena kiusaaminen on kasvannut todella pahasti. Oon harkinnut muuttamista takaisin isilleni sillä hän uskoo että kakkosluokkalainen pikkusiskoni kiusaa minua mut äiti ei. Sillon kun äiti puhuttelee pikkusiskoani niin hän puhuttelee minuakin. Vaikka en ole tehnyt mitään väärää. Aina kun menen kertomaan että pikkusiskoni taas varasti tai hakkasi tai uhkasi niin pikkusiskoni sanoo että minä kusetan ja huutaa niin kovaa että äitini ei kuule että mitä siskoni on tehnyt. Isosiskoni on pikkusiskoni puolella kaikessa. Kerran minulla oli paljon todisteita että siskoni kävi varastamassa minulta pienen sipsipussin ja äitini vain sano pikkusiskolleni että niin ei saa tehdä. Äitini saataa olla väsynyt kun hän on raskaana ja hän joutuu olemaan koko ajan 1.5-vuotiaan pikkuvelipuoleni kanssa. Isäni yrittää tehdä kaikkensa että pikkusiskoni ei kiusaisisi minua, mut miten hän voi vaikuttaa ja yrittää estää että pikkusiskoni ei kiusaisisi minua kun hän on 100 kilsan matkan päässä? Joten muuttaisisinko isälleni turvaan? P.S Oon 13-vuotias eli saan päättää missä asun.

8

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikentietäjä

      Mee iskälles jos haluut jäädä henkiin!

    • kkaakaoo

      Herää pikkusiskos kiusaa sua :^D herää sellasii siskot yleensä on???mieti milt kuulostaa "äiti mun PIKKU sisko varasti multa sipsi pussin."

    • Samatyyppi

      Tiiän et se kuulostaa vampilta mut totta se on. Ja pikkusisko tietää hyvin et kukaan ei usko mua et se kiusaa niin e kiusaa ja kiusaa aina vaan entistä enemmän. Sain onneksi juuri lukon huoneeseeni et mä pystyn lukitsemaan huoneeni sisäkautta ja pikkusiskoni on valittanut paljon siitä et miks silläkää ei oo lukkoo nii muut sanoo et siks ku kukaan ei haluu mennä sun huoneeseen :D mut se yhä kiusaa ja on pölliny pari kertaa avaimen...

    • Nimimerkkis

      Sinuna muuttaisin sun isälles ainakin hetkeks, et sun äitis vois tajuta miltä susta tuntuu!!!

    • Ois kyll kiva muuttaaiskälle mutta mä sain vihdoinkik aitoja kavereita eikä sellasia jotka kusettaa koko ajan tai samalla on kavereita ja samalla kiusaajia ja yks tyyppi josta mä tykkään sillä tavalla tykkää musta samoin ja haluun olla sen kaa enemmän mut me kumpikin ollaan aika ujoja eikä olla tehty sen kummempaa ku juteltu, pelattu toisten kännyköillä, oltu ihan vierekkäin ja se on nojaillu muhun. Enkä oikee haluu et se loppuis ja menisisin yhteen huonoon kouluun jossa mun yks ainoa kamu siitä kylästä on joka kiusasi mua yhellä isolla jutulla ja sain vasta puolen vuoden jälkeen selville että se kusetti eikä se oo vieläkkää tunnustanu. Oon oikee kiusaajien ja kusettajien mangeetti iskääkin on kiusattu äitii ei se ymmärtää. Ehkä jos mä oon paljon kesällä iskän luona ja päätän sit enne kun 8-luokka alkaa?

    • toimii111234

      Sillon kun puhuminen ei auta, pitää ryhtyä toimintaan, älä pelkää vaan pistä itse kiusaamiselle loppu, muuten asiat eivät koskaan muutu miksikään. :)

    • Miten? Äiti ragee aina mulle jos mä meen kertoo et mitä pikkusisko on tehny jne äidin silmis mä oon se piru vaikka mä oon perheen lapsista aina ollu kiltein ja siistein. Iskä ainaki uskoo ja pitää pikkusiskon kaukana musta kun se yrittää kiusata/kiusaa...

    • Anonyymi

      Hakkaa se!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe